Fijne camperplaatsen en lekker dichtbij zee!

Fijne dagen gehad op deze camping. Alles is netjes , mooie grote camperplaatsen en mooi restaurant.heerlijk zo dicht bij zee!

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De ligging bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Ik zou er wel een mooi modern hoofddouchegebouw neerzetten. Ook zou ik die camper plaatsen bij die bungalows/ huisjes waar al die Poolse mensen wonen en ook die bungalows een moderne uitstraling geven. Verder top, we hebben weer geboekt voor de kerstvakantie!

Goedemiddag Veronique, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad op ons park en u weer terugkomt. De renovatie van het toiletgebouw staat voor dit jaar op de planning. Dit is iets wat we al een langere tijd wilde opknappen. Tot in de kerstvakantie! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima camping

Fijne gemoedelijke camping, Verouderde maar prima douches, Alhoewel de straal minimaal is.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Douches vernieuwen

Beste Hanny, Wat een mooie review! Daar zijn we erg blij mee. We gaan de tip over de douches zeker meenemen. De renovatie van de toiletgebouwen staan wel voor dit jaar op de planning. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Larissa, receptie Strandpark Vlugtenburg

Alles gut außer....

Es war unser zweiter Urlaub am selben Ort. Alles ist sehr sauber und angenehm. Der Service ist ok.

• Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nahe am Strand, ruhig, immer sauber
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

Prima camping dichtbij zee.

Op zich is Vlugtenburg een prima camping. 2e keer dat wij hier verbleven. Ten opzichte van de TE grote camperplekken is er weinig ruimte over voor caravans//tenten. Jammer. Wij stonden deze keer op een camperplek. Was meer dan ruim te noemen. We vielen wel wat weg tussen alle grotere en nog grotere campers. Ze zijn volop bezig met renoveren. Je ziet het opknappen. De toiletgebouwen/of 1 toiletgebouw ( te weinig voor middelgrote camping) blijft nog steeds achter bij de rest van de camping/vakantiepark. Opnieuw hadden we te maken met nat voorjaarsweer. Hierdoor zie je dat her en der de afwatering van de kampeer terreinen slecht is. Bij iedere plek is een stroomvoorziening met een watertappunt. Echter niet alle watertappunten doen het ook. Die van ons dus niet waardoor we drie watertappunten verderop water moesten halen met een gieter. Eetcafé zout is mooi opgeknapt, mooi terras, de speeltuin is ook leuk voor de kinderen. Er komt een leuke waterspeeltuin. Dikke pret voor de kleintjes in de zomer. Dus er wordt volop gedaan om het de vakantieganger naar de zin te maken. De mensen bij de receptie zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam en het leuke plantje bij aankomst werd zeer gewaardeerd.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Direct een nieuw toiletgebouw plaatsen ( minimaal 2) en de camperplekken iets kleiner maken. Dan kun je meer plekken creëeren.

Beste Helene, Bedankt voor het achterlaten van een review. We zijn erg blij dat u wat punten heeft achtergelaten want daar kunnen we wat mee! De renovatie van de toiletgebouwen staat op de planning. Dit zou eigenlijk afgelopen winter gebeuren maar helaas hebben we dit moeten opschuiven. Dit zal ergens dit jaar eindelijk gebeuren! De afwatering van de plekken is een bekend probleem. We zijn hierover nog in gesprek wat de beste oplossing zou zijn. Wat vervelend dat niet alle watertappunten werkte. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's om dit even na te kijken. We hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen op ons park! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Herrlich ruhiger Campingurlaub

Wir können den Campingplatz allen weiterempfehlen, die sich eine schöne, ruhige Umgebung in herrlicher Natur (Dünen, Strand) wünschen.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dünen, Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Sanitäranlagen waren sehr (!) sauber, wirkten aber eher provisorisch. Brötchenservice ist unpraktisch, weil man vor Ort bzw. wach sein muss…

Liebe Mareike, Wie schön zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Park hatten. Vielen Dank auch, dass Sie einige Verbesserungspunkte hinterlassen haben. Das werden wir auf jeden Fall mitnehmen. Hoffentlich bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Prima ervaring

Het WiFi wachtwoord staat verkeerd gemeld bij de toiletgebouwen.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor uw hoge cijfer! Fijn dat u een uitstekend verblijf had:) Bedankt voor uw tip over de wifivermelding, we gaan het nakijken. Graag tot snel! Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Entspannung und Erholung pur!

