Leuk

Was top week, Goeie band met de groep en de crew Ik wil nog persoonlijke shoutouts doen: Jamie Driessen Mats Dikkenberg Luuk Grijzenhout Jack Driessen Thomas Marres Niels Maring Ilse Oegema Rosa Krijnen Paula Sengers Tom Fransz Tjeerd Verveda En Job met zn goeie ideeën Feedback: Meer mensen in een tent. 5 mensen is veel te weinig

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Heel interessant, leuk en intensieve kamp .

Veel activiteiten en sporten. Heel gezellig en er leuke avondspellen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Super gezellig!!!

Het was echt heel leuk en heel gezellig! Helaas was het weer niet fantastisch, maar zelfs daar maakte de begeleiding toch nog leuke dagen van.

Very goo! Thanks.

All very good. My daughter came back with some stomach pain and little fever. Not a big problem. However She shared 2 more kids got sick during the camp. Suggest to share these situations with parents to be “prepared”.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

leuke,aardige,vrolijke en grappigste kamp tot nu .

het was super leuk ! wat ik ook fijn vond, is dat het elke dag hetzelfde ritme was.waardoor je gewoon weet waneer en hoelang je dingen kan doen.het eten was ook zeer lekker,elke dag iets anders met een toetje.er waren ook veel verschillende dingen voor op brood bij het ombijt.de activitijden waren super leuk,en de crews waren op kamp super aardig.ik en me vriend die er ook was,willen volgend jaar zeker nog een keer komen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Het was heel erg leuk

Alles was leuk. We hebben heel veel verschillende dingen gedaan en de kinderen waren heel gezellig.

Het was heel leuk!

Dank jullie wel voor dit kamp. Het was heel leuk! Ik heb alles gaaf gevonden. Ik kom volgend jaar hopelijk terug.

leuke tijd

"De activiteiten waren leuk. Ik moest alleen veel te laat naar bed en vroeg op. En moest aan alles meedoen, ook als ik even rust wilde." Dit is wat onze zoon over het chillkamp vertelde. Hij kwam voldaan maar tegelijkertijd volledig uitgeput terug. We waren hierdoor enigszins verrast. Een paar dagen eerder hadden we nog gemaild dat onze zoon last heeft van chronische slapeloosheid en het voor hem daarom van extra van belang is aan zijn rust toe te komen (dmv rustmomenten overdag en naar bed kunnen wanneer hij dat nodig heeft). Jullie gaven aan daar rekening mee te houden maar dit horen we niet terug. Dat merken we graag aan als belangrijk verbeterpunt. Los daarvan heeft hij veel plezier beleefd.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Chill Camp

Dank voor de review. Graag willen wij een reactie geven. Het rustmoment voor uw zoon is in de voorbespreking op zondagmorgen zeker wel besproken. De dynamiek in deze week op het Chill en Fun Camp was erg groot. En daar hoorde ook (teveel) onwenselijk gedrag bij. Helaas speelde uw zoon daarin ook een rol, en was juist het punt van slapen een continue probleem en discussie. De crew (en vanuit kantoor) is daar erg druk mee geweest en vereiste veel continue (negatieve) aandacht. Het nadeel in dat soort gevallen is dat andere aandachtspunten soms minder uit de verf komen of niet goed uitgevoerd kunnen worden. De crew heeft er alles aan gedaan het voor de alle tieners op het kamp zo leuk mogelijk te maken. U geeft aan dat uw zoon wel veel plezier heeft gehad, dat is natuurlijk ook een voorwaarde voor de kampbeleving. Uw beoordeling van een negatieve aanbeveling vind ik eerlijk gezegd wel zwaar voor alleen het feit dat er geen aandacht was voor de rustmomenten.

Leuk kamp met leuke begeleiders

Ik vond het een erg leuk kamp en we hebben hele leuke dingen gedaan. Sommige dingen vond ik niet zo leuk, maar dat hoort er bij. Bij mij op het kamp vaderen er een aantal, dat was wel vervelend en ik had in het begin ook het gevoel dat er niks aan werd gedaan. Mijn ouders hadden gebeld en er werd gezegd dat er wat aan werd gedaan, maar dat merkte ik toen niet. Dat was wel erg jammer. Later werd er gelukkig wel iets aan gedaan. Verder was het een heel erg leuk kamp met leuke mensen en leuke activiteiten. Slapen was daar goed te doen en het eten was ook wel te eten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Beste Meike, Dank voor de beoordeling en fijn dat je een leuk kamp hebt gehad. Het vaderen was inderdaad een probleem. Daar zat ook niet wenselijk gedrag bij waar we wat aan hebben gedaan, op gehandhaafd en druk mee zijn geweest. Helaas brengen dat soort situaties altijd negativiteit. De crew heeft er alles aan gedaan het voor iedereen zo goed mogelijk te doen en zijn de vaders verboden en ingeleverd bij de leiding.

