Boven verwachting!

Zeer mooi hotel op goede locatie. Veel faciliteiten. Top Personeel , allemaal even vriendelijk. Echt een aanrader om hier te verblijven!

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

We hebben gisteren een fantastische familiedag bij jullie gehad, die naar volle tevredenheid is geweest voor ons allemaal. Zowel escaperooms de xl spelen en het zeer lekkere en de mooie opgediende borden met eten waren fantastisch. Dit hebben zowel tijdens het eten als na afloop ook gezegd tegen de fantastische bediening! Onze complimenten hiervoor! Een mooie dag voor ons om op terug te kijken! Dank je wel namens Familie vd Bogaart

Was helemaal top

Overnachting gehad met bowlen en diner, lekker geborreld. Alles perfect geregeld, super lekker en goede bediening!

GEWELDIG

op 3 juni 2022 trouwden wij bij moeke mooren op het terras. Het was in een woord geweldig. Het was prachtig weer en die speeltuin is toch echt een voordeel. Grote dank aan Manon alles was goed geregeld en het zag er sfeervol uit. Wij hebben aansluitend ook heerlijk gegeten. Onze gasten hebben genoten, maar ik heb spijt dat ik de octopus niet genomen heb deze was volgens zeggen voortreffelijk.

Fantastisch.

Wij hebben onze trouwdag gevierd bij Moeke mooren. Bij moeke mooren weten ze hoe ze zo'n dag moeten invullen. Goede gesprekken gehad van te voren. Op de dag zelf nergens naar om hoeven kijken, alles werd geregeld zoals afgesproken. Super gastvrij, super sfeer, super lekker eten. Helemaal op en top.

Gewoon fantastisch beleving

Het feest , rondvaart en eten waren fantastisch.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Altijd fijn en betrouwbaar!

Wij komen regelmatig met groepen van gemiddeld 12 personen naar Moeke Mooren. Het is altijd fijn om hier te overnachten en eten. Wij hebben aangegeven vegetarisch te willen dineren en Moeke Mooren presenteerde een volledig driegangen vegetarisch menu met verschillende opties. Echt super! Ook vragen wij het hotel ons soms te helpen met fietsverhuur en dat is altijd mogelijk. Een hele fijne plek waar wij nog vaak gaan komen!

fantastisch!

Ons Porsche vrienden etentje bij Moeke Mooren was fantastisch! Het tot 3x toe uitgestelde etentje door Corona heeft bij ons alle verwachtingen overtroffen. Vakkundige bediening en gastvrijheid. De kok heeft er iets aparts van gemaakt. We zijn dan ook zeer voldaan huiswaarts gekeerd. Familie Gruijthuijsen en jullie team dankjewel voor de heerlijke avond.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Nette zaak maar men geeft niet wat men beloofd. Jammer

Ik was vandaag in het restaurant en ben normaal zeer tevreden over het restaurant en de bediening. Vanmiddag had ik een teleurstellende ervaring. Ik bestel : Schnitzel met frisse salade ‘Gouden Ham‘ | citroen | vinaigrette van kappertjes | lente-ui | peterselie | knoflook | sjalot | frieten 18.50 en vraag i.p.v. knoflook of ik zigeunersaus erbij kan krijgen. Ik krijg echter : Schnitzel met één schijfje citroen en klein schaaltje frieten plus zigeunersaus maar zonder de: de frisse salade ‘Gouden Ham‘ | vinaigrette van kappertjes | lente-ui | peterselie | sjalot . De schnitzel was wel lekker, maar het is wel jammer dat men niet alles geeft wat men via de kaart beloofd. Het was voor mij een kleine teleurstelling. Mogelijk een verbeterpunt voor de toekomst. Voor de rest niet meer dan lof.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Luchtkwaliteit moet beter in restaurant

Wij hebben op 16-10-2021 het restaurant bezocht, waarbij opviel dat er geen controle was voor het tonen van de corona-pas. Het eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk. Vanuit onze positie in het restaurant was te zien dat grote walmen uit de open-keuken de ruimte introkken. Deze geur van met name gebakken voedsel was prominent aanwezig in vrijwel het hele gebouw. Hier valt veel winst te behalen door een ordentelijke afzuiginstallatie te laten installeren en hiermede de luchtkwaliteit voor iedereen sterk te verbeteren.

