Echt heel leuk!

Het kamp was echt super leuk! Alles was goed geregeld en de crew was heel aardig. Alle activiteiten waren leuk om te doen met elkaar.

Superleuk kamp

Ik vond het een leuk kamp met veel afwisseling. Super lieve, aardige en gezellige begeleiding. Als ouders vonden wij de begeleiding kundig en betrokken. Het geheel komt goed georganiseerd over. De beperking in telefoongebruik tot 30 min per dag vonden wij erg prettig. Onze zoon van 12 kwam heel enthousiast terug.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

De meeste activiteiten wel leuk maar te dicht op elkaar

De activiteiten waren erg snel op elkaar. Wakker worden, meteen ontbijten, afwassen en weg. Het eten was niet lekker en als jouw groep de laatste was dan moest je heel lang wachten terwijl anderen al voor de tweede keer gingen. De meeste activiteiten waren erg leuk. Vooral het Wildpark en de struisvogels. De verwachting bij Burgers Zoo was dat er ook achter de gekeken mocht worden. Maar dat was niet zo. Een puntje dat mijn dochter noemde was dat ze echt alleen maar met de leiding dingen mocht en niets zelfstandig (bijv niet eens je bidon met water gaan vullen bij de andere toiletten; hun eigen toiletten waren erg vies). En wat echt als erg vervelend werd ervaren was dat ze niet elke dag mochten douchen (terwijl het super warm was).

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Beste Bernadette, Het is nooit leuk om een onvoldoende te scoren maar willen je bedanken voor de feedback! Tevens goed om te horen dat de activiteiten leuk waren! Wij zouden graag een toelichting willen geven: - Alle deelnemers worden iedere ochtend vanaf 08.00 uur wakker gemaakt, vanaf 08.30 uur start het ontbijt en de 1e activiteit is 10:00 uur. Daar is inderdaad weinig chill tijd. - Wij eten dit jaar gezien de coronaprotocollen in 2 shifts om een grote samenkomst te voorkomen. Het kan hierdoor inderdaad zijn dat de 1e groep al voor de tweede keer opschept omdat ze op tijd weer moeten vertrekken. - Deelnemers krijgen elke dag iets verschillend te eten waarbij we rekening proberen te houden met allerlei meningen en smaken. O.a. zitten hier wraps, aardappeltjes, vlees, groenten, pasta, friet en een barbecue bij. We vinden het jammer dat hier niks lekkers tussen zat maar merken ook dat het voor ons onmogelijk is om voor iedere deelnemer perfect te koken. - Een kijkje achter de schermen bij Burgers Zoo wordt door ons niet gecommuniceerd, dit gebeurt juist wel in het Wildpark in Duitsland. - Er mag bij ons elke dag gedoucht worden en ook zo lang en vaak als gewenst. Wij hebben hiervoor zelfs (ook met het oog op Corona) extra douchewagens voor bijgeplaatst dit jaar. Het kan alleen niet op elk moment van elke dag. Vaak zijn er momenten dat kinderen zich moeten klaarmaken voor een activiteit of bijna moeten vertrekken. Dan is het gewoon niet mogelijk om te douchen omdat de crew klaarstaat en taxi’s voorrijden. Evenals tijdens activiteiten, dan ben je van het kampterrein af een activiteit aan het doen. De crew moet wel duidelijk de "douchemomenten" doorgeven zodat dit voor iedereen duidelijk is. Wij zullen evalueren of dit voldoende is gebeurd. Wij hopen je zo wat meer verduidelijking te hebben gegeven. Hartelijke groet, Team Summer Camps Holland.

Het was een leuk en heel gezellig kamp

Er waren veel verschillende activiteiten bij het fun-camp. Tussen de activiteiten was er ook genoeg vrije tijd om zelf wat te gaan doen. De leiding was behulpzaam en aardig. De accommodatie was goed. We hebben in tenten op stapelbedden geslapen, het eten was prima ( behalve de broccoli die vond ik niet lekker) en de buitenruimte was lekker groot om van alles te doen. Toen ik mijn hoofd had gestoten in het zwembad was de zorg heel goed. Er was contact met mijn moeder en er is de hele tijd iemand bij mij gebleven. Ik vond het een superlang en wil volgend jaar weer!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Een geweldige ervaring!

Summer camps in een woord GEWELDIG! Het was echt super leuk en gezellig. Ik heb nog nooit zo veel gelachen in een week. Hele leuke begeleiders en een leuk kamp terrein. De activiteiten waren ook heel leuk! De leukste week uit mijn leven!!!!! Lieve 13 jaar

Super toffe week gehad!

Genoten van de kampweek. Het is omgevlogen! Leuke activiteiten, gezellige leiding en een hele leuke groep deelnemers. Een ervaring om nooit te vergeten. Volgend jaar weer!

Wonderful

De verhalen bleven stromen, wat ie allemaal gedaan had, leuke leiding... is mijn kind altijd gevoelig voor... Als ouder was het een eerste keer mét gsm... geen voorstander van... ik werd febeld voor elk wissewasje... anders zou ik het niet weten en komt oplossing vanzelf wel.... Voor herhaling vatbaar

redelijk

Aan een aantal zaken zou wat ons betreft echt meer aandacht moeten worden besteedt. De sociale cohesie in de groep; er waren duidelijk bijbeentjes en er werd gediscrimineerd, mijn zoon heeft daar last van gehad. De leiding heeft onvoldoende de rol gepakt om er één groep te maken, jammer. Dat kennen wij wel van andere kampen. Er werd geblowd op de bivak door de oudste kinderen, prima. Maar zet dan geen 12 jarige en 16 jarige in dezelfde groep, dat is echt een te groot leeftijdsverschil. Verder heeft mijn dochter van 12 jaar de laatste avond in een tent met 3 jongens geslapen. Niks gebeurd, maar ik vind dat pedagogisch geen prettig idee. Het had ook minder leuk leuk kunnen worden. Verder vonden de kinderen de activiteiten heel erg tof, echt survival. Was het eten super lekker en vonden ze de kampleiding heel leuk, omdat er niet veel regels waren. Begrijpelijk! maar dat heeft altijd 2 kanten....

