Wat mij erg heeft aangesproken was de balans tussen theorie en praktijk. Goede oefeningen/rollenspellen. Fijne modellen en voorbeelden. Trainster is een topspreker en luisteraar. Aanrader voor iedereen. Heb deze training al aan iemand aangeraden met: Áls je in het algemeen lekkerder in het leven wilt staan´.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Ik ben erg aangesproken door de ervaring van de trainer. Dit heb ik voorheen nog niet echt meegemaakt, ik ben verrast. Het is zeker de moeite waard, deze training te volgen!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Veel lof voor deze training; ik vond het een goed verhaal, met sterke content en inspirerend gebracht. Bedankt voor deze stimulans om het beste uit mezelf te halen. Groetjes Didier .

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Ik ben erg aangesproken door de fijne sfeer, de ruimte voor feedback en diepgang. De training heeft mij inzichten gegeven die voor mijn persoonlijk in praktische zin ook heel toepasbaar zijn.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

De vraaggerichtheid van de manier van trainen met praktijkvoorbeelden heeft mij erg aangesproken, deze sloot naadloos aan op het gene dat ik wilde leren. Voor mij is het zeer leerzaam geweest, bedankt!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Tijdens de training was er veel ruimte voor oefeningen en praktijkvoorbeelden. De afwisseling tussen de theorie en de uitvoering daarvan in praktijk hebben mij de inzicht gegeven in wat vitaliteit is en wat dit betekend voor mij als individu en een organisatie in z'n geheel.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Een hele inspirerende training die ik iedereen kan aanbevelen; ik heb meerdere training gehad van YEARTH Academy en Erik van Gend en elke keer is weer heel fijn en inspirerend.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

De oefensituaties aan de hand van de specifieke vraagstellingen hebben mij erg aangesproken. De uitdaging om op je eigen gedrag te kunnen reflecteren. De oefen/hulpmiddelen spraken mij ook erg aan. De training heeft mij met name een stukje bewustwording gegeven.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Weer een hele goeie sessie van YEARTH Academy en Erik van Gend; ik kan dit zeker aanbevelen aan iedereen. Het zet je scherp, zet je aan het denken en is gewoon vooral erg leuk!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Wat ik anderen zou vertellen over deze training? Ik vond het inspirerend, goed overgebracht met de nodige humor wat het ontspannen en toch stimulerend maakt. Ik kan dit zeker aanbevelen!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Ik kan YEARTH Academy en Erik van Gend aan iedereen aanbevelen. Dit was weer een hele interessante, goed opgezette training waar ik van heb genoten. Goed weer op te frissen en zin om mee aan de slag te gaan.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Een super leuke groep met goede oefeningen. De training was heel interactief. Ik heb een goed inzicht gekregen in mijn krachten en valkuilen en hoe ik deze het best kan inzetten of ombuigen.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Super leuk om hieraan te hebben deelgenomen, ik zou dit wel maandelijks willen. Zet je weer even op scherp en aan het denken, echt een motivatie om stappen te zetten.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Een hele leuke training, ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Erik van Gend heeft een hele inspirerende manier van vertellen. Je wordt echt meegenomen in het verhaal en krijgt meteen zin om aan de slag te gaan.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Ik ben het meest aangesproken door de persoonlijke benadering en de mix van theorie en praktijk. Ik zou anderen meegeven dat ik meer inzichten heb gekregen dan verwacht, zeker een aanrader!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Deze training heeft mij heel erg aangesproken. De manier van presenteren door Erik van Gend, de inhoud van de presentatie en de manier waarop die is opgezet; heel professioneel. Echt een aanrader!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Ik vond het een heel inspirerende sessie over vitaliteit. Vooral het gedeelte over de werking van het brein en de manier waarop je dit in je voordeel kunt gebruiken vond ik heel interessant.

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Wat mij erg aansprak zijn het denken vanuit de klant, de praktische voorbeelden hebben mij een andere "mindset" gegeven. Ik zou deze training zeker aanbevelen als je meer inzicht wilt in de rol die jij kan spelen binnen een organisatie!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Wat mij het meest heeft aangesproken tijdens de training is de persoonlijke aandacht, deze is niet aan de tijd verbonden. Ik zou anderen meegeven dat dit een interessante en persoonlijke training.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik vond het zeer prettig dat de trainer feilloos kan aanvoelen wat de cursist nodig had om het beste uit deze training te halen. Ik zal de training zeer zeker aanraden!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat mij het meest heeft aangesproken in deze training is de kleine groep waardoor openheid ontstaat en veel kan behandelen. Een hele persoonlijke opleider die echt de tijd voor je neemt!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Tijdens de training ben ik aangesproken door de feedback. Deze Speelt goed in op mijn persoonlijke aspecten. Levert maatwerk af. Ik zou anderen vertellen dat het inspirerend en persoonlijk was.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Goede training, zou ik zeker aanraden! De technieken, de interview gesprekken met rollenspellen en interactie tussen/met andere deelnemers heeft mij het meest aangesproken. Ik heb er heel veel aan gehad, vooral omdat er zoveel praktijkvoorbeelden aan bod kwamen.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

“Het was weer super inspirerend! En wow wat een mooi aanbod. Vroeger zou ik er nog tegen in gaan en zeggen dat hoeft niet / wil ik niet etc etc. Maar nu zeg ik oprecht dankbaar "dank je wel Erik" !”

• Gevolgde training Personal Coaching

Tijdens de training hebben de praktijk voorbeelden van de trainer en van anderen mij erg aangesproken. De cursus is heel interessant om je basis kennis bij te brengen. Zeker aan te bevelen!

Gooimeer 9

1411DD Naarden

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.