Wat een goeie training, heel inspirerend hoe het werd overgebracht en de manier waarop het programma in elkaar is gezet sprak mij ook erg aan. Ik kan dit aan iedereen aanbevelen!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik hiervan vond in 30 woorden? Eigenlijk kan ik het samenvatten in 4 woorden; inspirerende, interessant en vooral doen! Ik kan deze training aan iedereen aanraden en zou het zelf ook vaker willen doen.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik ben vandaag echt geïnspireerd! Na een langere tijd geen trainingen meer te hebben gevolgd heb ik nu weer ingezien hoeveel ik er aan heb gehad. Ik ben blij hierbij aanwezig geweest te zijn.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Super leuke en inspirerende sessie waar ik weer nieuwe eye openers heb gekregen om direct mee aan de slag te gaan. Ik kan deze training aan iedereen aanbevelen, vooral doen!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Heel erg leuk om deze training te volgen, ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Wat beter kon? ik zou wel willen dat het langer had geduurd, maar dat is denk ik ook een keuze van onze organisatie.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Heel erg leuk om hier deelgenoot van te kunnen en mogen zijn. het heeft me weer inzichten gegeven die ik kan gebruiken in mijn werk maar ook mijn dagelijkse leven. Vooral doen!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Bedankt voor de training Erik! Ik ben blij er weer bij aanwezig geweest te zijn. De training was inspirerend en doelgericht, ik ben weer even op scherp gesteld en kan er weer tegenaan.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik anderen zou zeggen over deze training? Ik vind het lastig om dit zo te omschrijven, maar ik denk dat het vooral veel nieuwe inzichten geeft en een sterke stimulans is om het beste uit jezelf te halen. Echt een aanrader!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

De trainingssessie is mij heel goed bevallen, ik zou anderen echt aanbevelen deze te volgen. Hier heb je wat aan niet alleen binnen je werk maar is ook privé goed toepasbaar.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat was goed en wat kon beter? Wat ik goed vond was het enthousiasme en de humor waarmee Erik van Gend training geeft en de manier waarop toch wel hele inhoudelijke stof toegankelijk wordt gemaakt.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Super leuk om hier aan deel te mogen nemen. Elke training geeft toch weer nieuwe inzichten en zet je aan het denken over hoe je succesvoller kunt zijn. Ik heb hele duidelijke handvaten gekregen en ga hier meteen mee aan de slag.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Fijn om een training te hebben gevolgd bij Erik van Gend. Hij weet soms toch heel inhoudelijke stof heel aantrekkelijk en toegankelijk te maken, waardoor je meteen begrijpt wat je ermee kan doen.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

De training heeft mij weer even wakker geschut. Ik was met name onder de indruk over de invloed die je kan hebben op je omgeving en anderen als je vanuit de juiste visie opereert!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik goed vond en wat voor verbetering vatbaar is? Wat ik goed vond is eigenlijk alles wel aan deze training, gewoon een aanrader voor iedereen die een stap verder wil maken. En verbeteren? zou het eigenlijk niet weten.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Een YEARTH training is anders dan andere trainingen. Heb soms een beetje aversie tegen de standaard trainingen die wat soft over kunnen komen, of heel schools gegeven worden. Bij YEARTH is het gewoon inspirerend en interessant.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat een leuke training zeg! en een hele leuke en goede samenstelling van de groep. We hebben veel kunnen sparren en praktijk voorbeelden kunnen aanhalen, een goede balans tussen theorie en praktijk!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik heb de training heel goed ervaren het was een leuke groep en een inspirerende trainer. Ik heb met name veel gehad aan de praktijkvoorbeelden, fijn om bepaalde dingen te herkennen bij andere deelnemers.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik anderen zou vertellen over deze training? Als je een stap verder wilt maken in je carrieere en eigenlijk gewoon je leven, dan moet je een keer een training gevolgd hebben bij Erik van Gend. Hij brengt je echt de juiste inzichten.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

De training heeft mij heel erg geïnspireerd! Goed om te weten wat voor invloed het brein heeft op het behalen van successen, ik zou het iedereen aanraden om deze training een keer te volgen!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik zou dit soort trainingen echt wel vaker willen doen. Sommige inhoud kende ik misschien al wel een beetje, maar het frist alles een keer op en geeft ook veel nieuwe inzichten.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat een fijne training, ik heb er meer aan gehad dan ik vooraf had bedacht. Ik dacht dat ik al behoorlijk gericht was op een goede midset, maar ik ben nu weer even wakker geschut!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

De manier waarop je denkt is alles bepalend! dat is mij het meest bijgebleven. Mijn mindset heeft mij tot nu toe tegen gehouden echt succesvol te zijn. Super bedankt voor de training Erik!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik heb genoten van elke trainingsdag. met 5 personen, die allemaal voor hun eigen persoonlijke groei kwamen, hebben we samen verschillende theoretische maar ook praktische oefeningen uitgeoefend en besproken. Het heeft me inzicht gegeven te kijken vanuit andermans perspectief. Ik vind dat we wel te weinig bezig zijn geweest met het gedrag qua conflicten/ weerstand. ik had graag meer situaties besproken wat mij verder zou brengen.

• Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit

De interactie met de groep was erg goed en daar heb ik veel van geleerd. Een hele prettige trainer die duidelijk uitleg geeft, rustig is en waarbij je je op je gemak voelt. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

De onderwerpen zijn treffend en de trainer komt echt tot de kern. Ik ben zeer positief verrast! Ik zou anderen aangeven dat de training echt een eyeopener is, persoonlijk, effectief en leerzaam!

• Gevolgde training Vitaliteit binnen Organisaties

Gooimeer 9 1411DD Naarden

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.