Zeer goed.

Aandacht, betrokkenheid en super professionals.

Hele goede mediation opleiders!

Fijne trainingen gedaan waar ik de rol van de mediator en de kneepjes van dit vak heb leren begrijpen en kennen. Ik gebruik ze heel vaak in mijn werk als manager. Hierdoor werken mijn teams beter samen met andere teams en mijn teamleden beter met andere teamleden. Hierdoor krijg ik betere resultaten in onderhandelingen en samenwerking met leveranciers. Hierdoor vind ik creatieve oplossingen voor problemen. Ook in de persoonlijke communicatie merk ik een flinke verbetering. De persoonlijke begeleiding en menselijk inzicht van Rosalie en Joppe hebben er ook voor gezorgd dat ik het nu geinternaliseerd heb en kan toepassen zonder er lang over te hoeven denken. Kortom een dikke aanrader wat mij betreft.

Joppe en Rosalie zijn ervaren trainers en mediators die mij, mede door hun ervaringsverhalen, veel bagage hebben gegeven om het vak van mediator te kunnen gaan uitvoeren. Bij Conflictbemiddeling in Hoogersmilde volgde ik naast de basisopleiding ook de specialisaties Arbeidsmediator en Familiemediator. Ik heb veel van Rosalie en Joppe en hun medetrainers mogen leren. Bovendien weten zij een ontspannen sfeer te creëren die het leerproces ten goede komt. Dank jullie wel.

Aandacht en goede respons en meedenken

Heel positief, vriendelijke maar vooral bekwame en kundige mensen.

Beide hebben bij mij een prima indruk achter gelaten, aan kennis/bekwaamheid/kundigheid en vriendelijkheid ontbreekt het zeker niet. Indien nodig, zou ik zeker aan bevelen om hun in de arm te nemen.

Betrokken en deskundig.

Mijn ervaring is dat de conflicten deskundig betrokken en adequaat worden opgepakt.

Zeer aan te bevelen

Joppe en Rosalie zijn twee kundige, enthousiaste en ervaren trainers. Dat in combinatie met de fijne locatie en lekkere lunches, maakt het voor mij een opleider om zeer aan te bevelen!

Super gemotiveerde opleider

Conflictbemiddeling.NL/Joppe van der Poel stond als mede-oprichter aan de wieg van ADR Register. Als mediation opleidingsinstituut van het 1e uur timmert Joppe al decennia aan de weg. Een vertrouwd adres voor goede opleidingen, praktijkbegeleiding en mentoraat. Van harte aanbevolen!

Top opleiding, veel ruimte voor eigen inbreng zonder dat de het doel uit het oog verloren gaat.

Ik ben zeer tevreden over de opleiding. Doelgericht met persoonlijke aandacht. Op deze manier wordt het optimale uit elke cursist gehaald

Waardevol en leerzaam

Een waardevolle en leerzame opleiding, gegeven door 2 bevlogen mediators! Joppe en Rosalie dragen graag hun kennis over en doen dit op een mooie en rustige manier. Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding en merk dat ik op een andere manier communiceer, meer zoek naar het verhaal achter het verhaal en andere vragen stel. De opleiding is een goede basis om als mediator aan de slag te gaan. Ik ben zelf inmiddels begonnen als buurtbemiddelaar en zonder deze opleiding had ik dit niet op deze manier kunnen doen. Dank Joppe en Rosalie!

De beste opleiding die ik tot nu toe heb mogen volgen.

Doordat de opleidingsgroep klein is krijg je voldoende ruimte voor je eigen persoonlijke ontwikkeling en daarnaast ontstaat er snel een hecht groepje met een veilige omgeving om in te kunnen leren.

Deskundig en creatieve oplossingen

Conflictbemiddeling.nl of beter gezegd, Rosalie en Joppe zijn zeer deskundig en leggen tactvol de juiste zaken “op tafel”. Creativiteit in oplossingen, en met respect voor mens en meningen bereiken ze meer dan je denkt. Het zijn toppers!

Binnen de training Veel ruimte voor je leerproces

Ervaren trainer(s) die een koppeling maken naar het werkveld. Veel tijd, ruimte aandacht op je leerproces.

Heel veel geleerd

Heel professionele trainers. Geven goede uitleg en dito feedback. Wat ik vooral leerzaam vond waren de oefeningen, waarbij ik als mediator bemiddelde en de trainers tips gaven. Ik was zo enthousiast over de basistraining van Conflictbemiddeling dat ik de Familie mediation ook bij hen gevolgd hebt. Geen spijt van gehad!

