Oost west thuis best maar Terspegelt voelt als 2e nest

We zijn net weer thuis van een heerlijke week vakantie. Die veel te kort was. Wat een heerlijk park is dit zeg. Er is een ruime keus in kampeer plekken en chalets. Die allemaal zeer goed onderhouden en schoon zijn. Je kunt wel merken dat het personeel daar met plezier werkt. En ja het is een cliché maar als de kinderen plezier hebben hebben de ouders dat ook.....dus een dikke pluim voor het animatie team. Tot volgend jaar

Super vakantie

De jongens hebben zich uitstekend vermaakt en papa heeft genoten op het terras en bij de caravan

genieten omdat het kan

Ik en mijn 13 jarige zoon hebben 4 dagen doorgebracht in een van de huisjes op palen bij het water. Ik ben een echte groengenieter en was zeer verheugd omringt te zijn door mooie weidebloemen en bijzondere beplanting, zoemende bijen, vlinders, eenden en konijntjes. Zelfs de mensen van tuinonderhoud zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt top service. Bijv: een belletje naar de avondwacht en er werd meteen actie ondernomen toen campinggasten iets te veel lawaai maakten in de late avond. Mijn zoon heeft zich uitstekend vermaakt met bandrafting, blob-springen, mountainbiken e.d. Vooral voor jonge kinderen is er een breed aanbod en uitstekend binnenzwembad. Ik overweeg sterk om volgend jaar weer te gaan.

Camping voor alle leeftijden !

Grote camping, echter door het vele groen en goede indeling voldoende rustige plekken. Voor de hele kleintjes geschikt door Sterrenstrand, recente aanpassingen in het zwembad, kabouterpad etc. Volop mogelijkheden voor oudere jeugd / volwassenen: midgetgolf, mountainbiken in de natuurpoort, familie fit/bootcamp, aquajoggen, waterfietsen, tokkelbaan, bandraften + blobben behoren echt tot de hoogte punten. Verder een pumptrack, fietscrossbaan, zwemvijver, visvijver, sportveld voor voetbal / knotshockey / archerytag etc. Te veel om op te noemen. Verder doet iedereen (receptie, technische dienst, recreatieteam) heel hard zijn best om het iedereen naar de zin te maken !

Meest variabele vakantiepark voor zelfstandige kinderen en gezin.

Waterlodge geeft bij zomerweer een herinnering aan Ka Sok of andere Thaise eilanden.

Wauw bedankt voor deze mooie beoordeling Harry! Wat fijn om te horen dat jullie ook zo hebben genoten van dit heerlijke plekje op ons park, en dat gewoon in het Brabantse Eersel hè. Hopelijk zien we jullie snel weer eens terug! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Het was een eindje rijden, maar zeker de moeite waard. We werden erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. Wat ons erg opviel was de positieve sfeer in het hele park en bij alle mensen die wij aan het werk gezien hebben. Dit werkt door op de gasten. Zelfs de weinige regels die er zijn zijn positief geformuleerd. Het park zag er netjes uit en het zwembad met overdekt strand was voor onze kinderen heel erg leuk. Wij komen vast nog eens terug. Ook om de BMX baan te proberen.

Erg leuke camping waar veel te doen is...ook qua activiteiten die aangeboden worden. Net sanitair. Leuk zwembad met binnenstrand.

Heerlijk weekend genoten van een super mooie outback comfort lodge voorzien van alle gemakken. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt, zoveel te doen dat de vakantie eigenlijk te kort was. Super service van het personeel bij vragen, die werden direct opgelost. Zelfs de vergeten spullen zijn nagestuurd. Wij kijken uit naar een volgende vakantie op deze leuke camping!!

Erg leuk park, wij zaten in een lodge tent echt aan te raden!

Wat hebben wij afgelopen week genoten op deze camping. Bij aankomst waren we blij verrast met onze accommodatie, geweldige Lakeview Lodge aan het water. En met een heerlijk zonnetje aan de lucht was het genieten in onze loungebak op het terras van onze lodge. De kinderen hebben zich de hele week vermaakt bij diverse leuke activiteiten die op de camping georganiseerd werden. Uiteraard werd er ook gezwommen in het Sterrenstrand Bad en een keer getokkeld van de tokkelbaan. Kortom; een fantastische korte break in onze meivakantie; onze kids hebben genoten en wij dus ook!! Ga duimen voor een gratis verblijf; ben nu al benieuwd naar hun gezichten als we kunnen vertellen dat we deze gave prijs gewonnen hebben. Terspegelt; bedankt voor jullie gastvrijheid en prachtige camping, we komen zeker terug (met/of zonder prijs ;).

We hebben in een woord genoten in de bosvilla van recreatiepark Terspegelt.dit is een toplocatie!

Hele mooie en fijne camping. Kan echt geen minpuntje vinden. Alles bij de hand ook als je eens geen zin hebt om te koken. Restaurant, snackbar alles prima. Eerdere jaren altijd naar Frankrijk in het najaar maar nu een maand op Terspegelt in september en heel goed bevallen. Ook een mooie omgeving fijn om te fietsen. Volgend jaar komen wij beslist weer terug.

We hebben een fantastische vakantie gehad, met voor de kineren veel te doen, ze hebben zich geen moment verveeld en wij als ouder zijnde genieten dan ook. Klasse.

