Het was heel leuk met alle andere kinderen de crew en andere kampen om de activiteiten te doen

Heel leuk want ik heb meerdere nieuwe vrienden gemaakt. De crew was ook heel aardig. De activiteiten waren heel leuk met de andere kinderen.

heel leuk!

Het was een goed kamp, met veel leuke avtiviteiten. Het voedsel was niet altijd even lekker, maar wel te eten. Bij het wakeboarden werd er goed uitgelegd, dus als je er niks van kunt kan je dit kamp nog steeds leuk vinden.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Een geweldige crew, leuke sfeer, en leuke activiteiten. Echt een aanrader als je een leuk kamp wilt hebben.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Supergaaf!

Heel veel vrienden gemaakt en super leuke activiteiten. En heel erg lekker gegeten!!

Uitstekend!

het was heel erg leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Het was gezellig, leuk en sportief

De crew was leuk en actief. We deden veel activiteiten op een dag en waar lekker moe savonds, we hadden elke dag de tijd om te douchen,

• N/A

Leuke activiteiten en aardige begeleiding

De activiteiten zijn uitdagend en leuk, de begeleiding is aardig net als de andere kampgenoten

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Heel erg leuk en interessant.

Ik vond het leuk, maar wel een beetje vermoeiend. Maar dat verwacht je wel met kamp. Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt en ik zou wel nog een keer willen gaan.

Super leuk - indeling minder

Isabela Gracioli vond de kamp super leuk. Ze kon veel vertellen over alle activiteiten. Het team en in het bijzonder Martijn hebben haar veel geholpen om over het heimwee te kunnen. Waar we wel enorm over teleurgesteld waren was dat we bij de boeking aangegeven hadden de leeftijds groep 8-10 en dat ze dan toch met oudere kinderen in de kamp en tent zat. Oudere kinderen zitten in een andere fase in hun leven en kunnen niet altijd zo plezierig overkomen. Isabela vond dat echt niet fijn en wil hierdoor niet terugkeren bij de kamp

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Fijn dat Isabella het kamp wel leuk vond. Met betrekking tot de overnachtingen proberen we juist wel dezelfde leeftijden bij elkaar te plaatsen. We zullen de feedback meenemen in onze evaluatie om daar blijvend goed op te letten.

weinig waar voor je geld

Verschillende leeftijdsgroepen waren samengevoegd (12-16 jaar + 17-jarige). Het eten was matig (kwaliteit en hoeveelheid). Veel te lange kano-dagen. Met 3 kinderen in een tent die voor 2 bedoeld was. Met een aantal kinderen kon Vera het goed vinden en hebben ze het gezellig gehad. Maar de enthousiaste verhalen na kamp ontbraken.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Canoe Expeditie Camp

Hallo Vera, Jammer dat je de week zo ervaren hebt. We proberen op de website (en extra programmaboekje) wel duidelijk weer te geven dat als je het Canoe expeditie Camp doet het een speciaal kamp is waarbij je op elkaar bent aangewezen en alle dagen in de kano zit, met 1 rustdag met zwembadbezoek in Lippstadt. En dat je het samen moet doen, vaak is de groepsdynamiek positief groot, ook met de wisselende leeftijden. Omdat je de hele week onderweg bent en je zelf moet koken is het eten ook anders dan op het base camp bijvoorbeeld. In de 3 pers. sheltertentjes slapen we met z'n 2en, met in dit geval 1 tent met z'n drieën inderdaad, het blijft een klein trekkerstentje dat klopt!

Gezellige, intensieve week met veel leuke activiteiten

ik vond het rotsklimmen, vlot bouwen, zwemmen, movie park, de film avond en de bonte avond erg leuk en hoe de begeleiding mee deed met de activiteiten

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Geweldig kamp om aan te raden.

