Kwaliteit ten top!

Vriendelijk en snel contact met de allround office medewerkers van 'De Laat Kenniscentrum. Je wordt vanaf het begin ontzorgt en er wordt mee gedacht naar oplossingen. Goed te bereiken. De docent is uitmuntend! Goede, duidelijke uitleg met dagelijkse voorbeelden, waardoor je de vakjargon snel eigen kan maken, Een docent die vertrouwen heeft in je kunnen, de tijd neemt om de cursus op jouw tempo te doen en je laat groeien in je zelfvertrouwen. Angeline, je bent een topper!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Praktijk Diploma Boekhouden

Geduldig, duidelijk.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus BkB

Doelgerichte lessen tot de laatste meters

Mijn ervaring met de laat kennis centrum is zeer goed. Gilbert is altijd in een goede stemming en probeert je tot het uiterste te drijven en alles eruit te halen wat erin zit.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Een fijn traject waarbij er letterlijk van begin tot eind begeleiding is.

De lessen waar passend in mijn prive rooster, als werkende ouder is dat bijzonder prettig. Er wordt (uitgebreider) stil gestaan bij de onderwerpen en vragen die je hebt. Als na de toets blijkt dat je het toch niet helemaal eens bent met de beoordeling is er ruimte om te overleggen over je 'bezwaar'. Dit resulteerde in een resultaat van een 4.8 naar een 6.7. Dank!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Advanced Middle Management

Echt geweldig!

Tonny is een lieve, slimme, aardige lerares. Zij heeft humor en het was echt leuk met haar de taal te leren. Het leerproces was interessant en leerzaam. Ik heb veel geleert en na een paar manden was mijn Nederlands al beter. Ik heb van het leerproces met Tonny genoten. Ik mis haar al en hopelijk ga ik wel een B2 cursus met haar volgen. Dankjewel!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Goed

Beste Alina, Wat fijn te horen dat jullie enthousiast zijn over de docent en het in company traject Nederlands A1. Wij hebben met plezier de opleiding voor jullie verzorgd. Een succesvolle toekomst gewenst. Team de Laat Kenniscentrum

Absolute aanrader om opleiding te volgen

Het idee dat je bijna 1-op-1 les krijgt, trok me wel aan. En nu, sinds ik inderdaad les krijg, krijg je volledige aandacht. Er is een strak tijdschema en je moet veel huiswerk maken, naar dit is al ter voorbereiding van het examen. Als ik eerder van deze lesmethode had geweten, had ik de andere modules ook bij De Laat gedaan. Echt aan te raden!

Alles was duidelijk

Het was een fijne ervaring om een thuis studie te volgen 1 op 1. Mijn docent was heel erg aardig, fijn en duidelijk. Ze legt dingen goed en duidelijk uit waardoor ik jet begrijp. Ik hoop dat ik met mijn volgende opleiding haar weer heb!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding bkc

Ik ben heel tevreden over mijn docent en flexibiliteit.

Ik benbij De Laat Kenniscentrum in, Eindhoven heel tevreden over mijn docent en flexibiliteit.

Prima opleider!

Via De Laat een opleiding op locatie gevolgd. Erg prettig dat die flexibiliteit er was. De lessen an sich waren vlotte, maar wat korte lessen. Maar was het mogelijk om buiten de lessen om per mail contact op te nemen en eventuele vragen te stellen. Welke vervolgens in de eerst volgende les behandeld konden worden. Tot slot een erg vriendelijke docente met veel kennis. En de Laat heeft allles qua informatie en materiaal voorziening goed geregeld.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) MBA

Goed maar pittig

Samen met andere collega's kregen we les op locatie bij onze werkgever. Het was erg fijn om op locatie les te kunnen krijgen. Scheelt reistijd en dat je overdag les hebt i.p.v. in de avond is ook wel erg fijn. Het is wel belangrijk dat je al enige kennis of een bepaald niveau hebt en dat je zelf genoeg tijd vrij maakt om de hoofdstukken door te kunnen lezen en de opgaven te maken buiten het volgen van de lessen. De lerares wilde natuurlijk alle stof behandeld hebben in de beschikbare uren, dus het tempo ligt hoog en is daardoor ook wel pittig. We konden per mail vragen stellen en die zouden dan bij de volgende les behandeld worden. Wij hebben daar als studenten echter geen of weinig gebruik van gemaakt helaas. De lerares gaf aan dat haar slagingspercentage 100% is, ze is daar terecht erg trots op. Ze geeft zelf het advies om pas examen te doen als je zeker weet dat je slaagt. Ik heb haar advies dus maar te harte genomen. Ik heb nog geen examen gedaan, maar die staat wel op de planning.

Super begeleiding!

Het gehele traject wordt goed begeleid door Gilbert. Duidelijke uitleg en het werken in kleine groepjes is echt een aanrader. Ik heb zowel mijn theorie als praktijk in één keer afgerond. Het vele oefenen, samen met Gilbert, werpt zijn vruchten af!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding NIMA A

Veel geleerd, fijne docent

Bij ons op het bedrijf is de cursus gegeven in een kleine groep. Er is persoonlijke aandacht geweest zonder dat dit invloed heeft gehad op het tempo van de lesstof. We hebben allemaal ons doel bereikt.

