Geweldige en enthausiaste leraar/ coach

MIjn ervaring met De Laat Kenniscentrum is een fijne flexibele leer omgeving, wat perfect past in ons al drukke werkritme. De flexibiliteit welke hier geboden word, daar was ik naar op zoek. De manier van samenwerken en het enthousiasme van de leraar is erg prettig. De tijd welke genomen word tijdens en zelfs naast de afgesproken uren, zijn uitzonderlijk fijn, wat resulteert in het behalen van een diploma. Ik zou De Laat zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is, naar een persoonlijke prettige leer omgeving met een hoge kwaliteit van kennis, betrokkenheid en coaching.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding

Deskundigheid en professioneel

Ik heb les gehad van Gilbert de Laat op een professionele en deskundige manier. Hij kan zeer goed beoordelen welke onderdelen van een cursist verbetering nodig heeft. En de lessen zijn erg boeiend. Ik raad de organisatie voor iedereen aan die zich verder wilt ontwikkelen middels een opleiding, coaching etc.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Duidelijke uitleg en erg leerzaam

Ik heb les gehad in Breda van Cora. Zij geeft erg fijn en duidelijk uitleg. Geeft goede tips! Cora is een aanrader!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Een geweldige manier om te leren!!

Toen ik voor de eerste keer bij hun kwam, wist ik amper iets van de computer, gewoon desinteressen. Hun wisten mij in 7 weken heel wat kennis en enthousiasme bij te brengen over de computer . De lessen waren heel ontspannen. Wat ik als zeer prettig ervaren heb.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) TMA

Naar school gaan met Plezier

Mijn ervaring was uitstekend. Gilbert is een fantastische leraar en betrokken bij jou persoonlijke traject. Hij helpt waar hij kan om zo goed mogelijk voor te bereiden op je uiteindelijke examen. De groep waaraan ik heb mogen deelnemen was super gezellig en leerzaam. Iedereen bedankt voor de leerzame maar ook gezellige tijd! #geslaagdmeteen8!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Nima sales A

Beste Jeroen, Bedankt voor deze fantastisch feedback en wensen je veel succes in de toekomst. Team De Laat Kenniscentrum

Met plezier van de cursus genoten.

Op een rustige, mooie begrijpelijke manier les gekregen. Uitnodigend voor huiswerk.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) cursus

Beste John, Bedankt voor je mooie feedback. Team De Laat Kenniscentrum

Paralegal opleiding wordt veel van je verwacht in een te korte tijd

De opleiding Paralegal deeltijd (2,5 uur per les) is te kort om alle stof eigen te maken. Er wordt verwacht dat je in 3 lessen van 2,5 uur een hele module (bv. arbeidsrecht of ondernemingsrecht of vermogensrecht) eigen hebt gemaakt, terwijl dit op de Hoge School of universiteit in 1 jaar gebeurd. Daarnaast is het examen heel erg uitgebreid, ze willen dat je alles kunt toepassen en dit is niet in 3 lessen te leren, ook niet als je veel aan thuisstudie doet. Het is heel bijzonder dat je bij de les Juridische Vaardigheden met een wettenbundel dient te werken, alleen worden deze niet bij het boekenpakket meegeleverd en dien je deze zelf te kopen. Daarnaast dien je ook het examen nog eens los te betalen en is dit niet meegenomen in het lesgeld. De docenten hebben het heel goed gedaan! Zonder hun enthousiasme was ik zeker afgehaakt. Al moet ik wel zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat ze geen examens konden inzien om zich nog beter voor te bereiden om de lessen te kunnen geven en de studenten zo klaar te stomen voor het examen. En nogmaals dat is niet te doen in 3 lessen. Ik raad deze opleiding dan ook niet aan.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Paralegal

Beste Debbie, Hartelijk dank voor de genomen tijd voor het schrijven van een review. De Associatie is partner in examinering voor opleiders, brancheorganisaties, werkgevers en overheid. Zij zijn een onafhankelijk instituut die de eindtermen vaststellen en de examens ontwikkelen. Als opleider zijn wij afhankelijk van de (proef)examens en informatie die zij vrijgeven. Wij hebben de opmerking over het ontbreken van deze examens en de inhoud van het examen dan ook neergelegd bij de Associatie. Wij vinden het erg jammer te lezen dat de informatie die wij ontvangen voor uw gevoel niet aansluit bij de inhoud, aangegeven studiebelasting en niveau van de opleiding. Op onze website en in onze offertes staat altijd of een examen is inbegrepen. Ook hierbij zijn wij afhankelijk van de werkwijze van elk exameninstituut. Wij vinden het jammer te lezen dat dit voor u niet duidelijk was. Een opleiding paralegal kan niet vergeleken worden met een opleiding aan een hbo instelling of universiteit. Hier worden naast deze vakken ook andere onderwerpen aangeboden. Wij zijn blij te horen dat onze docenten u hebben kunnen motiveren en stimuleren. Wij zijn erg blij met deze mensen in ons team. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team de Laat Kenniscentrum

Goede begeleiding door een betrokken docent

Mijn opleiding financial assistent heb ik maatwerk behaald. Mijn docent was erg enthousiast en heeft me in een versneld tempo meegenomen door de lesstof. Hierdoor heb ik mijn opleiding in korte tijd af kunnen ronden, zodat ik nu aan zelfstandig op onze financiële afdeling werkzaamheden mag uitvoeren.