Het was een leuk kamp met veel lieve zorgzame instructeurs. Wat mij wel opviel is dat er weinig tijd was om zelf dingen te doen. Het is wel een leuk gek kamp met veel dingen en activiteiten die ze onderscheiden van andere zeilschoolen. Speciaal als je aan het kijken bent naar een zeilschool die voor 16 + ers leuk is, is deze een aanrader. Een beetje gek kamp op een leuke manier.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Cursus Windsurfen (starboard)

Mooi Stijn, bedankt voor je mooie reactie op het windsurfkamp.

Heel leuk en leerzaam

Ik vond het heel leuk en sommige dingen ook echt leerzaam maar ook wel druk ook erg fijn dat we in safari tenten sliepen

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Leuk kamp, veel gedaan

Leuke activiteiten, leuk kampterrein, leuke crew. Prima eten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Ik vond het leuk maar ook soms stom

We deden veel leuke dingen, maar sommige kinderen deden stom. Ook hadden we vaak niets te doen tussen 14:00 en 17:00 uur. Ik mocht dan niet uitrusten op bed.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk terwijl het simpele activiteiten zijn.

Ik heb erg genoten van het kamp! Ik raad het iedereen aan om er is een keer naar toe te gaan. Het is voor jong en oud en je kan er niet genoeg van krijgen! Bij elk kamp beleef je wel weer een nieuw avontuur.

Ik vond het heel leuk

Ik vond het een hele leuke week. Ik kwam alleen, maar ik heb gelijk super leuke vrienden gemaakt. Het eten mocht van mij wel wat minder gezond. De activiteiten waren ook heel leuk en de leiders en leidsters waren super aardig.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Super top kamp! Goed georganiseerd!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk, gevarieerd en avontuurlijk.

Ik vond het kamp super leuk en ik raad het zeker aan om te gaan doen, want er zijn veel leuke activiteiten zoals, klimmen, abseilen en nog veel meer. De groep en de begeleiders zijn erg leuk, maar de regels kunnen iets soepeler.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Tot volgend jaar!!

Het kamp was echt super vet! Ik heb veel nieuwe evaringen meegemaakt en ook veel nieuwe leuke mensen leren kennen. Het klimmen en abseilen waren mijn hoogtepunt! De bonte avond staat ook in men geheugen gegrift! De meest toffe crew en groep die ik kon wensen. Kan niet wachten op week 33 in 2023 ;) De Belg der Nederlanders. Mijn zoon ging voor het eerst op kamp en het was een top ervaring. Een gelukkig kind mogen ophalen, met ontzettend veel verhalen vol van gelach en plezier. Blij dat we Summer Camps Holland gekozen hebben! Top organisatie, waarvoor mijn dank! De mama van de Belg :D

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Leuk

De eerste 2 dagen waren net wat minder leuk maar de rest van de week was heel gezellig en leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Lots of new frends

I had lots of fun with all the activities and games. I didn't rate it top because I thought that being it international there were more nationalities and I would have appreciated less Dutch during games that sometimes made me feel left out.

Super leuk en gezellig

Altijd wel iets te doen, duidelijke regels, aardige begeleiding en heel gezellig in de tent. Alle activiteiten van dierenverzorging kamp waren erg leuk vooral Burgers Zoo. In de avond leuke avondspellen en dropping. Het eten was ook lekker. Kortom een super week

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Leuk en gezellig!

Ik vond het gewoon heel heel leuk en gezellig dat ik in mijn eentje nieuwe vriendinnen hebt gemaakt. De activiteiten waren heel leuk.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Super leuk en het meeste eten was ook lekker.

Ik vond Movie Park Germany echt wel het leuks, maar het vlot bouwen, palenpa, bowlen, tokkelen, boogschieten, de dropping, de kanospeurtocht en nog meer was allemaal ook echt leuk De crew was hartstikke aardig maar ik zou de kinderen niet meer wakker maken met het wakker worden lied van Jochem Mijer het was wel grappig maar als je dat elke ochtend moet horen is het wat minder.

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.