Goede prettige manier van uitleggen en interactie waardoor het heel erg leerzaam is en gelijk toepasbaar is. Een training die ik zeker kan aanbevelen en andere zou vertellen vooral te doen.

• Gevolgde training Professioneel Adviseren

Ik ben het meest aangesproken door de kleine groep mensen en de persoonlijke aandacht voor ieder zijn achtergrond. Ik zou zeggen anderen zeggen deze training ook te doen, dus kan dit echt aanbevelen.

• Gevolgde training Professioneel Accountmanagement in 4 maanden

Wie, wat, weet vragen sprak mij erg aan in deze training professioneel account management. Ik zou aan anderen meegeven dat dit een waardevolle en nuttige training is en ik kan 'm zeker aanbevelen.

• Gevolgde training Professioneel Accountmanagement in 4 maanden

Wat mij erg heeft aangesproken is dat er veel met praktijkvoorbeelden wordt gewerkt. En er is een grote persoonlijke inbreng. Anderen zou ik vertellen dat voor mij het leidinggeven op de achtergrond trad en meer het persoonlijk leiderschap op alle gebieden op de voorgrond kwam.

• Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

Tijdens de training heeft de fijne groep, veiligheid en de boeiende leerstof mij het meest aangesproken. De oefeningen trekken je uit je luie stoel. Ik zou anderen zeker aanraden dit ook te doen.

• Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit

De trainer gaf heldere uitleg, was vakkundig en had een hele goede inleving. Ik zou anderen vertellen dat het een goede ervaring was, erg leerzaam. Ik kan dit aan iedereen aanbevelen.

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

goeie training lijkt een beetje op de secret law of atracttion geloof ik ook in. ga zo door zou heel de training willen winnen en kijken wat ik nog meer kan leren behalve mindset!!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Een super leuke training die ik als motiverend en inspirerend heb ervaren. Heel interessant om te zien hoe je het beste uit jezelf kunt halen en een succesvol leven kunt leiden. Ook het stuk over je brein vond ik interessant.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik goed vond en wat beter kan? Ik vond het heel goed dat er veel voorbeelden werden gegeven, ook het filmpje gaf veel inzicht. De theorie gaat daardoor leven en wordt meteen inzichtelijk.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik vond de training en trainer erg goed, heeft mij heel erg aangesproken en kan ik zeker aan anderen aanbevelen. Waar ik meer over zou willen weten is de manier waarop ik mijn brein optimaal kan laten werken.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik vond het een hele goeie training en heb hier echt veel aan gehad. Vooral het gedeelte over persoonlijke ontwikkeling en de werking van het brein sprak mij enorm aan. Ik kan dit aan iedereen aanbevelen.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Hele leuke training waar ik veel aan heb gehad, ik zou dit zeker aan anderen aanbevelen en hoop zelf ook vaker trainingen te mogen volgen. Vooral het stuk over de condities van een succesvol leven sprak mij aan.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat was goed en wat kon beter? Ik zou het in drie woorden kunnen samen vatten; heel erg inspirerend! Een training die ik iedereen kan aanbevelen en vooral adviseer vaak te organiseren voor je personeel. Je wordt hier echt beter en scherper van.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat een energie! Heel fijn om bij deze training aanwezig geweest te zijn. Ik heb er heel veel aan gehad en zou deze training van YEARTH zeker aanbevelen. Mijn collega's en ik praten nog wel even na!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Echt een super training, heeft mij heel erg aangesproken en ik kan het iedereen aanbevelen. Ik zou het zelf ook wel vaker willen volgen, zo'n training. Hoop dat dit kan en mag!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat een leuke, inspirerende en leerzame training! Ik heb al vaker trainingen gevolgd, maar deze zal mij zeker bijblijven. Bedankt Erik van Gend ik hoop binnenkort snel weer een training bij je te volgen!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Een hele inspirerende sessie, erg leuk om met mijn persoonlijke ontwikkeling bezig te zijn en te leren hoe ik een stap verder kan maken. Dit kan ik zeker iedereen aanbevelen!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik vond het een super training. Erik van Gend als trainer kan ik iedereen aanbevelen, wat heeft die man veel kennis en hij brengt het op een super leuke manier over. Zijn persoonlijke analyses zijn ook heel gaaf, lijkt of hij dwars door je heen kijkt.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Een heerlijke training die je confronteert met de manier waarop je jezelf ontwikkeld en welke stappen je neemt om te groeien als mens en succesvoller te worden in hetgeen je doet. Een aanrader!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik erg goed vond aan deze training was de manier van trainen van Erik van Gend en het enthousiasme waarmee hij de stof overbrengt sprak mij erg aan. Ik kan dit aan iedereen aanraden, vooral doen.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Wat ik anderen zou vertellen over deze training? Dat ik dit aan iedereen kan aanbevelen en je vooral naar je baas moet gaan om te zorgen dat je een YEARTH training mag volgen. Het helpt je echt verder!

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Ik vond deze training heel goed. Over de inhoud, niveau en de trainer; allemaal zeer over te spreken en zeker aan te bevelen aan anderen. Erik van Gend is een hele inspirerende trainer die beschikt over bijzonder veel kennis.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Erik van Gend en YEARTH Academy bedankt! Dit was super leuk en inspirerend. Ik hoop dat ik vaker trainingen mag volgen en zie er naar uit om aan de slag te gaan met wat ik geleerd heb.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Mijn ervaring met deze training was heel goed. Ik heb weer nieuwe inzichten gekregen en vooral veel Eye openers. Heel erg leuk om mee te maken en ik kan dit aan iedereen aanbevelen.

• Gevolgde training Opleidingsontwikkeling

Super leuk om een training van Erik van Gend te volgen bij YEARTH Academy. Ik kan dit aan iedereen aanbevelen en zou zelf ook vaker dit soort trainingen willen doen. Heel fijn dat ik voor een organisatie werk waar dit mogelijk is.

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.