Super leuk kamp met een geweldige organisatie en super mensen

De beste week van het jaar was het! Alle activiteiten waren super en de groep was echt leuk. Ook de begeleiders deden echt hun best om een leuk mogelijk kamp meer te zetten. Toen ik thuis was had ik al meteen heimwee naar de mensen en de gezelligheid.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Geweldige en uiterst vermakelijke begeleiders en spannende activiteiten.

De speleogrotten, het hoogteparcours en het abseilen zijn allemaal fantastisch. Op de via ferrata heb je een prachtig uitzicht. Neem een extra zeiltje mee voor op bivak, want aan de rand van de tent slaat de regen soms naar binnen. En probeer de sequoiaboom eens te omarmen met minder dan 3 personen!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Gezellig en georganiseerd!!!

Ik vond het een gezellige en leuke ervaring! Door het wateroverlast kon de plek niet gebruikt worden, maar er werd snel gehandeld en contact gehouden! De activiteiten waren super leuk en als je iets spannend vond kon je kijken of je het wel wilde. De begeleiding was gezellig en kon soms strikt zijn. 1 klein puntje was het avond eten. Als je een kieskeurige eter ben zou ik me daar op voorbereiden. Het avondeten vond ik soms niet heel goed klaargemaakt. Voor de rest een top week gehad en een super leuke ervaring en mijn grenzen en angsten overwonnen!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Het was een heel leuk kamp!

Veel gedaan, lekker eten en leuke mensen!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Super leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Mijn zoontje van 8 is deze zomer bij Adventure for Kids kamp geweest en heeft het fantastisch gehad. Vol verhalen en wil zeker volgend jaar terug. Aanrader

Ik wil nog een keer!

Alle activiteiten vond ik erg leuk en de kampleiders vond ik ook erg gezellig. Ik kan niet wachten om volgend jaar weer te gaan!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk gezellig kamp

Het was heel gezellig om ook met andere kampen op te trekken, het was ook best wel leerzaam. De activiteiten waren ook heel leuk om te doen zoals naar de dierentuin of het wild park. Heel veel crew leden waren ook heel aardig en ook best zorgzaam, dus we hadden heel veel plezier door de crew. Helaas vond ik het eten wat minder omdat dat aan de koude kant was.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Leuke groep en begeleiding met leuke activiteiten.

Ik heb een leuke intensieve week gehad. Ik heb veel lol gehad met de kinderen maar ook met de begeleiding.

top!

Het was een heel leuk kamp met leuke crew en we deden heel leuke dingen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Super leuk

Zo als ik zeg,, super leuk!!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

Top kamp

Vooral het wakeboarden vond ik erg leuk. De leiding was leuk. Er was eerst wat te weinig rust. Toen ze dat merkten, kregen we wel meer rust. Dat was fijn.

Middelmatig

Ze houden geen rekening met de kinderen met een beperking zo praat iedereen tijdens een internationaal kamp Nederlands(ook de begeleiders) Op deze manier kunnen sommige kinderen sommige activiteiten niet doen. Ook kinderen met astma konden niet bij het kampvuur zitten in de avond zitten met de volgende kansen op een astma aanval. Kinderen met een lichamelijke beperking zoals een gebroken bot of scoliosis konden niet mee doen met sommige activiteiten en moesten terug naar de tenten waar er niks te doen was en je stil moest zitten, denk nou niet dat je op je telefoon had kunnen zitten die hadden ze afgepakt en kreeg je terug om je ouders te bellen/appen en daarna moest je hem direct teruggeven daar hadden ze een lijst voor gemaakt zodat ze wisten dat je hem niet stiekem mee nam. Ook was het eten beschimmeld.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Hallo Fenne, Wegens corona waren er dit jaar minder buitenlandse kinderen op ons International Camp. Hierdoor moesten we inderdaad in het begin even flink hameren op de Engelse taal maar dit is later gelukkig sterk verbeterd. Al onze crewleden spreken Engels en kunnen alles vertalen dus een eventuele taalbarrière is nooit een reden dat kinderen niet mee kunnen doen met activiteiten. We hebben de rest van je recensie een paar keer gelezen, intern besproken én neergelegd bij de crew van die week. Om eerlijk te zijn snappen we niet zo goed waar dit vandaan komt. Bij astma of gevoelige luchtwegen kan iemand ietsjes verder bij het vuur vandaan zitten en uit de rook. Met een gebroken bot is het inderdaad lastig om te gaan vlotbouwen of mountainbiken. Dat iemand stil moet zitten op een kampterrein en dat we beschimmeld eten hebben is gewoon niet waar. We zullen de punten er uithalen waar we iets mee kunnen zodat we het in de toekomst beter doen. Bedankt voor de feedback!

Avontuurlijk

Ik ben Lex en was op adventure kids kamp bij Jodie, Branden, Sarah, Kevin, Dylan. het was heel leuk, een dag voordat we opgehaald werden hadden we een hele gezellige bonte avond. Je sliep in tenten, alles wat we deden was leuk. Vooral het zwembad, was supergaaf. groetjes Lex, tot volgend jaar

Vic

dit kamp stelde me in staat om veel mensen te ontmoeten en de animators zorgen ervoor dat iedereen het accepteert en het welzijn van iedereen

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Heel leuk, heel veel gedaan en geen enkel verveelmoment! Leukst was wakeboarden, klimbos, bike en bivak en mountainbiken. Dus eigenlijk alles.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Supper goed georganiseerd. En top activiteiten!

Superleuk en gezellig!

We hebben heel veel leuke dingen gedaan. ik vond het zwemmen, het bivakken en het klimbos het leukste. De meeste kinderen komen alleen en dat is heel fijn als je zelf ook alleen komt, want dan maak je snel en makkelijk nieuwe vrienden. Het was een superleuke week en ik wil volgend jaar weer komen!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Great first out of home experience for my son

Everything was as advertised, my son spent a nice week, he made new friends. I'm really happy with the management of the electronic devices. Lake watersports well organized. All fine.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Leuk!!

Onze zoon heeft een leuke week gehad. Veel gedaan. Bowlen en het klimbos waren de toppers. Eten was erg goed.

Goed en gemakkelijk

Vlot geregeld, helder info boekje, mijn kind is goed verzorgd en blij weer thuis gekomen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Het was het gezelligste camp

Van het begin leek het all heel leuk voor mijn kind en ze wou niet weg.

Superweek gehad

Moe en zeer voldaan kwam onze zoon terug. Leuke activiteiten, vol programma, goed georganiseerd en prima eten (alleen de boontjes vond ie niet lekker). Volgend jaar weer.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Board Camp

Gezellige week!

Leuke activiteiten en leuke leiding!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Ik heb een hele leuke week gehad!

Veel leuke activiteiten en een gezellige groep. Een minpuntje vond ik de toiletten, die waren echt vies.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

Gildeweg 7

7047AR Braamt

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.