Het was een geweldige camping er waren verschillende activiteiten voor ieder kind en voor volwassen.

Elke dag was er wel iets voor de kinderen tot twaalf jaar te doen maar niet Alleen voor hun maar ook voor de jongeren en zelf de kleintjes. Het is een gezellige maak ook een super leuke camping.

Super genoten!!

Wij hebben 2 weken gekampeerd bij camping ter Spegelt, met onze kids van 9,12 en 14.We kregen een warm welkom van de receptie, super persoonlijk. Erg handig dat de slagboom met kenteken registratie werkt. Het zwembad is leuk voor de kids. . Onze oudste(14) vond het zwembad te druk met speeldingetjes. Het meer is ook erg fijn, bij mooi weer en dat hadden we. Hier ook veel gebruik van gemaakt. Animatie was ook top!! We hebben een paar keer gegeten bij de Wijde Blick. Dit was erg goed en personeel was vriendelijk en meedenkend. Sanitair gebouw is prima en ruim opgezet en wordt met regelmaat schoongemaakt. Miste wel een dispenser in het toilethokje om de bril schoon te maken. Deze hing bij.binnenkomst om het hoekje (deze wordt dan snel vergeten) Wij stonden op veld 12 plek 10. Dit was een mooie plek dichtbij het zwemmeer en zwembad. Alleen een hele natte plek bleek na een regenbui. (we hebben een tent) tijdens het opruimen kwamen we er wel achter, duurde lang voordat de onderkant van de tent droog was. De plek is prima alleen hier moet geen tent neergezet worden!! Maar verder een super leuke vakantie gehad, en zeker een aanrader!

Hoi Sandra, Wat fijn om te lezen dat je vakantie goed bevallen is. We hopen dat je samen met de kids genoten hebben op TerSpegelt! Bedankt voor deze hele mooie review en heel graag tot ziens! Michelle | Marketing & Communicatie | Recreatiepark TerSpegelt

Tja

Pluspunten; - mooie ruime plekken - grote zwem meren Minpunten - toilet gebouwen smerig, geen prullenbakken in de dames toiletten, hoeveelheid haren in afvoerputjes maar 3x op een dag vluchtige schoonmaak. Bij de receptie aangegeven ze zouden het doorgeven...... - tot begin van de nacht herrie - vaste gasten die doen alsof de camping van hun is Nachtwakers geven aan dat ze er grote problemen mee hebben en dat was het. Jammer hoor want de camping zelf is leuk maar voor ons geen 2e x

Geweldige plek op een bijzondere plek

Een heerlijk plekje aan het water in een prachtige tent! S’ochtend wakker worden door kwakende eendjes en lekker genieten van de ruimte en gezelligheid. Echt een prachtige complete camping voor iedereen. Ook het restaurant en de wandelpaden waren heerlijk

Hi Eva! Goed om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad. Fijn dat je hebt kunnen genieten van de omgeving en haar natuur. We zien je graag nog eens terug! Tot ziens bij TerSpegelt! Michelle | Marketing & Communicatie | Recreatiepark TerSpegelt

Fijne eerste glamping ervaring! Voor herhaling vatbaar.

Fijne en hartelijke ontvangst door de receptie, schone en mooie camping. Super glamping accommodatie gehuurd. Tip top in orde. Er wordt veel georganiseerd voor alle leeftijden. Mooie zwemmeren, schoon strand en netjes schoon.

Camping met veel faciliteiten maar een paar minpunten

Voor het eerst gekampeerd met de kinderen (6 en 8). Ruim voldoende faciliteiten voor hen om zich te vermaken. Restaurant en zwembad prima. Het enige waar we ons over hebben verbaasd is het lawaai tot diep in de nacht alsook de "fiets terreur" op deze camping. Vanuit werkelijke alle hoeken en gaten moet je bedacht zijn op fietsverkeer……….

Hi Eric, Allereerst bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn over faciliteiten, restaurant en zwembad! Minder om te horen dat jullie overlast hebben gehad tot diep in de nacht en dat jullie het fietsverkeer als vervelend hebben ervaren. Hebben jullie een melding gemaakt bij de nachtwacht wat betreft geluidsoverlast? Zij zijn in de avond en nacht altijd te bereiken en lossen dit normaal gesproken direct op. Ik hoor het heel graag! Alvast bedankt voor je reactie. Hopelijk hebben jullie ondanks bovenstaande toch genoten op TerSpegelt. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Locatie prima, beleid directie slecht.

