Niet alles was goed geregeld

Mijn zoon vond de activiteiten en begeleiding leuk en zou zelf volgend jaar zo weer gaan. Ik zal hem dan even herinneren aan de dixies ipv toiletten, de tot pap gekookte pasta en de douche op 20 minuten lopen waar ze in een week welgeteld 1x onder gestaan hebben.... Ik snap dat het improviseren was in de Ardennen nadat het kampterrein + sanitairgebouw overstroomd waren geweest, maar je verwacht toch iets meer voor 545 euro. De beloofde foto's op de site naderhand hebben we ook nooit gezien. Kortom, kind blij, betalende ouder iets minder.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Hallo Jessica, Bedankt voor de recensie en fijn dat uw zoon het leuk heeft gehad. Jammer dat u teleurgesteld was in de faciliteiten. Onze locatie in de Ardennen was afgelopen jaar compleet weggevaagd door de overstromingen. Daardoor hebben wij onze kampen primitiever moeten organiseren met idd Dixie toiletten en een douchegebouw iets hoger op de berg. Wij hebben geïnvesteerd, tijdelijke voorzieningen aangelegd met aggregaten om stroom op te wekken, nieuwe tenten etc en zijn enorm trots op de manier waarop dit is gelukt. Hierbij hebben we de kampbeleving (die hoort bij een Ardennenkamp) kunnen behouden wat voor ons het aller belangrijkste was.

dat was leuk

mijn favorite activiteiten zijn klimen, bowlen een de water glijbaan. de bedden waaren incomfortabel. de begeleiders waaren liefe.

Top kamp!

Superleuke dingen gedaan, hele leuke en lieve begeleiding! groetjes Nikki

It was nice!

Heel toffe week gehad. Balen dat de gasflessen kapot gingen en we niet warm konden douchen. Ik was blij met de kok die heel lekker glutenvrij voor mij gekookt heeft. Ik zou graag nog eens komen.

Super leuk!

Ik het heel leuk gehad bij de activiteiten en heb nieuwe vrienden gemaakt. Het eten was soms wat minder, maar het maakte de dag niet minder leuk.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Mega toffe avondtuurlijke activiteiten, enthougiaste crew!

Heb heel wat coole klimroutes gedaan en nieuwe ervaringen van mijn bucketlist kunnen strepen! Corvee was wel zwaar, net zoals de prullenbakken :')

Het was niet echt goed

De sfeer onrustig, er werd een paar keer gevochten op het einde van het kamp. Het eten vulde niet ik bleef honger houden. Mag wel wat meer activiteiten georganiseerd worden.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Hallo Evelien, De (sociale) veiligheid op ons kampterrein waarborgen is voor ons enorm belangrijk en het is daarom vervelend dat jij dit zo hebt ervaren. Onenigheden die in deze week zijn voorgekomen tussen enkele deelnemers hebben we meteen proberen op te lossen en gesprekken gevoerd met de desbetreffende. Dat er “een paar keer is gevochten” is ons inziens wel wat overdreven. Jammer dat je graag meer activiteiten had gezien in het kamp. Het is natuurlijk wel zo dat het kampprogramma van het Dierenverzorging kamp over veel meer “uitstapjes” heeft (Dierentuin, De boerderij, Wildpark Anholt, Struisvogelboerderij etc). Hierdoor zitten er minder (outdoor)activiteiten in het programma verwerkt dan bij andere kampen omdat je veel dagdelen op pad bent. Wat betreft het eten weet ik niet zo goed hoe we dit voor jou hadden kunnen oplossen. Savond eten wij fatsoenlijke maaltijden zoals o.a Wraps, pasta’s, groente/aardappels/vlees en een BBQ. Hierbij kun je onbeperkt opscheppen en ’s avonds kun je altijd nog fruit of een tussendoortje krijgen. ’s ochtends bij het ontbijt maak je je eigen lunch voor de middag die je vervolgens meeneemt. Bedankt voor je recensie want dit is voor ons én onze crewleden altijd erg leerzaam! Summer Camps Holland

Matig. Koude douches, vieze wc, te veel kampen en groepen op 1 terrein. Zeker daarom veel te duur.

