Geweldige ervaring!

Na een dagje "opgesloten" te zitten met het team voor een heidesessie, was het tijd om ons op te laten sluiten in de Hangover escaperoom. Een aantal van ons had nog nooit eerder een escaperoom gedaan, maar het was ook voor deze teamleden goed te doen. Na een drankje aan de bar en het opletten terwijl Kai de regels stond uit te leggen gingen we aan de slag. Het lukte ons ondanks de geringe ervaring op tijd te ontsnappen! Wat een leuke speurtocht om uiteindelijk uit de escaperoom te kunnen ontsnappen, erg goed opgezet allemaal!

Perfect georganiseerd !

Personeelsuitje / teambuilding via Limburgs Uitje gehad. Was goed georganiseerd en verzorgd. Zelfs bij slecht weer werd goed mee gedacht voor een alternatief.

Goed georganiseerd, leuke mensen

Goed georganiseerd met uitstekende begeleiding

Als moeder met een groep van 13 jongens van 10-12 jaar oud.

Goed georganiseerd!

Op dezelfde dag van de activiteit nog van activiteit kunnen veranderen, omdat het slecht weer was. Goed georganiseerd! Wel een donkere ruimte met weinig sfeer (tv spel show).

Prima geregeld

Leuke plek met veel en flexibele mogelijkheden

Een leuke middag met betrokken kinderen en goede spelshowleiders!

Erg leuk en activerend! Goed dat de docenten er ook bij betrokken worden.

Prima vergadering kunnen houden.

Leuke avond met een BBQ als afsluiting.

Gezelligheid kent geen tijd!

Hele leuke spellen, duidelijke uitleg en veel gezelligheid en plezier!

goed verzorgd

we hebben een leuke middag gehad, is voor herhaling vatbaar

Goed georganiseerd, uitgelegd door prettige mensen

De familiedag is mede door jullie een gezellige dag geworden.

gezellige middag.

Organisatie was prima op orde. Vriendelijke benadering.

Heerlijke familie middag gehad

Als onderdeel van onze familiedag hebben wij een paar uren vol plezier en gelach bij jullie mogen beleven.

Super leuke middag gehad!

Wij hadden de activiteit: wie is de ezel?! En we hebben met ons teamuitje zoveel lol en plezier gehad, het was goed geregeld en we hadden een leuke begeleiding (Josje). Ik vertel het zeker rond en is voor herhaling vatbaar!

Activiteit om bij te lachen en te genieten

Wij hebben met onze groep een leuke activiteit met elkaar beleefd bij jullie. We hebben allemaal ervan genoten en veel gelachen. Bedankt!

Je beleeft een fantastische dag

Echt een aanrader gezellig en zeer leuke dag gehad met familie vrienden en collega's

Super leuke uurtje in de escape room

Tweede keer dat we hier een escape room kwamen doen. Deze keer de hangover escape room, wederom een leuke ervaring tijdens ons familieweekend.

Zeer leuk, goed gelachen

Zeker een aanrader wij hebben de crazy-crasher gedaan als teambuilding en het was geweldig.

Escaperoom...vaker doen....hilarisch

Uitleg en ervaring escaperoom top. Kleine misser: drank kon niet direct afgerekend worden bij Limburgs uitje. Werd meegenomen naar Cascara grill. we wilden oer stel afrekrnen. Dit was ladtig omdat we na 3 uur niet meer precies wisten wat iedereen had gedronken. Tip voor jullie,: direct afrekenen is handiger. Aansluitend eten bij Cascara: alles was goed bereid. We kregen t eerste grill gerecht pas na dik 20 minuten. In de beschikbare tijd alleen stokbrood, worstje, spek, vis, lam, frites gehad. Jammer genoeg voor de helft van de groep banaan. En dus maar de helft van t beloofde vlees kunnen proeven....

Heel leuk

Het was een heel gezellige sportieve familiedag voor jong en oud

Gezellige familiedag

Gezellige familiedag gehad en letterlijk van jong tot oud kon meedoen met fungames. Leuke begeleiding en inzicht in spellen wat wel en niet te doen met zn allen van Puck

Top middag!

Voor een vrijgezellenfeest met een groep mannen de Crazy Crasher gedaan. Leuke en actieve middag gehad, goed geregeld met goede begeleiding.

Echt een topmiddag gehad met onze vriendengroep!!!

We waren op zoek naar een leuke middag voor jong en oud. Leeftijd variërend van 8 tot 47. Wat een leuke familiemix bieden jullie aan. Alles strak en top geregeld vanaf het eerste contact met jullie. Duidelijk informatie zodat iedereen weet waar hij aan toe is. Keurige facturering zonder poespas. Zeer vriendelijk personeel, niet alleen de begeleidster maar iedereen van het personeel. We hadden een friet arrangement erbij geboekt. Ik had er niet veel van verwacht maar dat was echt heel erg goed verzorgd. Ruim voldoende voor iedereen. Het weer zat ons ook echt mee dus groot en klein heeft een supermiddag gehad. Echt een aanrader!!!

Meer dan tevreden

Al tijdens de boeking merkte ik hoe flexibel jullie zijn, Alles was bespreekbaar, en zeer klantvriendelijk De dag zelf Zeer vriendelijk personeel Goede uitleg over alles de spellen waren heel leuk voor jong en oud De frietjes en snacks waren lekker Onze familie vond het een zeer geslaagd limburgs uitje Bedankt

Vele activiteiten, prima verzorgd en goed begeleid!

Leuke kennismakingsdag bestaande uit twee verschillende delen (Expeditie Columbus en Crazy Crasher) gehad met alle brugklasleerlingen. Mooie locatie en goede spelbegeleiders. De uitleg en organisatie was duidelijk en er werd door de begeleiding goed meegedacht met de docenten. Zowel leerlingen als docenten hebben een topdag gehad mede door het mooie weer!