Gewoon een super goede camping

Het enige wat ik jammer vond was de accomodatie werd vaak afgezegd i.v.m de coronaregels Jammer maar verdealles goed geregeld.

• Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

DE kampeerplek om het "het smalste stukje Nederland" te ontdekken.

Al heeft de camping merendeels vaste jaarplaatsen, toch is het deel voor de 'losse kampeerder' ruim en prima van opzet/indeling: ruime plaatsen met keuze voor zon en/of schaduw, alle benodigde voorzieningen zijn (naar keuze) op de plek aanwezig. Het is ons in het voorjaar zo goed bevallen dat wij in de zomer met vrienden weer zijn terug gegaan. Voor ons het ideale ''Corona-alternatief!"

• Reisperiode: maart
  • Reisgezelschap: met partner

Zeer mooie camping met een goed beleid.

Drie jaar op rij in de maand augustus op marisheem met veel plezier vertoeft. Mij dochter van 10 vermaakt zich uitstekend in het goed onderhouden zwembad en geniet van de bingo avond.

• Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

Wij hebbeb het erg naar ons zin gehad (wij hadden in september veel zon )

De gastvrijheid en bediening in het restaurant ondanks corona uitstekend. Ook de ontvangst bij aankomst, niets om op aan te merken. Dus in het geheel genomen geweldig. P.s. een opmerking: onze plek was erg vervuild door dat de vorige gebruikers gebruik maakte van plastic waardoor het gras verdwenen was. Mijn advies is: verbied gebruik van plastic en gebruik open matten hiervoor.

• Reisperiode: september

Fantastische camping

Fantastische camping, rustig gelegen met veel mooie wandelgebieden in de buurt. Goede en schone sanitaire voorzieningen. Altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de receptie. Mooi schoon zwembad. Je kan de auto bij je kampeermiddel parkeren.

• Reisgezelschap: met partner

Leuke camping met mooi zwembad

Sanitair is goed en netjes onderhouden. kleine trekkers selectie met redelijk grote plaatsen

• Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

wij hebben wegens corona vorige zomer moeten annuleren zien volgende zomer graag weer tegemoet daarom heeft het geen zin om te beoordelen groetjes Ruud en Toos van Nistelrooy

• Faciliteiten N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Sanitair N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisgezelschap: N.v.t.

Prima camping met mooie ruime plekken.

Mooie ruime plekken en ook fijn apart van de vaste plaatsen gelegen.

• Reisgezelschap: vrienden

Geweldige camping

We hebben een fijne tijd gehad en een mooie ruime plaats!

• Reisgezelschap: met partner

Ondanks de corana was het goed vertoeven op de camping. We komen al jaren en elk jaar erger de we ons aan de schoonmaak maar dit jaar was het prima voor elkaar. Wel vonden we het een beetje eng als de buren gingen bbq met die droogte ze hadden 2 bbq die gewoon op het gras laag bij de grond stonden. Maar verder prima vermaakt.

Uitermate tevreden.

We hebben een prima vakantie gehad op jullie goed verzorgde en rustige camping met prima faciliteiten en vriendelijke medewerkers. Kritische noten: 1) De planning van de schoonmaak van de sanitaire gebouwen was niet handig. Op het tijdstip dat veel kampeerders er 's morgens gebruik van wilden maken was het gehele gebouw afgesloten ivm schoonmaak en vaak werden alle gebouwen op dezelfde tijd schoongemaakt. Handiger is het om het gebouw in delen schoon te maken. 2) De muziek in de sanitairgebouwen stond 's avonds en 's nachts structureel veel te hard. We hebben dit twee keer gemeld, maar dit leidde niet tot een structurele verbetering.

• Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Heerlijke camping Wij komen al ruim 11 jaar op deze camping Weining overlast van jeugd Mooi zwembad Vriendelijke personeel Mooi omgeving Vind een klein min puntje. Campeer plekken mogen wel iets beeter onderhouden worden voor de rest zeer tevreden.