Uitermate terleurstellend

Ik en mijn collega's hebben een opleiding klassikaal gevolgd. Naar mijn mening had ik net zo goed de boeken zelf kunnen aanschaffen en thuis een zelfstudie kunnen doen daar de docente in sneltreinvaart door de stof heen ging en we onze vragen moesten mailen en niet klassikaal konden stellen. Zoals deze opleiding is gegeven is hij in mijn ogen zijn geld niet waard. Dan vond de docente het ook nog nodig te vermelden dat er bij haar nog nooit iemand is gezakt. Lijkt me overbodige informatie waarbij de lat direct hoog wordt gelegd. De kennis van de stof van de docente is overigens ruim voldoende. Daar geen klacht over.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Moderne Bedrijfsadministratie

Beste K, Hartelijk dank voor de genomen tijd om een review te plaatsen. We betreuren uw ervaring. Het traject dat u bij ons heeft gevolgd is samengesteld in goed en zorgvuldig overleg met uw werkgever en de Laat Kenniscentrum. Helaas heeft u dit aanbod niet als positief ervaren. Fijn te horen dat u wel tevreden bent over de docente. De Laat Kenniscentrum kent een slagingspercentage ruim boven het landelijke gemiddelde. Hier zijn wij trots op, een tevreden klant staat bij ons hoog in het vaandel. We streven naar laagdrempelig contact, flexibiliteit en zetten graag een stap extra. We vinden het jammer dat we naar u dit gevoel niet hebben kunnen overbrengen. Een hartelijke groet, Team de Laat Kenniscentrum

Fijne en prettige manier van les geven

De manier van les geven en de praktijk voorbeelden die Gilbert aanlevert, maken het heel makkelijk om de stof tot je te nemen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima A Sales

heel veel geleerd

Uitstekende coaching

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) verhuur

Perfecte begeleiding door het proces

Van punt a tot punt b is er enorm veel begeleiding, je wordt klaargestoomd om je examens goed af te ronden. De uitleg van de materie gaat gestructureerd en duidelijk, en wanneer je examen nadert zijn er veel 1 op 1 oefen momenten, om je zelfverzekerd en voorbereid naar je examen te laten gaan.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Fijne docent en opleiding behaald met een 9. Zeer persoonlijk!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Sales vaardigheden

Betrokken en enthousiaste opleider

Zeer aan te raden! Betrokken en persoonlijke opleider in sales, welke met een gedreven karakter sales doet opleven.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus NIMA sales B

Één woord Top!

Dankzij kenniscentrum de Laat mijn Nima A Sales behaald met een 9. Door de duidelijke en uitgebreide lessen van Gilbert was het een succes. Het flexibele in de lesdagen en ook het online in teams oefenen (zelfs in het weekend) waren een meerwaarde. Kenniscentrum de Laat, en vooral Gilbert de Laat, bedankt voor deze fijne periode en opleiding.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus Nima A Sales

NIMA A succesvol afgesloten!

De opleiding NIMA A gevolgd bij Kenniscentrum De Laat en deze met een 8 afgerond. Mede door het vele oefenen met Gilbert. Hij maakte zelfs tijd vrij in het weekend om ons klaar te stomen voor de examens. De hele opleiding als zeer prettig ervaren!

Betrokken en enthousiaste opleider

De sessies met Gilbert waren altijd op maat en onder fijne omstandigheden, door de opleiding 1 op 1 te volgen, stonden we stil bij de dingen waar ik op dat moment vragen over had!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Middle Management

TOP

Wederom een uitstekende ervaring met De Laat Kenniscentrum. Gilbert heeft mij heel goed geholpen bij de voorbereiding van mijn examens voor NEMAS Middle Management. Kennis gecombineerd met de nodige humor zorgden ervoor dat ik altijd met veel plezier naar de lessen kwam. Ik kreeg veel achtergrondinformatie waardoor ik zelfverzekerder naar de examens ben gegaan. Gilbert je bent een topper!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding Middle Management (maatwerktraject)

Fijne locatie, vriendelijk personeel, flexibel

Vergaderruimte 2 gehuurd voor onze training. Bij aankomst keurig schoon. Iedere deelnemer een eigen tafel. Beamer en flip-over aanwezig. Koffie en thee uit de automaat (ook cappuccino). Top geregeld!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Verhuur

Veel geleerd en voor iedereen een aanrader

Zojuist mijn Nima A opleiding via De Laat Kenniscentrum gedaan en deze ook succesvol afgerond. Met vele dank aan Gilbert. Ik heb deze opleiding en lessen als zeer positief ervaren. Niet vaak meegemaakt dat ik zelf enthousiast werd van school maar door de lessen die ik gekregen heb van Gilbert bij De Laat Kenniscentrum was dit zeker het geval. Buiten dat was een vraag nooit te veel en werd er ook heel veel tijd en energie in je gestoken om de tentamens te halen. Ik kan het daarom ook iedereen aanraden!

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582