Middelmatig

Ze houden geen rekening met de kinderen met een beperking zo praat iedereen tijdens een internationaal kamp Nederlands(ook de begeleiders) Op deze manier kunnen sommige kinderen sommige activiteiten niet doen. Ook kinderen met astma konden niet bij het kampvuur zitten in de avond zitten met de volgende kansen op een astma aanval. Kinderen met een lichamelijke beperking zoals een gebroken bot of scoliosis konden niet mee doen met sommige activiteiten en moesten terug naar de tenten waar er niks te doen was en je stil moest zitten, denk nou niet dat je op je telefoon had kunnen zitten die hadden ze afgepakt en kreeg je terug om je ouders te bellen/appen en daarna moest je hem direct teruggeven daar hadden ze een lijst voor gemaakt zodat ze wisten dat je hem niet stiekem mee nam. Ook was het eten beschimmeld.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Hallo Fenne, Wegens corona waren er dit jaar minder buitenlandse kinderen op ons International Camp. Hierdoor moesten we inderdaad in het begin even flink hameren op de Engelse taal maar dit is later gelukkig sterk verbeterd. Al onze crewleden spreken Engels en kunnen alles vertalen dus een eventuele taalbarrière is nooit een reden dat kinderen niet mee kunnen doen met activiteiten. We hebben de rest van je recensie een paar keer gelezen, intern besproken én neergelegd bij de crew van die week. Om eerlijk te zijn snappen we niet zo goed waar dit vandaan komt. Bij astma of gevoelige luchtwegen kan iemand ietsjes verder bij het vuur vandaan zitten en uit de rook. Met een gebroken bot is het inderdaad lastig om te gaan vlotbouwen of mountainbiken. Dat iemand stil moet zitten op een kampterrein en dat we beschimmeld eten hebben is gewoon niet waar. We zullen de punten er uithalen waar we iets mee kunnen zodat we het in de toekomst beter doen. Bedankt voor de feedback!

Avontuurlijk

Ik ben Lex en was op adventure kids kamp bij Jodie, Branden, Sarah, Kevin, Dylan. het was heel leuk, een dag voordat we opgehaald werden hadden we een hele gezellige bonte avond. Je sliep in tenten, alles wat we deden was leuk. Vooral het zwembad, was supergaaf. groetjes Lex, tot volgend jaar

Vic

dit kamp stelde me in staat om veel mensen te ontmoeten en de animators zorgen ervoor dat iedereen het accepteert en het welzijn van iedereen

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Heel leuk, heel veel gedaan en geen enkel verveelmoment! Leukst was wakeboarden, klimbos, bike en bivak en mountainbiken. Dus eigenlijk alles.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Supper goed georganiseerd. En top activiteiten!

Superleuk en gezellig!

We hebben heel veel leuke dingen gedaan. ik vond het zwemmen, het bivakken en het klimbos het leukste. De meeste kinderen komen alleen en dat is heel fijn als je zelf ook alleen komt, want dan maak je snel en makkelijk nieuwe vrienden. Het was een superleuke week en ik wil volgend jaar weer komen!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Great first out of home experience for my son

Everything was as advertised, my son spent a nice week, he made new friends. I'm really happy with the management of the electronic devices. Lake watersports well organized. All fine.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Leuk!!

Onze zoon heeft een leuke week gehad. Veel gedaan. Bowlen en het klimbos waren de toppers. Eten was erg goed.

Goed en gemakkelijk

Vlot geregeld, helder info boekje, mijn kind is goed verzorgd en blij weer thuis gekomen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Het was het gezelligste camp

Van het begin leek het all heel leuk voor mijn kind en ze wou niet weg.

Superweek gehad

Moe en zeer voldaan kwam onze zoon terug. Leuke activiteiten, vol programma, goed georganiseerd en prima eten (alleen de boontjes vond ie niet lekker). Volgend jaar weer.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Board Camp

Gezellige week!

Leuke activiteiten en leuke leiding!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Ik heb een hele leuke week gehad!

Veel leuke activiteiten en een gezellige groep. Een minpuntje vond ik de toiletten, die waren echt vies.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

Heel erg leuk

We deden hele leuke dingen. Er waren lieve kinderen en lieve begeleiders. De avonden waren leuk en gezellig.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Ik vond het super leuk omdat je altijd bezig bent, tuurlijk ben je wel moe maar het is alsnog wel fijn en gewoon leuk dus ik had een leuke tijd. Heel erg bedankt !

