Super! Voelt als "thuiskomen" elke x weer! Even weg van zorgen en volop genieten!

Ter Spegelt is een "super camping", geweldige accommodaties, vriendelijk personeel. Mogelijkheden voor zowel goed als slecht weer. Ik bezoek jullie 'camping' inmiddels al denk ik 20 jaar, per tent, camper, lounge cabin en alles is even super! Voor ons was het ook nu weer geweldig voor de kids en mij. Vooral voor mijn dochtertje zij maakte volop vriendjes en mocht even zijn wie ze is! Super! Kan nier wachten om weer te komen samen met mijn kanjers

Hi Iris, Allereerst, bedankt voor deze mooie review! Wat leuk dat je al zo lang terugkeert naar TerSpegelt om je vakantie te vieren. Super leuk om te zien dat je dit ook doorgeeft aan je kids en dat zij ook heerlijk kunnen genieten op ons park. Wij zien jullie graag weer terug! Tot de volgende keer. Michelle | Recreatiepark TerSpegelt

Top vakantiepark, vriendelijk personeel

Wij verbleven in een luxe 6 persoonschalet op veld 53, chalet 10. Dit was echt een heel mooi en nieuw chalet met een grote veranda waarop een loungeset en een 6 persoons tafel met stoelen staan. Echt hele grote veranda, ideaal met mooi weer. Ook binnen alles picobello! Keuken met vaatwasser, combi oven. Wifi voor 4 aparaten erbij. En dan het zwembad met sterrenstrand: fantastisch en goed schoongehouden. Voldoende toezicht door de vriendelijke mensen die ook de animatie verzorgden. Is er dan geen minpunt? Nou, een klein minpunt: het stikt er van de duitse vakantievierders. Zo erg dat je als nederlander zelf standaard in het duits wordt aangesproken. Tja, dat is toch een beetje vreemd. Ik schat 95 % duitsers en 5% nederlanders. Maar goed, dat heeft verder geen invloed gehad op onze fijne week in ter spegelt.

Hi Cindy, Wat fijn om te lezen dat jullie verblijf in de VerandaChalet zo goed bevallen is! Tevens is het super om te zien dat jullie zo genoten hebben van onze faciliteiten. Wat betreft de Duitse gasten, het was inderdaad druk wegens de herfstvakantie en een speciale feestdag in Duitsland. Bedankt voor de terugkoppeling en deze mooie beoordeling. We zien je graag nog eens terug bij TerSpegelt! Michelle | Recreatiepark TerSpegelt

Wat een compleet recreatiepark voor jong en oud!

Wij zijn met onze 2 kinderen van 2 jaar en 3 maanden in oktober 2019 op recreatiepark TerSpegelt verbleven in de funlodge voor 6 personen. Wat leuk dat je de gezelligheid van een camping kunt combineren met het gemak van een ruim verblijf. Het woon- en eetgedeelte aan de voorkant van de lodge is ruim en compleet ingericht. Het slaapgedeelte bestaat uit houten kamers met schuifdeuren, wat net even zorgt voor een comfortabel en warm gevoel. De straalkachel heeft goed zijn werk gedaan tijdens onze midweek om de lodge op een aangename temperatuur te krijgen. De bedstee (met daaronder een speelruimte) is een leuk detail, maar voor onze (jonge) kinderen nog niet veilig te gebruiken ivm de hoogte en het trapje. Misschien een tip om de deurtjes van de bedstee dicht te kunnen maken met een schuifje/slot? Een heerlijke regendouche en buiten een grote veranda met lounge- en schommelbank maakte het verblijf helemaal af. Onze peuter kon fijn spelen op het veldje met klimrek en zand, wat hij gebruikte als zandbak. De lodge ligt dichtbij de receptie en supermarkt de Spar, welke een erg compleet assortiment verkoopt. Ook de optie van afhalen of bezorgen van eten op de camping was voor ons een groot gemak met 2 kleine kinderen. Het Sterrenstrand en zwembad waren zo'n 6 minuutjes lopen en direct een hit bij onze peuter. Beide goed gericht op jonge kinderen. Jammer dat het water van het sterrenstrand nu erg koud was! Erg fijn dat je bij het sterrenstrand naar binnen kunt met je kinderwagen en je van daaruit naar het zwembad kunt en weer terug. Lekker even een tosti of broodje eten en daarna weer terug om uit te rusten van al dat spelen en gespetter. Kortom, een fantastisch verblijf. Wij komen zeker nog een keer terug. Waarschijnlijk in het hoogseizoen om ook gebruik te kunnen maken van alle andere faciliteiten op het park welke nu niet geschikt of open waren vanwege kouder weer/laagseizoen.