Alle activiteiten waren goed georganiseerd.

Het was een super toffe week. Alles is goed georganiseerd en er is altijd een wisselplan als er iets fout gaat met het een of het ander. Dus we staan ons nooit te vervelen. Alle staff jongens en meiden zijn leuk. Het heel programa was super leuk. Ik kom graag terug volgend jaar!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Erg leuk, heel erg bedankt!

Het was heel erg gezellig, ik heb veel leuke mensen ontmoet. Het was allemaal heel goed geregeld, het eten was erg lekker. Ondanks het gematigde weer heb ik heel erg genoten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Chill Camp

Goed georganiseerd

Gezellige tijd, leuke crew. Isa geeft aan dat ze de groep kinderen iets minder vond als andere jaren. Wellicht door de jongens groepen die al eerder met elkaar waren opgetrokken. De andere meiden iets jonger. Helaas heb je dit niet in de hand. Crew was super, eten erg goed, leuke activiteiten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Adventure kamp was topweek met super veel activiteiten en goede organisatie

Geweldig! Vanaf het moment van inschrijven, fijn contact over bijzonderheden. De voorbereidende mail voor de deelnemers. De ontvangst op het kamp op de dag zelf, super toffe locatie, de enthousiaste begeleiders en vooral de positieve reacties van de puber zelf over de vele toffe activiteiten elke dag, de gezelligheid met leeftijdsgenoten en het lekkere eten! Leuke foto's achteraf en op klap op de vuurpijl wordt dan ook nog een verloren vest gevonden ;-)

Gezellig en leuke activiteiten

Ik vond het leuk dat we heel veel dingen gingen doen en het was ook heel flexibel. Bijvoorbeeld toen de bus stuk was, gingen we kanoën. Er waren altijd dingen die je kon doen op het terrein: spelletjes, voetbal, touwen. Ik vond het fijn dat je af en toe je ouders kon bellen in de avond. En ik vond het leuk dat we na het avondeten soms ook nog dingen gingen doen, bijvoorbeeld dropping en bowlen. Het avondeten vond ik lekker, behalve de eerste dag. Toen was het vlees heel droog. Het ontbijt was lekker en ik vond het fijn dat er ook gezonde dingen waren. De begeleiding wilde lekker meedoen met alles en dat vond ik fijn: ze waren nog jong en heel enthousiast. Ik wil de volgende keer 7 dagen komen!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? 4 daags kamp

Heel gezellig en leuk en heel veel leuke activiteiten

Er waren leuke activiteiten. Het klimbos vond ik het leukst. De begeleiding was heel gezellig. Goed dat ze zelf wat jonger waren. Ze deden leuk mee. Het eten was lekker. Je mocht zoveel halen als je wilde en het ontbijt was ook goed. Fijn dat je ook voor gezonde dingen kon kiezen. Het enige minpunt vond ik dat we onszelf soms heel lang moesten vermaken op het kleine terrein. Er zat dan wat te veel tijd tussen de activiteiten. Ik vond 4 dagen te kort, volgende keer zou ik een week willen blijven.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? 4 daags kamp

Leuk om dieren zo beter te keren kennen.

Afwisselende activiteiten met dieren zijn erg leuk. Activiteiten met kinderen van andere kampen waren minder leuk. Pesten wordt door de leiding goed opgelost.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Dank voor de positieve Review. Ondanks het pestgedrag van andere deelnemers. Uiteraard keuren we pestgedrag af en zitten wij er kort op zodra dat ons opvalt of ons berichten bereiken. Voor ouders... het is ook altijd re-actief handelen. We kunnen wat doen als het bekend is. daarom is het goed dat ouders ons direct informeren als er pestgedrag is wat ze tijdens bijvoorbeeld het belmomentje via hun kind kunnen horen. Een kampweek is immers maar 1 week en hoe eerder we het weten hoe beter het is.

