Top met kleine kindjes!

We zaten in de vernieuwde chalet. Heel modern en gezellig ingericht! De speeltuinen en de omgeving zij heel goed onderhouden. Het sterrenstrand is echt geweldig en het zwembad ook! Wij komen zeker terug!!

Hoi Leen, Wauw, bedankt voor deze review! Wat goed om te lezen dat jullie je hebben vermaakt in een van onze Chalets! Ook leuk om te zien dat jullie je hebben vermaakt in ons SterrenStrand en het zwembad. We zien jullie graag nog eens terug bij TerSpegelt! Michelle | Recreatiepark TerSpegelt

heel goed

We hadden heel veel regen. Daarom was het Sterrenstrand heel fijn . De kleinkinderen hebben zich heel goed vermaakt.

Leuk

1 nadeel. Mijn dochter was had haar zwemkaartje in de kleedkamer laten liggen. Nagevraagd of iemand dat gevonden had maar helaas. We zijn toen naar de receptie gegaan en daar moest ze 4.- voor een nieuwe betalen. Vind ik zelf belachelijk. We tellen daar flink wat centen meer voor een huisje en daar ook verteer en dan nog 4.- voor pasje moeten betalen. Vind dat jammer en zeker geen service. Maar verder oké !

voor de 8e keer geweest, kom zeker nog eens.

voor de 8e keer geweest, kom zeker nog eens.

Fijne sfeer en mooie plaats om elkaar jaar met mijn gehandicapte neef een lang weekend te kamperen

Hele vriendelijk receptie personeel, Mooie camping, mooie plaatsen

Prima voorzieningen en klant gerichte ondersteuning

Alles is prima in orde maar de wifi zou gewoon inclusief moeten zijn.

Mooie Camping echter slechte organisatie animatie

Camping is prachtig, leuke faciliteiten. Mooie stacaravan gehad. We zijn voor de tweede keer geweest. Vorige zomervakantie en deze herfst vakantie. In de zonervakantie was de camping de eerste week van juli nog niet volgeboekt. Echter deze herfstvakantie was de camping vol. De animatie echter was zeer zeer slecht geregeld. Bij het knutselen (dat we 2x geprobeerd hebben) waren mss wel 60 kindjes... tegenover 1 knutselvoorbeelden vijf stapeltjes papier (beide keren) Binnen no time stond er file en was alles op. Ook bij de tattoo in de rij gewacht 1 uur zonder überhaupt 1 stapje vooruit te komen en toen maar omgedraaid. Werkplaats is mijn zoon gaan kijken, alle materiaal was op hij kon niet meedoen. Tokkelbaan ook een giga rij, waarbij degene die getokkeld had terug rende naar het begin om het harnas aan de volgende te geven, wat ook niet op schoot. Het spannende vertel verhaal was een lachertje zo saai dat iedereen voortijdig weg ging. Omdat het zeer slecht weer was, waren de binnenactiviteiten juist leuk geweest. Niet voor herhaling vatbaar voor ons...

Beste Wendy, Allereerst bedankt voor de terugkoppeling. Wat ontzettend vervelend om te horen dat de animatie tegenviel. Ik heb dit teruggekoppeld naar het animatieteam. Het nadeel van slecht weer in een schoolvakantie is dat mensen massaal naar binnen gaan voor activiteiten. Het recreatieteam probeert dit altijd in goede banen te leiden. Onze excuses als dit in jullie geval niet helemaal is gelukt. We hopen dat we toch nog een kans van jullie krijgen, omdat we aan je reactie lezen dat je verder heel tevreden bent over de camping, de faciliteiten en de stacaravan. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat heel graag via info@terspegelt.nl. Alvast bedankt. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Nooit eerder zo’n top onderkomen en verblijf gehad!

Tijdens de herfstvakantie een week met 7 personen verbleven in de glampinglodge. Ondanks de vele regen hebben we een super leuke vakantie gehad. Het onderkomen was meer dan we verwacht hadden, gezellig, zeer schoon, fijne bedden, luxe apparaten en behaaglijk warm. De medewerkers waren heel erg vriendelijk, behulpzaam en namen alle tijd bij vragen. Het park is erg mooi en alles ziet er even verzorgd uit. Voor het animatieprogramma kom je tijd tekort, we willen het zeker nog een keer komen overdoen! Recreatiepark TerSpegelt, jullie krijgen van ons een dikke 10!