Wauw Krista, een 10! En wat een mooie review! Dit zien wij heel graag. Wat goed om te lezen dat jullie verblijf in de FunLodge zo goed bevallen is. Wat betreft de deuren van de bedstee, deze feedback zullen we meenemen. Verder is het ook super om te horen dat je kids zich zo hebben vermaakt in SterrenStrand. Wat betreft de temperatuur van het water, het is natuurwater en dat kan in het laagseizoen inderdaad wat koud zijn. Super bedankt voor de terugkoppelingen en de complimenten! Wij zien jullie graag nog eens terug bij TerSpegelt! Michelle | Recreatiepark TerSpegelt

Super leuk weekend gehad!

Wij hebben een super leuk weekend gehad. De kinderen hebben er enorm van genoten van alles wat er op het park te doen was van wandelen in de bossen tot kastelen bouwen op het sterrenstrand, van bommetjes maken in het zwembad tot glijden van de glijbaan, van tokkelen tot crossen in de pump track, van spelen in de speeltuin tot bouwen in de werkplaats. Alsje met kinderen naar de camping wil, is Ter Spegelt een zekere aanrader voor jong en oud. Wij komen er zeker nog een keertje terug.

Geweldig reactiepark met vele activiteiten

Super reactiepark met vele activiteiten. Van zwemmen tot binnenstrand. Buiten zwemmen. Diverse activiteiten op het park maar ook diverse activiteiten in de omgeving. Mooie ligging. Dichtbij diverse winkelmogelijkheden tot natuur en cultuur. Super verblijf gehad.

Heerlijk genoten in een luxe Glamping Lodge

Bij binnenkomst waren we onder de indruk van de ruimte in de lodge. De kinderen waren overal enthousiast over: het stapelbed, de bedstee, de speelruimte onder de bedstee. Toen we aankwamen was het niet al te warm, maar de heater had de hele ruimte binnen een kwartier aangenaam verwarmd. Een stofzuiger zou geen overbodige luxe zijn, omdat je het vuil door de kieren in de houten vloer bijna niet bij elkaar geveegd krijgt. Het sterrenstrand is leuk, maar voor de allerkleinsten (dreumes/peuters) misten wij wel een glijbaantje en/of speeltoestel. Vanaf een jaar of 4 zijn de toestellen die er staan wel geschikt. We waren laat in het seizoen en vonden het water erg koud. Het zwembad is voor kleine kinderen heel erg leuk. In het bloos bad lekker spetteren en spelen en in het andere bad leuk met de bootjes door de grachten varen.

Allereerst bedankt voor je review Thierry! Wat fijn om te horen dat de kinderen zo onder de indruk waren van onze gloednieuwe GlampingLodge. Dat horen wij graag! Wat betreft de stofzuiger, het is voor ons helaas niet mogelijk om alle accommodaties te voorzien van een stofzuiger. Wel is het mogelijk om even een stofzuiger te lenen bij de receptie mocht dat gewenst zijn. Wellicht een tip voor jullie (hopelijk) volgende bezoek aan TerSpegelt! Bedankt ook voor de terugkoppeling wat betreft SterrenStrand en het zwembad. Wat betreft de temperatuur van het water in SterrenStrand, aangezien het natuurwater is kan het water in voor- en najaar inderdaad wat fris zijn. Wel proberen wij de ruimte warm te houden door middel van heaters. Goed om te horen dat jullie kids zo hebben genoten in het nieuwe Bloos' Bad en de Canalplay. Nogmaals bedankt voor de terugkoppeling en hopelijk zien we jullie weer terug op ons park. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Ontspannen

We hebben een week buiten het hoogseisoen op het park geweest in een 6+caravan. Alles zat erop wat nodig was en er waren leuke activiteiten voor de kinderen. In de caravan was alleen glazen servies, voor de kinderen is een plastic bord en beker en aangepast bestek wel praktisch, dit was het enige wat we miste. Top camping!

Hoi Marijke, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je verblijf in een 6+ caravan goed bevallen is. Tevens bedankt voor je feedback, dit zullen we intern bespreken. Graag tot ziens bij TerSpegelt! Michelle | Recreatiepark TerSpegelt

Wat een begrip, en medeleven door en van het personeel receptie

Wij stonden kant en klaar met onze caravan om naar het park te gaan. Op dat moment kregen wij een zorgelijk bericht, en moesten afhaken. De communicatie telefonisch en via mail met de receptie was zo begripvol, alles werd heel goed afgehandeld die zorg hadden we niet meer. En naar een paar dagen een persoonlijk kaartje met veel sterkte toegewenst, wat een fijn en warm gevoel gaf dat. En wij komen zeker weer terug wanneer we weer in een rustig vaarwater komen.