Prima opleider

Fijne opleider, ging gewoon door tijdens de Corona tijd op afstand. Wanneer het weet kon fijn in een klas. Leraar was fijn, diploma praktijk diploma boekhouden in 1x behaald bij Stibex.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Pdb

Super tevreden.

Opnieuw studeren op latere leeftijd is een uitdaging, maar ben heel blij met mijn keuze voor De Laat Kenniscentrum. Een goede begeleiding en uitleg Van de docente is heel prettig en voel mij daar heel fijn bij.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) MBA

Eindelijk een opleider gevonden die wel start

Mijn opleiding HRM bij een andere opleider ging elke keer niet door. Uiteindelijk kon ik wel starten in Maastricht bij de Laat Kenniscentrum. We waren maar met twee kandidaten. Ook tijdens de Corona periode ging het onderwijs gewoon op afstand door. Mijn diploma binnen een jaar behaald. Ik kom zeker terug.

Persoonlijke organisatie

Deze maand mijn opleiding Advanced management afgerond. Geslaagd met een 8! Opleiding en studiemateriaal waren prima afgestemd op de exameneisen van de Associatie. Fijne professionele docent en prettig en goed contact met het personeel van De Laat Kenniscentrum. Ik beveel deze opleiding en opleider zeker aan!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Slaag je hier niet, slaag je nergens!

De Laat Kenniscentrum is absoluut aan te raden, ik ben erg tevreden! Erg professionele en persoonlijke begeleiding. Slaag je hier niet, slaag je nergens. - Ralf Peeters

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding NIMA A Sales

Geslaagd

Fijn bedrijf waar je geen nummer bent! Geslaagd voor mijn diploma advanced management. Zeer kundige docent!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding advanced management

Wat een geweldige cursus, fijne cursusleider die ik altijd kon bereiken.

Goede bereikbaarheid ook in de avonduren. Ik heb het als heel fijn en goed verzorgd ervaren.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus coaching

Persoonsgericht met een fijne docente

Ik ben heel tevreden met mijn keuze voor De Laat Kenniscentrum. Ik had een super docente en was heel blij met de aandacht per persoon gericht. Zou het iedereen aanbevelen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) PDL

Professioneel fijne trainer!!

Ik heb bij De Laat Kenniscentrum inmiddels 2 opleidingen afgerond. Gestart met BKL en vervolgens PDL. Zeer professionele trainer uit het vak! Flexibiliteit bij De Laat Kenniscentrum was top! Aardige medewerkers die meedenken bij onverwachte gebeurtenissen in de privé sfeer. Nu door met VPS!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleidingen

Na een bijlestraject mijn Nima diploma behaald!

Mijn opleiding heb ik gevolgd via mijn werk bij een andere opleider. Helaas ben ik toen gezakt. Gilbert de Laat heeft mij laten zien wat een echt verkoopgesprek is. Wat een verschil in lesgeven! Tijdens de bijlessen flink geoefend en met een 9 geslaagd. Gilbert bedankt!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Bijles NIMA A2 sales

Zeer teleurstellend en onprofessioneel

Teleurstelling na teleurstelling

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Beste A., U heeft de moeite genomen om feedback te sturen inzake de door uw gevolgde training of opleiding. Wij leren graag van onze klanten. Echter kunnen wij uw feedback niet plaatsen bij door ons verzorgde trajecten. Met gerichte feedback kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Onze medewerkers staan dagelijks voor u klaar om u te ondersteunen bij uw opleiding, we betreuren het dan ook te moeten lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening en dat u niet de ruimte heeft genomen om eerder in uw traject uw onvrede te uiten. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Onze medewerkers staan u graag te woord om naar uw verhaal te luisteren. Wij wensen u een succesvolle toekomst toe. Met een vriendelijke groet, Gilbert de Laat directeur de Laat Kenniscentrum

Ik heb bij de Laat Kenniscentrum de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL)gevolgd. Ik kreeg te horen dat we maar met een klein groepje waren, maar dat we toch konden starten. Dat was super en zo veel beter dan bij andere opleiders waar je dan pas mag starten als de klas vol zit. De lesstof was duidelijk en werd ook goed gebracht door de docent. Ik vond het fijn dat de docent ook buiten de lesuren goed bereikbaar was om vragen te stellen. Deze werden snel beantwoord. Ik ben meer dan tevreden over De Laat Kenniscentrum, mijn volgende cursus doe ik weer bij jullie.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Prettig sfeer in combinatie met deskundigheid

Ik heb een korte Sales training gevolgd bij Gilbert de Laat. In de korte tijd namelijk twee avonden heeft hij mijn verkoopvaardigheden goed aangepakt. De avonden waren gemakkelijk in te plannen. Tijdens de training wordt er hard gewerkt aan je verbeterpunten in een prettige sfeer.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Korte Sales training

Fijne docent

Fijne docent, kundig. Denkt mee, ook toen we geen lessen meer op de locatie konden volgen kregen we les op afstand met het leersysteem. Ik heb mijn diploma MBA in de gestelde tijd kunnen afronden.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Super lessen en fijne docent

Ik ben heel erg tevreden, een fijne docent die met je meedenkt, dat de lessen goed aansloten bij de situaties uit mijn praktijk. Erg tevreden met deze opleiding dus een echte aanrader. Met vriendelijke groet, Nina

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Praktijkdiploma Loonadministratie

Super duidelijk en boeiende lessen

Goede uitleg. Boeiende lessen kleine groep. Fijne makkelijk bereikbare locatie. Mentor die uit ervaring verteld en uitlegt

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Middle management

Postbus 1286 5602BG Eindhoven

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582