Duidelijke uitleg

Veel maar prima te doen in de tijd.

Prima cursus

Veel tips, stof op belangrijke punten goed uitgelegd

Heel leerzaam

Duidelijke uitleg

Prima cursus.

Docent met de juiste kennis. Erg prettig!

Goede uitleg

Super goede ervaring. De lesstof word duidelijk uitgelegd. Handige ezelsbruggetjes Je moet natuurlijk wel thuis studie doen.

Leraar

Youssef was to the point streng maar rechtvaardig en zeker achteraf gezien hij is briljant hierin, het lesgeven m!

Super goede leraar

Vandaag sociale hygiëne gedaan in Rotterdam Uitstekende leraar Youssef Salmi Duidelijk helder gezellig maar vooral vakbekwaam Echter het aangeboden lesmateriaal is uiterst laat ontvangen eigenlijk schande dat kan en MOET veel eerder bij de cursisten zijn echt een minpunt

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Het was een stressvolle maar leerzame ervaring.

Het is altijd moeilijk om iets nieuws te leren. In de afgelopen 4 weken ben ik weer zeer gemotiveerd geraakt om te blijven leren. En mede dankzij Max was deze cursus zeer goed te doen!

Leerzaam, fijn, leuk

Mijn ervaring met deze opleiding is mijn kennis en inzicht heel erg vergroot in bepaalde dingen en onderwerpen die ik niet wist. Max is ook een goede leraar, en legt uit goed en duidelijk uit.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Het was een leuke zeer interessante ervaring. De manier waarop max les gaf was top. Ik vond het wel pittig met combinatie met de vele uren in de horeca.

Geweldige manier van leren

Ik heb een ontzettend leuke en leerzame tijd achter de rug. De kennis die ik tot mij heb genomen in zo'n korte tijd is niet normaal. Bedankt max

Goed leerzaam en duidelijk

Was een leerzame manier van les geven ook de ondersteuning via de app van de leraar was goed.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Zeer positief en fijne docent

De cursus leermeester is pittig en leerzaam. Maar door de goede lessen en positieve docent Max van den Akker zijn we zodanig gedrilt dat het examen gehaald moet worden. Dank voor Max!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Leuke ervaring, nieuwe manier van leren geleerd.

De lessen van Max waren goed en duidelijk! Lesstof was veel en pittig, maar door middel van activiteiten in de les maakte het een stuk makkelijker!

Leerzaam!

De manier van leren was erg prettig. Het leren met elkaar en hardop benoemen was eerst vreemd maar later heel normaal

Leuk en leerzaam

De opleiding heb ik al leerzaam ervaren. De tijd die je er in moet steken is wel veel, daar werd vanaf het begin ookal voor gewaarschuwd. Max is verder een erg kundige leraar die het met plezier aan je overbrengt. De stof wordt hierdoor beter opgeslagen.

Positief

Leuk om te merken dat een hele andere manier van leren zoveel effect heeft. Max is erg gedrild op een positieve manier.

Heel leerzaam

Max van den Akker heeft uitstekend werk geleverd. Hartelijk dank voor de methode van lesgeven, zeer waardevolle lessen, waardoor het allemaal een stuk makkelijker is geworden. Mijn complimenten! Cem Gunes

Positief en leerzaam

Leuk om te blijven leren en ontwikkelen

Súper fantástico

Ik heb nu 3 cursussen gevolgd bij 1 persoon en ik heb dit goed ervaren ondanks mijn adhd en manier van leren en opslaan. Het word speelsewijzen op interesante manier les gegeven en herhaald.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Inhoudelijk sterk, methodisch en goed gedoceerd

Prima ervaring, denk dat het goed aansluit bij de praktijk.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Super leuke leraar duidelijk leerstof

Pittig cursus kwa theorie maar top begeleiding in hou dit best opgepakt word. Persoonlijk leermethode word ook altijd meegenomen wat zeer fijn is.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

heb dit als prettig ervaren

les stof was veel maar wel interessant. goede docent gehad, duidelijk en ook veel eisend maar dat was goed. erg leerzaam.

Pittig maar leuk

Het is een cursus waar je zeker wel je tijd voor moet nemen om alle theorie te leren. Het was wel een erg leerzame cursus.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Leerzaam om deze cursus te volgen

Leerzame ervaring om jezelf uit te dagen op deze manier nieuwe dingen te leren. Manier hoe de cursus opgedeeld is ook erg goed, veel afwisseling, zo blijft het interessant.

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.