Wat ontzettend vervelend hoe het gelopen is, maar wat fijn dat we het iets draaglijker hebben kunnen maken. We kijken ernaar uit om jullie te verwelkomen als alles weer in rustig vaarwater is gekomen. Tot dan! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Heel prettig verblijf gehad en de kinderen hebben zich enorm vermaakt

Heel mooi park met veel faciliteiten in een mooie omgeving. Wij verbleven in een loungecabin met een speelveldje voor de veranda, wat erg leuk was voor de kinderen. Heel erg genoten van ons verblijf.

Toffe camping, wel last van muziek buiten het huisje

Wij zaten in een LougeCabin, prima accommodatie, alhoewel wat verouderd. Jammer dat er geen vriezer in het huisje zit, dat kan toch niet in 2019 én er is nog plek voor ook! Ook een upgrade qua televisiezender en beter beeld van de tv zou fijn zijn (kunnen kids bij slecht weer Nickelodeon kijken), nu is het aanbod zeer beperkt en de tv stoort (is niet verholpen na een melding en het bevestigen van een nieuwe kabel). De camping zelf is heel prettig en leuk voor kids tot 12 jaar. Er wordt veel georganiseerd, voor ieder wat wils. Het eten op de camping is prima. De Wijde Blijck is goed eten, vriendelijke bediening, betaalbaar. De Keizer is prijziger, maar superlekker eten en weer vriendelijke bediening. Spar supermarkt is goed gevuld, lekkere dingen te koop. Het zwemmeer is superleuk voor de kinderen en lekker groot, plek voor iedereen. Wij hadden de 1e week op het 'plein' met LoungeCabins een topweek met gezellig spelende kids en leuke rustige mensen. Week 2 zaten we iedere dag tussen de mensen die muziek buiten het huisje draaiden via bluetoothspeakers en/of draadloze radio die het nodig vonden om ons lastig te vallen met muziek van Dance tot top 40 tot de Snollebollekes en Bumba. Dat konden we niet waarderen en conform de huisregels is dit niet toegestaan. Actief hierop sturen en controleten vanuit medewerkers Terspegelt zou ontzettend fijn zijn, want op vakantie wil je vooral genieten van je rust en wij betalen toch niet weinig 2 weken camping. Als je die overlast wegneemt, geven wij de camping een 9! We gaan het volgend jaar nog een keer proberen, hopelijk houdt iedereen zich dan aan de regels.

Wauw Maria! Bedankt voor de complimenten. Wat fijn om te lezen dat je lekker hebt gegeten en genoten van het zwemmeer. Wat jammer dat jullie overlast hebben gehad, we zullen dit bespreken. Bij overlast mag je ook altijd bij de receptie binnenlopen. Verdere aanbevelingen zullen we meenemen, graag tot volgend jaar! Kijk ook eens naar onze nieuwe accommodaties de FunLodges en LoungeLodges. ^Michelle

Het was een geweldige camping er waren verschillende activiteiten voor ieder kind en voor volwassen.

Elke dag was er wel iets voor de kinderen tot twaalf jaar te doen maar niet Alleen voor hun maar ook voor de jongeren en zelf de kleintjes. Het is een gezellige maak ook een super leuke camping.

Super genoten!!

Wij hebben 2 weken gekampeerd bij camping ter Spegelt, met onze kids van 9,12 en 14.We kregen een warm welkom van de receptie, super persoonlijk. Erg handig dat de slagboom met kenteken registratie werkt. Het zwembad is leuk voor de kids. . Onze oudste(14) vond het zwembad te druk met speeldingetjes. Het meer is ook erg fijn, bij mooi weer en dat hadden we. Hier ook veel gebruik van gemaakt. Animatie was ook top!! We hebben een paar keer gegeten bij de Wijde Blick. Dit was erg goed en personeel was vriendelijk en meedenkend. Sanitair gebouw is prima en ruim opgezet en wordt met regelmaat schoongemaakt. Miste wel een dispenser in het toilethokje om de bril schoon te maken. Deze hing bij.binnenkomst om het hoekje (deze wordt dan snel vergeten) Wij stonden op veld 12 plek 10. Dit was een mooie plek dichtbij het zwemmeer en zwembad. Alleen een hele natte plek bleek na een regenbui. (we hebben een tent) tijdens het opruimen kwamen we er wel achter, duurde lang voordat de onderkant van de tent droog was. De plek is prima alleen hier moet geen tent neergezet worden!! Maar verder een super leuke vakantie gehad, en zeker een aanrader!

