Een leerzame en gezellige dag.

De dag verliep goed gestructureerd. Duidelijke dagindeling en uitleg over de leerstof. Dhr. Kingma heeft een prettige manier van lesgeven. Genoeg pauzes om even op te kunnen laden. Lunch en drinken voor de gehele dag ook heel goed en lekker. Kortom prima ervaring!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Top docent Sociale hygiëne

Spoedcursus sociale hygiëne gevolgd in Capelle aan den IJssel met als docent John. Wat kan die man goed uitleggen. Snel, duidelijk en met humor, maar vooral vol passie. Ik heb net de uitslag nagekeken en ik ben geslaagd met 8 fout van de 40.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale hygiëne

Prima dag

Om het papiertje sociale hygiëne te halen raad ik mensen wel aan om naar de cursus van 1 dag te gaan. Meneer die les geeft weet waar hij over praat en is kundig.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale hygiëne

Gewoon goed, duidelijk en gebruiksvriendelijk!

• Welke cursus heeft u gevolgd? HACCP en Allergenen

Veel kennis en ervaring

Ik heb erg genoten van de opleiding. Alles is goed geregeld. Bij deze organisatie staat kennis overbrengen op de student op de eerste plaats. Er wordt veel aandacht besteed aan de leerstof. Een goede voorbereiding is het halve werk. De docent betrekt iedereen bij de les hierdoor wordt leren een feest.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Horecaportier

Een goede cursus met veel lesstof voor 1 dag

Goede cursus en cursusleidster. Wel zouden wat ezelsbruggen goed werken want het was wel erg veel stof. Soms het gevoel dat het er in gestampt moest worden. Bijvoorbeeld. "TABAK" voor Tabakswet, Arbo, B... Alcoholwet en wet op Kansspelen.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale hygiene

Uitstekende lokatie met hele fijne service

Hele fijne en duidelijke cursusbegeleiding. Wel heel erg belangrijk om de stof vroegtijdig te bestuderen. Er bleken wat cursisten laat of zelfs helemaal geen boeken te hebben ontvangen. Dat maakt de kans van slagen wel erg klein.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Horeca portier

Leuke sfeer met de jongens, leuke omgeving

Volgens leraar klopt in boek de proef examens niet. Waarom word dan dit boek verstrekt?? Op zijn advies niet de proef examens gemaakt. Bijna werkelijk niets van wat hij met ons behandeld heeft hebben we op het examen gekregen. Het is beter boek goed thuis leren dan alleen het examen komen doen. De eerste dag deel heeft weinig effect

• Welke cursus heeft u gevolgd? Horeca portier

Top instructeur

Instructeur weet van een hele saaie stof een leuke cursus te maken

• Welke cursus heeft u gevolgd? sociale hygiene

erg rommelig op het eind van de cursusdag

Wij hadden een lesboek met de derde druk waarin de nieuwe wetten waren opgenomen. Smiddag hoorden we dat het examen werd afgenomen met de oude wetten. Dit ervaarde ik en meerdere met mij dat dit erg verwarrend was. Dus niet lekker het examen ingegaan.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiene

Superbegeleiding!

De uitleg en de begeleiding is super! Alles is goed geregeld en georganiseerd. Op meerdere manieren wordt de theorie en het boek uitgelegd/geleerd, hoe het portfolio gemaakt kan worden en wordt veel tijd en aandacht gegeven aan het (voorbereiden/afnemen) van het praktijkexamen. Na het volgen van de cursus ook direct geslaagd!

Hele goede cursus!! … Aanrader

De cursus leermeester is een waardevolle toevoeging voor het begeleiden van personeel en leerlingen. De les is zeer duidelijk en veel momenten om te oefenen, zowel theorie als praktijk. Goede aansluiting bij het examen. Top begeleiding!

Top begeleiding!

Training is van begin tot het einde duidelijk en goed uitgewerkt. Training sluit goed aan op de drie examen onderdelen en daardoor een goed eind resultaat gehaald! Dank je wel SHO!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Duidelijke, leerzame lessen met uitstekende lesmaterialen.

De lessen waren duidelijk en goed samen gesteld. De theorie was veel in drie dagen maar wordt op een fijne manier behandeld. Daarnaast was het lesmateriaal variërend waardoor de drie examenopdrachten op een goede en begeleidende manier gemaakt konden worden. Max heeft hier een grote rol ingespeeld.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeestercursus

Duidelijke, prettige manier van leren

De aanpak was van begin tot eind uitgestippeld. Als cursist vielen de puzzelstukjes ieder moment weer beter op zijn plek.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Horeca Leermeester

Een fijne cursus met goede begeleiding

De cursus was erg compleet en duidelijk. Ondanks dat het voor mij erg lang geleden was in de "schoolbanken", is het me dankzij de fijne uitleg en structuur van de cursus gelukt het in 1 x te halen. Dit heeft er echt voor gezorgd dat ik nog gemotiveerder ben voor mijn vak als kok en om me in de toekomst nog verder te ontwikkelen. Max, heel erg bedankt voor de prettige cursusdagen en goede begeleiding.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