Geweldig kon niet beter

4 geweldige dagen gehad meer dan uitstekend eten super schone kamer en uiterst vriendelijk personeel. Ook de boottocht is zeer aan te bevelen. Dit is zeker niet het laatste bezoek wij komen graag terug.

geweldig

goede kamer , geweldige douche, zeer goed ontbijt en avondeten, vriendelijk personeel. Covid proof. wat wil een mens nog meer

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Nooit meer eten bij Moeke Mooren!

Nu totaal 2x gegeten bij Moeke Mooren: 1e keer biefstuk teruggegeven, omdat deze ECHT NIET MEDIUM was maar zo goed als rauw, was er gewoonweg afkerig van. 2e keer afgelopen zondag: 1 persoon moet helaas streng glutenvrij eten, anders wordt hij ziek. Nogmaals extra gevraagd of die mogelijkheid er was, ondanks dat het in hun info overal dieet en glutenvrij staat aangegeven en ons werd bevestigd dat dat kon, waarna wij reserveerden. Echter toen wij eenmaal aan tafeltje zaten, was glutenvrij niet mogelijk, omdat ze niet konden garanderen dat dat echt zo was. Met pijn en moeite werd een mosselpannetje met 2 glutenvrije broodjes, zonder boter en superklein bakje salade (met zo goed als geen dressing). Overige 3 pers. bestelden en kregen bij hun vlees/visgerecht, een super klein bakje frites en ook zo'n super ZIELIG bakje salade, dus dat beetje voor 3 personen. Ongelooflijk weinig en dat voor 3 personen. Maar er werd gezegd dat we bij konden bestellen, bij frites ivm warm houden, kunnen wij ons dat voorstellen, maar 1 minisalade voor 3 pers was te belachelijk voor woorden. Die kunnen ze meteen voor iedereen erbij zetten, zodat het fatsoenlijk is, maar dit is pure gierigheid. Zo kunnen wij ook geld verdienen! Wij hebben idd bijbesteld, maar dat duurde weer zolang dat we ons vleesgerecht intussen al op hadden. Dit is nu 2x, maar voor ons en onze vrienden NOOIT MEER! Wat een krenterigheid!

• Hoe beoordeelt u onze gastvrijheid? N.v.t.
  • Netheid en Hygiëne N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten N.v.t.
  • Komt u in de toekomst nog eens terug? Nee

Prima hotel, goed ontbijt en diner, met verse ingrediënten uit de regio

Goed hotel, in mooie omgeving voor zowel fiets- als wandeltochten, zeer aan te bevelen, voor herhaling vatbaar.

Goed verblijf

Goed hotel, prima kamer met een lekker ruime badkamer met douche. Goede bedden en goede schoonmaak. In en om het hotel ziet het er netjes uit. De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk.

HEEL GOED

Alles was prima in orde goede kamers en een goed bed . Prachtige badkamer en alles was zuiver . Het eten bij her arragement was ook erg goed en de bediening was ook prima in orde. Bij het boeken van het steengrillen wat we hebben gedaan met 6 personen was een grill uitgevallen en na verwisselen van bus gas bleef deze nog niet goed te werken en moest er eerst weer een andere grill verwarmd worden waardoor we met drie man van het gezelschap een uur lang aan het klote zijn geweest en tenslotte alles maar via een grill hebben laten bakken. De bediening heeft er alles aan gedaan om het te herstellen maar heb zelf niet een fijne afsluiting gehad en met drank een kleine 1400 euro uitgegeven dus dat steengrillen hoeft voor mij niet meer . Maar verder zal ik iedeen aanraden en zeker zelf nog eens terugkeren naar jullie want de rest was erg goed.

super dus aanrader

van vrijdag 23apr21-25apr21 kamer 1205 telefonisch prettig gesprek met duidelijke info. Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan en netjes persoonlijk naar logement stoep gebracht ivm verbouwing hotel. Maar deze logement is beslist geen afrader integendeel nette kamer (vernieuwd) mooi uitzicht , ruime kamer. Ontbijt was goed. (Minpuntjeskoelkast stond te koud en er werden bananen ingelegd dus werden keihard en dan bruin) geen flesopener bij bestelling . Avond eten geen oordeel (niet genomen) Dus heb tot nu toe niet zon leuk ontvangst (en behulpzaam) gehad. Tip: verwijzing parkeren plaatsen aub. Omdat parkeerplek achter logement moeilijk te zien vanaf de weg. Tip: ga zo door want dan houd je tevreden klanten en die graag terug willen komen!

