Best wel heel leuk

Heel veel leuke dingen gedaan

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Helemaal top!

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Dit was mijn 2 keer dat ik geweest ben. ik hoop dat ik volgend jaar weer kan komen. Ik heb allemaal leuke dingen gedaan met allemaal leuke kinderen. Alleen het eten vond ik niet zo lekker. Maar dat was het enigste wat ik niet leuk vond. Tot volgend jaar!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Ik vond het een heel leuk kamp en genoot van de activiteiten.

Het was fijn dat we grote tenten met stapelbedden hadden en niet op de grond moesten slapen. Het was erg leuk dat we zoveel verschillende dieren konden zien en helpen met het verzorgen. De activiteiten tussendoor waren ook heel plezant en voor iedereen was er wel iets, wat goed is. De vrije tijd tussen activiteiten in was ook erg fijn om rustig te kunnen babbelen of gewoon te relaxen. Wij als ouders : Goed georganiseerd, vooral met de Corona-perikelen was het toch een aangenaam onthaal en afhaalmoment. Vicky vertelde enthousiast over haar belevenissen. Vooral de rustmomenten tussendoor kon ze waarderen. Ook de medekampdeelnemers waren aardig. Dit kamp is voor herhaling vatbaar. Dank aan de crew voor hun inzet !

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Geweldige ervaring en een gezellige groep

Alle activiteiten vond ik leuk. Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Voor iedereen top!

De kinderen hebben zich, in verschillende thema kampen (Dierenkamp en Wakeboardkamp), heel erg goed vermaakt. Ze waren super enthousiast en zaten vol verhalen en ervaringen. Als ouders zijn we ook erg tevreden. Zowel de inschrijving, het contact vooraf en hoe het georganiseerd is. Prima in orde. Dat zag je ook bij het wegbrengen en het ophalen. Dit zomerkamp wordt professioneel gerund en biedt de kinderen heel veel vertier en plezier. Aanrader!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Animal Camp

geweldig!

ik ben er nu voor de 2e keer (1e keer was in 2018), en het is alleen maar leuker geworden. de crew was super aardig en de activiteiten waren top.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

super tof kamp

de wc en douche waren niet erg proper, eten was eerst niet zo lekker, nadien andere kok. toen was het eten lekker. verder een super leuke leiding en top kamp. zeker voor herhaling hatvaaar.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Ik vond de activiteiten heel leuk en de leiding ook superleuk

Ik vond de activiteiten heel leuk en ik vond het ook leuk dat we veel vrije tijd kregen. Soms vond ik de vrije tijd misschien iets te lang. We deden ook hele leuke dingen als avondprogramma en de leiding was heel enthousiast en ook aardig. Ik vond wel dat de dingen op de site niet altijd klopten. Zo klopten niet alle activiteiten, stond er dat we tussendoortjes zouden krijgen en had ik een ander idee gekregen van het eten. Er werd ook echt heel veel eten weggegooid. Dat was wel echt zonde.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Een geweldig kamp met super leuke activiteiten en goede organisatie.