Prachtige plekken, rust, ruimte, heerlijk eten en overal leuke behulpzame medewerkers. Kortom: top

Super camping!! Alles super schoon. Kinderen hebben zich geen moment verveeld. Personeel helpt je bij alles, echt top!!

We zijn met 2 van onze kleinkinderen (3 jaar) een midweek op vakantie geweest op de camping. De 2 meisjes zijn vol over het verblijf van 4 dagen (oktober 2018). Een prachtig campingpark met ruime plaatsen, met een gevoel van openheid en mooi uitzicht op de vijver(s). Ook de activiteiten spreken de kinderen aan: zwembad, sterrenstrand, speeltuin, resto, kabouterpad,... Proficiat, een mooie familiecamping, we komen zeker nog eens terug en bevelen de camping zeker aan bij onze familie en kennissen.

Wij hebben in het weekend van 5-6-7-8 okt ons jaarlijkse opa en oma weekend gehouden met 2 opa`s en twee oma`s en 12 kleinkinderen. We zaten in de waterlodge en wat waren die schoon en comfortabel. We hebben altijd een dropping op vrijdagavond en dan de medewerking van het personeel om ons het nummer van de nachtbewaker te geven zodat we na de dropping door de achterpoort weer binnen konden. Dan de vriendelijkheid bij de receptie en in het zwembad een en al lof over de badmeesters.Er wordt apart koffie gezet voor ons omdat de automaat kapot was en wij er al geld in gegooid hadden en het restaurant gesloten was. De kinderen hebben ontzettend genoten van het zwembad voor elke leeftijd is er vertier. Onze kleinkinderen waren tussen de 3 en 14 jaar en voor allemaal was er volop te genieten van crossbaan tot speeltuin, tokkelbaan noem maar op. Toen gevraagd werd waar gaan we volgend jaar opa en oma weekend houden was het uit alle kelen ........HIER NAAR TOE. Dus wij en de kids hebben er nu al weer zin in. Jullie zijn echt een top camping onze complimenten!!

Wij hebben dit jaar ons jaarlijks Opa&oma weekend gereserveerd in 2 waterlodges op camping Ter Spegelt. Wij gaan nu voor de 6de keer samen met onze 6 kleinkinderen en mijn zus, zwager en hun 6 kleinkinderen. Van vrijdag tot zondagavond een weekend weg. Ieder jaar staat het weekend in het teken van een door ons zelf bedacht thema. Dit jaar was het thema "Rijk van Nederland". Vooraf zijn we, na een aantal jaren op dezelfde plek te hebben gezeten, naar iets anders gaan zoeken en de waterlodges op Ter Spegelt gaan bekijken. Wij waren meteen erg enthousiast over zowel de prachtige tenten als de ligging van de tenten. Maar ook over het mooie zwembad. We hebben daarop meteen besloten te reserveren. Wat hadden we weer geluk met het weer, de kinderen waren enthousiast over de crossbaan die vlak achter de tenten ligt, en alle speelruimte rondom. Ook het zwembad was bij de kids een groot succes. Wat wij zeker willen vermelden is de vriendelijke en gastvrije benadering van het personeel. Alles bij elkaar heeft het weekend fantastisch gemaakt. Volgend jaar komen we zeker terug.

We hebben genoten van ons weekend in de verandachalet, de papa’S met de kids onder een stralende zon, kort bij de speeltuin, ontbijten, middag en avondeten op het gras wandeling rond de plas,.... sterrenstrand en zwembad, kortom alles wat er nodig was ook de zon

Onze eerste vakantie op Terspegelt met onze dochter was echt Top!! We hadden een LoungeCabin geboekt. Maar bij aankomst was het zeer koud en dan vooral de nachten. We zijn de volgende dag naar de receptie gegaan de situatie uitgelegd, ik kan alleen maar zeggen wat een top service! We werden direct omgeboekt naar een andere accommodatie. We hebben echt een fantastische vakantie beleefd! Zoveel leuke activiteiten en speelgelegenheid. Wij als ouders hebben ook echt een ontspannen vakantie gehad. Wij zijn verkocht aan deze recreatiepark.

Zoals al beschreven in totaal oordeel (10) hebben wij en de kinderen (weekenden) gedurende 3 weken in de maand september een super vakantie gehad. Ondanks het na-seizoen was er veel te doen (activiteiten) en alles open ,wat op veel parken anders is! Het onderhoud van het park is zeer netjes, ook de voorzieningen in goede staat en schoon(wc op park zelf etc.!!) De klantvriendelijkheid van het personeel was zeer fijn en gaf je het gevoel gewaardeerd te zijn als gast. De kinderen willen alweer terug! Dit zegt genoeg over het park!

Fijne camping met vriendelijke medewerkers. Ruim gesorteerde winkel. Wij komen in 2019 terug.

We hebben een midweek in een lounge cabin overnacht. Wat zag alles er netjes en verzorgd uit. Ook nog genoeg activiteiten voor onze dochter van 2.5 dit hadden we niet verwacht in september. Een mooi zwembad erbij en het sterrenstrand zag er ook super uit. Recreatieteam was ook goed gemotiveerd en al het personeel was vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Een hele fijne camping, alles netjes in orde. Wij stonden met onze caravan op veldje met privé sanitair, was echt super. En het zwembad, geweldig fijn. Hele fijne weken gehad

Wij kozen voor onze tent een plaats met private douche en wc, vlakbij het meer. Ideale combinatie van comfort en de sfeer van camperen. Een aanrader.

Over Recreatiepark TerSpegelt

Filter op Taal