De tijd vloog voor bij met de cursus. Samen de opdrachten doen was heel fijn. Max vond ik heel enthousiast en legde ook goed en duidelijk uit. Het werken met de flashcards en elkaar over horen vond ik dan ook heel fijn en goed. Via deze weg heb ik veel kunnen onthouden! Overal ben ik zeer tevreden over deze cursus en over Max

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester cursus

Onzettend goede keuze om bij sho mijn diploma’s te halen

Mijn ervaring met sho was top. De boeken en de les zijn prima.Heel veel geleerd.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale hygiëne en HACCP

Top service

Fijn en deskundig in de communicatie. Aan de scherpe kant qua prijs.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociaal Hygiëne

Oplicheterij!

Op aanmelden geklikt en zit vast aan een betalingsverplichting en kom er volgens hun er niet meer onderuit! Hun website is class-mate.nl maar daar kan je geen recensies over vinden, ze werken onder deze stichting.

Beste Monique, Vorige week hebben wij een e-mailbericht verzonden naar het e-mailadres waarmee je je klacht kenbaar hebt gemaakt. Ook hebben wij jou een privé reactie gegeven op het portaal van Klantenvertellen. Echter hebben wij op beide berichten nog geen reactie van je mogen ontvangen. Wij zouden graag met je in contact willen komen om e.e.a. persoonlijk met je te bespreken. Wij hopen spoedig van je te mogen horen, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Miranda Team Classmate

Nooit mee in zee gaan!

Oplichters!! Als je iets aanklikt ,hang je er meteen aan vast En dan moet je betalen ,wordt meteen gedreigd met de deurwaarders, Je komt er niet onder uit.

Volgens mijn zijn het oprichters

Help UITLOGGEN Voor bedrijven Review over Horeca Stichting Nederland Michael Dietl Ik heb mijn partner ingeschreven voor de haccp training van 12 september. Tot hier ging het goed! Vervolgens krijg ik de bevestiging van inschrijving maar dan wel voor 14 september en ook op en andere plaats dan waar ik de inschrijving voor heb gedaan! Ik heb 2 dagen later per mail erop gewezen dat ik geen inschrijving heb gedaan voor de door hun opgegeven 14 september! Antwoord was : (oh ja de cursus op 12 september gaat niet door vanwegen te weinig aanmeldingen. Had ik misschien beter moeten communiceren. ) Even voor de duidelijkheid als ik het niet bij hun aangeef doen ze niet eens de moeite om je dat te laten weten! Want ze hebben namelijk helemaal niet gecommuniceerd! Gezien ik voor de 12de heb ingeschreven en deze cursus helaas niet doorgaat, wat op zich geen ramp is maar wel vervelend! Maar prima zou je denken cursus gaat niet door , er is niet betaald dus klaar en kijk ik wel bij en andere opleidingsinstituut! MOOI NIET ! ALTHANS NIET BIJ SHO nu hebben ze namelijk even de gegevens van mijn inschrijving gepakt en hebben Vervolgens zelf inschrijvingen gedaan onder mijn naam ! Zonder opdracht of toestemming hiervoor! Ook stellen ze dat ik nu en betalingsverplichtingen heb tegenover hun! ???? Ik zag in middels dat ze dat blijken wel vaker doen! Even en opsomming va volgens mijn strafbare feiten die sho hier heeft gepleegd! 1. Gegevensmisbruik 2. Indentiteitsfraude 3. Boging tot oplichting 4. Intimidatie 5. Valsheid in geschriften Ze hebben inmiddels al weer 2 keer en niewe inschrijving gedaan op mijn naam zonder toestemming! Want ja ook de volgende cursus ging uiteraard niet door! Ik heb inmiddels melding gedaan bij de politie en ook de zaak doorgestuurd naar hey t.v. programma kassa! En de consumentenbond

Intimidatie ongevraagd spullen opsturen

Verschrikkelijk bedrijf. Had een prijsindicatie opgevraagd bij ze. Bleek dat ik gelijk al was aangemeld terwijl ik niks had betaald. De volgende dag gebeld en de cursus geannuleerd. Week ernaar sturen ze me een boek en de rekening. Ik weer bellen. Moest boek retour zenden(kosten moest ik ook nog es zelf betalen. ) maand later krijg ik een betalingsherinnering!! Weer bellen. Zal geregeld worden. Krijg ik nu net weer een herinnering. Hoevaak moet ik ze bellen!!

Snelheid was top!

Ik kon de dag na mijn inschrijving al deelnemen aan de cursus. Heel fijn!! Thanks!

Fijn dat er in deze Corona tijd toch cursussen op een verantwoorde manier gegeven kunnen worden.

Hele fijne dag gehad, heb me de hele tijd veilig gevoeld. Goede docent, ik had echt les nodig om te slagen. Ik had mijn Sociale Hygiene ook echt nodig, dus mooi dat het op deze manier kan.

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.