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Bedankt voor de reactie Kim, De Ardennencrew heeft juist haar best gedaan er een hechte groep van te maken. Onder andere door de ook de leeftijdsgroepen 12-14 en 14-16 jaar als aparte groep bij elkaar te zetten. Maar je kunt niet voorkomen dat er groepjes ontstaan. Echter buitenbeentjes en discriminatie is niet aan de orde geweest. Bij het slapen worden jongens en meisjes gescheiden, zo ook bij het Bivak. Echter zijn enkelen in de nachtelijke uren bij het bivak ongezien van tent gewisseld. En uiteraard hoort roken door jongeren niet op een kamp thuis. Dit is stiekem gebeurd en ontdekt door de crew die vervolgens tot 2 uur s nachts heeft gewaakt bij het Bivak. We zullen dit punt mee nemen in de evaluatie. Tja, een zomerkamp blijft een dynamische en spannende gebeurtenis die bij sommige deelnemers oproept om grenzen op te zoeken. Als organisatie zijn we ervoor om dat ook in goede banen te leiden. Fijn in ieder geval dat de activiteiten en het programma als spannend en leuk is ervaren. Team Summer Camps Holland.

heel erg tof!!!

er was veel te doen en dat was tof! Alles goed!!!Het enige vervelende waren de wespen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Prima jima!

Relaxte leiding. Leuke activiteiten. Lekkere douches. Goed georganiseerd. Tip: Langere telefoontijd.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Super leukkkkkkkk

Leuk kamp, goed waterskiën geleerd, leuke activiteiten, leuke leiding.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Kids wakeboard Camp

Ik vond het een leuk en spannend kamp.

Dit was de eerste keer voor mij echt klimmen. Maar door de duidelijke instructies en voorbeelden lukte het toch aardig. Verdere vond ik de andere activiteiten ook leuk zoals het kampvuur en het vele volleyballen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Climbing Camp

Heel leuk

Het was zo leuk dat ik het vier dagen kamp verlengt heb naar zes dagen het klimmen en movie night was het leukst

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? 4 daags kamp

super leuk

ik vond het heel erg leuk en veel leuke activiteiten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Animal Camp

Super leuk!

Het kamp was super leuk! We deden allemaal avontuurlijke dingen, zoals: vlotten bouwen, boogschieten, Gps-tocht, dropping, zwemmen, hutten bouwen, leuke spelletjes en klimmen. De leukste vond ik: vlotten bouwen, boogschieten, klimmen en hutten bouwen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

ik had veel fun genomen

Few crew members were ignored us(kids). even though we had great time with ourself. Activities were good.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? 4 daags kamp

Crazy dingen gedaan. Super spannend.

Ben weekje geweest en had geluk met het weer. Snel mensen ontmoet. Activiteiten waren echt leuk en was hetzelfde als de advertentie waar het stond. Zeker aanrader!!!!

Super cool

Kids really love the camp. We did 4 days camp and on first day itself kids wanted to extend for 7 days. Crew was nice and also were able to communicate in English very well. my kids want to go again next summer but for longer duration

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

super leuke en gezellige week!

heel gezellig ik kom volgend jaar zeker weer!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

leuke leiding; Goed geregeld ; Fijne sfeer; Leuke activiteiten .

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Spannend en avontuurlijk

Ik heb onze zoon even gevraagd en dit is zijn feedback; hij vond het erg leuk dat er veel activiteiten waren, hij heeft het erg naar zijn zin gehad! Hij had ook wat verbeterpunten: Het eten was jammer genoeg echt niet lekker. Het zou ook fijn zijn als de taken wat beter verdeeld zouden worden, mijn zoon had het idee dat hij en de vriend waarmee hij was erg veel dingen moesten doen t.o.v. de andere kinderen.

Fantastische week

Ik vond het heel leuk. Vooral het wakeboarden vond ik het leukste. De dropping vond ik een beetje makkelijk en het eten mocht wel wat gezonder als ik wat verbeterpuntjes mag noemen. Verder was het heel leuk met elkaar en hebben we ook nog nieuwe vrienden gemaakt. Groetjes Eva (14 jaar)

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Super leuk en veel activiteiten

Ik heb een hele leuke ervaring gehad met Adventure camp. Het leukste is dat er heel veel verschillende activiteiten zijn die je elke dag doet. Het enige waar je rekening moet houden is dat je niet super veel slaap krijgt want je wordt elke dag wakker gemaakt maar voor de rest is het zeker een aanrader

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Superkamp, lekker actief, leuke leiding, heerlijk zwemmen en springen van de rotsen

Ik heb veel geleerd en durfde veel meer dan normaal. Ik heb me zelf overtroffen en ik heb veel vrienden gemaakt. Dus ja het is een heel leuk kamp. De camping ligt aan het water en er is een onwijs hoge rots waar je van af kun springen en duiken. Leiding is top en heel aardig. Camping zelf is een beetje vies (douche en wc).

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Super cool

"Volgend jaar ga ik weer" dat was het eerste wat hij zei, toen ik hem na een week weer ophaalde. Hij ging alleen en kon helemaal niemand, sociaal is hij niet heel sterk. Hij heeft vrienden gemaakt en een top week gehad!! Bedankt leiding voor alle goede zorgen

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Robinson Camp

Gildeweg 7 7047AR Braamt

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.