Very fun

It was a really cool new experience, a very social experience. It was great and unique

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

leuke activiteiten, gemene tentgenoten

de dingen die er gedaan werden vond ik erg leuk, maar de mensen met wie ik in de tent zat, zeiden wel allemaal gemene dingen tegen mij. Dit maakt dat ik 2,5 ster geef. Ik beveel het wel aan door de activiteiten, maar je weet nooit wie er nog meer mee gaat. Deze gemene mensen hebben het voor mij wel een beetje verpest.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Beste Sam, het is heel vervelend om te horen dat het pestgedrag van andere kinderen jou kamp minder leuk hebben gemaakt. En dat de beoordeling natuurlijk minder fraai is. Ondanks leuke activiteiten is dat niet de juiste kampbeleving. De crew is er erg druk mee geweest, we hebben het bespreekbaar gemaakt met de gehele groep en ook op enkele personen gehandeld. Maar ik begrijp dat dat voor jou wel een domper was. Onze excuses dat het zo gelopen is.

Het was super leuk, veel gedaan deze week en ik kom volgend jaar weer!

Het was de eerste keer dat ik op summer camp geweest ben. Ik heb het super naar mijn zin gehad met iedereen die er was en de crew leden waren erg gezellig. Volgend jaar kom ik weer, omdat ik adventure camp nu gedaan heb wil ik volgend jaar naar wakeboard camp, dat zag er ook heel leuk uit om te doen!

superleuk

Het kamp was heel leuk en 'k heb veel nieuwe vrienden gemaakt.

Hele goede activiteiten!

De activiteiten vond ik echt heel geweldig. We gingen kanoën, mountainbiken op hele goede fietsen, klimmen en kletternsteigen en abseilen. 's Avonds hadden we vaak een kampvuur en gingen we spelletjes doen. De rotspartijen in de Ardennen waren erg mooi. Begeleiding was erg aardig.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Vel gedaan en veel plezier

Ik vond het een heel leuk kamp. We hebben heel erg veel gedaan en alles was in de buurt. aardige instructeurs. Leuke sweer. Lekker eten. Leuke activiteiten en avondactiviteiten. Ik vond het soms wel jammer dat we om 10 uur stil moesten zijn maar voor de rest was het verblijf op de camping heel fijn.voor de rest een goed kamp . Goed geregeld en lekker veilig. Er word ook veel aan gedaan dat iedereen zich fijn voelt (veel Elke). Echt een top kamp! Ik heb een hele leuke tijd gehad.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Climbing Camp

Fantastisch!!!

Onze dochter van 14 is dit jaar voor het eerste geweest, Adventure camp. Ze heeft een week gehad om nooit te vergeten, enkele kreten van haar: - We zijn een grote familie, al na 1 dag. Ze zat in een groep van 16 kinderen - Geen tijd gehad om aan thuis te denken - Geweldige crew, erg betrokken en in voor heel veel lol - Super leuke activiteiten - Lekker eten - Volgend jaar weer!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Daaf heeft het geweldig gehad op de sla en de harde matrassen na zegt hij ;) Hij gaat volgend jaar zeker weer. Organisatie en communicatie vanuit summercamps naar ouders omtrent bijzonderheden is echt top. Je laat je kind er zeker met een gerust hart achter. Heel fijn!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

superleuk om nieuwe kinderen te ontmoeten !

In het begin was ik verlegen en kijk de kat uit de boom. Door het sporten kreeg ik snel connectie met andere jongens die mij hielpen . een leuke band ontstond in de loop der dagen . Ook in de slaaptent hadden we het super leuk met elkaar ( enkel mijn leeftijds genoten 12 jarige ) De activiteiten waren leuk bedacht iedereen deed mee. Dat was dan ook de bedoeling van het spel. Ontbijt was prima. Verschillende soorten broodjes en beleg. ( melk , water , chocomelk, yogi drink). Het ontbijt eten klaarmaken voor de lunch. Avondeten spaghetti met rode saus ( geen volle smaak), wraps, patat met kaassouflee, babeque ( lekkere kip) stokbrood kruideboter, Aoili. water / limo op de bonte avond prik. Let op je bestek raakt gauw kwijt. Gaat in een bak. Ik zal de volgende keer grote gele zware kwaliteit bestek meenemen met mijn naam erop! Plastic kommetje was ik ook kwijt. tijdens het eten en drinken ontzettend last van wespen. Wespen verdragers te koop bij bol.com had was geen overbodige luxe geweest.

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.