Mooie camping. Voorzien van veel comfort. Vlakbij zee en het dorp

Sehr gastfreundlich, kompetent und gut organisiert.

Auch das Restaurant ist unbedingt empfehlenswert.

Weer een hele fijne vakantie gehad ondanks het weer. Kim heeft het heel erg naar haar zin gehad. Werken op de camping en toch genoeg vrije tijd. Hopelijk kunnen we in ,2022 weer komen. Top camping op een perfecte ligging

Vreselijk

Vreselijk ongeïnteresseerd personeel hebben stuk voor stuk geen zin om te werken wat een akelige mensen! Voor ons nooit meer!!!

Mooie locatie dichtbij het strand, slechte service.

Mooie camping, echter na een paar forse regenbuien liep onze standplaats onder water en hadden we wateroverlast in en onder de voortent en luifel. Tot 2 maal toe na herhaaldelijk klagen werden we niet geholpen. Sterker nog klacht werd ontkent. Uiteindelijk maar eerder vertrokken ivm aanhoudende regen.

Für unsere Bedürfnisse perfekt !

Waren zum 2. Mal dort. 2 EW + Hund. Wohnwagen.Lage des Platzes absolut TOP, Sauberkeit gut. Wasser und Strom hatten wir direkt am Platz. Andere Dinge haben wir nicht benötigt. Freundliche Camper aus NL und D. Für uns zum Entspannen genau der richtige Urlaubsort. Eine Option, jetzt schon für das nächste Jahr buchen zu können gibt es leider nicht. Würden wir gerne haben !!!

Slechte informatie

Ik wil een vakantie boeken voor mijn vriendengroep van 4. We zijn hele rustige jongens van 17 die alleen de camping willen gebruiken om te slapen, douchen etc. Tijdens het boeken kregen we de optie onze groep aan te geven als jongeren. We kunnen daarna gewoon onze reservering voltooien en boeken. De volgende dag kregen we een email waarin staat dat we niet mogen komen, omdat we jongeren zijn. Erg jammer dit! Tijdverspillend en erg zonde voor een normale klant!

Compacte camping op loopafstand van het strand.

Mooie camping heel dicht bij een van de mooiste stranden van Nederland. Alles staat vrij dicht op elkaar, met smalle padjes waar je goed moet opletten voor spelende kinderen of voetgangers. Enkele plaatsen hebben in het hoogseizoen helaas geen gras meer onder de voortent. Rondom de toiletten was het rumoerig, ’s avonds door spelende kinderen, ’s ochtends door beppende huisvrouwen. De toiletten en douches waren goed onderhouden en schoon. De timers op het warme water zijn een toegevoegde waarde zodat de doorlooptijd kort is. Er mogen huisdieren mee op de camping en dat merk je ook op de meest uiteenlopende tijden dat er een hond aanslaat. Iedere dinsdagavond was er disco in het zwembad tot 24.00 uur. Dit betekent een extra biertje drinken of oordopjes meenemen. Het zwembad was over het algemeen goed schoon en groot genoeg om iedere ochtend een paar baantjes te trekken. Zaterdags was er een prachtig groot springkussen voor kinderen tot 18 jaar. De Wifi is ronduit slecht aangelegd, volgens mijn zoon verbindt de apparatuur niet met de dichtbij zijnde accespoint maar verderop en dan valt de verbinding regelmatig weg. En dan begint het inlog drama met inlognaam en code wat je steeds weer opnieuw moet invoeren. Helaas is 4G in deze uithoek ook niet zo geweldig, dus een internetvrije vakantie. . . Als u Elsa in de receptie of met paardrijden treft, probeer haar dan als visitekaartje van de camping te zien, de andere medewerkers kunnen van haar klantvriendelijkheid en communicatievaardigheden leren. In het voor- en najaar zal het wel een stuk rustiger op de camping zijn. Let op dat u via Ellemeet naar de camping rijdt en niet via het centrum van Renesse. De rotonde in het centrum is alleen met de klok mee te nemen maar dan heeft u ook kans op tegenliggers. Tegen de klok in rijdt u met de banden van de caravan tegen de stoeprand en bestaat de kans op beschadiging van geparkeerde auto’s aan de buitenzijde van de rotonde.

Chalet schmutzig, Platzwart frech

Direkt nach Ankunft haben wir angemerkt (auch mit Fotos), dass das Chalet nicht gereinigt wurde, obwohl mir dies an der Rezeption gesagt wurde! Ein daraufhin geführtes Gespräch mit dem Platzwart verlief sehr unerfreulich, da wir aufs Übelste beschimpft wurden, dass das „typisch deutsch“ sei etc. Für 1.800€ erwarte ich jedoch ein sauberes Chalet und eine funktionierende Toilette. Er ließ sich auf nichts ein, obwohl wir ruhig und sachlich gesagt haben, dass es doch so nicht richtig sein kann. Wir wurden daraufhin von einem weiteren Mitarbeiter noch schlecht behandelt und bekamen dann die Hausregeln ausgehändigt mit der Androhung regelmäßiger Kontrollen, da der Pavillon auf einem Wohnwagenstellplatz unserer Mitfahrer plötzlich als „Partyzelt“ galt. Wir waren das 2. Mal dort, weil der Platz insgesamt schön ist, aber der Umgang (besonders mit deutschen Touristen) ist sehr unfreundlich und frech. Das nächste Mal fahren wir gern wieder mach Renesse, aber nicht mehr auf den Campingplatz Duinhoeve.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr sauber und schön angelegt