Hier worden wij heel blij van!! Bedankt voor deze super positieve en leuke review. Goed om te horen dat jullie zo ontzettend hebben genoten in onze gloednieuwe GlampingLodge. We hopen jullie snel weer eens terug te zien bij TerSpegelt. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

we hadden een geweldige acomodatie

Het grote huis was een groot voordeel met het slechte weer wat wij toen hadden. De 6 kinderen van 2 tot 7 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Veel lof aan de medewerkers voor hun vriendelijke benadering van onze vragen. Wij vinden het echt een aanrader.

een compleet plaatje wat betreft vermaak, accommodatie

Zeer vervelend dat de wifi zo slecht is. Wat een verbeterpunt is dat je er niet extra voor hoeft te betalen. Alhoewel het in de prijs blijkt inbegrepen te zijn. Het voelt wel als beter aan. Zo lijkt het een pluspunt.

Beste Tonnie, Bedankt voor je terugkoppeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Wat betreft de WiFi, het is inderdaad inbegrepen bij huuraccommodaties, bij kampeerplaatsen is dit niet het geval dus vandaar misschien de verwarring? We doen er alles aan om een zo snel mogelijke WiFi verbinding te bewerkstelligen, maar gezien we in het buitengebied zitten blijft dit voor ons een uitdaging. Wel willen wij graag melden dat wij hiervoor ons uiterste best doen. Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens bij TerSpegelt! Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Allemaal genoten van de vakantie

We hebben het erg naar onze zin gehad. Voor de kinderen een geweldige camping met veel voorzieningen.

top

Was goed, leuke inrichting met verwarming. wij hebben genoten met z'n allen

Hele mooie complete camping!

Prachtig gelegen in de natuur, vriendelijk personeel!

Goede camping, voor de leeftijd van onze kinderen

Dichtbij, veel voorzieningen. Geen top camping, veel regels, geen familie gevoel.

Hallo Ruud, Allereerst bedankt voor je terugkoppeling. Wat vervelend om te lezen dat je TerSpegelt geen top camping vindt. Mag ik vragen welke regels je vervelend of te veel vond? En wat zorgde ervoor dat je geen familiegevoel had op het park? Wij vinden de mening én tips van onze gasten heel belangrijk, dus zien je feedback graag tegemoet. Alvast bedankt. Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Voor herhaling vatbaar.

Zeer mooie en nette camping en sanitair. Vriendelijk personeel en vele mooie accommodaties.

Totaalpakket vakantie!

Geweldig park! Je verlaat Terspegelt pas weer bij vertrek, er is zoveel te doen en beleven. Alle activiteiten zijn gratis, wat een verademing als je die grote bungalowketens gewend bent!

Wij en de kleinkinderen vonden t geweldig

Leuke camping

Leuke camping met veel animatie voor kinderen

Leuke camping en voldoende te doen. Sanitair netjes en schoon. Alleen viel het zwembad tegen, terwijl hier wel mee gepromoot word.

Leuke camping

Leuke nette camping met een leuk binnen zwembad/ strand. In de herfst vakantie een leuk weekend gehad en dat in eigen dorp. Als de camping autovrij zou zijn zou het nog hoger scoren.

Eén van de beste campings in Nederland met alles erop en eraan.

Spijtig dat er niet meer plaatsen zonder bomen zijn. Met een schotelantenne wordt het zoeken om ontvangst te hebben.

Greweldoe!

De kids hebben een geweldige tijd gehad, dus wij ook :-)

Is goed bevallen

zeer nette camping met veel vertier voor de kids

Ruime kampeer plaatsen op een zeer nette camping, schoon sanitair veel vertier voor de kids. wij komen zeker nog een paar keer terug

Super, heel vriendelijke mensen

Wij zoeken in de paasvakantie nog eens te komen maar deze keer met de kindjes

Geslaagd moeder-dochter weekend.

Samen met mijn dochter ons eerste moeder-dochter weekend beleefd. De ontvangst bij de repetitie was top! De medewerkster ging helemaal mee in het enthousiasme van mijn dochter die struikelde over haar woorden hoezeer ze uitkeek naar het verblijf in de Tipi. De Tipi werd met twee duimen omhoog en een brede glimlach door mijn (5 jaar) beoordeeld. En die glimlach is niet meer van haar gezicht verdwenen dat weekend. Die van moeders wel, na op de eerste dag, 4 uur onophoudelijk zwemmen, bubbelen en van de glijbaan...(en toen moesten we nog 3 dagen).