Zeer professionele mediator

Er werd door de mediator echte geluisterd naar ieders kant van de kwestie.

Enerverend, veilig, geestig en zeer leerzaam

Ik zou iedereen de opleiding aanbevelen. Joppe heeft een zeldzaam talent de training 'light' te houden met zeker voldoende diepgang en scherpte. Alhoewel ik de opleiding 9 jaar geleden heb gevolgd heb ik nog steeds momenten dat ik terug kan pakken op wat ik tijdens de opleiding heb ondervonden en geleerd. Zeer aan te raden!

Lichtvoetige scholing door zware casuïstiek

Joppe is deskundig en betrokken docent. Scherp en met een dosis humor. Gericht op leren en de praktijk. Goede balans tussen theorie en veel praktijkoefeningen.

Prima opleiding en begeleiding bij het assessment

Veel kennis, openheid, humor en goede sfeer.

Een opleider gericht op kwaliteit

Er zijn genoeg opleiders wat je een diploma mediation kunt halen. Het aanleren van de vaardigheden die hier bijhoren is wat anders. Dit is ook precies waar conflictbemiddeling onderscheidend in is. Met ervaringen uit de praktijk en met veel aandacht voor de menselijke maat krijg je de basis voor een vak aangeleerd, het is niet zomaar een cursus. Dat ze ervaren zijn blijkt wel uit hun beetje succesvolle mediationtrajecten die ze zelf hebben begeleid. Dat die je niet zomaar, daar is kennis en liefde voor het vak voor nodig. Overweegt u een opleiding te volgen of een mediation procedure te starten dan ben u bij conflictbemiddeling.nl aan het goede adres.

Warm en zeer kundige vakmensen

Joppe en Rosalie zijn zeer ervaren professionals met een groot hart voor het mediationvak. Zij weten als geen ander een warme, veilige sfeer te creëren, met ruime aandacht voor elke deelnemer. Het was heel fijn om van deze vakmensen te hebben mogen leren. Warm aanbevolen!

Vakkundig

Leuke en leerzame opleidingen gehad.

Ik heb Joppe leren kennen als een zeer deskundig, open en betrokken mediator en trainer!

Mijn ervaring met Joppe is heel positief. Ook na mijn opleiding kon ik met vragen bij hem terecht.

Gedreven opleider mediation

Zeer positief en een vakman

Persoonlijke en professionele mediation opleiders

Mooie opleiding met persoonlijke feedback bij het oefenen, waardoor je er echt verder mee kunt in de praktijk.

Top opleiders en mediators!

Zeer bevlogen en deskundige professionals die van wanten weten.

Betrouwbaar deskundig en met een hart

Met passie voor het vak krijg je alles aangereikt wat je nodig hebt.

Goed opleidingsinstituut, ervaren trainers op mooie locatie.

De trainers zijn erg praktijkgericht. Veel oefenen in een fijne sfeer. De locatie en faciliteiten zijn meer dan prima.

Warm en kundig, mens- en oplossingsgericht

Mijn specialisatie Familie Mediation heb ik in 2012 met veel plezier en succes bij Conflictbemiddeling gevolgd. Van intakegesprek tot convenant heb ik van Joppe van der Poel uitgebreid geleerd hoe een goede mediator zich opstelt. Ik heb ook een mediation samen met hem gedaan. Dat was een echte eye-opener. Ook de overige docenten hebben mij veel bijgebracht en tot de dag van vandaag heb ik daar profijt van en .... ik kan nog steeds op ze terugvallen om te sparren.

Ik gebruik dagelijks alle techniek uit de opleiding

Was een leuke opleiding en elke dag gebruik ik de geleerde techniek in mijn gesprekken.

Zeer goed.

Aandacht, betrokkenheid en super professionals.

Hele goede mediation opleiders!

Fijne trainingen gedaan waar ik de rol van de mediator en de kneepjes van dit vak heb leren begrijpen en kennen. Ik gebruik ze heel vaak in mijn werk als manager. Hierdoor werken mijn teams beter samen met andere teams en mijn teamleden beter met andere teamleden. Hierdoor krijg ik betere resultaten in onderhandelingen en samenwerking met leveranciers. Hierdoor vind ik creatieve oplossingen voor problemen. Ook in de persoonlijke communicatie merk ik een flinke verbetering. De persoonlijke begeleiding en menselijk inzicht van Rosalie en Joppe hebben er ook voor gezorgd dat ik het nu geinternaliseerd heb en kan toepassen zonder er lang over te hoeven denken. Kortom een dikke aanrader wat mij betreft.

Joppe en Rosalie zijn ervaren trainers en mediators die mij, mede door hun ervaringsverhalen, veel bagage hebben gegeven om het vak van mediator te kunnen gaan uitvoeren. Bij Conflictbemiddeling in Hoogersmilde volgde ik naast de basisopleiding ook de specialisaties Arbeidsmediator en Familiemediator. Ik heb veel van Rosalie en Joppe en hun medetrainers mogen leren. Bovendien weten zij een ontspannen sfeer te creëren die het leerproces ten goede komt. Dank jullie wel.

Aandacht en goede respons en meedenken

Heel positief, vriendelijke maar vooral bekwame en kundige mensen.

Beide hebben bij mij een prima indruk achter gelaten, aan kennis/bekwaamheid/kundigheid en vriendelijkheid ontbreekt het zeker niet. Indien nodig, zou ik zeker aan bevelen om hun in de arm te nemen.

Betrokken en deskundig.

Mijn ervaring is dat de conflicten deskundig betrokken en adequaat worden opgepakt.

Zeer aan te bevelen

Joppe en Rosalie zijn twee kundige, enthousiaste en ervaren trainers. Dat in combinatie met de fijne locatie en lekkere lunches, maakt het voor mij een opleider om zeer aan te bevelen!

Super gemotiveerde opleider

Conflictbemiddeling.NL/Joppe van der Poel stond als mede-oprichter aan de wieg van ADR Register. Als mediation opleidingsinstituut van het 1e uur timmert Joppe al decennia aan de weg. Een vertrouwd adres voor goede opleidingen, praktijkbegeleiding en mentoraat. Van harte aanbevolen!

Top opleiding, veel ruimte voor eigen inbreng zonder dat de het doel uit het oog verloren gaat.

Ik ben zeer tevreden over de opleiding. Doelgericht met persoonlijke aandacht. Op deze manier wordt het optimale uit elke cursist gehaald

Waardevol en leerzaam

Een waardevolle en leerzame opleiding, gegeven door 2 bevlogen mediators! Joppe en Rosalie dragen graag hun kennis over en doen dit op een mooie en rustige manier. Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding en merk dat ik op een andere manier communiceer, meer zoek naar het verhaal achter het verhaal en andere vragen stel. De opleiding is een goede basis om als mediator aan de slag te gaan. Ik ben zelf inmiddels begonnen als buurtbemiddelaar en zonder deze opleiding had ik dit niet op deze manier kunnen doen. Dank Joppe en Rosalie!

Over Conflictbemiddeling.nl

Conflictbemiddeling.nl verzorgt sinds 1997, het begin van mediation in Nederland, hoogwaardige opleidingen. Deelnemers uit onze eerdere opleidingen geven ons al jaren de hoogste waardering in Nederland. Dit opleidingsinstituut is zowel door de Mediation Federatie Nederland (MfN), als door het ADR-International Register geaccrediteerd (ADR). De oprichter Joppe van der Poel-Menke was tevens mede-oprichter van het internationale ADR-register en hij is nog steeds actief als opleider.