"Vakkundige" begeleiding tijdens de lessen mogen ervaren, zowel theoretisch en persoonlijk gebied.

Tijdens de cursus heb ik mogen ervaren dat communicatie en het luisteren naar elkaar een heel belangrijk onderdeel is. Natuurlijk als onderdeel gezien de circus. Maar heb het tijdens de cursus onderling met elkaar ook mogen ervaren. Waardoor het laagdrempelige aanwezig was om met elkaar persoonlijke onderwerpen te delen. Goede begeleiding tijdens de curcus en handvatten aangereikt gekregen om me verder te ontwikkelen. Ook binnen de buurtbemiddeling waar ik als vrijwilliger werkzaam ben.

Professionals

Een professionele organisatie met deskundige mensen die het hart op de goede plaats hebben. Prettige, open en eerlijke contacten; to the point en altijd oplossingsgericht.

Motiverend, afwisselend en goed doorlopend

De training is zeer helder en met passie gegeven. De veilige sfeer en de gedrevenheid waarmee de training werd geleid zorgde voor een fantastische ervaring.

motiverend, stimulerend en professioneel.

Joppe en Rosalie zijn beide zeer sterk en complementair in wijze van kennisoverdracht. Joppe beheerst alle finesses van het mediationvak en beweegt mee of corrigeert met veel humor tijdens de trainingen. Sterk is het daarna, steeds in andere situaties, checken of je het echt begrepen hebt....én of je het dan ook kunt toepassen. Rosalie is scherp in wat ze ziet en opmerkt en zachtmoedig in confronteren. Ik heb veel geleerd en kom graag terug voor een volgende training.

Prettige mensen, stevige inhoud

Leuke club. Docenten kennen hun vak, en de groepen zijn gezellig. Aanrader!

Goede begeleiding, veel kennis, veel geoefend, en gelachen.

Mijn opleiding en vervolgdagen waren erg goed verzorgd door Joppe en Rosalie. De programma's waren op ons afgestemd met goede cases en we kregen gedegen feedback. De groep was klein waardoor ieders leervraag veel aan bod kon komen. De dag vloog om. Een aanrader, zeker als je in het noorden woont.

Perfecte training en deskundige begeleiding

Ik heb bij dit instituut de Basisopleiding en de specialisatie Overheid gedaan. Gezien de zeer positieve ervaringen doe ik ook nog in het najaar de specialisatie Familierecht. Ook de begeleiding buiten de opleidingen om is top. Dit instituut is een echte aanrader.

Professioneel en betrokken

Als hoofdtrainer locatie Rotterdam merk ik dat bij Conflictbemiddeling professionaliteit, vakmanschap, kwaliteit en betrokkenheid hoog in het vaandel staat. Dat geeft mij tevens de ruimte om met een goed niet tevreden te zijn, maar nog beter te willen worden. Een goede opleiding verzorgen is één aspect, echter goed blijven is wellicht nog lastiger. Conflictbemiddeling verzorgt opleidingen van een uitstekend en waardevol niveau. Door de combinatie van theorie en praktijk krijgen cursisten realistische praktijk casuïstiek om mee te oefenen. Door de grote mate van veiligheid in de groep is er ruimte om naar jezelf te kijken als cursist, m.a.w. wat is het effect van mijn gedrag op de ander en hoe verhoudt zich dit binnen mediation?

De opleiders zijn zeer deskundig.

De opleiding is goed opgedeeld. Er is voldoende ondersteuning en beide opleiders zijn zeer deskundig. Ik heb eeg veel geleerd!

Als trainer juridisch kader ben ik al enige tijd verbonden aan conflictbemiddeling.nl. De trainingen zijn altijd goed georganiseerd en bevatten naast veel praktijkvoorbeelden ook een goed inhoudelijk kader. Het meest opvallende is echter de drive en passie van de cursisten. Zij gaan altijd weg met een zeer tevreden gevoel!

Top trainers met veel ervaring

Nu ook de familiespecialisatie gevolgd en zeer tevreden

Over Conflictbemiddeling.nl

Conflictbemiddeling.nl verzorgt sinds 1997, het begin van mediation in Nederland, hoogwaardige opleidingen. Deelnemers uit onze eerdere opleidingen geven ons al jaren de hoogste waardering in Nederland. Dit opleidingsinstituut is zowel door de Mediation Federatie Nederland (MfN), als door het ADR-International Register geaccrediteerd (ADR). De oprichter Joppe van der Poel-Menke was tevens mede-oprichter van het internationale ADR-register en hij is nog steeds actief als opleider.