Wir sind zum zweiten Mal bei Ihnen gewesen und der zweite Aufenthalt war noch besser als der Erste! Danke für den Brötchen-Service, das war ganz toll und sympathisch! Danke für die Freundlichkeit allen Hunden gegenüber! Die Sauberkeit der Sanitäranlagen ist super! Danke für einen schönen Urlaub bei Euch! UND....das Restaurant ist unvergleichlich in Geschmack und Service!

• Reisegesellschaft Familie mit älteren Kindern
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? das Meer
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? weniger Autoverkehr (Geschwindigkeit) am Strand...

Liebe Nicola, Vielen Dank für diese tolle Bewertung. Wie schön zu lesen dass Sie Ihren Aufenthalt auf unserem Campingplatz so positiv beurteilt haben. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder im Park begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Kleiner toller Stellplatz

Es war unser aller erstes Camping mit Bus. Die Sanitär Anlagen wurden tip top gereinigt. Der Platz selber ist mit Rasenfläche. Da es viel geregnet hat, war dann oft matchig. Aber das ist überall so. An Rezeption bekamen wir auf Deutsch erklärt wo was ist und die Mädels an der Theke konnten auch die deutsche Sprache. Die Reservierung von Stellplatz war sehr einfach. Email Kontakt war sehr schnell beantwortet. Das einzige wo noch etwas gebessert werden könnte, wären die Toiletten selbst. Es war dort oft zu kalt drin. Wäre vielleicht eine kleine Heizung an der Decke hilfreich.

• Reisgezelschap? Familie
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Liebe Olga, Vielen Dank für die gute Bewertung. Schön zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten. Bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Sabine, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Voor ons geen vlugtenburg meer

Het ontvangst was erg vriendelijk , maar eenmaal op de plek werd het plezier al minder . Heb bij ontvangst gevraagt of de auto bij de caravan mag staan , maar het antwoord was nee , op de parkeerplaats . Helemaal goed natuurlijk. Wij stonden er met 5 anderen en die hadden de auto's ons hele verblijf, midden voor de caravans staan . Rechts keken we tegen een camper aan die hem ongeveer midden op het veld had staan en links keken we tegen 4 auto's aan . Heb me nog nooit zo geërgerd. Bij receptie zeiden ze er iets aan te doen maar dat is niet gebeurt en later zeiden ze dat er op dit moment geen beleid was . Dus jammer van ons lange weekend en centjes . Dus voor ons zeker geen vlugtenburg meer .

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Beste Suus, We hebben elkaar zojuist even gesproken aan de telefoon. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens was. We kunnen erg goed begrijpen dat het uitzicht niet zo leuk is wanneer alle auto's ook nog eens op de campingplaatsen erbij staan. Op dit moment hebben we geen beleid in waar de auto's moeten parkeren. Wel verzoeken we iedereen standaard bij het inchecken om de auto's op de parkeerplaatsen te parkeren. Omdat we uw klacht erg serieus nemen, zijn we hier momenteel over in gesprek wat we hieraan kunnen aanpassen. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen. Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

ruime kampeerplek, ruim en schoon sanitair, vriendelijk personeel.

ruime kampeerplek, ruim en schoon sanitair, vriendelijk personeel.

• Restaurant N.v.t.
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? vlakbij Den Haag en bij de zee

Beste Daphne, Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u onze faciliteiten op de camping fijn vind. Graag tot de volgende keer! Met een vriendelijke lach, Melissa, receptie Strandpark Vlugtenburg

Rust en ontspanning

Prettige sfeer, veel variëteit in verblijfs mogelijkheden, ruim voldoende voorzieningen. Campingdeel wat rommelige indruk, voor campers geen vlakke ondergrond. Prijzen voor de camping wat hoog voor het gebodene.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Duinen en strand vlakbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Prijzen kritisch bezien voor de campers

