Professionals die weten waar zij het over hebben en altijd voor je klaar staan.

Leuke periode met een fijne trainer. Zij heeft tijdens de training veiligheid gecreëerd in de groep en dat heeft geleid tot een hechte band onderling. Ik heb Voldoende bagage om door te kunnen voor de registratie en verdieping.

De opleiding was kort, duidelijk en erg leerzaam. Heb zowel op theoretisch als persoonlijk vlak veel geleerd.

• Gevolgde training Basisopleiding Mediator

Opleiding mediation, 10 daagse variant, neemt de deelnemers mee door de basis van mediation. Theorie en praktijk lopen mooi in elkaar over.

• Gevolgde training Algemene deel mediation

Het betreft een kwalitatief zeer goed opleiding. Naast goed theoretische onderbouwing veel oefenmomenten met feedback, het laatst is niet vanzelfsprekend is als ik ervaringen over andere opleidingen hoor. Tijdens de training prettige, ongedwongen en veilige werksfeer zodat je er met plezier naartoe gaat. Vraagt tussendoor het nodige aan leeswerk en voorbereiding. Na afloop ben je goed voorbereid voor het theorie-examen en vaardigheidtoets en maak je een vliegende start als mediator.

• Gevolgde training mediation basisopleiding

Een aanrader voor iedere mediator met belangstelling voor bemiddeling bij echtscheidingen en omgangskwesties

• Gevolgde training Familiespecialisatie

Leerzame opleiding waar je technieken leert en inzichten geeft in je handelen als proffesional die gekleurd zijn door je persoon. Veel ruimte om te oefen.

• Gevolgde training Familie mdiator

Joppe van der Poel en Rosalie Menke zijn zeer enthousiaste en bekwame mediators die hun vak verstaan. Ik heb veel van hun mogen leren en ben daardoor zelf enthousiast over mediation geworden.

• Gevolgde training Opleiding tot mediator

Erg leuke en leerzame training in een prachtige omgeving. Theorie en praktijkoefeningen worden heel goed afgewisseld,waardoor je steeds beter inzicht krijgt in het mediation proces en de rol van de mediator. Joppe gaf deze training,hij is een heel ervaren mediator die weet te boeien.

• Gevolgde training 2 daagse conflictbemiddeling

Hoewel ik geen mediator ben geworden heeft deze cursus mij veel geleerd wat ik nog dagelijks toepas!

• Gevolgde training Mediaton basis

Een zeer fijne opleiding. Divers qua onderwerpen en prettige werkvormen. Ook erg prettig dat er met relatief kleine groepen wordt gewerkt, hierdoor is er veel aandacht voor de deelnemers.

• Gevolgde training Familie mediation

De basisopleiding is zeer praktijkgericht, je leert er echt hoe je moet mediaten in al z'n facetten en doorloopt het hele mediationproces. De trainers, Joppe en Rosalie, zijn door de wol geverfd als mediator en als trainer en geven eindeloos veel waardevolle tips en feedback. Het programma is leuk en afwisselend. De locatie is fantastisch en de lunches heerlijk. Aanrader dus! Als je wilt leren mediaten doe het dan hier.

• Gevolgde training Basisopleiding Mediation

Vakbekwame zeer ervaren trainers, superveel geleerd, veel oefening en heldere verbindende feedback.

• Gevolgde training Familie mediation

Joppe is een eigenzinnige trainer die bij jou de inzichten loswoelt die nodig zijn om te voelen wat de essentie van mediation is. Mijn groepje en ik organiseren nog steeds een paar keer per jaar intervisie/oefendagen. Ik geniet nog dagelijks van mijn opleiding.

• Gevolgde training Mediation 10 daagse

Door te leren je te verplaatsen in de gedachtewereld van een ander leer je tevens diens motieven beter te begrijpen. Hierdoor verdwijnt het principe "onbekend maakt onbemind". Dit alles is een zeer waardevol en oplossend inzicht. Dank voor dit leerzame aspect!

