Eén van de beste campings in Nederland met alles erop en eraan.

Spijtig dat er niet meer plaatsen zonder bomen zijn. Met een schotelantenne wordt het zoeken om ontvangst te hebben.

Greweldoe!

De kids hebben een geweldige tijd gehad, dus wij ook :-)

Is goed bevallen

zeer nette camping met veel vertier voor de kids

Ruime kampeer plaatsen op een zeer nette camping, schoon sanitair veel vertier voor de kids. wij komen zeker nog een paar keer terug

Super, heel vriendelijke mensen

Wij zoeken in de paasvakantie nog eens te komen maar deze keer met de kindjes

Geslaagd moeder-dochter weekend.

Samen met mijn dochter ons eerste moeder-dochter weekend beleefd. De ontvangst bij de repetitie was top! De medewerkster ging helemaal mee in het enthousiasme van mijn dochter die struikelde over haar woorden hoezeer ze uitkeek naar het verblijf in de Tipi. De Tipi werd met twee duimen omhoog en een brede glimlach door mijn (5 jaar) beoordeeld. En die glimlach is niet meer van haar gezicht verdwenen dat weekend. Die van moeders wel, na op de eerste dag, 4 uur onophoudelijk zwemmen, bubbelen en van de glijbaan...(en toen moesten we nog 3 dagen).

Gezellig met kleinkind weekje camping

Af en toe wat matig weer. Geen probleem op de camping. Er wordt van alles georganiseerd!

Goed georganiseerde camping, waarbij het animatie programma het verschil maakt.

Zeer leuke camping voor gezin met kinderen. Door het animatie programma zijn onze kinderen niet van de camping af te krijgen. Dit maakt het verschil waarom we terug komen. Ga zo door.

Super leuke camping

Super leuke camping en veel te doen voor de kinderen!

Niet voor alle leeftijden activiteiten

Ik heb 3 kinderen van 5-9 en 15. Er waren veel activiteiten voor 7 tot 12 dus andere hadden weinig te doen.

Super camping!!

Al meerdere keren geweest, maar het niet een feest om terug te komen!

Alles is fijn, vriendelijk en netjes

Mooie ruime kampeerplek, schone en verwarmde wasplaats en fijn zwembad voor de kinderen.

genoten

ik was een beetje teleurgesteld met mijn dochter dat er zo weinig activiteiten waren voor ouderen(16+) in de herfstvakantie. daardoor heb ik besloten niet meer in de herfstvakantie bij jullie te boeken. ik miste namelijk een gezellige bingo avond voor 16+ b.v. of een gezellige filmavond in de kantine of op de zolder etc etc daardoor waren wij toch vaak van de camping weg terwijl dat nooit de bedoeling is.

Onvergetelijke,vakantie en verblijf b

Verbleven in een funlodge met onze twee kinderen van vier en een jaar oud.Hebben geboekt van 21 oktober tm 25 oktober, maar de kinderen en wijzelf vonden het zo leuk en gezellig dat wij zelfs nog bij hebben geboekt, en pas zondag 27 oktober naar huis zijn gegaan.Iedere dag was er in de vakantie periode genoeg entertainment te doen voor de kinderen, als de kinderen genoten,genieten wijzelf ook, onze oudste heeft bijna iedere morgen geknutseld op de knutsel zolder, wat hij altijd heel erg gezellig vondt, en nog meegedaan aan de Swingo en Bingo en lampion optocht. Kimderdisco de kinderen en wijzelf hebben ons geen moment te hoeven vervelen.Vrijdag een skelter gehuurd en de oudste van vier het kabouterpad hiermee gereden echt een aanrader, op alle veldjes heel erg leuke speeltuinen voor de kinderen. Deze camping verdient echt vijf sterren en van ons zelfs meer.Leuk zwembad en hele leuke activiteiten voor jong en oud. Camping verlaten met tranen in onze ogen

Wauw, wat een super beoordeling Janneke! Bedankt. Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten met zijn allen. Nu lekker nagenieten van de leuk herinneringen en hopelijk zien we jullie in de toekomst weer eens terug. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

