De manier waarop de training is gegeven heeft mij aangesproken. Het was een kleine groep en er was veel interactie. Voor mij zeer leerzaam en zinvol, begrijpelijke stof en een goed tempo.

• Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

Het is fijn om de business op een andere manier te bekijken, het verrijkt je werkzaamheden. Ik vond dat finance in de training op een hele prettige, begrijpelijke manier is uitgelegd.

• Gevolgde training Financiën voor Niet-Financiële Managers

Ik heb inzicht gekregen in veranderingsprocessen en ben aangezet tot nadenken over de veranderingen die voortdurend plaatsvinden in de dagelijkse werksituatie. De training geeft een breed inzicht in veranderingsprocessen en de effecten op anderen en mijzelf. Gedreven en ervaren trainster die inspeelt op de behoefte van de groep. Zeer tevreden over Yearth, zeer goede communicatie, service gericht en duidelijk lesmateriaal

• Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden

Wat mij het meest heeft aangesproken is de balans tussen theorie en praktijk, de kleine groep waarbij iedereen aan bod komt tijdens het rollenspel. Het is een hele fijne en toegankelijke training, waarvan de inhoud niet alleen waardevol is in het werkveld maar ook privé.

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Ik ben zeer tevreden met de training en de trainer. Linda Abrahms speelde heel fijn in op de groep. Ook al hadden de deelnemers verschillende rollen, we hebben echt van elkaar geleerd. Het was een fijne kleine groep van in totaal 5 deelnemers.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had o.b.v. goede beoordelingen en prijskaartje meer verwacht. Ik heb de training net achter de rug en ik moet zeggen dat ik er nog niet over uit ben of ik mijn leerdoelen heb bereikt. Inhoudelijk is de theorie erg nuttig en leerzaam en deze is zeker aan de orde gekomen. Wellicht is daarom minder aandacht besteed aan de persoonlijke leerdoelen? Daarnaast ben ik niet tevreden over de technische voorbereiding: geen alternatief filmpje gezocht omdat ‘dat ene filmpje' niet meer af te spelen was op YouTube en niet oefening kunnen opnemen omdat iPhone van de trainer niet compatibel was met de laptop. Had o.b.v. de goede beoordelingen en het prijskaartje meer verwacht. Ik heb de training net achter de rug en ik moet zeggen dat ik er nog niet over uit ben of ik mijn leerdoelen heb bereikt. Inhoudelijk is de theorie erg nuttig en leerzaam en deze is zeker aan de orde gekomen. Wellicht zijn daarom sommige persoonlijke leerdoelen voor mijn gevoel deels onderbelicht gebleven? Daarnaast ben ik niet tevreden over de technische voorbereiding: geen alternatief filmpje gezocht omdat ‘dat ene filmpje’ niet meer af te spelen was op YouTube en niet oefening kunnen opnemen omdat iPhone van trainer niet compatibel was met de laptop. Verder was ik gecharmeerd door de directheid van de trainer en de amicale en gezellige sfeer. Tegelijkertijd had deze directheid in sommige gevallen voor mijn gevoel wat minder gekund.

• Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren

2 boeiende trainingsdagen, afwisseling in casuïstiek en theorie, goed opgezet programma. Prima locatie in Utrecht, goed bereikbaar met OV. Inspirerende trainer. Zeer positief is dat je aan de hand van een intake ingedeeld wordt in een trainingsgroep die nauw aansluit op je persoonlijke leerdoelen. Dit bevordert de groepsdynamiek, en was dan ook tijdens deze 2 dagen een absolute 10.

• Gevolgde training Professioneel Adviseren

Je persoonlijke leervragen worden goed beantwoord aan de hand van een goede mix van theorie en praktijkoefeningen. Denk hierbij aan leuke oefeningen en cases. De groepsgrootte van 10man is fijn voor een goede dynamiek want je leert veel van anderen en hun situaties. Er is ook genoeg ruimte voor vragen/discussie etc. Ik ben mij nu bewuster van wat er gebeurd tijdens een overleg en hier kan ik dus beter op anticiperen.

• Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl

De samenstelling van de groep is zorgvuldig gekozen zodat het niveau van de deelnemers op elkaar aansluit. De opzet in kleine groepen maakt dat er veel ruimte is voor individuele cases. De trainer maakt of breekt deze training, zeker op de derde en vierde dag. Hierbij hebben wij met Vincent een perfecte trainer gehad die veel uit eigen ervaring en cases kan putten. Voor mijzelf had de training het "strategische" deel verder uit kunnen diepen ipv de communicatie waarop de derde en vierde dag zich concentreerde. Locatie was wat moeilijk bereikbaar en door de parkeertarieven wat minder geschikt voor mensen die met de auto komen.

