Super opleiding met zeer ervaren docenten

Ik heb met ontzettend veel plezier de opleiding tot mediator en daarna de specialisatie familie-mediation gevolgd bij conflictbemiddeling.nl. De organisatie van de opleiding was top en de docenten waar zeer ervaren. Het was erg leerzaam en voor mij de eerste mooie stap naar mijn werk met cliënten in conflict maar ook naar inzichten in gedrag en communicatie. Want dat is wat deze opleiding ook meegeeft.

To the point van beide zijden

Onbevooroordeeld onderzoeken ze samen met partijen niet alleen wat de belangen zijn maar ook de drijfveren en emoties. In mijn casus was dat ook nodig omdat er partijen achter de partij zaten. Dit is koren. Geen kaf.

Uitmuntend

Ik heb van juli tot en met september 2019 bij Conflictbemiddeling.nl mediation opleiding gevolgd. Onze docent Joppe had alle aandacht voor ons en zijn manier van les geven en heldere uitleg heeft mij heel erg geïnteresseerd waardoor ik heel veel van geleerd heb. Joppe en Rosalie mijn dank daar voor. Van Rosalie heb ik geleerd wat herstelbemiddeling is en hoe je dat op beste manier kan aanpakken. Cursus locatie was op een hele mooie rustige locatie en de lunch werd elke keer met zorgvuldigheid bereid. Omdat ik zo tevreden ben, ondanks grote afstand heb ik er voor gekozen om ook specialisatie familie mediation bij Joppe en Rosalie te gaan volgen. Arabulucu olmayi dusunuyorsaniz size tavsiye edecegim adres Conflictbemiddeling.nl.

prima opleiding, jarenlang plezier van

Ik heb de opleiding 10 jaar geleden gevolgd en werk als mediator bij een arbodienst. De opleiding is een prima basis voor het vak gebleken. Wat mij aanspreekt is dat er ruimte is om een eigen stijl te ontwikkelen, terwijl de kaders niet uit het oog verloren worden.

Een organisatie met veel kennis en kunde en een enthousiast team.

De opleidingsdagen heb ik als zeer prettig ervaren, een enthousiast team die graag hun ruime ervaringen deelden. Een absoluut pluspunt is de "after-sales", vragen (ruim) na de opleiding worden snel en adequaat opgepakt. Een zeer goede service dus.

Leerzaam, persoonlijk en veel geleerd!

Joppe en Rosalie zijn prettige en toegankelijke personen. Door de kleine groepen is er veel aandacht voor iedereen. Zij nemen de tijd om jouw vragen te beantwoorden en willen je overal bij helpen. Er is veel geoefend middels rollenspellen. Rosalie en Joppe hebben zelf de nodige levenservaring en ervaring vanuit de (mediation)praktijk welke zij bij deze rollenspellen goed in konden brengen, waardoor er "echte" situaties ontstonden. Als ik in de toekomst nog een specialisatie wil gaan doen, dan doe ik dat zeker bij Joppe en Rosalie!

Deskundig en betrokken!

Ervaren trainers, up to date informatie. De trainers zijn betrokken en dagen de deelnemers uit.

De landelijke omgeving waar Joppe zijn praktijk heeft stimuleert enorm

Mijn praktijkexamen (video-opname) heb ik bewust bij Joppe gedaan. De landelijke omgeving is enorm inspirerend en heeft tot mooie gesprekken geleid.

bevlogen trainer!

Ik heb veel opgedaan en meegenomen uit de trainingen bij Joppe. Hij is een betrokken en bevlogen trainer met veel kennis en ervaring die hij op constructieve wijze inzet.

Uitstekende cursus in goede sfeer en prachtige omgeving

Specialisatie Familiemediation Goed opgezette cursus met uitstekende docenten die veel uit eigen ervaring kunnen putten. Kijk met plezier terug naar de lesdagen die intensief, veelzijdig en verdiepend waren.

Zeer professionele mediator

Er werd door de mediator echte geluisterd naar ieders kant van de kwestie.

