Super leerzaam en interessant, Gilbert geeft je alle aandacht en support!

Enthousiaste trainer Sales van deze tijd Duidelijke presentaties tijdens de les Veel aandacht en support bij het voorbereiden van het examen

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Zeer tevreden over de opleiding NIMA Sales-B en de manier van lesgeven

Een hele goede begeleiding gehad tijdens de opleiding NIMA Sales-B. Duidelijke lesstof met een goede uitleg en flexibel met het plannen van de lessen op locatie. Dankzij het behalen van deze opleiding een mooie promotie kunnen maken bij het bedrijf waar ik werkzaam ben. Ook mede door De Laat Kenniscentrum dus.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Ongekende persoonlijke aandacht en begeleiding

Ik heb de digitale versie van de klassikale opleiding Nima A Sales gevolgd. De presentaties voor het A1 gedeelte waren goed geregeld via Microsoft Teams. De persoonlijke aandacht voor het A2 gedeelte die Gilbert de Laat aan ons heeft gegeven is echt ongekend goed. In de laatste weken voor het examen konden we zo vaak 1-op-1 oefenen als wij maar wilde, overdag, 's avonds EN in het weekend. De hele groep heeft beide examens in één keer gehaald!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

vooruitstrevend in een ongewone tijd

Mooi om te zien dat jullie de techniek van tegenwoordig snel wisten te combineren met de periode waarin we zitten door online door te pakken. Deze online leeromgeving werd na een paar lessen steeds persoonlijker, dat getuigd van een hoog aanpassingsniveau. Het enige dat ik kan aanmerken is dat ik vooraf om een offerte vroeg, dit om ter goedkeuring te vragen bij ons bedrijf voor het starten van deze opleiding. Deze heeft even op zich laten wachten, vervolgens kreeg ik een factuur aangeboden, toch echt een groot verschil, uiteindelijk wel een offerte ontvangen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima A opleiding

Beste Joris, Hartelijk dank voor je positieve feedback. het online klaslokaal is inmiddels niet meer weg te denken in het huidige aanbod. Jouw opmerking nemen we mee bij het verbeteren van onze administratieve dienstverlening. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Blijf gezond. Op naar een succesvolle toekomst. Met een gezonde groet, Team de Laat Kenniscentrum

Prima doelgerichte coaching

Ondanks de lessen online toch een uitstekende voorbereiding op beide Nima A examens.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus

Uitstekend!

Ik ben ontzettend tevreden over de Nima A sales opleiding bij De Laat Kenniscentrum. Hele goede begeleiding gehad van Gilbert! Interessante leerzame lessen en een perfecte voorbereiding op de examens. Ga zo door!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima Sales A

Alles in mijn eigen tempo

Ik heb bewust gekozen voor De Laat Kenniscentrum omdat ik hier meteen kon starten en helemaal in mijn eigen tempo mijn PDL kon halen. In totaal had ik 15 online uren in te zetten waarin de docente (Muriël) de lessen uitlegde. Tussendoor kon ik eventuele vragen appen. Alles 1 op 1 waardoor ik geen rekening heb hoeven houden met andere studenten. De docente was heel flexibel was. Maandag een appje, maandagavond al les bij wijze van spreken. Hierdoor heb ik mijn PDL in 3 maanden af kunnen ronden. De bereikbaarheid richting De Laat was prima. Ze belden snel terug en probeerden het op te lossen. Een tip: vraag of je al je studieboeken in 1 x kunt ontvangen. Ik heb zelf 2 keer redelijk lang moeten wachten op mijn boeken (door vertraging bij de post, verkeerd geleverde boeken, verwerking van aanvraag) Maar dat is dan ook het enige minpuntje.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding PDL

Beste L.M., Hartelijk dank voor de positieve feedback. We zijn blij te lezen dat waar we voor staan ook door jouw gevoeld is: persoonlijke aanpak, fijne docenten, maatwerk en laagdrempelig contact. Jouw opmerking nemen we mee in de verbetering van onze dienstverlening. Het versturen van de boeken heeft te maken met het feit dat uitgevers soms wisselen van versie, waardoor boeken niet meer actueel zijn. Hierdoor zijn we enkele jaren geleden de boeken per module gaan versturen, zodat onze klanten altijd de laatste editie hebben. Helaas merken we dat de verzending en inpakken de afgelopen maanden, waarschijnlijk door COVID-19, minder vlekkeloos verloopt. We vinden het jammer dat ook jij dit hebt moeten ervaren. Onze excuses. Wensen we je een succesvolle toekomst toe. Graag tot ziens! Team de Laat Kenniscentrum

Moeizame start maar top einde!