Hoi Sandra, Wat fijn om te lezen dat je vakantie goed bevallen is. We hopen dat je samen met de kids genoten hebben op TerSpegelt! Bedankt voor deze hele mooie review en heel graag tot ziens! Michelle | Marketing & Communicatie | Recreatiepark TerSpegelt

Tja

Pluspunten; - mooie ruime plekken - grote zwem meren Minpunten - toilet gebouwen smerig, geen prullenbakken in de dames toiletten, hoeveelheid haren in afvoerputjes maar 3x op een dag vluchtige schoonmaak. Bij de receptie aangegeven ze zouden het doorgeven...... - tot begin van de nacht herrie - vaste gasten die doen alsof de camping van hun is Nachtwakers geven aan dat ze er grote problemen mee hebben en dat was het. Jammer hoor want de camping zelf is leuk maar voor ons geen 2e x

Hallo Linde, Bedankt voor je pluspunten en opmerkingen. We hebben inderdaad doorgekregen dat er overlast is geweest, hier zijn maatregelen voor getroffen. Je opmerking over de sanitairgebouwen zijn intern besproken. Er zijn wel prullenbakken bij ieder damestoilet aanwezig, deze kon je vinden achter een klep in de muur. Bedankt voor je feedback en nog een fijne dag. Michelle | Marketing & Communicatie | Recreatiepark TerSpegelt

Geweldige plek op een bijzondere plek

Een heerlijk plekje aan het water in een prachtige tent! S’ochtend wakker worden door kwakende eendjes en lekker genieten van de ruimte en gezelligheid. Echt een prachtige complete camping voor iedereen. Ook het restaurant en de wandelpaden waren heerlijk

Hi Eva! Goed om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad. Fijn dat je hebt kunnen genieten van de omgeving en haar natuur. We zien je graag nog eens terug! Tot ziens bij TerSpegelt! Michelle | Marketing & Communicatie | Recreatiepark TerSpegelt

Fijne eerste glamping ervaring! Voor herhaling vatbaar.

Fijne en hartelijke ontvangst door de receptie, schone en mooie camping. Super glamping accommodatie gehuurd. Tip top in orde. Er wordt veel georganiseerd voor alle leeftijden. Mooie zwemmeren, schoon strand en netjes schoon.

Camping met veel faciliteiten maar een paar minpunten

Voor het eerst gekampeerd met de kinderen (6 en 8). Ruim voldoende faciliteiten voor hen om zich te vermaken. Restaurant en zwembad prima. Het enige waar we ons over hebben verbaasd is het lawaai tot diep in de nacht alsook de "fiets terreur" op deze camping. Vanuit werkelijke alle hoeken en gaten moet je bedacht zijn op fietsverkeer……….

Hi Eric, Allereerst bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn over faciliteiten, restaurant en zwembad! Minder om te horen dat jullie overlast hebben gehad tot diep in de nacht en dat jullie het fietsverkeer als vervelend hebben ervaren. Hebben jullie een melding gemaakt bij de nachtwacht wat betreft geluidsoverlast? Zij zijn in de avond en nacht altijd te bereiken en lossen dit normaal gesproken direct op. Ik hoor het heel graag! Alvast bedankt voor je reactie. Hopelijk hebben jullie ondanks bovenstaande toch genoten op TerSpegelt. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Locatie prima, beleid directie slecht.

Wij komen al 15 jaar achtereen op Terspegelt. Als ondernemer zijnde zou ik er meer werk van maken om mijn klanten beter te leren kennen. Op de receptie zou bekend moeten zijn dat er klanten binnen komen die al veel vaker geweest zijn. Een CRM systeem zou jullie daar bij kunnen helpen. Vervolgens is het WiFi systeem nog steeds erg slecht maar daar nog steeds ruim € 40,00 voor rekenen kan niet!! Zorg eerst dat het werkt! Dit is geldklopperij!!! De houding riekt naar arrogantie. De mensen komen toch wel!! De jeugd van 14 jaar en ouder wordt vergeten en is voor de directie waarschijnlijk een te moeilijke doelgroep. Bij De Apres Ski is er voor de jeugd niets meer te doen ( was vroeger wel anders ). Ik twijfel zeer of we volgend jaar weer komen en met mij vele anderen!!

Toppie!!!

