Goed verzorgd, heldere focus op klaarstomen voor examen

Goede docent met gedegen kennis over de stof en de examinering. De docent wist de aandacht er ondanks het vrij lange programma goed bij te houden. Er was ruim voldoende interactie met de klas. Tijdmanagement was prima; er werd niet onnodig uitgeweid, vragen werden beknopt beantwoord, en bij vragen en opmerkingen die afleiden van de kern van de stof werd de focus direct weer naar de speerpunten verlegd. Er had iets meer aandacht naar de laatste hoofdstukken uit kunnen gaan; die waren wat onderbelicht (maar de tijd is natuurlijk ook beperkt). Gezamenlijk nabespreken van een proefexamen was wat mij betreft nuttig geweest om ook te kijken naar de vraagstelling, maar het is begrijpelijk als daar geen ruimte voor is binnen het programma; door de dag heen passeren ook al veel tips over vraagstelling bij examens de revue. Dit is een beetje muggenziften, maar de docent sprak medecursisten een paar keer aan met 'lieve schat' - vast niet kwaad bedoeld, maar het kan een tikje denigrerend overkomen, en zelf zou ik het niet op prijs stellen. Verder een dikke pluim voor de lunch met veel veganistische opties...!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Leuk gezellig snel en goed tot het punt gekomen.

Een goeie leraar, die snel en effectief te werk ging. Alle punten globaal bewerkt, waardoor ik ook geslaagd ben.

Goed geregeld

Prettige ervaring, goed uitgelegd door Youssef, goed ingedeelde pauzes.

Goede cursus en leerzaam

Ik vond het een goede cursus en leerzaam. Goede uitleg ook en goede service!

Goede uitleg belachelijke parkeerkosten

Parkeerkosten zijn belachelijk voor een dagtraining van bijna 500 euro!

Goed voorbereid

Goede presentatie, afentoe iets te langdradig

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Goed verzorgde dag met goede lessen

Het was een goede dag, de les was goed verzorgd en op niveau. Ook de locatie was top.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Fijne ervaring, goede uitleg en hulp bij studie

Super fijn om klassikaal les te krijgen met deze studie met voorbeelden uit de praktijk. Je wordt echt klaargestoomd voor het examen en begeleid. Ook in via whatsapp nog geholpen tussendoor om je studie echt te blijven herhalen.

Informatief en leuk

Ik had gedacht hier veel meer moeite mee te hebben, zeker met het portfolio, maar heb voor het eerst geleerd om te leren en dat ging heel goed. Max, heel erg bedankt voor alle info en de fijne lesdagen!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Max is een goeie en hele fijne docent.

Alles is mij op een fijne en duidelijke manier over gebracht. Hier voor al lang niet meer naar school geweest of klassikaal les gekregen. Was even wennen maar de manier van les geven was erg fijn!

Toppie course

This course is give a lot of informations that I can use in real..

Veel geleerd duidelijke uitleg

Veel informatie die ik toe kan passen op werk Wel moeilijker toe passen op eigen werk(bedrijf van 35p) Hele fijne duidelijk docent(Max) duidelijk en met humor en eigen ervaringen

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Zeer positief! Duidelijke instructie en goede begeleiding!

Heel fijn. Het protfolio wat je moet opstellen kan je zo toepassen op evt nieuwe leerlingen dus dat is erg prettig. De kolb test die we geleerd krijgen is zeer interessant omdat je op die manier heel mooi je werkvorm kan aanpassen aan hoe jou leerling het beste leert. Iets wat ikzelf erg heb gemist in mijn opleiding.

Openbarend

Heb veel nieuwe begrippen geleerd. De kolb test vond ik heel interessand iets wat ik zelf niet eerder meegekregen heb. Portfolio was ook even nieiw voor mij dus ook fijn hierin mij beter verdiept te hebben. En hoop dat ik de cursus goed in de praktijk ga kunnen toepassen

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Leerzaam, niet wetende welke stappen er nodig zijn om iemand op niveau te krijgen

Ik vond het een leerzame training, omdat ik niet bewust was van de stappen die je moet nemen om een leerling op een goede manier op het juiste niveau te krijgen. Daar zal ik mij nu bewust van zijn vanaf het moment dat ik een leerling aanneem.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Goed motiverend te werk gegaan

De docent dacht erg mee met de leerlingen en probeerde goed positief iedereen te werk te houden en stelde goed gerust met joh iedereen werkt op zijn eigensnelheid maak je geen zorgen als je het nu nog niet weet

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Een zware maar leerzame ervaring.

Ik heb deze cursus als zwaar ervaren maar heb er wel voldoening uit gehaald. En het heeft mijn eigen weer wakker geschud om weer verder te leren.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Top cursus, beveel dit voor iedereen aan die het leuk vindt om iemand op te leiden of aan te leren!

Zeer boeiende en gestructureerde cursus, Alles klopt tot in de nauw.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Overal in meegenomen en ontzettend veel tools gekregen

Door de gevarieerde leermethodes heb ik veel meer leer rendement uit mezelf gehaald dan verwacht!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Leerzaam en erg veel informatie

Ik had de leermeester opleiding onderschat omdat ik het meer zag als cursus en dat was mij ook voor af verteld hou rekening mee met veel huiswerk en veel voorbereiding voor dat je examen kunt doen. Gelukkig een zeer goeie docent gehad “Max”

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Goed te doen als je er een klein beetje van je tijd in steekt

De lesstof is interessant, en leraar max weet waar hij over praat! Erg prettig

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Pittig maar wel heel leerzaam

Het is een korte cursus waar je in 1 maand word klaargestoomd voor het examen Veel informatie die je goed kan gebruiken in de praktijk

Productief en leerzaam

Goede ervaring, leuke docent die de humor er graag inhield waardoor de lange dag van toch 8 uur zo voorbij vloog. Veel zelfstudie had ik niet helemaal verwacht, maar blij dat ik het gedaan heb.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Heb 'm al aanbevolen :) Erg veel geleerd en vooral geïnspireerd Vroeg me soms alleen sf met de oefentoets of de antwoorden klopten of de vragen wel juist gesteld waren (van 2 van de 100)

Pittig maar veel geleerd

Vooral veel geleerd over het leren en hoe dat op verschillende manieren kan verder wel een uitdaging want je moet best veel goed maar goed uitgespreid

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.