Van Gilbert de juiste handvaten gekregen waardoor de kwartjes ook bij mij gevallen zijn. Na 2 mislukte examen-pogingen, ging ik redelijk moeizaam het bijles-traject in. Gilbert wist me op de juiste manier te raken en me in de actie-stand te krijgen. De puntjes werden op de i gezet en ik snapte veel beter wat nu de uiteindelijke rode draad was en hoe alle lesstof met elkaar in verbinding stond. Dankjewel daarvoor! Inmiddels de opleiding met succes afgerond.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Bijles

Verassing in maatwerk

Mijn ervaring met De Laat Kenniscentrum is heel positief. Wat ik verwachtte was dat ik (na mijn werk) ver van mijn woonplaats moest reizen om de lessen te kunnen volgen. De praktijk was dat ik ook op zaterdagen de lessen kon volgen en tot mijn verassing ook nog dicht bij huis. Dit (naast mijn praktijkervaring) maakte dat ik de opleiding/cursus Logistiek Medewerker beter kon volgen en ook positief kon afsluiten (ik ben inmiddels geslaagd). Daarnaast vond ik de e-learning modules makkelijk te benaderen en goed te doen. Mijn ervaring met De Laat was zo positief dat ik binnenkort ga beginnen aan de vervolgopleiding/cursus Teamleider Logistiek. Frank Vissers

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding, cursus

De lessen werden goed gegeven, door een ervaren docent. Er werd ook rekening gehouden met alle Covid maatregelen. Ga bij dit bedrijf zeker mijn vervolgopleiding doen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) cursus corespondentie zakelijke dienstverlening

top stage!

Vanuit de opleiding tot directiesecretaresse heb ik bij De Laat Kenniscentrum stage mogen lopen. Ik kwam terecht in een ontzettend gezellig en warm team. Tijdens mijn stage periode heb ik veel mogen leren en kreeg ik de juiste begeleiding. De Laat Kenniscentrum is dus een echte aanrader als je op zoek bent naar een leuke, leerzame en gezellige stage.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Stage

Leerzaam

Ik heb via deze opleider de volledige opleiding NIMA Marketingcommunicatie gevolgd en afgerond. Er werd een plan van aanpak gemaakt. Hoewel het niet altijd makkelijk was, werd ik goed ondersteund en heb ik veel geleerd. Het eindresultaat is 'geslaagd', hier ben ik heel blij mee. Ik kan deze opleider vooral aanraden om het persoonlijk contact. Er wordt meegedacht en gekeken wat de mogelijkheden zijn. De persoonlijke contactmomenten heb ik als prettig ervaren, ik kreeg veel informatie en zaken worden duidelijk uitgelegd en ik werd echt zelf aan het werk gezet. Ook op vragen rondom de opleiding kreeg ik snel en heldere antwoorden.

Prima examenomgeving.

Goede ontvangst; examenlokaal was prima ingericht; rustige examenomgeving; goede begeleiding t.a.v. examenproces.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) examen

Hele goede ervaring!

Ik loop stage bij De Laat Kenniscentrum en het bevalt me heel erg goed. Hele vriendelijke mensen en ik leer er heel veel!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Beste Casper, Hartelijk dank voor je feedback. Leuk dat je een beoordeling voor ons achterlaat. Het was ons een genoegen om je ook te mogen voorzien van een terugkoppeling middels een talenten motivatie analyse (TMA). Hopelijk heeft dit handvatten gegeven voor jouw volgende stap. We wensen je een succesvolle toekomst toe! Team de Laat Kenniscentrum

