Test i.v.m. Aanbevelings%

Test

• Training afgerond in: N.v.t.
  • Training: N.v.t.

Wat mij in deze training het meest heeft aangesproken, is de samenstelling van de groep en de opzet van de training. Zeker een training om aan te raden, voor iedereen.

• Gevolgde training Coachend Leiderschap in 4 maanden

De invulling door de trainer waardoor er een positieve dynamiek ontstond tussen de leerstof en de medecursisten vond ik erg fijn. Zeker een aanrader. De training geeft inzicht in je eigen manier van beïnvloeden en mogelijke "tekortkomingen “ die je naar aanleiding van deze training verder kunt ontwikkelen

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Wat mij erg heeft aangesproken tijdens de training is de één op één aanpak, gericht op de praktijk en de aansluiting op mijn behoefte. Deze training zou ik zeker aanraden te volgen. Heeft mij geholpen gestructureerd te werken.

• Gevolgde training Global Accountmanagement

Ik zou de training zeker aanraden, ik heb in deze twee dagen zo veel geleerd. Veel goede tips, een goede uitleg van de trainer en een leuke groep waarbij ik mij om mijn gemak voelde om alles te kunnen zeggen.

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Deze training heeft mij veel eyeopeners gegeven over mijn eigen werkwijze en hoe je dat kan veranderen. Dit heeft mij het inzicht gegeven wat ik nodig heb om te kunnen ontwikkelen. Zeker een leuke en nuttige training!

• Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

Uit deze training heb ik meegenomen hoe ik kan communiceren vanuit een ander perspectief. Niet de gesprekspartner 'aanvallen' maar uitleggen wat jij voelt tijdens het gesprek. Zeker een training die ik zal aanraden!

• Gevolgde training Effectief Communiceren in 4 maanden

Er worden veel casusoefeningen gedaan, waarbij je zowel reflectie/feedback krijgt van de trainer als je cursisten. Ik heb hier heel veel van opgestoken. Het stilstaan bij je communicatie en hoe je dit kan verbeteren was heel leerzaam.

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De training zet je aan het denken. De aanpak vond ik erg prettig, met name het zelf oefenen en de handige tools die aan bod komen. Voor iedereen handig, geeft extra inzichten!

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Hele fijne training die ik zeker zou aanraden te volgen. Je leert veel van allerlei soorten communiceren, je gevoel te uiten in gesprekken en voor jezelf durven op te komen.

• Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Zeker aan te raden! Vooral vanwege de kleine groep, vooral veel doen en daardoor zeer effectief. Ook als observator leer je erg veel, de trainer neemt je mee en was zeer enthousiast.

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Wat mij in deze training het meest heeft aangesproken is het dieper ingaan op de concrete onderwerpen en daar praktisch mee aan de slag aan. Een absolute aanrader als dit topics zijn waar je mee zit. Ook een groot voorstander van de 1 op 1 begeleiding.

• Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit

Wat ik heel prettig vond tijdens de training was de openheid en eerlijkheid van iedereen (inclusief de trainer). De ruimte voor het bespreken van werksituaties was top, ik zou deze zeker aanraden!

• Gevolgde training Effectief Communiceren in 4 maanden

Onze trainer heeft vanaf het begin gewerkt vanuit onze/mijn persoonlijke ervaringen op de werkvloer en daar buiten. Deze training heeft mij de handvatten gegeven die ik op dit moment, maar ook in mijn verdere leven nodig heb/kan gebruiken om als persoon op communicatief vlak te groeien en hierin mijzelf te ontplooien.

• Gevolgde training Effectief Communiceren in 4 maanden

De training is zeker aan te raden. Tijdens de training komt er veel stof aan bod die goed toe te passen is in de praktijk. Ik heb er veel aan gehad!

• Gevolgde training Professioneel Accountmanagement

‘Zeer leerzame training. Wat mij het meest heeft aangesproken zijn de praktijkopdrachten en de casussen. Voor mij persoonlijk had de training langer mogen zijn, nu ga ik aan de slag met het oefenen in praktijksituaties.’

• Gevolgde training Effectief Communiceren in 4 maanden

Een hele persoonlijke benadering van adviseren, waarbij steeds eerst uitgebreid de theorie en psychologie wordt doorgenomen en vervolgens goed in praktijk wordt gebracht. Een van mijn leermomenten die ik meeneem uit de training is de enorme relevantie van 'hoe' je je advies over brengt en de manier waarop je dat kunt beïnvloeden

• Gevolgde training Professioneel Adviseren

Hele fijne trainer, leuke afwisselende theorie en praktijkgerichte opdrachten. Ook de kleine groep was erg prettig. Ik zou zeggen volgen, je leert een hoop over jezelf in in deze training!

• Gevolgde training Coachend Leiderschap

Erg leerzame en interessante training. Met name de combinatie van kennis met toepassing in praktijk en het oefenen met gespreksvoering. Deze training houdt je scherp op eigen gedrag en zou anderen zeker aanbevelen deze te volgen.

• Gevolgde training Professioneel Adviseren

Goede koppeling tussen theorie en de praktijk, veel afwisseling, leerzame casuïstiek en rollenspellen. Ik heb veel aan de training gehad, nu richting coaching/leidinggeven voor de volgende stap in mijn ontwikkeling

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Persoonlijke aandacht en benadering spraken mij aan in de training. Ik heb inzicht in mijzelf gekregen en "tools" om te gebruiken. Prima cursus, veel geleerd. Ik zou mij nog meer willen ontwikkelen in onderhandelingstechnieken.

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

In deze training is alles goed afgestemd op onze realiteit en hierdoor direct toepasbaar. Verder is de training goed onderbouwd, leerzaam en leuk om te volgen. Ik zou deze training zeker aanbevelen!

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Wat ik goed vind aan deze training is de link tussen theorie en praktijk, de open houding van de trainer, persoonlijke anekdoten en de cases waarmee je aan de slag gaat. De aandacht voor persoonlijke vragen en cases maakt de training zeer waardevol!

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Wat mij tijdens de training het meest heeft aangesproken is de doelgerichtheid van de trainer. De manier waarop Bram de training heeft gegeven vond ik erg prettig. De opbrengst van de training is hoog.

• Gevolgde training Effectief Beïnvloeden

Ik vond de rollenspellen en de psychologische theorie heel fijn. De training was goed voorbereid en is goed toe te passen in praktijk. Door de kleine groep is iedereen aan bod gekomen.

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.