De ervaring vanaf bein tot het einde is fantastisch. Mijn dochter werd super leuk ontvangen ondanks het corona gebeuren was alles netjes geregeld. Kamp terrein zag er schoon en netjes uit. Mijn dochter had ik elke dag vol verhalen aan de telefoon en al snel vriendinnetjes gemaakt, alle activiteiten vond ze erg leuk. De organisatie met telefoons en bellen was ook uitstekend geregeld. Mijn dochter merkte alleen op dat het in beheer houden van de medicijnen voor haar niet heel goed werkte. Ze moest er zelf vaak aan denken en daardoor vergat ze het soms ook bijna. Wij gingen er een beetje vanuit dat de leiding die het in beheer had zou vragen op een aantal tijden op de dag (ochtend, middag en avond) of kinderen medicijnen in moesten nemen (uiteraard begrijpen wij ook heel goed dat je niet van al die kinderen weet wie wat op welk moment moet innemen, dus dat verwachten wij ook niet). Een herinnering zou voor kinderen waarschijnlwat beter werken. Verder merk ik nu op dat er foto's op de fun voor kids camp opstaan van activiteiten, waar mijn dochter helemaal niet aan heeft deel genomen en foto's van andere momenten die volgens mijn dochter wel gemaakt zijn, staan niet op de website. Ik krijg de indruk dat dit de algemene foto's van de hele week zijn van alle kampen. Misschien leuker als de kamp leiding van dat kamp de foto's op de website kan plaatsen die kent alle kinderen van het betreffende kamp waar zij de leiding over hadden. Verder vroeg ik me af of er een mogelijkheid is tot het versturen van kaartjes. Ik heb 2 kaarten verstuurd maar beide niet aangekomen. Misschien in de kampinformatie aangeven of dit tot de mogelijkheden behoort en wat het adres is? Verder was het een geweldig kamp goede organisatie lieve leiding en zijn er onvergetelijke herinneringen gemaakt in deze week. onze complimenten daarvoor Ze kijkt al uit naar een volgend kamp.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Hallo Esmeralda, Super bedankt voor je uitgebreide review. De opgestuurde kaartjes hebben elkaar gekruist, en zijn weer op de weg terug naar jullie adres. Want kaartjes sturen naar de kinderen op kamp is geen probleem. Het letten op medicijngebruik moet goed ingeregeld zijn bij de crew, daar zullen we extra op letten. De foto problematiek is een belangrijke om goed te organiseren. Dat komt vaker naar voren in reviews. De Crew maakt foto' s van de kinderen die ze op hun eigen kampterrein hebben. Daar horen sommige kampen bij elkaar. Bijvoorbeeld fun for kids, adventure en kids wakeboard hoort dan bij 1 crew. De fototoestellen worden dan ingezet voor deze kinderen en ook gezamenlijk op het platform gezet. Het is dus inderdaad zo dat niet alle foto' s die je ziet betrekking hebben op het kamp van jou kind. Wellicht tot volgend jaar! Gr Michiel.

Tof kamp!

Onze dochter was erg enthousiast! Toffe begeleiding en hoofdactiviteit. Er zou iets meer aandacht mogen zijn geweest voor de individu, van tevoren was aangegeven een middagactiviteit ook met een ander kamp te mogen ruilen en dat had ze qua mountainbiken en kanoën graag gedaan! Ook de indeling in groepen was voor haar niet optimaal en het plezier dus ook niet. De 2e keer wel aan de leiding gevraagd, maar helaas... Verder heeft ze een meer dan geweldige week gehad, bedankt!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

supertof!

Supertof!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Een leerzame en leuke vakantie

Het was een hele leuke vakantie heb veel geleerd en veel leuke Activiteiten gedaan

super camp!

ik heb een super camp gehad! bedankt

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Natan was happy and excited with sail lessons, evening games and already asked if he will go to camp next year to reach next level in sailing. Thanks a lot his instructor Rosa and all Team in Neptunus!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Jeugdzeilen 1-mans (optimist)

Super leuk kamp

Precies lang genoeg genoeg vrije tijd maar en lekker veel activiteiten

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Super gezellig en goed georganiseerd

Onze zoon van 10 jaar oud heeft meegedaan aan het wakeboardkamp. Hij werd al blij toen we bij de locatie aan kwamen rijden. Alles zag er zo uitnodigend en gezellig uit. Ook de ontvangst was super hartelijk. Bij terugkomst zagen we een blij en moe jongetje, vol verhalen over alles wat hij beleefd had. Geen prestatiedrang, wel veel gezelligheid en een strakke organisatie. Wij zijn heel tevreden!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

Het is goed

Dat mijn kind blij en tevreden was.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Animal Camp