Goede begeleiding, één op één in de huidige coronatijd

Ik ben zeer tevreden over de service van De Laat Kenniscentrum. De geboden lesstof was prima op niveau. Door de duidelijke uitleg van de docent ben ik direct geslaagd voor de opleiding. Ik vond het super dat ik één op één les kreeg op tijdstippen die voor mij prima waren. Al vanaf het eerste contact kreeg ik er een goed gevoel over. Geen algemeen praatje zoals bij andere opleiders. Dit was mijn eerste opleiding bij De Laat Kenniscentrum, maar ik ga er zeker nog meer volgen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Loonadministratie en HRM

Niet positief

Ik vroeg me regelmatig af of de docent zelf wel kennis had van de stof. Na een klacht te hebben ingediend kreeg ik een extra les aangeboden, waar ik dus niks aan heb als het van dezelfde docent is.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Beste Larissa, We vinden het altijd jammer te horen dat onze diensten niet naar wens zijn geweest en dat het aanbod van de extra les voor jou niet afdoende is geweest. We zijn blij dat je de opleiding ondanks jouw ervaring met een mooi cijfer hebt kunnen afronden. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen jouw ervaring te delen. Een succesvolle toekomst gewenst. Blijf gezond zeker in deze tijd, Team de Laat Kenniscentrum

Een vrolijke en vriendelijke ervaring

De mensen zijn er ontzettend vriendelijk en vrolijk. De lerares die ik toevallig heb staat ontzettend open voor vragen waardoor je ook meer durft te vragen als je iets niet begrijpt. De lesstoffen zijn ook interessant en duidelijk om te leren.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding polikliniek assistent

De stortvloed van informatie die bij de opleioding hoort, werd gelukkig goed verdeeld over de lessen

Na 30 jaar niet meer in de schoolbanken te hebben gezeten is het volgen van een opleiding wel een uitdaging. Door een maal per 2 weken naar een fysieke les te gaan geeft je dit de zogenoemde "stok achter de deur". Het "huiswerk" bestond voornamelijk uit het vooraf doornemen van de te bespreken stof en het beantwoorden van vragen, vaak aan de hand van een casus. Tijdens de lessen werd de stof goed besproken en uitgelegd. Bij het inplannen van de lessen had iedereen inspraak, waardoor je geen les hoefde te missen. Het is zo goed bevallen dat ik overweeg een vervolg te doen op de opleiding die ik heb gevolgd.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Middle Management

Goede terugkoppeling

Inmiddels van meerdere diensten gebruik gemaakt. Tevreden over de gang van zaken en het contact. Goed bereikbaar, ook buiten kantoortijden. Flexibel, zeker in deze tijd top! TMA terugkoppeling en rapportage top!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) TMA

Geslaagd!!

Top organisatie en top docent. Ik heb bij De Laat Kenniscentrum mijn BKL opleiding gedaan en vervolgens direct ingestroomd bij de opleiding PDL. Voor beide opleiding met een ruime 8 geslaagd. Dank medewerkers van De Laat en docent Marlene.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Goede alternatief om via teams de lessen online te volgen

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cir Cursus

Goed, gericht en deskundige begeleiding. Goede lesopbouw

Positief en werkzaam

zeer betrokken

Ik ben blij dat ik voor de Laat heb gekozen. Vooral veel lof voor mijn docente die ondanks haar drukke baan ook nog met zoveel energie les geeft. Ze is heel kundig, sociaal en erg betrokken en ik kan altijd op haar rekenen. Carla je bent een topper!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding medische terminologie/fundament

Geweldig meedenkend bedrijf met gepassioneerd en gedreven opleider die zorgt dat de stof, hoe saai ook, interessant blijft. Heel flexibel in dagen en tijd en altijd bereikbaar voor vragen

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding middle Management

Geweldige en enthausiaste leraar/ coach

MIjn ervaring met De Laat Kenniscentrum is een fijne flexibele leer omgeving, wat perfect past in ons al drukke werkritme. De flexibiliteit welke hier geboden word, daar was ik naar op zoek. De manier van samenwerken en het enthousiasme van de leraar is erg prettig. De tijd welke genomen word tijdens en zelfs naast de afgesproken uren, zijn uitzonderlijk fijn, wat resulteert in het behalen van een diploma. Ik zou De Laat zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is, naar een persoonlijke prettige leer omgeving met een hoge kwaliteit van kennis, betrokkenheid en coaching.

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582