Was super leuk!!!!

Hele coole dingen gedaan, goede slaapplekken, heel veel mensen om vrienden mee te maken. Alleen het eten was niet zo lekker

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Superleuk en geen moment verveelt.

Ik heb deelgenomen aan het Bikekamp dat dit jaar voor het eerst plaatsvond. Eigenlijk was alles supertof en goed geregeld. Alleen de mountainbike schakelde niet goed, dat is tijdens het fietsen echt vervelend.

Leuk

Leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Leuke en minderleuke momenten.

Ik heb aan het begin van het kamp wat minder plezier beleeft dan aan het einde. Ik had wat meer verwacht. De activiteiten die ik deed vond ik vooral tegenvallen. We maakten bijvoorbeeld een katapult die ik thuis in 10 minuten zou kunnen maken, maar waar we op het kamp 2 uur over deden. Ik vind dan dat we teveel betalen voor wat ik krijg. De laatste 2 dagen daarintegen vond ik GEWELDIG!! Dat was hoe ik me het kamp had voorgesteld. Leuke activiteiten, gezellige avonden en lekker gegeten. Ik vond over het hele kamp de dingen die we tussen de activiteiten door deden ook heel erg leuk! We gingen kaarten, tafeltennissen of weerwolven en de crew was ook erg enthousiast en sympathiek!! Als ik een tip en een top zou moeten geven: - tip, het was best onduidelijk wat de bedoeling was met de activiteiten. We moesten vaak 'opeens' verzamelen en daar hadden we dan heel kort de tijd voor, maar vervolgens moesten 30 tot 60 minuten wachten voordat we weg konden. En hoelaat het dan allemaal was, was ook onduidelijk. - top, aardige crew en ik vond het erg leuk dat we soms dingen samen deden met meerdere kampen zoals het kanoën naar Doetinchem. Ik vond het een leuke week :D

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Robinson Camp

het was heel erg leuk!

veel gedaan, verrassende activiteiten, leuke vriendjes gemaakt, goede begeleiding

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Ik ben er als een meer ervaren persoon uitgekomen.

Ik vond het een aangenaam kamp dat soms wel niet leuk was maar daarna wel. Ik heb veel dingen geleerd en ontdekt. De medekampgenoten waren soms irritant en weer leuk. Sommige van de crew waren wel vervelend maar ook behulpzaam maar het idee dat ik echt op een veilige plek was had ik niet. Uiteindelijk was het een leuke ervaring.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Robinson Camp

Heel erg leuk!!

Het was super leuk net zoals vorig jaar. Helaas konden we een paar dingen niet doen vanwege de overstromingen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Climbing Camp

Leuke activiteiten maar een te groot leeftijdverschil en er werd weinig tot geen engels gesproken

Ik vond de activiteiten leuk, maar ik had meer verwacht van het internationale gedeelte. De leiding sprak in het algemeen alleen maar Nederlands en ik moest steeds voor een ander Spaans meisje alles vertalen, dit zou eigenlijk een taak van de leiding moeten zijn. Ik had het fijner gevonden als de leeftijd gesplitst zou zijn. Van 12-14 en 14-16.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Bijna geweldig

Hartstikke goed! Er zijn leuke activiteiten en de begeleiders zijn de aller beste ooit je krijgt mooie herinneringen en je bent veilig op het kamp. Alleen het avond eten was wat minder...maar dat boeide niet veel want dat speelde maar een kleine rol EEN FANTASTISCHE WEEK

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Super gezellig

Het was een super leuke week met leuke activiteiten. Veel activiteiten en fijn dat je ook soms een uurtje niks doet. Ik beveel het mensen aan om erheen te gaan

Het was een leuk kamp

Veel leuke activiteiten met een hele aardige leiding. Het eten was iets minder.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Super leuk

Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad. Want vervelen deed je niet en vrienden waren er genoeg. Er waren echt Super leuke begeleiders en heel grappig. De activiteiten waren ook heel leuk en het was oprecht heel gezellig.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Leuk en heel gezellig kamp

Sommige activiteiten liepen een beetje uit en waren niet altijd geweldig, maar omdat je veel vrienden maakt en het samen doet is het wel heel leuk En gezellig.

Heel leuk

Heel leuk met goeie activiteiten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Leuk kamp, eten en sanitair kan beter

Ik heb een hele leuke en gezellige week gehad met leuke activiteiten. Eten was matig. Douches waren smerig (dus maar buiten gedoucht). Ook de tent was niet heel netjes, maar dat lag ook aan de meiden zelf. Hier zou wel wat meer toezicht op mogen zijn.

Leuke crew, leuke activiteiten

Het was goed geregeld met de activiteiten en het eten. Het was gezellig met de crew waarmee je super veel lol mee kan hebben. De activiteiten waren leuk om te doen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Gezellig en er is altijd iets te doen

Ik vond het kamp heel erg leuk en gezellig, je hoeft je geen moment te vervelen. Naast de activiteiten die je doet met het door jou gekozen kamp kun je ook deelnemen aan heel veel andere activiteiten samen met kinderen van de andere kampen. Ik heb meegedaan aan het mountainbike Camp!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? N.v.t.

Je kan dit kamp en de leiding je kind echt vertrouwen dat het een heel mooie en waardevolle week is.

Mijn dochter is alleenstaand kind en we wonen in een appartement. Ze is nu een week volledig buiten geweest en ze zag er supergezond uit. Ze was naar het dierenkamp. Ze zei dat ze ook wel een graag naar het funkamp had willen gaan. Maar ondertussen ..ze vertelt in detail hoe prachtig de struisvogels zijn. Hoe heerlijk de boerderij is. En mooi. En de dierentuinen waren erg mooi. Met van die bewonderende ogen. Ze vond de crew echt superaardig. Ze waren haar vriendinnen. Ze speelden echt heel erg leuk met haar. Later wil ze ook crew worden. De andere kinderen waren gezellig. De sfeer was goed. ( en wij zijn absoluut geen massamensen!!). De groepen niet te groot. De natuur mooi. Ik heb een mooier kind terug gekregen dan erheen ging.. dit wordt een prachtige meid! Bedankt Summercamps!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Animal Camp

Gezellig

De activiteiten vond ik het leukste maar de wc's waren wel vies

Leuk, divers kamp

Goede organisatie, leuke dingen gedaan, een leuke ervaring !

Ik vond het super leuk!

Alle activiteiten waren erg leuk en werden goed verzorgd. De begeleiders waren ook erg leuk. Ik vond het echt heel gaaf!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Een super week gehad met een veel nieuwe vrienden!

Samen met mijn vriendinnen naar dit kamp gegaan en op de eerste dag al veel nieuwe vrienden gemaakt! De crew was ook super aardig en behulpzaam en de activiteiten waren allemaal erg leuk. Het was een erg drukke, maar super geslaagde week. Mijn vriendinnen en ik gaan zeker nog een keer!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Ik vond het een een gezellig en actief kamp!

Ik heb genoten van een gezellige week met veel nieuwe vrienden! De activiteiten waren goed geregeld afwisselend en vooral heel leuk. Het terrein was nog wel het leukste zo groot en mooi met veel natuur waar we ook veel activiteiten hebben gedaan.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Onze dochter heeft super genoten!!!

Tot in de puntjes verzorgd. Goed eten op het kamp en super veel aandacht voor de kinderen. Kampterrein is erg verzorgd en ziet er super gezellig uit.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Het was een goeie en leuke ervaring

Met veel variatie, vriendschappen et cetera

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun & Pretpark Camp

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.