Sehr freundlich, immer ansprechbar, immer eine Lösung.

Wir sind absolut zufrieden mit allen Mitarbeitern des Camping Marisheem. Für alle Anfragen gibt es eine kompetente Lösung oder Antwort. Fühlen uns sehr wohl und würden es jedem weiter empfehlen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.
  • k.A.

Mooie camping

Mooie nette camping Wordt goed meegedacht met de wensen van de bewoners en waar nodig wordt er adequaat ingegrepen

• Reisperiode: maak een keuze
  • Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Prima camping voor oud en jong genoeg te doen en heerlijk omgeving

Gezellig camping vriendelijke mensen en genoeg te doen voor kinderen en voor oudere ik en mijn kinderen hebben genoten. Mijn ki deren kunnen niet wachten tot wij weer daar heen gaan,prima service en schoon sanitair echt heerlijk om daar te zijn

Goed vriendelijk en netjes

Geen camping meer

Ondanks dat alles dicht was ivm corona ook het sanitair hebben we toch het de volledige prijs moeten betalen en ik vind dit niet reëel. Ook is niet meer een camping maar chalet park. Ons zullen jullie dan ook na 3 jaar niet meer terug zien.

• Reisperiode: mei

2019 was voor ons op u camping niet leuk

wij zijn 80 jaar geweest en ouderdom komt met gebreken. voor onze leeftijd is u camping niet meer geschikt de toiletpotten zijn veel te laag en geen invalide douche na 5 x op u camping te hebben gestaan moeten wij een andere camping zoeken

• Reisperiode: juni
  • Reisgezelschap: N.v.t.

Wij zijn tevreden en verblijven er graag.

Wij gebruiken onze plaats als buitenverblijf en komen er regelmatig. Fijn dat we onze plek in de winter ook kunnen bezoeken. Wij vinden het jammer dat er diverse bomen zijn moeten wijken voor de uitbreiding van de nieuwe plaatsen. Het leggen van contact met andere bewoners gaat langzaam. Mede omdat dit jaar geen activiteiten zijn geweest.

mooooi

Wij hebben onze stacaravan verbouwd en dus vaker op campi g geweest Bevald heel goed vriendelijke mensen En heeel veel rust

geweldig

rustig gelegen, schoon park Enige minpunt is het wild parkeren, auto's/busjes/aanhangers staan langs de weg geparkeerd, waardoor je bij het langsrijden bijna in de heg van de bewoners zit. Ook wordt er niet zo nauw gekeken waar men parkeert, gewoon bij iemand anders op de parkeerplaats

• Reisgezelschap: met partner

Een zeer vriendelijk familie camping.

Goed verzorgd en netjes onderhouden familie camping, die zeer goedd staat waarbij iedere caravan goed onder houden wordt.

• Reisperiode: maart

Heerlijk

Wij hebben het heel fijn op Marisheem en zijn uitermate tevreden, het is natuurlijk een raar jaar vanwege Corona en de brand in het receptie gebouw maar alles is goed geregeld. We hebben eigenlijk maar een minpuntje en dat is de WiFi, het is niet mogelijk om op het internet te komen, het lukt wel maar je moet heel lang wachten. Verder geen klagen en hopen op een mooie toekomst hier op Marisheem. Groetjes, Fam. Reijnders

Wij zijn zeer te vreden

Niets is hier te veel als je iets vraagt

gewoon goed !!

Kom er heel graag !blijven aan de camping bezig met onderhoud en vernieuwing

• Reisgezelschap: alleenreizend

Coronavakatie

Tijdens ons verblijf was de horeca meestal gesloten en was het recreatieteam niet actief Hierdoor was de vakantiebeleving beperkt. Tevens is het aandeel vaste bewoners naar onze mening te groot.

• Reisperiode: juli
  • Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

Hier voel je je pas thuis.

Van harte aanbevolen.

Toppie

• Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

Ben zeer tevreden over deze camping

Ben tevreden over deze camping .

• Reisgezelschap: N.v.t.

We hebben een heel gezellig jaar gehad, ondanks de beperkingen van Corona!

We hebben het gezellig gehad op ons eigen perceel en de jongens hebben genoten van het zwembad en het bos.

Ons nieuwe thuis

Wat een heerlijke belevenis. We hebben een fantastisch jaar achter de rug om onze plek helemaal naar onze zin te maken. Fijne samenwerking van de eigenaren gehad die met ons mee wilde denken om onze plannen te realiseren.

Ik heb genoten

• Personeel N.v.t.
  • Reisgezelschap: alleenreizend

Mooi terrein. mooi zwembad, goede fiets omgeving, mooie plekken.

Wij waren daar in de hete maand juni 2019. We kregen een mooie schaduwrijke ruime plek De horeca veel ons tegen, eigenlijk alleen vette hap en bijv. geen salade mogelijk. E.e.a. wel begrijpelijk want er moet wel vraag naar zijn. Wij hebben veel mooie fietstochten in de omgeving gemaakt, met een E-fiets is 40- 50 km gemakkelijk te doen. Door de corona maatregelen zijn we dit jaar niet in juni en juli wegeweest, maar hopelijk volgend jaar weer wel.

• Reisperiode: juni

prima camping

alles is op deze camping prima in orde. alleen de ontvangst en service bij de receptie kan wel wat vriendelijker.

• Omgeving N.v.t.
  • Reisperiode: september

Es hat uns gut gefallen

Es hat uns gut gefallen. Sehr behilflich bei kleineren Problemen. Für uns Rentner eigentlich nicht so geeignet aber das war so geplant, weil Tochter mit unseren Enkeln vorher schon da waren. Für Familien mit Kindern toll.

Klantvriendelijk, prima plaatsen.

Helaas in het voorseisoen weinig faciliteiten. Bar, zwembad, speeltuin etc. Ook beperkte sanitair mogelijkheden. Wel prima plaatsen.

• Reisperiode: mei

Een fantastische camping!

Dit is een camping die voor hun bezoekers klaar staan. Wij hebben dit aan de lijve ondervonden. Ik kreeg tijdens onze vakantie een herseninfarct en kwam in het ziekenhuis te liggen. Dit was aan het einde van onze vakantie. Mijn man kon gewoon op de plaats blijven staan en naar afloop toen ik uit het ziekenhuis kwam en weer naar huis kon waren er hiervoor geen extra kosten. Dus dit is een heel mooi gebaar. Wij waren al blij dat hij tijdens die periode gewoon op zijn plaats kon blijven staan. Klasse hoor.

Over Camping Marisheem

Marisheem is gelegen in het midden-limburgse plaatsje Echt, in ‘het smalste stukje Nederland’ en grenst daardoor direct aan de Belgische- en Duitse grens. Er is in directe omgeving genoeg aanbod aan allerlei activiteiten voor jong en oud. Het park biedt meerdere manieren van recreëren. U heeft de keuze om op een Jaarplaats te recreëren in uw chalet of voor een halfjaar op een Seizoenplaats in uw toercaravan. Voor een kortere vakantieperiode kunt u met uw caravan/camper terecht op een toeristische Kampeerplaats! Op Marisheem heerst een familiaire/persoonlijke sfeer. Wij willen dat u zich als gast bij ons geheel thuis voelt!