Freundliches Personal. Grosser platz für Hunde zum verrichten des Geschäfts. Direkter weg vom hundeplatz zum Strand. Sehr schöne kinder Spielplätze und alles sehr gepflegt

Tolle Lage, sehr sauber, super Stellplätze, sehr freundlich

Grosse Stellplätze, viele durch Büsche getrennt, damit Windschutz und Trennung vom Nachbarn, Sanitäranlagen sehr sauber, sehr freundlich, Schwimmbad ideal für kühlere Tage, breiter, kilometerlange Strand fussläufig erreichbar, wir haben hier perfekte Tage erlebt, unmittelbar am Fahrrad Knotennetz, schöne Radtouren möglich,

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heerlijke rustige familie camping met als toppers zwembad en zeer nabij gelegen strand....

immer gelungener Urlaub....

Schöner ,sauberer Platz, perfekt zwischen Dünen und City gelegen. Gutes Freizeitangebot für Kinder und Erwachsene.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Top camping met vriendelijk personeel.

Uitstekend gelegen, goed onderhouden en ook nogeens alles op loop afstand .Als toetje mooi weer,half september. Vr.Gr.Fam. Bruinsma Meijel.

Fijne camping.

Camping is rustig en netjes. In het daarbij gelegen rest.is het goed eten met heel goede bediening van vriendelijke mensen.

Heerlijk genieten

Altijd f8lijn weer een paar weken op de Duinhoeve te zijn. Familiecamping met heerlijk zwembad goede frituur en winkel rustige camping op een fantastische plek.

Toller Platz. Sehr nah zum Meer und nach Renesse.

Toller Platz. Super gelegen. Nah am Meer und nach Renesse. Alles zu Fuß innerhalb von 5-10 Minuten zu erreichen. Personal sehr freundlich.Imbiss Restaurant und Einkaufsmarkt völlig in Ordnung. Wir kommen nächstes Jahr auf jedenfall wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Het was een fijne camping, we hebben er een fijne vakantie gehad.

Wat wij altijd belangrijk vinden is schoon sanitair, nou dat was het zeker. Het eten in het restaurant was prima. De plek waar we gestaan hebben was ruim genoeg voor de caravan met voortent en luifel. Leuke mensen ontmoet, kortom wij zijn uitgerust thuisgekomen en dat is waar vakantie om draait, rust en plezier.

Tevreden

Fijne familie kamping schoon en dicht bij alle voorzieningen Kom er nu voor de tweede keer en bevalt uitstekend 👍

mega toller Campingplatz

Wir und unser Hund haben sich gleich sehr wohl gefühlt: große Hundewiese, kurzer Weg zum tollen Strand, Sanitäre Anlagen sauber, schönes Schwimmbad.

Fijne camping

Komen al jaren op Camping Duinhoeve. Altijd gezellig om al die bekende gezichten weer te zien en dat geldt ook voor onze Bas en Kim

Sehr ruhiger großzügiger Platz wunderschön gelegen

Sehr schöner großzügiger ruhiger Platz, mit großer Hundewiese und nur ein paar Minuten zum Strand. Eine Hundedusche wäre sehr schön. Alle sanitären Anlagen wurden 3x am Tag gründlich gereinigt. Leider vor den Toiletten in der Grünanlage lagen immer Zigarettenkippen, vielleicht sollte man da große Aschenbecher aufstellen. Mitarbeiter sehr freundlich. Supermarkt gut ausgestattet. Das Essen im Restaurant sehr gut uns sauber. Nur der Boden der Außenterrasse des Restaurants war nicht gepflegt. Schwimmbad auch sehr sauber. Werden bestimmt Dauergäste.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie camping op super lokatie

Fijne camping op super lokatie . 1 suggestie maak een goede gebruiksaanwizing voor het gebruik van het tv netwerk . Als je tv het niet automatich vind heb je de netwerk code lokatie code nodig die konden ze mij niet geven dus via internet gekeken werkt overigens ook prima

Geweldig camping

Alle jaren komen wij op deze camping dicht bij het strand.

Ik kom hier al vanaf 1994 tot nu 2019 en het is net of ik weer thuis kom naar de winter dat geld zeker voor mijn zoon Roy en mijn nieuwe vriendin .ik kijk er steeds weer maar uit om weer te boeken voor de zomer heerlijke camping 👍🏻Samen met mijn broer en gezin en gezamenlijke vrienden familie boks .