goede opleiding!!

Ik heb bij deze opleiding een heel zinvolle en goede tijd gehad. Deskundige begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Een aanrader!

Top training, echte aanrader

Zeer ervaren groep van trainers brengen de lesstof goed over met praktijk voorbeelden. Veel geoefend en gelachen. Goede sfeer op een leuke locatie on Drenthe

Zeer ervaren trainers, fijne sfeer.

Ik heb leren zien dat conflicten een uitnodiging zijn voor verandering. Dat in mediation mensen moeite doen om elkaar echt te zien. Als mediator daarin een stukje te mogen begeleiden naar heelheid zodat beide partijen weer verder kunnen dat is wat ik mee neem.

Veel geleerd!

Zeer duidelijke leerstof met veel momenten om de theorie zelf toe te passen. Never a dull moment!

Prima opleiding

Interessant, veilig, goede sfeer, goede kennis en vaardigheden overdracht. Veel geleerd, veel geoefend.

Een bijzonder goede opleiding tot mediator

Veel oefenen, goede kennisoverdracht en niet onbelangrijk naast het serieuze werk veel gelachen

Zeer inspirerende opleiding

Na de 10 daagse basisopleiding te hebben gevolgd heeft dit mij zo aangegrepen dat ik mij verder ga specialiseren. Top trainers en duidelijke uitleg en ondersteuning

Een opleiding die geholpen heeft om mijn eigen gedrag en vaardigheden weer onder de loep te nemen zakelijk, maar ook prive.

vakkundig en inspirerend

Goede mix van theorie en praktijkoefeningen.

Zeer deskundige, inspirerende, enthousiasmerende opleiders

De opleiders hebben mij veel geleerd (theorie maar vooral vaardigheden), op een zeer inspirerende en enthousiasmerende en deskundige wijze en in een hele fijne setting. Smaakt naar meer, dus op naar de specialisaties!

Goede ervaring met deze opleiders, veel ervaring

Goede ervaring met deze opleiders, veel ervaring.

Zeer goede ervaring

De gevolgende mediationopleiding bij Joppe en Jeroen was van goede kwaliteit, met veel oefenen en ervaren docenten.

Een mooie start van een nieuwe carrière.

Samen met Ton Boeijen en de cursisten een mooie reis door mediation land gemaakt. Oefenen in combinatie met theorie, hard werken met af en toe ontspanning.

Gedegen opleiding met ervaren trainers

10 daagse mediationopleiding met veel plezier gevolgd. Verdiepend, intensief en met humor. Vaardigheden zeer toepasbaar.

Zeer praktijkgericht.

Erg leerzaam en direct toepasbaar.

Fijne training gevolgd bij dit instituut

Door de ervarenheid en betrokkenheid van de trainster een zeer fijne en goede training van in totaal 10 bijeenkomsten gevolgd. Lesmateriaal was prima in orde.

Goed opgezette training met goede feedback.

Door deze training het doorvragen om tot de kern te komen geleerd en inzicht gekregen in de eigen valkuilen. Met de opgedane kennis het gesprek tussen partijen leiden en kunnen sturen naar het komen van hun eigen gedragen oplossingen.

Prettige, rustige manier van leren

Knap, hoe jou mindere punten aan de haak gesteld worden, zodat je er aan kan werken. En, misschien wel het belangrijkst, er word aan gewerkt.

Prima opleidingen, ervaren trainers.

Gedegen aanpak, goede combi van theorie en praktisch oefenen met feedback, ruimte voor kritische vragen en voor meerdere invalshoeken.

Fijne sfeer om in te leren.

Opleiding familiemediation en examentraining gevolgd. Joppe en Rosalie zorgen voor een prettige sfeer om in te leren. Geven daarnaast vertrouwen en opbouwende feedback. Theorie wordt afgewisseld met praktijk voorbeelden en oefenen met aangeboden casussen. De dagen zijn voorbij gevlogen.

Waardevol, verdiepend, zeer goede leer- en reflectie omgeving!

Opleiding tot Mediator en Specialisatie Familiemediator: Praktijkgericht, een mooie afwisseling tussen theorie en praktijk. De trainers Joppe en Rosalie zijn buitengewoon gedreven, enthousiast, inspirerend en vakkundig. Zij hebben veel aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling. Ivm verdere professionalisering heb ik aansluitend voor het Mentorschap gekozen. Een mooie aanvulling op bovenstaande traject.

Hele fijne inspirerende opleiding

Fijne opleiding. Leren in een kleine groep waardoor de twee docenten volop aandacht hebben voor de deelnemers. Docenten zijn zeer deskundig in hun vak en brengen hun enthousiasme over op de groep.

Inspirerend

Ik heb de volledige training ervaren als zeer inspirerend. Ik heb heel veel geleerd van de trainers. Ook de ervaringen die ze met mij gedeeld hebben, waren heel leerzaam voor mij.

Basis is gelegd voor nieuwe carriere

Joppe en Rosalie zijn ervaren mediators die hun kennis op een duidelijke manier overbrengen en willen delen. Om tot een keuze te komen voor de juiste opleiding in het woud van aanbieders was er ruimte voor een persoonlijk gesprek. Van begin tot eind helder met afspraken die nagekomen zijn. Prima gastdocenten. De locatie is goed bereikbaar en prettig. Lunch is homemade en erg goed verzorgd. Koffie, thee, snacks etc. hele dag voorhanden en inbegrepen. Nèt dat beetje extra. Oh ja, ik ben (met meerdere deelnemers van mijn groep) in 1x geslaagd voor zowel theorie- als praktijkexamen (MfN-assessment). Kortom zeer tevreden.

Waardevolle en leerzame opleiding

Naast gedegen theorie ook veel ruimte voor oefenen (rollenspelen) daardoor ook reflectie op jezelf en de ander. Kennis en inzichten die goed en gelijk toepasbaar zijn in de praktijk. De trainers Joppe en Rosalie zijn zeer ervaren en gedreven; nemen je op een enthousiaste manier mee in de wereld van mediation. Aanrader!

Over Conflictbemiddeling.nl

Conflictbemiddeling.nl verzorgt sinds 1997, het begin van mediation in Nederland, hoogwaardige opleidingen. Deelnemers uit onze eerdere opleidingen geven ons al jaren de hoogste waardering in Nederland. Dit opleidingsinstituut is zowel door de Mediation Federatie Nederland (MfN), als door het ADR-International Register geaccrediteerd (ADR). De oprichter Joppe van der Poel-Menke was tevens mede-oprichter van het internationale ADR-register en hij is nog steeds actief als opleider.