super leuke middag gehad

Wij hebben de escaperoom hangover gedaan. Het was spannedn tot de laatste minuut. Erg leuk en super ontvangen.

Gezellig

Leuke spel show gedaan met de hele familie!

Een gezellige, goed georganiseerde middag!

Wij hadden voor 12 mensen de Winterspelen geboekt. Het waren erg leuke activiteiten en de tijd vloog voorbij. Leuk om tussendoor even binnen op te warmen met koffie en thee. Fijn dat iedereen (jong of oud / sportief / niet sportief etc) mee kan doen aan alle spellen. Laagdrempelig.

Teambuildingmiddag super geregeld met goede begeleiding!

Voor 52 medewerkers een teambuildingactiviteit georganiseerd met aansluitend een buffet. Het was een geslaagde dag met goede begeleiding. Bedankt!

De activiteit was hilarisch, goed begeleid en lekker sportief!

De activiteit was hilarisch, goed begeleid en lekker sportief!

Top uitje!!!

Wij hebben een ontzettend leuke middag gehad en alles was prima geregeld vooral veel gelachen­čśéTOP

Top geamuseerd!

Wij zijn met een groep van 13 vrouwen geweest voor een vrijgezellenfeestje. Het personeel is supervriendelijk! De activiteiten waren ook heel leuk (sumoworstelen, bubbelvoetbal en rodeostier). We hebben ons zo goed geamuseerd dat we zeker nog eens terug gaan!

Leuke dag gehad met onze korfbalvereniging, onderdelen van Crazy Crasher waren leuk voor jong & oud!

Goed georganiseerd, prima begeleiding, leuke spellen. Voor leeftijden van 8-25 leuk geweest ondanks groot leeftijdsverschil.

Heel leuk geregeld

Wij zouden eigenlijk een buiten activiteit hebben maar door het slechte weer kon dit omgezet worden naar een binnen activiteit zonder extra kosten. Jongens tegen de meisjes! Heel leuk opgezet en veel variatie

P. Hofmans

Wij hebben afgelopen zaterdag een zeer geslaagd uitje gehad, expeditie columbus. Ook met minder weer erg goed te doen. De koffie na afloop ging er goed in.

Prijs kwaliteit verhouding slecht

Het was leuk we hebben gelachen met onze groep. De presentator deed het goed daar was niks mis mee. Alleen de setting op een zolder aan een tafel en af en toe aan een desk te mogen staan. Vind ik 21 euro p.p echt niet waard. Dit had ik zelf ook thuis in mijn huiskamer kunnen doen dan had ik ruim 221 euro bespaard.

Hallo Ellen, Jammer om te horen dat het niet naar verwachting is geweest. En jammer dat de setting niet naar wens is geweest. Zelf ben ik er wel over te spreken voor een groep van 10 personen omdat het dan wat knusser is. Anders krijg je een grote lege zaal. Het is tenslotte geen feestavond, dan hadden er wel statafels gestaan ipv zittafels. Verder begreep ik inderdaad van mijn collega dat het gezellig was geweest. Misschien dat we in de toekomst ooit nog in de herkansing mogen in een andere setting. Mvg, Kai Reijnen Eigenaar Limburgs Uitje

Erg leuke begeleiding tijdens de spellen

Leuke spellen, goed te doen in een grotere groep!

Mooie middag, veel plezier gehad.

Met vrienden/vriendinnengroep spellenmix gedaan. Veel lol gehad samen. Leuke spelleidster die de groep goed begreep.

Leuke uitjes

Al 3x een familieuitje geboekt via Limburgs Uitje. Leuke spelletjes, een aanrader!

Super leuk!

Leuke variaties in activteiten, die onze gemengde groep van 13 deelnemers een leuke middag hebben bezorgd mede door de enthousiaste begeleiding!

Geweldige ervaring!

Na een dagje "opgesloten" te zitten met het team voor een heidesessie, was het tijd om ons op te laten sluiten in de Hangover escaperoom. Een aantal van ons had nog nooit eerder een escaperoom gedaan, maar het was ook voor deze teamleden goed te doen. Na een drankje aan de bar en het opletten terwijl Kai de regels stond uit te leggen gingen we aan de slag. Het lukte ons ondanks de geringe ervaring op tijd te ontsnappen! Wat een leuke speurtocht om uiteindelijk uit de escaperoom te kunnen ontsnappen, erg goed opgezet allemaal!

Perfect georganiseerd !

Personeelsuitje / teambuilding via Limburgs Uitje gehad. Was goed georganiseerd en verzorgd. Zelfs bij slecht weer werd goed mee gedacht voor een alternatief.

Goed georganiseerd, leuke mensen

Goed georganiseerd met uitstekende begeleiding

Als moeder met een groep van 13 jongens van 10-12 jaar oud.

Goed georganiseerd!

Op dezelfde dag van de activiteit nog van activiteit kunnen veranderen, omdat het slecht weer was. Goed georganiseerd! Wel een donkere ruimte met weinig sfeer (tv spel show).

Prima geregeld

Leuke plek met veel en flexibele mogelijkheden

Een leuke middag met betrokken kinderen en goede spelshowleiders!

Erg leuk en activerend! Goed dat de docenten er ook bij betrokken worden.

Prima vergadering kunnen houden.

Leuke avond met een BBQ als afsluiting.

Gezelligheid kent geen tijd!

Hele leuke spellen, duidelijke uitleg en veel gezelligheid en plezier!

goed verzorgd

we hebben een leuke middag gehad, is voor herhaling vatbaar