Weinig persoonlijke aandacht voor de kids. Kids moeten het voor een groot deel van de tijd zelf maar uitzoeken.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Chill Camp

Goedemiddag Menno, Jammer van je beoordeling. Ons kampprogramma bestaat elke dag uit een ochtend-, middag en avondprogramma. Tussendoor zijn er ook wat uurtjes vrije tijd maar dit is juist bewust en kenmerkt ons Chill Kamp. Een kamp waarbij er “chill tijd” is, deelnemers lekker naar het strand kunnen, kunnen relaxen bij een vuurtje of even liggen in een hangmat. Voor een vol activiteitenprogramma hebben wij genoeg andere kampen. Er zijn tevens altijd crewleden bij de deelnemers dus dat ze het voor een groot deel dus zelf moeten uitzoeken kunnen wij ons dus niet in vinden. Summer Camps Holland

Het was het allerleukste wat ik ooit kon doen!

Het was de 1e keer, ik kreeg veel vriendjes en vriendinnetjes en we hebben alleen maar leuke dingen gedaan. Het avondeten was af en toe niet lekker daar ben ik eerlijk in.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Ik heb heel veel vriendinnen en vrienden gemaakt en we deden de hele tijd leuke dingen.

Beste kamp ooit!

Elke dag nieuwe ervaringen, vrolijke kampleiding, veel activiteiten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Een hele leuke nieuwe ervaring!

Het was de eerste keer dat ik meedeed aan het kamp. Ik vond het gezellig en goed georganiseerd. We deden veel verschillende activiteiten en de leiding was leuk. Volgend jaar ga ik misschien wel weer!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

De activiteiten waren heel leuk en het eten kon wel eens beter.

zie boven

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Super leuk kamp met een geweldige organisatie en super mensen

De beste week van het jaar was het! Alle activiteiten waren super en de groep was echt leuk. Ook de begeleiders deden echt hun best om een leuk mogelijk kamp meer te zetten. Toen ik thuis was had ik al meteen heimwee naar de mensen en de gezelligheid.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Geweldige en uiterst vermakelijke begeleiders en spannende activiteiten.

De speleogrotten, het hoogteparcours en het abseilen zijn allemaal fantastisch. Op de via ferrata heb je een prachtig uitzicht. Neem een extra zeiltje mee voor op bivak, want aan de rand van de tent slaat de regen soms naar binnen. En probeer de sequoiaboom eens te omarmen met minder dan 3 personen!

Gezellig en georganiseerd!!!

Ik vond het een gezellige en leuke ervaring! Door het wateroverlast kon de plek niet gebruikt worden, maar er werd snel gehandeld en contact gehouden! De activiteiten waren super leuk en als je iets spannend vond kon je kijken of je het wel wilde. De begeleiding was gezellig en kon soms strikt zijn. 1 klein puntje was het avond eten. Als je een kieskeurige eter ben zou ik me daar op voorbereiden. Het avondeten vond ik soms niet heel goed klaargemaakt. Voor de rest een top week gehad en een super leuke ervaring en mijn grenzen en angsten overwonnen!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Het was een heel leuk kamp!

Veel gedaan, lekker eten en leuke mensen!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Super leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Mijn zoontje van 8 is deze zomer bij Adventure for Kids kamp geweest en heeft het fantastisch gehad. Vol verhalen en wil zeker volgend jaar terug. Aanrader

Ik wil nog een keer!

Alle activiteiten vond ik erg leuk en de kampleiders vond ik ook erg gezellig. Ik kan niet wachten om volgend jaar weer te gaan!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk gezellig kamp

Het was heel gezellig om ook met andere kampen op te trekken, het was ook best wel leerzaam. De activiteiten waren ook heel leuk om te doen zoals naar de dierentuin of het wild park. Heel veel crew leden waren ook heel aardig en ook best zorgzaam, dus we hadden heel veel plezier door de crew. Helaas vond ik het eten wat minder omdat dat aan de koude kant was.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Leuke groep en begeleiding met leuke activiteiten.

Ik heb een leuke intensieve week gehad. Ik heb veel lol gehad met de kinderen maar ook met de begeleiding.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

top!

Het was een heel leuk kamp met leuke crew en we deden heel leuke dingen.

Super leuk

Zo als ik zeg,, super leuk!!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

Top kamp

Vooral het wakeboarden vond ik erg leuk. De leiding was leuk. Er was eerst wat te weinig rust. Toen ze dat merkten, kregen we wel meer rust. Dat was fijn.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.