Geweldige kwaliteit,service,gastvrijheid

Zojuist besteld bij Moeke Nijmegen.Enorm verrast bij de kwaliteit van "het bezorgen".Wij wisten al wel dat het eten heerlijk is bij Moeke,maar dat het bij bestellen/bezorgen zo netjes,behoorlijke portie,heerlijk zou zijn met nog als verrassing een kaartje met persoonlijke tekst ... chapeau!!!Superverzorgd!!! Echt heel leuk en fijn! Dank,kroost van Moeke

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Heerlijk gegeten met vrienden op verschillende thuislocaties

Gisteren genoten van een, op onze wensen afgestemd, driegangendiner verzorgd door Moeke Mooren. Zeker een aanrader.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Matige kaart, vrij aan de prijs. Ober zou vriendelijker kunnen.

Mooie locatie om te eten. Menu kaart mag wel wat uitgebreider. Wijn zeer aan de prijs vooral voor het kleine laagje wat je in je glas krijgt. Terwijl je nog zit te eten is de bediening al bezig met het klaarmaken van de tafels voor het ontbijt voor de volgende dag. Elektronische kaart is zeer onpersoonlijk en kan goed bij een all you can eat methode maar niet bij een gewoon restaurant. Ober is meer met randvoorwaarden bezig dan met de klant, mag zeker aan zijn vriendelijkheid werken (glimlach) Het overige aanwezig personeel is zeer vriendelijk. Eten algemeen is oke maar kan beter. Salade met geitenkaas zeer lekker.

Geweldig verblijf

Geweldig verblijf gehad 3 dagen ergens tussen Hemelvaart en Pinksteren. Super vriendelijk personeel, mooie menukaart, goed verzorgd ontbijt, mooie kamers met uitzicht kortom wat ons betreft perfect hotel

Opgewarmde friet

Eind februari ben ik voor mijn verjaardag uit eten geweest bij Moeke Mooren op een rustige dag. Er werd voorgesteld om in het gezellige voorste deel te zitten door een vriendelijke ober. De drankjes kwamen al snel en ook het eten volgde vlot. De friet zag er goed uit, maar bij het eten leek deze al een keer eerder gebakken te zijn. Dit gaf slappe, taaie friet. Zonde. De spareribs smaakten prima, maar waren niet heel warm. Al met al oké gegeten, maar had voor dit geld echt beter gemogen.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Misschien

Accuraat, attent, gastvrij en zorg voor kwaliteit.

Speelt accuraat in op de wisselende behoefte. Medewerkers waren attent op de behoefte van de deelnemers aan het arrangement, toonden zich gastvrij door de groep te laten functioneren zonder tijdsklem. De kwaliteit van het steengrillen werd als uitstekend ervaren in de betekenis van hetgeen werd aangeboden en de wijze waarop. Alle leden van de toneelvereniging Kom Maar OP waren lovend over het totaalpakket van het arrangement: steengrillen en bowling.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Was heel fijn om een vast persoon (Thijs) als aanspreekpunt te hebben. Thijs heeft het prima gedaan. Ook de begeleiding met bowlen en spelen.

• Komt u in de toekomst nog eens terug? Ja

Prachtige groepsaccommodatie op mooie plek

We hebben een fantastisch weekend gehad in De Stoep. De accommodatie is van alle gemakken voorzien, van mooie slaapkamers met heerlijke bedden en douche/toilet, tot een goed uitgeruste keuken met ruim voldoende apparatuur om voor grote groepen te kopen. Ook het terras op de eerste verdieping en de grote tuin met speelvelden zijn top. Absoluut een aanrader!

• Netheid en Hygiëne
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het eten N.v.t.