Geeft je inzicht in jezelf en in je medemens. De opleiding was voor mij een fantastische reis vol met verrassingen en inspiratie. De kers op de taart waren de trainers, kortom ik heb genoten van de eerste tot de laatste dag.

Na de zeer succesvolle nlp practitioner bij deze academie, ben ik gelijk door gegaan met het master programma. En ook deze opleiding heeft me veel vaardigheden en inzichten gebracht. Het stelt mij in staat om andere mensen nog dieper te kunnen doorgronden en daarom beter aan te kunnen sluiten. De trainers zijn vakkundig en beschikken over veel praktijkervaring als trainer én coach/counselor. Ook ben ik zeer tevreden over de academie die ik iedereen kan aanbevelen.

NLP heeft mij veel geleerd over communicatie en het in contact treden met andere mensen. De trainers brengen de stof zowel op professionele alsmede persoonlijke manier over. Ik was zo tevreden over de academie dat ik me na de certificatie direct heb opgegeven voor de nlp master practitioner.

Het is een bijzondere manier om op deze manier te kunnen ontdekken wat communicatie allemaal met je kan doen. Wat je uitstraalt, wat je teweeg brengt met houding, taal ed. Wat het met jezelf allemaal doet. Het is een hele bijzondere ervaring.

Een intensieve opleiding die juist hierdoor goed binnenkomt. Het is geen cursus die je 'even' doet en waar je na een paar weken de inhoud alweer vergeten bent. Dit gaat tot de kern en je leert de ander en, nog belangrijker, jezelf goed kennen. Zowel privé als bedrijfsmatig een goede opleiding. Aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekende cursus waar ik enorm veel aan heb gehad en mijn visie op het leven in postieve zin veranderd heeft. Kan veel beter relativeren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

NLP heeft enorm bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik ben milder voor mezelf geworden en daardoor ook naar de ander. Mijn relaties lopen soepeler, omdat ik meer inzicht heb gekregen in communicatieprocessen bij mezelf en bij de ander.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Locatie prima alleen de stoelen waren wat minder maar het eten maakte dit weer helemaal goed. We hadden twee trainers die een verschillend karakter hebben dit was voor mij een verijken omdat ze hierdoor elkaar aanvulde. Ook realiseerde ze een veilige sfeer. Lesstof verschilde wel iets qua termen met wat de trainers gaven inhoud was overigens wel gelijk. Over het algemeen vond ik de opleiding goed verlopen.

Ik heb naar tevredenheid kennis kunnen maken met nlp en heb mijn doel / outcome behaald en kan dit nog steeds vasthouden, dankzij de geleerde nlp-technieken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb de training NLP practitioner zeer leuk gevonden. Het is voor iedereen een aanrader om deze training te doen, zowel vanuit persoonlijke groei als ter versterking van coach vaardigheden.

Kan niet anders zeggen dat ik een hele prettige tijd heb gehad doordat ik even een andere opleidings specialisatie ben gaan doen wacht ik nog even met de masters. Sta zelfs op foto's voor jullie site. (erg leuk by the way).

De academie is een heel persoonlijke organisatie. De cursist staat voorop. In overleg is er van alles mogelijk om de lokatie te gebruiken voor een extra intervisie. Ook door de persoonlijke inbreng van de trainers is dit een geweldige opleiding om je zelf verder te ontwikkelen op het gebied van NLP.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De opleiding NLP Practitioner heeft mij veel geleerd. Over hoe mensen met elkaar communiceren en vooral hoe belangrijk het is om in communicatie contact te maken en te houden met elkaar! Ik heb inzicht gekregen in mijn eigen functioneren en dat mijn kijk op de wereld niet alleen zaligmakend is. Ik heb genoten van de training met veel praktische oefeningen

Voor mij was het een mooie ervaring. Ik heb de begeleiding als zeer goed en integer ervaren. Voor mij was het belangrijk dat het pragmatisch bleef. Geen zweverig gebeuren. De oefeningen werden voor het oefenen gedemonstreerd in de groep wat ik erg fijn vond. Er was veel diepgang in de oefeningen. Kortom het is een mooi proces om te beleven. Zou het zo weer doen.