Wij komen al 15 jaar achtereen op Terspegelt. Als ondernemer zijnde zou ik er meer werk van maken om mijn klanten beter te leren kennen. Op de receptie zou bekend moeten zijn dat er klanten binnen komen die al veel vaker geweest zijn. Een CRM systeem zou jullie daar bij kunnen helpen. Vervolgens is het WiFi systeem nog steeds erg slecht maar daar nog steeds ruim € 40,00 voor rekenen kan niet!! Zorg eerst dat het werkt! Dit is geldklopperij!!! De houding riekt naar arrogantie. De mensen komen toch wel!! De jeugd van 14 jaar en ouder wordt vergeten en is voor de directie waarschijnlijk een te moeilijke doelgroep. Bij De Apres Ski is er voor de jeugd niets meer te doen ( was vroeger wel anders ). Ik twijfel zeer of we volgend jaar weer komen en met mij vele anderen!!

Toppie!!!

We hebben bij jullie gekampeerd van 7 juli t/m 17 juli. We hebben genoten van jullie recreatiepark met alles erop en eraan. En de super vriendelijke medewerkers. Geweldig.! We hadden jullie jaren geleden al moeten bezoeken toen onze kinderen nog klein waren. Onze oudste zoon is al vanaf 24 april een van de medewerkers van jullie recreatieteam, voor zijn opleiding, hij leert enorm veel en dan ook nog volop genieten. Onze jongste zoon die een weekje later pas aansloot tijdens onze vakantie i.v.m. scoutingkamp, heeft ook volop genoten. De sfeer is gewoon top al vanaf dat je het recreatiepark oploopt of binnenrijd. Het is een groot park, maar als je er bent, merk je het niet zo. Ga zo door!

Hi familie Janssen. Wat een geweldige review! Bedankt hiervoor. Super om te horen dat jullie zo hebben genoten. Ook top dat jullie zoon Bear zoveel leert én dat hij zo geniet van zijn tijd bij TerSpegelt. Misschien ook nog ooit iets voor zijn jongere broertje, of dat toch niet? Hopelijk zien we jullie snel weer eens terug! Maar nu eerst lekker nagenieten... Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

SLECHT

Ik zit nu momenteel een uur in het restaurant De Wijde Blick met me laptop en ben niet geholpen ik vind dit erg jammer en ik word genegeerd door het personeel

Oost west thuis best maar Terspegelt voelt als 2e nest

We zijn net weer thuis van een heerlijke week vakantie. Die veel te kort was. Wat een heerlijk park is dit zeg. Er is een ruime keus in kampeer plekken en chalets. Die allemaal zeer goed onderhouden en schoon zijn. Je kunt wel merken dat het personeel daar met plezier werkt. En ja het is een cliché maar als de kinderen plezier hebben hebben de ouders dat ook.....dus een dikke pluim voor het animatie team. Tot volgend jaar

Super vakantie

De jongens hebben zich uitstekend vermaakt en papa heeft genoten op het terras en bij de caravan

genieten omdat het kan

Ik en mijn 13 jarige zoon hebben 4 dagen doorgebracht in een van de huisjes op palen bij het water. Ik ben een echte groengenieter en was zeer verheugd omringt te zijn door mooie weidebloemen en bijzondere beplanting, zoemende bijen, vlinders, eenden en konijntjes. Zelfs de mensen van tuinonderhoud zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt top service. Bijv: een belletje naar de avondwacht en er werd meteen actie ondernomen toen campinggasten iets te veel lawaai maakten in de late avond. Mijn zoon heeft zich uitstekend vermaakt met bandrafting, blob-springen, mountainbiken e.d. Vooral voor jonge kinderen is er een breed aanbod en uitstekend binnenzwembad. Ik overweeg sterk om volgend jaar weer te gaan.

Camping voor alle leeftijden !

Grote camping, echter door het vele groen en goede indeling voldoende rustige plekken. Voor de hele kleintjes geschikt door Sterrenstrand, recente aanpassingen in het zwembad, kabouterpad etc. Volop mogelijkheden voor oudere jeugd / volwassenen: midgetgolf, mountainbiken in de natuurpoort, familie fit/bootcamp, aquajoggen, waterfietsen, tokkelbaan, bandraften + blobben behoren echt tot de hoogte punten. Verder een pumptrack, fietscrossbaan, zwemvijver, visvijver, sportveld voor voetbal / knotshockey / archerytag etc. Te veel om op te noemen. Verder doet iedereen (receptie, technische dienst, recreatieteam) heel hard zijn best om het iedereen naar de zin te maken !

Meest variabele vakantiepark voor zelfstandige kinderen en gezin.