• Gevolgde training Strategisch Accountmanagement

To the point theorie, goede balans tussen geplande inhoud en inspelen op persoonlijke situaties, veel honds-on/rollen spellen. Een hele goede training waar je veel aan hebt, zeker aan te raden ader!

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De trainer gaf een heldere uitleg en was vakkundig. Daarnaast vond ik de inleving van de trainer in de deelnemers en vraagstukken heel goed. Ik zou anderen vertellen dat het een goede ervaring was, erg leerzaam.

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Wat mij het meeste heeft aangesproken in de training is de casus. Aan anderen zou ik vertellen dat het een goede en zeer praktische training is, waar je ook echt wat aan hebt. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

Wat mij het meest aansprak is het feedback geven en omgaan met weerstand. Het is een goede training, waar je veel leert over het leidinggeven. Heel fijn is de interactieve manier van omgang tijdens de training, evenals het vertrouwen.

• Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

De trainer vond ik erg hands-on en zeer to the point hij wist gelijk wat voor vlees hij in kuip had en heeft hier goed op kunnen inspelen. Ik heb naar aanleiding van de training een verdiepingsslag gemaakt en boeken gekocht, en ik zou graag een vervolg willen. Ik zou anderen deze training absoluut aanraden!

• Gevolgde training Professioneel Adviseren

De training had goede inhoud, een goede trainer en een kleine groep waardoor het persoonlijker was en meer diepgang. Goede training om meer bewustwording te creëren en meer uit jezelf te halen.

• Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit

Ik ben het meest aangesproken door de afwisseling tussen theorie en praktijk, behandelen van ieders leerdoelen (zoveel mogelijk), alle mogelijkheid om even van het 'programma' af te wijken. Ik kan dit zeker aanbevelen.

• Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren

Wat mij het meeste heeft aangesproken is de connectie tussen mij en de trainer. Ik zou anderen aan raden om deze training ook te volgen. Dus zou zeggen dit vooral te doen, je wordt er beter van.

• Gevolgde training Personal Coaching

Wat ik anderen zou vertellen? Positieve benadering van de verschillende aanpak die zeker samenhang hebben om leiding te geven. Tegen anderen zou ik zeggen doen! Ik kan deze training echt aanbevelen.

• Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

Ik heb inzicht gekregen in hoe je team aan te sturen als leider door middel van handvatten en tools en gesprekstechnieken. Ook reflectie in eigen handelen gekregen. Hele goede trainster die jou helpt met jouw doelen. Sluit goed aan op de praktijk, je kunt er direct mee aan de slag.

• Gevolgde training Salesmanagement

Wat mij het meest heeft aangesproken is het inzicht in verkoopgesprekken, hoe te leiden in een gesprekken en hoe je behoeftes achterhaald. Een leuke, leerzame training om beteren verkoop doelen/gesprekken te behalen.

• Gevolgde training Effectieve Acquisitie

De flexibiliteit van de trainer en het persoonlijk karakter van de onderwerpen en gesprekken heeft mij het meest aangesproken. Ik zou tegen anderen zeggen dat het zinvol is als je wilt reflecteren op hoe je je werk eigenlijk doet.

• Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit

Wat ik goed vond van de training is dat ze inspelen op persoonlijke behoefte, mensen een spiegel voorhouden en goed doorvragen. Ik kan deze training time management aan iedereen aanbevelen.

• Gevolgde training Timemanagement

Het sprak mij aan dat de training op maat is en veel vrijheid geeft in je eigen inbreng. Ik raad anderen aan om dit zeker ook te doen, inzicht en hulp zijn handig.

• Gevolgde training Strategisch Accountmanagement

Ik ben het meest aangesproken door de start, model 51 t/m 54 en de positie van de medewerker. Ik zou anderen vertellen dat ze dit moeten doen!! Echt een prima training.

• Gevolgde training Psychologie voor Managers in 4 maanden

Wat mij erg heeft aangesproken is de diepgang van de training. Goede balans theorie en vertaling naar de praktijk. Heldere uitleg, prettige sfeer en direct toepasbaar in dagelijks werk. Ik zou de training aanraden aan anderen.

• Gevolgde training Psychologie voor Managers in 4 maanden

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.