Enerverend, veilig, geestig en zeer leerzaam

Ik zou iedereen de opleiding aanbevelen. Joppe heeft een zeldzaam talent de training 'light' te houden met zeker voldoende diepgang en scherpte. Alhoewel ik de opleiding 9 jaar geleden heb gevolgd heb ik nog steeds momenten dat ik terug kan pakken op wat ik tijdens de opleiding heb ondervonden en geleerd. Zeer aan te raden!

Lichtvoetige scholing door zware casuïstiek

Joppe is deskundig en betrokken docent. Scherp en met een dosis humor. Gericht op leren en de praktijk. Goede balans tussen theorie en veel praktijkoefeningen.

Prima opleiding en begeleiding bij het assessment

Veel kennis, openheid, humor en goede sfeer.

Een opleider gericht op kwaliteit

Er zijn genoeg opleiders wat je een diploma mediation kunt halen. Het aanleren van de vaardigheden die hier bijhoren is wat anders. Dit is ook precies waar conflictbemiddeling onderscheidend in is. Met ervaringen uit de praktijk en met veel aandacht voor de menselijke maat krijg je de basis voor een vak aangeleerd, het is niet zomaar een cursus. Dat ze ervaren zijn blijkt wel uit hun beetje succesvolle mediationtrajecten die ze zelf hebben begeleid. Dat die je niet zomaar, daar is kennis en liefde voor het vak voor nodig. Overweegt u een opleiding te volgen of een mediation procedure te starten dan ben u bij conflictbemiddeling.nl aan het goede adres.

Warm en zeer kundige vakmensen

Joppe en Rosalie zijn zeer ervaren professionals met een groot hart voor het mediationvak. Zij weten als geen ander een warme, veilige sfeer te creëren, met ruime aandacht voor elke deelnemer. Het was heel fijn om van deze vakmensen te hebben mogen leren. Warm aanbevolen!

Vakkundig

Leuke en leerzame opleidingen gehad.

Ik heb Joppe leren kennen als een zeer deskundig, open en betrokken mediator en trainer!

Mijn ervaring met Joppe is heel positief. Ook na mijn opleiding kon ik met vragen bij hem terecht.

Gedreven opleider mediation

Zeer positief en een vakman

Persoonlijke en professionele mediation opleiders

Mooie opleiding met persoonlijke feedback bij het oefenen, waardoor je er echt verder mee kunt in de praktijk.

Top opleiders en mediators!

Zeer bevlogen en deskundige professionals die van wanten weten.

Betrouwbaar deskundig en met een hart

Met passie voor het vak krijg je alles aangereikt wat je nodig hebt.

Goed opleidingsinstituut, ervaren trainers op mooie locatie.

De trainers zijn erg praktijkgericht. Veel oefenen in een fijne sfeer. De locatie en faciliteiten zijn meer dan prima.

Warm en kundig, mens- en oplossingsgericht

Mijn specialisatie Familie Mediation heb ik in 2012 met veel plezier en succes bij Conflictbemiddeling gevolgd. Van intakegesprek tot convenant heb ik van Joppe van der Poel uitgebreid geleerd hoe een goede mediator zich opstelt. Ik heb ook een mediation samen met hem gedaan. Dat was een echte eye-opener. Ook de overige docenten hebben mij veel bijgebracht en tot de dag van vandaag heb ik daar profijt van en .... ik kan nog steeds op ze terugvallen om te sparren.

Ik gebruik dagelijks alle techniek uit de opleiding

Was een leuke opleiding en elke dag gebruik ik de geleerde techniek in mijn gesprekken.

Over Conflictbemiddeling.nl

Conflictbemiddeling.nl verzorgt sinds 1997, het begin van mediation in Nederland, hoogwaardige opleidingen. Deelnemers uit onze eerdere opleidingen geven ons al jaren de hoogste waardering in Nederland. Dit opleidingsinstituut is zowel door de Mediation Federatie Nederland (MfN), als door het ADR-International Register geaccrediteerd (ADR). De oprichter Joppe van der Poel-Menke was tevens mede-oprichter van het internationale ADR-register en hij is nog steeds actief als opleider.