Waterlodge geeft bij zomerweer een herinnering aan Ka Sok of andere Thaise eilanden.

Wauw bedankt voor deze mooie beoordeling Harry! Wat fijn om te horen dat jullie ook zo hebben genoten van dit heerlijke plekje op ons park, en dat gewoon in het Brabantse Eersel hè. Hopelijk zien we jullie snel weer eens terug! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Het was een eindje rijden, maar zeker de moeite waard. We werden erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. Wat ons erg opviel was de positieve sfeer in het hele park en bij alle mensen die wij aan het werk gezien hebben. Dit werkt door op de gasten. Zelfs de weinige regels die er zijn zijn positief geformuleerd. Het park zag er netjes uit en het zwembad met overdekt strand was voor onze kinderen heel erg leuk. Wij komen vast nog eens terug. Ook om de BMX baan te proberen.

Erg leuke camping waar veel te doen is...ook qua activiteiten die aangeboden worden. Net sanitair. Leuk zwembad met binnenstrand.

Hi Nicole, Wat fijn om te horen dat jullie verblijf op ons park goed bevallen is! Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. Bedankt voor de mooie beoordeling! Sanne | Recreatiepark TerSpegelt

Heerlijk weekend genoten van een super mooie outback comfort lodge voorzien van alle gemakken. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt, zoveel te doen dat de vakantie eigenlijk te kort was. Super service van het personeel bij vragen, die werden direct opgelost. Zelfs de vergeten spullen zijn nagestuurd. Wij kijken uit naar een volgende vakantie op deze leuke camping!!

Hi Connie, Super fijn om te lezen dat jullie verblijf zo goed bevallen is! Daar worden wij blij van ;) We hopen jullie snel weer een keertje terug te zien! Bedankt voor de mooie beoordeling. Sanne | Recreatiepark TerSpegelt

Erg leuk park, wij zaten in een lodge tent echt aan te raden!

Wat hebben wij afgelopen week genoten op deze camping. Bij aankomst waren we blij verrast met onze accommodatie, geweldige Lakeview Lodge aan het water. En met een heerlijk zonnetje aan de lucht was het genieten in onze loungebak op het terras van onze lodge. De kinderen hebben zich de hele week vermaakt bij diverse leuke activiteiten die op de camping georganiseerd werden. Uiteraard werd er ook gezwommen in het Sterrenstrand Bad en een keer getokkeld van de tokkelbaan. Kortom; een fantastische korte break in onze meivakantie; onze kids hebben genoten en wij dus ook!! Ga duimen voor een gratis verblijf; ben nu al benieuwd naar hun gezichten als we kunnen vertellen dat we deze gave prijs gewonnen hebben. Terspegelt; bedankt voor jullie gastvrijheid en prachtige camping, we komen zeker terug (met/of zonder prijs ;).

Hi Myranda, Wat een mooie beoordeling!! Super fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben op ons park. En wat leuk dat de kinderen zich zo vermaakt hebben. We hopen jullie snel weer een keertje terug te zien! Sanne| Recreatiepark TerSpegelt

We hebben in een woord genoten in de bosvilla van recreatiepark Terspegelt.dit is een toplocatie!

Hele mooie en fijne camping. Kan echt geen minpuntje vinden. Alles bij de hand ook als je eens geen zin hebt om te koken. Restaurant, snackbar alles prima. Eerdere jaren altijd naar Frankrijk in het najaar maar nu een maand op Terspegelt in september en heel goed bevallen. Ook een mooie omgeving fijn om te fietsen. Volgend jaar komen wij beslist weer terug.

We hebben een fantastische vakantie gehad, met voor de kineren veel te doen, ze hebben zich geen moment verveeld en wij als ouder zijnde genieten dan ook. Klasse.

Prachtige plekken, rust, ruimte, heerlijk eten en overal leuke behulpzame medewerkers. Kortom: top

Super camping!! Alles super schoon. Kinderen hebben zich geen moment verveeld. Personeel helpt je bij alles, echt top!!

We zijn met 2 van onze kleinkinderen (3 jaar) een midweek op vakantie geweest op de camping. De 2 meisjes zijn vol over het verblijf van 4 dagen (oktober 2018). Een prachtig campingpark met ruime plaatsen, met een gevoel van openheid en mooi uitzicht op de vijver(s). Ook de activiteiten spreken de kinderen aan: zwembad, sterrenstrand, speeltuin, resto, kabouterpad,... Proficiat, een mooie familiecamping, we komen zeker nog eens terug en bevelen de camping zeker aan bij onze familie en kennissen.

Over RECRON

Over Recreatiepark TerSpegelt