Fijne mensen die weten waar ze het over hebben. Heeft mij veel inzicht in mijzelf en anderen gegeven. Een vervolg opleiding is een mogelijkheid.

• Gevolgde training Nlp practitioner

Goede ervaring, gedegen opleiding. Heb er veel uit kunnen halen.

• Gevolgde training NLP Practitioner

Prima opleiding, veel van opgestoken wat ik dagelijks zowel in mijn werk als thuis gebruik.

• Gevolgde training NLP practitioner

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lessen prima, examen matig. Ik vind dat docent 1 vd 3 moet zijn bij praktijk examen. Elk docent examineert op ander manier waardoor beoordeling niet eerlijk verloopt. Mijn reden dat ik master niet ga doen

• Gevolgde training Anlp practicus

Geweldige opleiding, super goede trainers. Had het niet willen missen.

• Gevolgde training Practitioner en master practitioner

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Super leerzame opleiding. Veel van geleerd over het gedrag van mezelf en anderen. Meer duidelijkheid in het hebben van mijn missie.

• Gevolgde training Nlp Master

Iedere bijeenkomst was inspirerend.

• Gevolgde training Practioner en master

• Gevolgde training NLP Practitioner

Zinvolle training, kleine groep waardoor veel persoonlijke aandacht.

• Gevolgde training NLP Practioner

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi leerjaar met veel leerervaringen maar ook met veel irritaties over de werkwijze.

• Gevolgde training Nlp practitioner

Prima. Nu nog in de praktijk brengen.

• Gevolgde training NLP Pract.

Een waardevolle training die je dichterbij je eigen kern brengt. Betrokken trainers en een kleine groep waardoor er een hechte band ontstaat. Ruimte om jezelf open te stellen en je kwetsbaarheid te durven laten zien.

• Gevolgde training NLP Practitioner

Geweldig. Veel geleerd en intense contacten en ervaringen opgedaan. Gegroeid als persoon en werknemer (coach).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede docenten maar programma kan op zich wat kortere dagen.. tot 20.00 uur is lang .. 1800 was beter geweest ... na de laatste pauze neem je weinig meer op

Intensief. leerzaam.

• Gevolgde training NLP

Prettige leeromgeving, persoonsgerichte trainers en kleine groepen.

• Gevolgde training NLP Practitioner

Professionele trainers, veilig (fijne groepsgrootte en sfeer), uitdagend, prikkelend en verrijkend! Goede balans in theorie en praktijk: denken, voelen en doen. Veel geleerd over mezelf én anderen, waar ik in de dagelijkse praktijk veel profijt van heb (werk en privé). Ik ben gegroeid als mens. Heb de kracht hervonden om zaken 'aan te gaan' ipv 'uit de weg te gaan'.

• Gevolgde training NLP master

Super opleiding! Erg leerzaam voornamelijk door het in de praktijk ervaren en doorleven van de Nlp theorie. Professionele begeleiding door Herman en Astrid.

• Gevolgde training Nlp practitioner

De training wordt gegeven door ervaren en deskundige docenten.

• Gevolgde training practitioner

Het is een leerproces waarbij je niet alleen over jezelf meer leert maar ook leert van je groepsgenoten.

• Gevolgde training NLP Practituoner

Erg leerzaam. En bewust geworden van hoe ik zelf communiceer.

• Gevolgde training Practitioner

Top Warme maaltijd zou beter kunnen. Dat is het enige ;-))

• Gevolgde training Herman

De opleiding ervaar ik als een mooie ontdekkingsreis om mijn eigen drijfveren en hoe ik deze uit in contact met de ander te verkennen en te doorgronden. Niet alleen bij mezelf maar ook het proces bij andere deelnemers is een bijzonder leerzame en waardevolle ontdekking. Kennis, inzicht en ervaring is toepasbaar om in contact met de ander toe te passen en levert een enorme verbetering op in onze communicatie.

• Gevolgde training NLP Practioner

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

trainingsmateriaal is ok. Trainers ook. website ver beneden onder de maat. dit is niet wat ik verwacht van een professioneel opleidingsinstituut. Het is slordig, functioneert zeker niet naar behoren en daardoor laat ik het links liggen. Het is voor mij uitsluitend het platvorm geworden om mijn reflectieverslagen op te plaatsen.

• Gevolgde training nlp practioner