Ik heb hier NLP echt ervaren

Fijne huiselijke sfeer die er heerst. Breed ervaren trainers die niet alleen maar wat theorie proberen over te brengen. Je gaat NLP echt ervaren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb genoten van de training. Top: de trainers, het duidelijke materiaal, en de afwisselende lesvorm. Tip start een groep voor mensen die al werkzaam zijn in het sociale domein of al een sociale studie gedaan hebben

• Gevolgde training Practioner

Positief. Een jaar lang intensief met NLP bezig geweest en veel vaardigheden geleerd waar ik de rest van mijn leven plezier van denk te hebben. Heb de opgedane kennis het afgelopen jaar al in meerdere situaties zowel privé als zakelijk toegepast. Ik ben zo enthousiast dat ik doorga met de master. Ook de trainers waren enthousiast en betrokken.

• Gevolgde training nlp

Zeer prettige locatie en het geven van de training met twee trainers heb ik als positief ervaren. Je krijgt zo een breder beeld van de stof en Astrid en Trudy vullen elkaar heel goed aan.

• Gevolgde training Particioner te Ridderkerk

ik zit in een bevoorrechte groep, doordat wij naast de trainer (2 die elkaar afwisselen), ook over een assistent trainer beschikken. De lessen zijn zeer waardevol in combinatie met de map en de sheets.

• Gevolgde training NLP Practitioner

Elke keer weer verheug ik me op een NLP lesdag. Daarom heb ik me nu al ingeschreven voor de Master vervolg opleiding. De opleiding practitioner die ik nu volg ben ik gestart om als paramedicus mijn patiënten beter te kunnen instrueren om zelfmangement toe te passen. Dat de opleiding niet alleen voor mijn praktijk zijn vruchten afwerpt, maar ook mij persoonlijk zoveel bracht had ik niet verwacht. De opleiding verrijkt mijn leven enorm. Op de locatie in Best is het goed toeven, we worden goed verzorgd met koffie, thee een lekkere lunch en super lekkere soep s`avonds. Bij mooi weer kunnen we de oefeningen buiten doen. De begeleiding door 2 trainers Jennifer en Arthur werkt ook perfect, ieder werkt vanuit zijn eigen inzicht en dit geeft mij als cursist meer handvaten. Ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd en daarom voor deze NLP opleiding van AVPL heb gekozen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De telefonisch ingewonnen informatie was voor mij te summier. Er is tijdens het inwinnen van de info niet gerept over intervisie bijeenkomsten wat een aanzienlijk tijdsbestek vergt. Dat had mijn mening waarschijnlijk beïnvloed. Tevens klopte de datum van het examenweekend welke voor aanmelding op de site stond niet met de daadwerkelijk datum. Dat hoorden wij aan het eind van de 1e lesdag dat die gewijzigd was. Ik vind dat niet correct. Tijdens het examenweekend ben ik op vakantie. Ik heb dit overlegd met de cursusleiders of dit bezwaarlijk is voor de rest van de groep dat ik er dan niet bij ben (los van het feit dat ik dus zelf geen examen nu doe) Aangzien dat niet bezwaarlijk werd gevonden heb ik er wel voor gekozen om de opleiding te vervolgen. Ik blijf het echter slordig vinden dat dit niet apart aan de cursisten voor de cursusdag is doorgeven. Geen van de cursisten was de gewijzigde datum bekend.

• Gevolgde training Nlp practioner

Zeer deskundige en prettige docenten.

• Gevolgde training NLP practitioner

Mooie opleiding met prima trainers. Locatie in Leusden is eenvoudig, maar doeltreffend.

• Gevolgde training NLP

Ik ben erg blij dat ik m'n hart gevolgd heb om deze opleiding te gaan doen en ben nog blijer dat ik heb gekozen om de NLP opleiding bij jullie te volgen.Ik zit in een fijne groep, die door Wilfred & Thomas super begeleid wordt en ze vullen elkaar aan door een andere lesmethode, waardoor ik heel veel kan leren. Op naar het examen......

• Gevolgde training NLP

Mooie inhoud, fijne cursusleidster en veel geleerd. Ik vind alleen de locatie bij sio zwolle niet sfeervol en het is er erg vaak erg druk. Qua aandacht is voor mij de dag van 10 tot half 9 wel erg lang. Ik had liever meerdere kortere dagen les gehad. Verder ben ik erg tevreden.

• Gevolgde training Nlp practitioner

mooie cursus, veel geleerd. Prettige trainers Locatie: voldoende, niet erg inspirerend Informatievoorziening over data soms onduidelijk of traag

• Gevolgde training Nlp Practioner

De afwisseling van 2 docenten is prettig omdat ze beide op een eigen manier les geven. Duidelijk lesmateriaal. De locatie is geweldig, heerlijke lunches, fijne ontspannen sfeer en prettige mogelijkheden om sommige oefeningen in alle rust buiten te kunnen doen.

• Gevolgde training NLP Practitioner

Kleine groepen. Veel persoonlijke aandacht. Begeleiding bij opdrachten/ antwoorden op vragen en interesse in persoon. Gezamenlijke start en afsluiting. Hoe gaat het met je? Wat wil je vandaag leren? Hoe ging het met je ? Wat heb je vandaag geleerd. Samenwerkingsopdrachten die zorgen dat het groepsgevoel versterkt. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk, zodat de dag sprankelend blijft. Reflectieverslagen worden door de coaches ingelezen en opbouwend van commentaar voorzien. Fijne coaches die onderling goed overleg hebben met elkaar. Prettige locatie. Er wordt goed voor ons gezorgd in de vorm van lunch, diner, thee koffie versnaperingen.

• Gevolgde training practitioner

Echt een aanrader. Zou volledig geïntegreerd moeten worden vanaf de basis school

• Gevolgde training NLP Practioner

Een opleiding met gevoel en vertrouwen. Deskundige docenten met een duidelijke visie.

• Gevolgde training prac NLP

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima - denk erg kwaliteit vd leraar afhankelijk. Enige echte kritiek punt is dat de kwaliteit vd presentaties & slides ronduit slecht is. Vol met taal- & spel- & stijlfouten, slecht opgeboywd, sluit regelmatig niet aan met het boek en de lay-out is echt NIET meer van deze tijd.

• Gevolgde training Nlp practitioners

Zeer ervaren trainers, prettige locatie, leuke personen in de groep! Een geslaagde opleiding die ik zeker geïnteresseerden zou aanbevelen!

• Gevolgde training NLP Practioner

zeer tevreden.

• Gevolgde training NLP practitioner

Ik heb specifiek voor AVPL gekozen wegens een meer continue lesprogramma (1 dag in de twee/drie weken) en niet voor 4 keer een vol weekend. Ik heb de opzet van de training als zeer prettig en zeer gedegen ervaren.

• Gevolgde training Opleiding NLP practitioner

Professionele trainers die je weten te inspireren en aan te zetten tot je eigen ontwikkeling.

• Gevolgde training NLP Practitioner en Master

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heb veel geleerd en leer elke dag weer meer. Het mooiste vind ik, dat ik mezelf beter zie en dat ik meer kan vertrouwen om mijn eigen ik.

• Gevolgde training NLP practioner / master

• Gevolgde training NLP master practitioner

positief inzicht gevend in mens en communicatie

• Gevolgde training NLP practioner