• Gevolgde training basis mediation

De trainers kunnen putten uit hun enorme ervaring en daarmee de theorie zeer goed inzichtelijk maken. Hierdoor is de opgedane kennis in de praktijk goed te gebruiken. De sfeer in de groep was goed, waardoor het oefenen zeer zinvol was. Dit was zowel aan de trainers te danken als aan de prachtige locatie.

• Gevolgde training Mediation

Doordat er een goede combinatie was aan theorie, ervaring uit de praktijk en er heel veel geoefend kon worden met rollenspellen heb ik er voor mezelf het maximale uit kunnen halen. Rosalie en Joppe blijven je bovendien uitdagen waardoor je uit je comfortzone komt en je eigen kunnen verlegd. In september starten met de familiemediation. Nu al weer zin in!

• Gevolgde training Mediaton

• Gevolgde training Familiespecialisatie

Plezierige sfeer en goede afwisseling tussen kennisoverdracht en oefenen met vaardigheden

• Gevolgde training Basisopleiding + familiemediation

De basisopleiding is zeer praktijkgericht, je leert er echt hoe je moet mediaten in al z'n facetten en doorloopt het hele mediationproces. De trainers, Joppe en Rosalie, zijn zeer ervaren als mediator en als trainer en geven zeer waardevolle tips en feedback. Het programma is leuk en afwisselend. De locatie is fantastisch en de lunches heerlijk. Aanrader dus! Als je wilt leren mediaten doe het dan hier.

• Gevolgde training Basisopleiding Mediation

Aanrader

• Gevolgde training Leertraject Familie-mediation

Heldere opzet van de training. De trainers staan duidelijk boven de trainingsstof en anticiperen goed op wat in de groep gebeurt. Wat in de training aan de orde komt kan goed omgezet worden in praktisch handelen en helpt bij het verduidelijken van de problematiek en de oplossing hiervan. De wijze waarop door de trainers wordt omgegaan met de trainingsstof werkt stimulerend.

• Gevolgde training De 2/3 daagse training mediation (Drenthe)

Dit was als advocaat mijn eerste ervaring met een mediationopleiding. Een erg goede cen gedegen opleiding die gegeven werd door ervaren trainers. Veel technieken geleerd, veel tijd om te oefenen en ook persoonlijke aandacht. Fantastische locatie. Aan te bevelen

• Gevolgde training 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

In de tweede helft van 2017 de training gevolgd bij Joppe en Rosalie. Beiden hebben zeer veel ervaring als mediator en laten je in de praktijk proeven hoe het is om het vak van mediator uit te oefenen. De opleiding is geaccrediteerd voor zowel de MfN als het ADR register. De locatie in het prachtige Drentse land biedt een uitstekende gelegenheid om je, even los van de dagelijkse hectiek, te bekwamen in de mediation.

Beide trainers zijn erg bekwaam in kennis en vaardig in het overbrengen hiervan. Presentaties zijn boeiend en onder steund met veel praktijkvoorbeelden. Er is een goede balans tudden theorie en kennisoverdracht

• Gevolgde training De 2/3 daagse training mediation (Drenthe)

Naar anderen kijken, luisteren,uit je oordeel blijven en open vragen stellen. Het levert iets op en kan leiden tot inzicht voor beide partijen. Dat is wat ik het meest onthouden heb van deze training.

Over Conflictbemiddeling.nl

Conflictbemiddeling.nl verzorgt sinds 1997, het begin van mediation in Nederland, hoogwaardige opleidingen. Deelnemers uit onze eerdere opleidingen geven ons al jaren de hoogste waardering in Nederland. Dit opleidingsinstituut is zowel door de Mediation Federatie Nederland (MfN), als door het ADR-International Register geaccrediteerd (ADR). De oprichter Joppe van der Poel-Menke was tevens mede-oprichter van het internationale ADR-register en hij is nog steeds actief als opleider.