ich komme gerne wieder

es war toll und ich habe viel zu erzählen. alle leute waren cool. wir wurden mit musik geweckt! das essen war lecker und wir haben gesungen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Heb het vaker meegemaakt, maar word elk jaar steeds leuker

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Het was erg leuk en gezellig.

Leuk, gezellig en we deden veel dingen. De crew was goed en gezellig. De activiteiten waren veel maar leuk. Bedden waren goed, de tenten waren goed op wat kleine defecten na die niet werden verholpen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Top kamp

Onwijs leuk zomerkamp gehad. Goede organisatie, leuke begeleiding en top accomodatie. Programma was gevarieerd en erg leuk.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Verbinding met andere kinderen, geen telefoon

Leuke mensen, heel veel activiteiten, telefoon detox

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Bedankt voor de "telefoon detox" opmerking. We zien vaker dat het voor kinderen een openbaring is om een week lang nauwelijks met de telefoon bezig te zijn. Behalve dan 's avonds bij het belmomentje........ waar dan vaak geen gebruik van gemaakt wordt dat ze niet naar huis hoeven te bellen...... wat dan vaak ouders ongerust maakt..... Ons telefoonbeleid willen we ook voor de toekomst bij Summercamps zo houden.

Onwijs leuk!

Onwijs genoten, erg leuke en lieve mensen (zowel kampgenoten als de crew, het outdoorteam etc.) Alles was goed geregeld en op het moment dat er wat is kan je altijd naar iemand toe die klaarstaat om je te helpen. Daarnaast ook super leuke activiteiten die goed aansluiten bij de doelgroep van het kamp.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Super leuk

Het was heel leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Leuk

Het was leuk maar sommige kampbegeleiders waren veel te streng.

Top kamp

Twee zoons hebben samen deelgenomen aan het adventure camp in de zomervakantie. Zij hebben het ontzettend leuk gehad! Zeer actief programma, afwisselend activiteiten en het was heel gezellig! Top kamp!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Super leuke kamp week gehad

Onze dochter van 8,5 jaar heeft een hele leuke week gehad. Met veel verschillende activiteiten. Het eten was afwisselend en goed. De begeleiders waren erg lief en behulpzaam, ook met het heimwee moment. Een echte aanrader.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Het was een heel leuk kamp met veel activiteiten.

Het kamp had veel leuke activiteiten en ik maakte er leuke vrienden. Slapen ging soms moeilijk, maar dat ligt vooral aan de kinderen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Een ontzettend leuk kamp, wel veel wespen.

Bij ons kamp was er een buikgriep virus maar het kamp was heel leuk en ik kan het zeker aanbevelen. Het avondeten was niet echt lekker. We hadden buikgriep

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Veel vertier

Mijn zoon is na het fun en pretpark camp geweest. Hij vond het leuk maar eigenlijk ook vrij intensief kamp. Hij vond het ook jammer dat het zo massaal is opgezet. Er was wel genoeg vertier en vooral Movie Park Germany vond hij een heel fantastisch pretpark. De aanmelding verliep wel heel chaotisch en rommelig en je stond lang te wachten voordat alles geregeld was. Dit zou ons inziens wel anders mogen/kunnen. Vooral omdat er zoveel mensen tegelijk komen.

Super leuk

Het eten was lekker de mensen waren lief en de activiteiten waren super leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Er bestaan geen leukere kampen!!

Afgelopen week was super! Ze hadden kei leuke activiteiten! Leuker bestaat gewoon niet! We gingen naar Burgers zoo, Apenheul, een struisvogelboerderij, een normale boerderij, en we gingen naar een subtropisch zwembad! Het was zo leuk! En het eten was ook echt super! Ze hadden veel soorten brood en hadden ook brood voor de mensen met gluten allergie. Ze houden echt rekening met iedereen! Ik heb er ook een super aardige vriendin gemaakt. De crew is ook heel aardig, maar soms ook streng. Ik heb ook een favoriet persoon van de crew. Het was echt een topkamp! Ik ga het nooit meer vergeten, uiteraard ga ik volgend jaar weer, ik kan niet wachten!

Leuk

Niels is een leuke begeleider

Fun

Good

Ik vond het superleuk

Leuk kamp Veel nieuwe vrienden Leuke activiteiten!

fantastisch, gezellig

het was super gezellig de hele nacht keten,lekker eten,lieve begeleiders en leuke activiteiten

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

super leuk, ik ga volgend jaar weer

geweldig

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Amazing

The best week of summer. I loved it.

• N/A

An awesome adventure with new friends.

Great, every day was new and it never got boring. The leaders were great just like the whole camp.

• Would you recommend us? No

Amazing experience!

Kids were at the International summer camp and had an amazing time!

• N/A

Mijn dochter heeft een fantastische week gehad

Ze hebben zoveel lol met elkaar gehad, leuke dingen gedaan en relaxte sfeer.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Leuk kamp met leuke activiteiten

Dit kamp kan ik zeker weten aanbevelen, de activiteiten zijn leuk en zeker niet kinderachtig. Ontbijt en avondeten zijn goed verzorgd, ontbijt wel een beetje eentonig. Ook mag de leiding mag wat soepeler zijn met het opstaan en naar bed gaan, maar voor de rest een superleuk kamp.

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.