Heel erg leuk!

Het was heel leuk, vooral het pretpark en het zwembad.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Superleuke week gehad

Het was mijn eerste kamp waar ik bleef slapen en het was geweldig. De kamp leiding was heel aardig en hebben het geweldig gedaan, veel dank! Super fijn ook dat er zo goed met mijn dieet (glutenvrij ivm coeliakie) rekening is gehouden!!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Erg leuk en gezellig!

Het was een leuk 3n goed georganiseerd kamp, met een erg leuke groep en leuke activiteiten!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Gaaf kamp met coole activiteiten!

De activiteiten waren super gaaf, begeleiders vond ik aardig en gezellig, maar soms wel een beetje (te) streng. Alles was goed verzorgd en eten was goed en voldoende!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Keihard gelachen alleen wel vroeg slapen

We hebben 6 dagen lang keihard gelachen en de begeleiders waren totaal niet moeilijk behalve als het om slapen gingen. Dan was het best wel strikt maar voor de rest prima gegeten en leuke en veel activiteiten gedaan.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Een kamp om nooit te vergeten!

Heel leuk kamp met superleuke activiteiten. Ik heb dingen gedaan die ik nog nooit gedaan heb.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

geweldig

altijd leuke dingen doen leuke crew gezelligheid

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun & Pretpark Camp

Volgend jaar weer!

Mijn dochter van 12 heeft een onvergetelijke week gehad. Ze kan niet wachten tot de volgende keer. Hoop nieuwe vrienden gemaakt en ervaringen opgedaan. Ik heb haar met een gerust hart achter gelaten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Superleuke locatie en veel gave dingen gedaan

Leuke leiding op een mooie locatie direct aan de Lesse. Activiteiten waren allemaal leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Er was veel te doen ze letten veel op je veiligheid en een goeie crew het enige wat wel beter kon is hoe het eten werd bereid want het werd in een oven gemaakt

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Het was super leuk en ik heb veel op mijn Engels geoefend

Veel vrienden gemaakt ik ga ze super erg missen veel leuke dingen gemaakt en veel gedanst

Spannend, uitdagend, leuk!

Leuk kamp. Beetje last gehad van heimwee, maar met de tijd werd het minder. De 'heimwee' pilletjes werken wel ;-)

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Leuker dan ik had gedacht

Veel vrienden gemaakt Lekker gegeten Leuke activiteiten

Zeer creatief

Slapen alle nachten matig omdat bedden waren niet goed en veel geluid van groep. Faciliteiten waren ruim voldoende, douches waren helaas veel te heet of veel te koud. Groep was leuk erg gezellig Begeleiding 50 % superleuk en 50 % waren best wel heel erg streng. Eten matig , pasta smaakte oud Activiteiten waren vermakelijk

Aparte ervaring

Bedden waren te hard en afschuwelijk Sommige activiteiten waren leuk maar niet allemaal Douches matig wc waren schoon , soms geen wc papier Eten gemiddeld mag wel wat uitgebreider Groep was leuk Begeleiding was heel streng en sommigen aardig.

Erg leuk kamp!

Erg naar mijn zin gehad. Top week gehad. Veel gedaan en nieuwe vriendinnen gemaakt. Soms was er niet echt iets voor kinderen die geen vlees eten. Bij het kampvuur moest er nog nagedacht worden wat wij konden eten. Anderen kregen broodje knakworst, Er bestaan ook bega knakworsten.

Top kamp, top activiteiten

Een oer gezellig kamp met goede begeleiders en gezellige activiteiten. Een leuke groep andere kinderen waarvan ik met enkele telefoonnummers heb uitgewisseld.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Leuk kamp op goede locatie

Het kamp was echt super leuk. Het terrein is groot en er is genoeg te doen. 12 personen in een tent vond ik wel erg veel, maar fijn dat we echte bedden hadden. Soms vond ik dat we te lang moesten wachten tussen activiteiten door en omdat het slecht weer was en je niet van je eigen stukje kamp af mocht, duurde de dag soms lang. De activiteiten die we deden waren erg leuk! Ik vond het wel jammer dat we niet heel de dag in het pretpark waren. We waren er pas laat en gingen weer vroeg weg. De kampleiding vond ik heel leuk en aardig. Het eten vond ik oké, maar niet altijd heel lekker. Het brood was vaak droog, dat was jammer. Ik heb wel een hele fijne week gehad. Bedankt!

Echt geweldig

Ik ga al 4 jaar naar summercamps en elke keer blijf ik het geweldig vinden. Er zijn altijd nieuwe dingen die er gebeuren. Ik vond de boomritueel met elise heel gezellig en fijn. Elke crew is heel beleefd en ook grappig en je kan er goed me omgaan en zeker mee lachen. Tot volgend jaar!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Super leuk en gezellig kamp!

Ik ben alleen naar dit kamp gegaan en vond het super leuk. Ik maakte snel vrienden en heb heel veel leuke dingen meegemaakt!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Geweldig, avontuurlijk kamp en veel dingen beleefd.

Het was een leuk kamp met super activiteiten. We hadden een leuke groep en goede leiding.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Altijd iets fun te doen.

Great crew, Great Food, great place.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Climbing Camp

Beste kamp ooit

Dit was mijn eerste kamp, en eerst was ik een beetje bang hoe het zou worden, en of er wel leuke kinderen en begeleiders zouden zijn, maar dat kwam al snel goed! De begeleiders waren erg aardig, en ik voelde me al snel thuis in de groep. De activiteiten waren erg leuk, maar af en toe wel een beetje vermoeiend, maar als je genoeg water en boterhammen mee had kwam het wel goed! Ik had me er geen moment verveeld want de activiteiten duurde meestal tot 4 uur en daarna ging je meestal spelletjes doen of zwemmen. Het eten was ook erg lekker!

Ben ER al 3 keer geweest maar toch blijft het leuk

Elk jaar genoeg mensen om kennis mee te maken. Prima tenten en lekker eten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Super leuk met weer nieuwe ervaringen

Ik vond de fiets niet prettig fietsen Langzamer fietsen naar activiteiten toe Ik vond vlotte bouwen en pijl en boog het leukste. De tenten waren perfect. Begeleiding kan in moeilijke tijden iets aardiger zijn. Ik heb een onvergetelijke week gehad met de groep maar ook met mijn 2 vriendinnen

Gildeweg 7

7047AR Braamt

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.