De eerste week met de kleinkinderen was het slecht weer. Maar ze hebben zich prima vermaakt. Zeker in het zwembad de wijde blik, ook op de pump track en met animatieteam. De tweede week zonder de kleinkinderen, was het weer beter en hebben we mooie fietstochten gemaakt in de prachtige omgeving. Helaas werd mijn vrouw op een nacht ernstig ziek. We zijn onmiddelijk naar het ziekenhuis in Veldhoven gereden waar zij direct een spoedoperatie moest ondergaan. Na overleg met het bureau van de camping mocht ik de caravan een dag langer laten staan omdat het niet mogelijk was om op de vertrekdatum, de caravantent etc af te breken en te vertrekken. Ik kreeg zelfs geld terug voor de dagen dat wij niet van de vakantie konden genieten. Dat alles maakt dat deze camping met het personeel, 5 sterren van ons krijgt.

Bedankt voor je review Paul! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je vrouw ziek werd tijdens jullie vakantie. Hopelijk gaat het weer goed met haar inmiddels? Hopelijk kunnen jullie nog eens terugkomen, zodat jullie wel optimaal kunnen genieten van LekkerVakantie op TerSpegelt. Nogmaals ontzettend bedankt voor de 5 sterren en de lieve woorden richting ons als personeel. Het minste wat we konden doen om te situatie te verzachten vinden wij. Hopelijk tot ziens! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Wederom een heerlijke week op een schoon, gezellig en mooi park

Al de nodige jaren komen wij op Terspegelt in de herfstvakantie. Steeds maken wij gebruik van een huuraccomodatie. Dit jaar voor het eerst een outback lodge tent. Wat een super verblijf! Wat steeds weer opvalt aan Terspegelt: het is er schoon, gezellig, rustig, de accomodaties zijn prima in orde, netjes onderhouden, net als het sanitair. Nog meer valt op dat het personeel ALTIJD vriendelijk en behulpzaam is. Wij hebben geen negatieve opmerkingen!

Minder als andere jaren

Animatie team was matig. Werkplaats was vol en niet voldoende materiaal, kinderdansen via scherm, daar was team meer met zich zelf bezig. Andere jaren beter georganiseerd met meer ervaren ( ouder ) team naar onze mening.

Minder geschikt in het naseizoen

Voor de tweede keer naar TerSpegelt gegaan. Vorige keer was goed bevallen. Echter in het naseizoen zijn een hoop activiteiten niet meer te doen op de camping. Dat is wel jammer. Mijn tip kom in het hoogseizoen dan is er meer te doen. Privé sanitair is wel echt verouderd. Heater werkt maar kort waardoor het nooit echt warm te krijgen is in het hokje. Het is ook nog eens vrij klein en er zijn nauwelijks haakjes op spullen aan te hangen. Aansluitpunt voor elektra zit erg ver weg van de plaats waardoor het soms wel even uitmeten is hoe je uitkomt met je stroom. Dit kan wel beter naar mijn idee.

Wij hebben met de kleinkinderen (leeftijd tussen 2 en 5 jr) een week gestaan en we hebben allen genoten. Fijn dat dit een camping is zonder honden! Heerlijk!

Bedankt Anny! Super om te lezen dat jullie zo hebben genoten samen met jullie kleinkinderen. Hopelijk tot ziens! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Helemaal prima verblijf

De kids hebben genotennin het zwembad en het heerlijke eten.

Geweldige camping voor jonge kinderen

Ruim aanbod van activiteiten Enthousiast animatieteam Zwembad leuk vernieuwd Ondanks einde seizoen in supermarkt voldoende aanbod dit was vorig jaar anders Funlodge super ruim en luxe Tip bid een midweek huur aan voor de bmx fietsen!

Een 10! Super!! Bedankt voor je beoordeling. Wat geweldig om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over jullie verblijf. De tip zal ik intern bespreken! Bedankt daarvoor. Hopelijk tot ziens op het park. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Ondanks een regenachtige week genoten van de lounge, zwembad, restaurants en bosrijke omgeving. Alles is voorhanden en overal vriendelijke mensen.

Hele fijne vakantie gehad erg leuke voor kinderen veel te doen alles aan wezig