We hebben bij jullie gekampeerd van 7 juli t/m 17 juli. We hebben genoten van jullie recreatiepark met alles erop en eraan. En de super vriendelijke medewerkers. Geweldig.! We hadden jullie jaren geleden al moeten bezoeken toen onze kinderen nog klein waren. Onze oudste zoon is al vanaf 24 april een van de medewerkers van jullie recreatieteam, voor zijn opleiding, hij leert enorm veel en dan ook nog volop genieten. Onze jongste zoon die een weekje later pas aansloot tijdens onze vakantie i.v.m. scoutingkamp, heeft ook volop genoten. De sfeer is gewoon top al vanaf dat je het recreatiepark oploopt of binnenrijd. Het is een groot park, maar als je er bent, merk je het niet zo. Ga zo door!

Hi familie Janssen. Wat een geweldige review! Bedankt hiervoor. Super om te horen dat jullie zo hebben genoten. Ook top dat jullie zoon Bear zoveel leert én dat hij zo geniet van zijn tijd bij TerSpegelt. Misschien ook nog ooit iets voor zijn jongere broertje, of dat toch niet? Hopelijk zien we jullie snel weer eens terug! Maar nu eerst lekker nagenieten... Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

SLECHT

Ik zit nu momenteel een uur in het restaurant De Wijde Blick met me laptop en ben niet geholpen ik vind dit erg jammer en ik word genegeerd door het personeel

Oost west thuis best maar Terspegelt voelt als 2e nest

We zijn net weer thuis van een heerlijke week vakantie. Die veel te kort was. Wat een heerlijk park is dit zeg. Er is een ruime keus in kampeer plekken en chalets. Die allemaal zeer goed onderhouden en schoon zijn. Je kunt wel merken dat het personeel daar met plezier werkt. En ja het is een cliché maar als de kinderen plezier hebben hebben de ouders dat ook.....dus een dikke pluim voor het animatie team. Tot volgend jaar

Super vakantie

De jongens hebben zich uitstekend vermaakt en papa heeft genoten op het terras en bij de caravan

genieten omdat het kan

Ik en mijn 13 jarige zoon hebben 4 dagen doorgebracht in een van de huisjes op palen bij het water. Ik ben een echte groengenieter en was zeer verheugd omringt te zijn door mooie weidebloemen en bijzondere beplanting, zoemende bijen, vlinders, eenden en konijntjes. Zelfs de mensen van tuinonderhoud zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt top service. Bijv: een belletje naar de avondwacht en er werd meteen actie ondernomen toen campinggasten iets te veel lawaai maakten in de late avond. Mijn zoon heeft zich uitstekend vermaakt met bandrafting, blob-springen, mountainbiken e.d. Vooral voor jonge kinderen is er een breed aanbod en uitstekend binnenzwembad. Ik overweeg sterk om volgend jaar weer te gaan.

Camping voor alle leeftijden !

Grote camping, echter door het vele groen en goede indeling voldoende rustige plekken. Voor de hele kleintjes geschikt door Sterrenstrand, recente aanpassingen in het zwembad, kabouterpad etc. Volop mogelijkheden voor oudere jeugd / volwassenen: midgetgolf, mountainbiken in de natuurpoort, familie fit/bootcamp, aquajoggen, waterfietsen, tokkelbaan, bandraften + blobben behoren echt tot de hoogte punten. Verder een pumptrack, fietscrossbaan, zwemvijver, visvijver, sportveld voor voetbal / knotshockey / archerytag etc. Te veel om op te noemen. Verder doet iedereen (receptie, technische dienst, recreatieteam) heel hard zijn best om het iedereen naar de zin te maken !

Meest variabele vakantiepark voor zelfstandige kinderen en gezin.

Waterlodge geeft bij zomerweer een herinnering aan Ka Sok of andere Thaise eilanden.

Wauw bedankt voor deze mooie beoordeling Harry! Wat fijn om te horen dat jullie ook zo hebben genoten van dit heerlijke plekje op ons park, en dat gewoon in het Brabantse Eersel hè. Hopelijk zien we jullie snel weer eens terug! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Het was een eindje rijden, maar zeker de moeite waard. We werden erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. Wat ons erg opviel was de positieve sfeer in het hele park en bij alle mensen die wij aan het werk gezien hebben. Dit werkt door op de gasten. Zelfs de weinige regels die er zijn zijn positief geformuleerd. Het park zag er netjes uit en het zwembad met overdekt strand was voor onze kinderen heel erg leuk. Wij komen vast nog eens terug. Ook om de BMX baan te proberen.