• Reisgezelschap: met partner

zeer prettige ervaring camperen op marisheem

mijn vrouw en ik hebben al 29 jaar gecampeerd op marisheem. net geboekt voor de 30 st keer Zegt genoeg toch!

• Reisgezelschap: met partner

Goede camping, met mooie plaatsen

Plezierige camping om te verblijven,mooi zwembad en schoon sanitair

• Reisperiode: september

Alles super

Wir waren sehr zufrieden mit dem Platz.Die Sanitärhäuser waren super sauber und der Platz im allgemeinen auch.Super freundliches Personal was einem das Gefühl gibt Willkommen zu sein.Wir kommen gerne im nächsten Jahr wieder.

• Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

Vriendelijke mensen op de receptie Mooie grote plek heerlijk rustig en heerlijk zwem en speel plezier voor de kinderen

Wunderschöner Campingplatz

Wunderschöner Campingplatz mit sehr freundlichem Besitzer und auch die Mitarbeiter sind top. Das Sanitärgebäude ist immer sauber und rein. Super ist auch im Sommer immer die Poolanlage für die Erwachsenen, wie auch die super schöne Poollandschaft für Kinder. Die Gastronomie ist auch gut, vor allem die Bingoabende und die Mottoabende in der Ferienzeit. Man fühlt sich immer willkommen. Danke 👍🏼👍🏼👍🏼

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.
  • k.A.

positieve ervaring

Wij zijn vaste campinggasten. Moet zeggen dat we tevreden zijn over zowel de plaats als de voorzieningen die er zijn op de camping!

• Reisgezelschap: met partner

Tevreden met de voorzieningen en plek.

Op zich zeer tevreden echter de in en uitrijd tijden zijn te beperkt. Tevens uitrijd mogelijkheden tijdens nood is slecht geregeld. Dat zou fataal kunnen aflopen omdat je er met de auto gewoon niet uit komt na sluitingstijd van de slagbomen.

• Reisperiode: mei
  • Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Goed verzorgd met een heerlijk zwembad en een mooie omgeving.

Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Gebouw nr. 1 mag wel een beetje met de tijd mee gaan. Wifi ontvangst niet altijd goed. Personeel altijd zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Geweldige camping

Heele mooie camping met luxe plaatsen en met vriendelijke medewerkers en een super goede eigenaar die alles goed onder controle heeft. Park wordt heel netjes onderhouden en heeft een heerlijk zwembad. En in de zomer zijn er ook wat leuke avonden georganiseerd. Dat is wat Camping zo leuk maakt. Hier kan jij tot rust komen en van je plekje het gehele jaar lekker genieten.

• Reisgezelschap: met partner

Zeer goed onder houden camping

Een echte familie camping

• Personeel
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Super!!

Fijn verzorgde camping met uitstekende uitstraling. Tot dusverre veel aardige en beleefde mede campingbewoners/gasten ontmoet. Merk ook dat er veel disipline en duidelijkheid is op de camping. Alles ook duidelijk beschreven m.b.t. vestiging, regels e.d. Al met al: UITSTEKEND!!

• Reisgezelschap: N.v.t.

Een camping waar je je thuis voelt.

Klant vriendelijk en ruime camping.

Brugweg 89

6102RD Echt

Over Camping Marisheem

Marisheem is gelegen in het midden-limburgse plaatsje Echt, in ‘het smalste stukje Nederland’ en grenst daardoor direct aan de Belgische- en Duitse grens. Er is in directe omgeving genoeg aanbod aan allerlei activiteiten voor jong en oud. Het park biedt meerdere manieren van recreëren. U heeft de keuze om op een Jaarplaats te recreëren in uw chalet of voor een halfjaar op een Seizoenplaats in uw toercaravan. Voor een kortere vakantieperiode kunt u met uw caravan/camper terecht op een toeristische Kampeerplaats! Op Marisheem heerst een familiaire/persoonlijke sfeer. Wij willen dat u zich als gast bij ons geheel thuis voelt!