Eten beschimmeld en geen foto’s

Dierverzorgingskamp, Het klonk zo mooi en goed. Zeker voor onze dochter die dolgraag hondentrainer wil worden en gek is op dieren... een spannende dropping en tal van bijzondere activiteiten zoals tech koeien en zelfs een dag met een heuse hondentrainer. Het bleek een teleurstelling alom... de hondentrainer betrof enkel de basale zaken die onze pup met 4 maanden al onder de knie had, de dropping was midden in een woonwijk, het eten was niet gaar (kip!!) en brood beschimmeld. De tech koeien betrof een geautomatiseerde boerderij met melk robot. De foto’s zijn zelfs nu (na het kamp) niet gepubliceerd.... en tijdens het kamp helemaal niets. Vorig jaar bij fun 2 stay geboekt die posten vrijwel dagelijks foto’s van de betreffende groep op Facebook. Ook was het eten daar gewoon in orde en zeker niet beschimmeld. Voor bijna twee keer het bedrag van het kamp van vorig jaar een absolute aanfluiting.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Beste Shelley, We vinden het jammer dat je het kamp als teleurstellend hebt ervaren. Juist het dierenverzorgings camp staat te boek als een succesvol kamp met veel uitstapjes. We hopen dat je het uitstapje naar Struisvogelboerderij, Burgers Zoo en op pad met de dierenverzorger in Thierpark Anholt wel leuk (en leerzaam) hebt gevonden. Vanwege de 13+ leeftijd kiezen we juist voor een moderne boerderij. Deze voorbeeldboerderij verzorgt ook excursies voor scholen, en is een prima adres. Het posten van de foto's duurt enkele dagen omdat we die eerst checken. We kiezen er juist voor om niet iedere dag foto's te posten en al helemaal niet op facebook. Wat niet direct privacy-proof is. De dropping is een soort avond-vossenjacht. Hiermee waarbogen we de veiligheid mbt verkeer waardoor men niet tot diep in de nacht over de weg zwerft en er geen ongeval plaats kan vinden. De opmerking over het eten is moeilijk te beoordelen, we besteden daar juist veel zorg aan. De beleving van het kamp heeft ook vaak te maken met de belevenissen ervaren met elkaar. De crew heeft zijn best gedaan daar juist ook op te letten. Maar helaas is dat in dit geval niet helemaal gelukt. We hopen dat je een volgende keer bij een kamporganisatie meer aansluiting hebt.

Leukste kamp ooit!

super georganiseerd, leuke leiding. Mooie plek in de Ardennen. Van kampliedjes, kampvuur, bivak, lekker zwemmen, stoere klimtocht, de grotten in. Gewoon top!

Super leuk

Super leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Het was weer een heerlijke week!

Het was weer een hele leuke en gezellige week. Wat wij wel vreemd vonden, is dat er zo ontzettend veel mensen bij aankomst de weg stonden te wijzen, waardoor er te weinig waren om de kinderen op te vangen. Ook had de leiding meer oog voor het ontvangstspel dan voor de kinderen die daardoor een beetje verloren langs de rand stonden. In principe waren de coronaprotocollen goed, maar door het grote aantal parkeerhulpen, liepen de rijen op en stonden we lang te wachten voor aanmelden, waarna de kinderen dus verloren liepen.

Super gezellig !!!

Ik heb erg genoten summer Camps. Wil volgend jaar zeker weer terugkomen...top ervaring. Groetjes Hamza

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Summer suprise kids camp

It was really fun and interesting

Everyone was super nice especially since I spoke English unlike the other kids.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Geweldige Ervaring

Mijn zoon ging voor het eerst op kamp bij Summer Camps. Een hele week. Hij heeft een geweldige leuke week gehad en wil volgend jaar zeker weer!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Het was erg leuk en interessant.

Ik vond de activiteiten erg leuk. Ik heb allemaal nieuwe dingen gedaan en alles was leuk.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Robinson Camp

Gildeweg 7

7047AR Braamt

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.