Met name de persoonlijke aanpak sprak me erg aan bij de AvP. Ik heb een ontzettend leuk en leerzaam jaar gehad. Praktijk en theorie werden op een leuke en goede manier met elkaar afgewisseld. Er zit steeds +/- vier weken tussen de weekenden. Dit vond ik erg prettig, omdat de stof/indrukken zo goed konden " landen" . De opleiding is mij erg goed bevallen en ik zou deze opleiding zeker aanraden.

Ik vond de combinatie van de kwaliteit en persoonlijkheid van de trainers goed op elkaar afgestemd. De locaties waren zeer goed te bereiken met de auto en gratis parkeren, wat voor mij echt heel belangrijk is. Het waren fijne weekenden waarbij ik me prettig en veilig heb gevoeld. Ook vond ik het fijn dat ik in kleinere groepen zat waardoor we echt de diepte in konden en er veel aandacht was voor iedereen en voor vragen en lesstof. De certificatie weekenden waren ook uitermate goed verzorgd. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding tezamen met het niveau van de trainsters subliem.

Gedegen goede opleiding in kleine groepen. Trainers zijn ervaren, en hebben oog voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Plezierige veilige groep!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb het een interesante cursus gevonden waar ik op persoonlijk vlak, en paar eye openers heb gehad. De dag 'Familieopstellingen' met Mariam was heel bijzonder. De gedrevenheid van de coaches was leuk, de groep was zeer gemileerd en daardoor leerzaam. Ik kijk terug op een leuk jaar NLP.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de opleiding geeft je inzicht in je levenservaring,houding en gedrag in de afgelopen periode. de vast gerust patronen door te breken. Ik heb leren bewust zijn met als wat ik doe in mijn leven. denken in mogelijkheden. beter te communiceren met divese mensen door aantal technieken toe te passen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De opleiding is prima en heeft voldaan aan mijn verwachtingen. De groep was wel erg divers voor wat betreft het gebruik van NLP in de toekomst (doel). Sommigen willen professioneel verder in coaching, anderen willen het inzetten als tool bij in hun werk en er zijn mensen die het zien als persoonlijke ontwikkeling (in enkele gevallen therapie). Dit maakt dat de verwachtingen en het gedrag van mensen tijdens de opleiding verschillend is. Het zou prettig(er?) kunnen werken wanneer mensen met een gelijk doel bij elkaar in een groep zitten. Zeker de moeite waard om te volgen - welk doel je er ook mee hebt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima training met ervaren en betrokken trainers. De lessen waren praktisch zeer goed toepasbaar. Locatie was prima, lesruimte wel wat rumoerig. Ik heb veel geleerd

Er wordt met zorg en aandacht begeleid, leerzaam, integer en vooral ook erg leuk. De opleiding staat voor persoonlijke groei en ontwikkeling.Aanrader

Ik vond de practitioner opleiding een eye opener tav de inhoud en de impact die dit op mijzelf heeft gehad. Ik heb mezelf beter leren kennen en een groter inlevingsvermogen tov mijn omgeving gekregen. Ik vind het een absolute aanrader voor iedereen die zichzelf wil leren kennen en beter met zijn omgeving wil omgaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze opleiding via de Academie voor Psychologica gevolgd op een locatie is Leusden. Over de trainers niets dan lof, vooral René is een echte kanjer. Het lesmateriaal is in orde, de kennis en vaardigheden van de trainers zijn erg goed. De locatie was niet top, maar ik heb begrepen dat die inmiddels niet meer gebruiikt wordt. Ik kan deze training bij dit instituut van harte aanbevelen.

Deze opleiding heeft mijn horizon verbreed en mij veel nieuwe mogelijkheden gegeven in mijn leven. Bovendien heb ik veel nieuwe leuke mensen leren kennen!