Perfecte groepsactiviteit

Wij hadden de highland games gedaan met een groep van 11 man. Erg leuke en gevarieerde spelonderdelen. Ook een goede spelleider. Aanrader!

Het was top!

We hebben met een groep van 17 personen een super leuke dag gehad! Bedankt

Een gezellige (competatieve) groepactiviteit

De activiteit familiemix bestond uit verschillende originele onderdelen. Het werd op een leuke manier begeleid. Zelfs bij slecht weer ging het door en is er gezocht naar een alternatief. Kortom een top accommodatie!

Prijs kwaliteit onvoldoende

Was wel aardig, Maar prijs kwaliteit onvoldoende.

We hebben ons uitstekend geamuseerd

Uitstekend geamuseerd

Super avond gehad

Super lokatie super leuk personeel. Aan mijn wensen werd voldaan. Mijn vragen werden netjes beantwoord. Een super leuke en goede avond gehad. Ook mijn gasten vonden dit De avond was zeker geslaagd!!

Prima geregeld en erg leuke spellen

Wij hebben een super leuke ochtend gehad, leuke spellen en erg vriendelijk personeel. Wij waren uiteindelijke met 1 persoon minder, die gelijk minder in rekening werd gebracht.

Super leuk familie uitje

We werden heel leuk ontvangen. We hadden gekozen voor 2 escaperooms en de familie spelshow. Het zijn 2 leuke escaperooms en spannend om te doen. Daarna had Limburgs uitje geregeld dat we bij de Turfhoeve konden lunchen. Na de lunch de familie spelshow gedaan. We hebben flink gelachen met elkaar. Al met al een kei leuke dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Leuke groepsactiviteit

Twee verschillende escape rooms gedaan. Beide kamers zijn leuk ingericht. Kamers zijn niet heel moeilijk waardoor het ook leuk kan zijn voor kinderen.

Leuke activiteit voor een vriendengroep!

Met mijn vriendengroep heb ik de activiteit 'Winter Jackass' gedaan bij Limburgs Uitje. Voor iedereen die tegen een stootje kan is dit een aanrader, hoewel er ook rekening mee wordt gehouden als iemand iets niet wenst te doen. Erg vriendelijke begeleiding en tegen een scherpe prijs!

super leuke middag gehad

Wij hebben de escaperoom hangover gedaan. Het was spannedn tot de laatste minuut. Erg leuk en super ontvangen.

Gezellig

Leuke spel show gedaan met de hele familie!

Een gezellige, goed georganiseerde middag!

Wij hadden voor 12 mensen de Winterspelen geboekt. Het waren erg leuke activiteiten en de tijd vloog voorbij. Leuk om tussendoor even binnen op te warmen met koffie en thee. Fijn dat iedereen (jong of oud / sportief / niet sportief etc) mee kan doen aan alle spellen. Laagdrempelig.

Teambuildingmiddag super geregeld met goede begeleiding!

Voor 52 medewerkers een teambuildingactiviteit georganiseerd met aansluitend een buffet. Het was een geslaagde dag met goede begeleiding. Bedankt!

De activiteit was hilarisch, goed begeleid en lekker sportief!

De activiteit was hilarisch, goed begeleid en lekker sportief!

Top uitje!!!

Wij hebben een ontzettend leuke middag gehad en alles was prima geregeld vooral veel gelachen😂TOP

Top geamuseerd!

Wij zijn met een groep van 13 vrouwen geweest voor een vrijgezellenfeestje. Het personeel is supervriendelijk! De activiteiten waren ook heel leuk (sumoworstelen, bubbelvoetbal en rodeostier). We hebben ons zo goed geamuseerd dat we zeker nog eens terug gaan!

Leuke dag gehad met onze korfbalvereniging, onderdelen van Crazy Crasher waren leuk voor jong & oud!

Goed georganiseerd, prima begeleiding, leuke spellen. Voor leeftijden van 8-25 leuk geweest ondanks groot leeftijdsverschil.

Heel leuk geregeld

Wij zouden eigenlijk een buiten activiteit hebben maar door het slechte weer kon dit omgezet worden naar een binnen activiteit zonder extra kosten. Jongens tegen de meisjes! Heel leuk opgezet en veel variatie

P. Hofmans

Wij hebben afgelopen zaterdag een zeer geslaagd uitje gehad, expeditie columbus. Ook met minder weer erg goed te doen. De koffie na afloop ging er goed in.

Prijs kwaliteit verhouding slecht

Het was leuk we hebben gelachen met onze groep. De presentator deed het goed daar was niks mis mee. Alleen de setting op een zolder aan een tafel en af en toe aan een desk te mogen staan. Vind ik 21 euro p.p echt niet waard. Dit had ik zelf ook thuis in mijn huiskamer kunnen doen dan had ik ruim 221 euro bespaard.

Hallo Ellen, Jammer om te horen dat het niet naar verwachting is geweest. En jammer dat de setting niet naar wens is geweest. Zelf ben ik er wel over te spreken voor een groep van 10 personen omdat het dan wat knusser is. Anders krijg je een grote lege zaal. Het is tenslotte geen feestavond, dan hadden er wel statafels gestaan ipv zittafels. Verder begreep ik inderdaad van mijn collega dat het gezellig was geweest. Misschien dat we in de toekomst ooit nog in de herkansing mogen in een andere setting. Mvg, Kai Reijnen Eigenaar Limburgs Uitje

Erg leuke begeleiding tijdens de spellen

Leuke spellen, goed te doen in een grotere groep!

Mooie middag, veel plezier gehad.

Met vrienden/vriendinnengroep spellenmix gedaan. Veel lol gehad samen. Leuke spelleidster die de groep goed begreep.

Leuke uitjes

Al 3x een familieuitje geboekt via Limburgs Uitje. Leuke spelletjes, een aanrader!

Super leuk!

Leuke variaties in activteiten, die onze gemengde groep van 13 deelnemers een leuke middag hebben bezorgd mede door de enthousiaste begeleiding!