mijn ervaring was dat ik er op mijn leeftijd wel heel veel voor heb moeten doen. Ik ben 62 jaar maar hoe langer ik er mee bezeig was werd mijn intressen er door geboeid. en nu ben ik ook nog geslaagd ben super trots op mezelf. Daarbij de lokatie akersloot was geweldig met alles wat om de curcus heen hing waardoor een mens er veel vertrouwen in had zeker tijdens het examen

Niks op aan te merken!

2 sterren: slechter dan verwacht

Cursus viel erg tegen er word bij een spoedcursus van een dag er van uit gegaan dat de cursist het boek al geleerd heeft. De stof die behandeld wordt is niet voldoende om goed het examen in te gaan. Dit lijkt me niet de juiste gang van zaken de reden van een cursus is omdat ik geen tijd of zin heb gehad om het boek te leren. Dit was de mening van vele cursisten er zijn ook meerdere mensen van mijn groep die een klacht verzonden via de website maar nog geen reactie ontvangen hebben. Naar overmaat van ramp is tot op heden mijn certificaat nog steeds niet ontvangen. Ik ben van mening dat de kosten veel te hoog zijn voor de kwaliteit van de cursus en kan niemand aanraden om deze cursus te volgen.

• In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee

Geachte heer Nekkers, Bedankt voor het invullen van de review. Wij waarderen uw feedback en maken graag van de gelegenheid gebruik om hier kort op in te gaan. Zoals op de website en in de bevestiging vermeldt staat, ontvangt u na aanmelding het lesmateriaal met het advies om dit thuis goed voor te bereiden. De verantwoording hierin ligt bij u als cursist. We vinden het erg spijtig dat de cursus niet geheel aan uw verwachtingen voldeed, desondanks willen we u toch feliciteren met uw diploma, u bent geslaagd met een 8! Het diploma is per post naar u verzonden. Heeft u nog vragen en/of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Nicole

Het lesmateriaal en wat we de hele dag als oefen toetsen kregen was met de officiële toets in zon andere context gegeven , dat je echt voor een verrassing staat, Je leert de hele dag op een manier dat je de vragen goed weet te beantwoorden en met de toets weet je het niet meer hierdoor . Best jammer pas dan de toets aan op de gegeven les manier van de hele dag.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

De Les dag en de locatie waren prima. De docent was heel kundig. Het examen was wel moeilijk maar gelukkig geslaagd. Ik vind het wel jammer dat je je examen niet terug krijgt om te kijken wat je fout hebt gedaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed voorbereid hele dag goed gevoel gehad. De 2 proefexamens heel goed gemaakt. En dan krijg je een heel moeilijk examen. Vond met name de vraagstelling heel moeilijk. Thuis ook examenbundels bij jullie gekocht, maar is niet te vergelijken dus wat dat betreft vind ik dat zonde van mijn geld.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en maken graag van de gelegenheid gebruik om hier kort op in te gaan. Proefexamens worden enkel aangeboden als oefenmateriaal. Wij adviseren dan ook het lesmateriaal goed door te nemen en niet alleen proefexamens te oefenen. Het examen wordt afgenomen door het SVH en elk examen is uniek, hier hebben wij als opleider geen invloed op. Met vriendelijke groet, Nicole

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Goede ervaring, goede cursus, alleen de zaal was heel slecht voorzien van licht waardoor je je examen niet goed kon maken. koffie stond er in de ochtend al en was niet ververst. Lunch was goed docent was goed je kan altijd mailen voor duidelijkere uitleg

2 sterren: slechter dan verwacht

De proef examens waren goed maar veel vragen van het echte examen hebben we tijdens de cursus niet behandeld. v.b. Hoeveel gram alcohol zit er in een standaard glas..Op welke pagina kan ik dat terug vinden? Daarnaast krijg ik van jullie geen bericht voor een herexamen. Dat vindt ik slordig en onprofessioneel. Verder wil ik alsnog met spoed een herexamen doen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoeveel procent die dag geslaagd is. Ik hoop snel van jullie te horen. Met vriendelijke groet Laurens Faas

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Geachte heer Faas, Vriendelijk dank voor uw reactie. Zoals wij zojuist telefonisch hebben besproken is de uitslag die u heeft ontvangen, onder voorbehoud. De definitieve uitslagen zijn nog niet bekend. Deze ontvangen wij ongeveer 8 tot 10 werkdagen na de examendatum van de exameninstantie. Om deze reden hebben wij u nog geen herexamen aan kunnen bieden. Wij hopen dat u 11 oktober as. het herexamen met goed gevolgd zult afleggen en wensen u veel succes! Met vriendelijke groet, Team SHO

Zeer ervaren docent, gaaf heel goed les. Top Zou het iedereen aanraden die deze cursus nodig heeft om dat bij jullie te doen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

De cursusdag verliep prima, we hebben alleen naar mijn mening en die van mede cursisten vrij veel en lange pauzes gehad waarin we wellicht iets meer theorie nog hadden kunnen doornemen. De vragen van de proefexamens waren met een andere inhoud dan Die van het eigenlijke examen. Ook vind ik het jammer dat ik niet kan nakijken wat ik verkeerd heb gedaan!

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Een zeer gemotiveerde en enthousiast, Erg duidelijk en leerzaam, alleen jammer dat in de middag, de persoonlijke vragen en ervaringen veel ruimte kregen. dan zak je in, waarom ze hasj niet verbieden, dat is niet aan de orde, ik heb paar maal gedacht, ik zeg er iets van. Ik wilde graag in de leerstof blijven voor het examen. Ben geslaagd maar dat is zeker ook aan de docent te danken. Had niet al te veel tijd om te leren thuis.

• Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een lijst om je antwoorden te controleren maar geen mail of je daadwerkelijk geslaagd bent..... Dit duurt erg lang erg vervelend voor mij en mijn werkgever. Dat het diploma binnen 10 dagen komt snap ik maar dat ook je resultaat tot het einde wordt uitgesteld is erg vervelend

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en maken graag van de gelegenheid gebruik om hier kort op in te gaan. U kunt zelf uw antwoorden controleren met de inloggegevens die u bij het examen heeft ontvangen. Dit is een voorlopige uitslag. De definitieve examen resultaten ontvangen wij van de exameninstantie (SVH) en zijn na 10 werkdagen bij ons bekend. Fijn dat u ons aanbeveelt en in de toekomst terug zou komen om een cursus te volgen. Met vriendelijke groet, Nicole

Ik vond de examendag zeer leerzaam, hier werden puntjes op de i gezet. De docent was een zeer gemotiveerde vrouw en nam de tijd voor duidelijke uitleg. Heel jammer vind ik dat de uitslag zo lang op zich laat wachten, de examinatoren maakte tijdens het examen zoveel lawaai dat dit erg afleidde.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen mogelijkheid om erachter te komen hoevell fout je maakt tijdens examen

nvt

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

IK heb veel geleer op een prettige manier

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

had meer van de dag curscus verwacht en zeker met 98 %slaag kans wat niet van toepassing is .

• Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie? N.v.t.
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent? N.v.t.
  • Was de docent gemotiveerd? N.v.t.
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima docent, wel een lange intensieve dag. Het boek moet zowel taalkundig als inhoudelijk worden verbeterd. De opbouw van de stof door de docent gegeven was veel duidelijker dan het boek, het boek is niet altijd logisch en er zitten fouten in !