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun & Pretpark Camp

Het was heel erg leuk

Zie die ene zin.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk kamp

Prima kamp, fijn gehad. Het eten mocht wat beter. Verder fijne leiding en fijn dat er bedden waren in de tent.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Board Camp

Leuke activiteiten, mooie lokatie, jammer van pestkoppen

Mijn zoon heeft een leuke week gehad maar een domper is pestgedrag van een aantal jongens (1 uit zijn eigen groep,de rest zat in een andere groep dus niet in zijn kamp maar deden wel mee met de gezamelijke activiteiten). Al op de 2e dag (maandag) heeft mijn zoon aangegeven dat hij op een nare manier gepest werd waarbij bewust gekeken werd of de leiding het kon zien. Vooral pesterijen waarbij hij als homo werd uitgescholden. Er zijn hierop geen stappen ondernomen ook niet toen hij ook de dagen erna aangaf dat het pesten doorging. De kracht van de groep...dus van 1 pester worden het er twee, drie etc... Mondelinge pesterijen en duwen/schoppen. Ook zijn er spullen gestolen uit zijn tas toen hij lag te slapen. Op de laatste dag hebben ze zijn shirt met koeienletters beklad met homo. Door iemand van de leiding is daar een groot zwart vlak van gemaakt met merkstif, alsof het leuk is dat shirt nog te bewaren, had hem een ander gegeven en met een schone lei namen er op laten zetten. Het is voor mij als ouder niet te begrijpen dat er meteen in het begin al geen direct gesprek georganiseerd is tussen de (hoofd)pester en mijn zoon. Vaak is zoiets voldoende om pesten te laten stoppen. Gelukkig zijn er ook veel leuke herinneringen gemaakt en overheersen die maar het doet zeer als je bij ieder belletje hoort dat je kind geen gehoor krijgt bij de leiding terwijl hij bij de verantwoordelijke mensen aangeeft wat er speelt en jij als ouder van hun afhankelijk bent. De kinderen mogen geen telefoon bij houden en zeer beperkt op vaste tijden mag naar huis gebeld worden wat bij pesten toch het hart lucht. Ik meen dat er slechts een vijftal begeleiders was op een enorme groep van zo'n 50 kinderen. De leeftijdscategorie van 12-16 van de deelnemers is een kwetsbare puberleeftijd. Als ouder ben ik echt teleurgesteld in de professionaliteit van de begeleiding en ik durf dan ook niet te beloven dat wij nog een zouden boeken. Het oofviskamp staat niet in de keuzelijst voor te beoordelen kampen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Het was een super leuk en gezellig kamp!

Ik heb echt een super leuke tijd gehad en de activiteiten waren super leuk!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Fantastic and will do it again

Wonderful staff, well organized and great adventure to make kids connect with nature, have fun but also grow. Thank you.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Je voelt een warme sfeer en gezelligheid als je het kamp op komt lopen, er is een geweldig team van crew mensen die jou week onvergetelijk maken. De chef maakt elke avond je eten wat echt heerlijk is en dan heb je nog de mensen van markant die de activiteiten enorm goed verzorgen en daarnaast echt super gezellig zijn, elke dag enorm veel activiteiten waar je veel nieuwe mensen leert kennen en samenwerken voorop staat. Het sanitair gedeelte wordt ook super schoon gehouden en zelfs van het afwassen maken ze een feestje muziek op de box en je eigen bord beker en bestek schoonmaken. Na een gezellige dag ga je lekker je tipitent, huisje of bungalowtent in en praat je nog even bij met je tent genoten. De volgende ochtend wordt je met muziek wakker gemaakt en ga je met ze alle ontbijten en maak je gelijk je lunch. Kort samengevat dit is een herinnering voor het leven en zal zeker aanraden het zelf te ervaren!

Leuke kinderen/begeleiding

Mijn 6 dagen als een van de vele kinderen daar heb ik het heel leuk gevonden

Een geweldige week!!!

Hallo, Ik heb een top week gehad er was leuke crew, lekker eten, leuke activiteiten en een super terrein. Ik vond het zelfs zo leuk dat is graag ooit crew wil worden! Echt een aanrader zeker doen!!!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Superleuk

Ik vond het een erg leuk kamp. Ik heb veel lol gemaakt met de groep. We hebben veel leuke dingen gedaan buiten en op het terrein. De crew vond ik ook aardig. Alles was goed geregeld. Ik kom zeker nog een keer.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Cool, ik zou nog een keer gaan

Het was gewoon leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun & Pretpark Camp

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.