Beste Frans, Bedankt voor uw fijne review! Goed om te lezen dat u een heeft kunnen op ons park en tevreden bent over onze voorzieningen :) Onze prijzen zijn gebaseerd op onze voorzieningen en het feit dat wij een van de dichts gelegen vakantieparken met een camping zijn in de omgeving. In vergelijking met andere campings aan de kust zijn onze tarieven competitief. Hopelijk zien we u snel weer. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Super Aufenthalt.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Kurzer Weg zum Strand

Liebe Christin, vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön zu lesen, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten. Hoffentlich bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Melissa, Rezeption, Strandpark Vlugtenburg

Prima verblijf als wij een bezoek brengen aan vrienden èn kennissen in Nederland. Wij wonen in Zuid Frankrijk,

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Beste meneer van Dusseldorp, Heel erg bedankt voor uw mooie review! Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat u graag bij ons op het park komt. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Wir kommen gerne wieder

Wirklich Toller Campingplatz und saubere Sanitäranlagen. Wir wurden super nett empfangen und haben uns auch einmal Frühstück liefern lassen. Wir waren rund um zufrieden. Toll ist auch das man keine Duschmarken benötigt.

• Reisegesellschaft Freunde
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Die nähe zum Meer
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Die Sanitäranlagen könnten erneuert werden und etwas besser isoliert bzw. geheizt werden, vorallem auf den Toiletten war es teilweise sehr kalt. Wir hätten uns sehr über einen kleinen Campingplatzladen gefreut um ein paar Lebensmittel oder ähnliches einkaufen zu können. Da wir kein Fahrrad dabei hatten mussten wir zum nächsten Laden laufen, was auch okay war, aber entspannter wäre es gewesen einfach auf dem Campingplatz einkaufen zu gehen. Beim Frühstück hat uns richtiger Kaffee gefehlt, auch hätten wir gerne Kaffee als einzeln dazubestellt, dies war leider aber nur in dem Frühstücksset enthalten.

Liebe Nina, Vielen Dank, dass Sie eine Bewertung abgegeben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine schöne Zeit in unserem Park hatten. Die Renovierung unserer Toilettengebäude steht definitiv auf der Tagesordnung. Wir gehen davon aus, dass dies Ende dieses Jahres oder Anfang nächsten Jahres behoben sein wird. In unserer Rezeption haben wir einen kleinen Shop mit allen wichtigen Dingen des täglichen Bedarfs. Leider ist der Supermarkt zu Fuß recht weit entfernt. Wir haben auch einen Fahrradverleih, den Sie nutzen können. Den Tipp bezüglich des Kaffees werde ich auf jeden Fall an das Restaurant weitergeben. Vielen Dank und hoffentlich bis bald! Mit freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Schöner Camping Platz

Schöner strandnaher Platz mit gepflegter Sanitäreinrichtung.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Rotterdam, Delft
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Relaxen

Am besten Horst, Vielen Dank für Ihre nette Bewertung und schön zu lesen, dass Ihnen unser Aufenthalt am Meer, aber auch in den Städten Rotterdam und Delft gefallen hat. Glücklicherweise sind diese auch in der Nähe. Gerne bis schnell! Mit freundlichen Lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Ein schönes entspanntes Wochenende

Der Stellplatz ist schön groß, die sanitären Anlagen sauber. Die Entfernung zum Strand ist sehr nah. Das Essen im Restaurant war super lecker und das Personal sehr freundlich.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Samstag die Musik leiser machen

Liebe Carina, Vielen Dank dass Sie eine Bewertung abgegeben haben. Wie schön zu lesen dass der Campingplatz und das Restaurant gefallen haben. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder auf dem Campingplatz begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Prima verblijf voor ons en de hond

Mooie schone bungalow zeer dicht bij het strand. Van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Fijn dat toilet en badkamer gescheiden waren. Wel beetje kleine koelkast als je met 6 personen zou zijn. Wij waren met 2 dus het was voor ons oké. Ook heel leuk dat de hond buiten het terrein al direct vrij kan lopen en een groot deel van het jaar op bepaalde delen van het strand altijd los mag lopen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? lekker dicht bij het strand en geweldig dat de hond vrij op grote delen van het strand mag lopen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Arbeidsmigranten die er verblijven vragen dat als zij smorgens ( vaak al om half 5!) gaan werken minder luid moeten praten en de radio in de auto zachter moeten zetten. En de bungalow was vrij donker in de avond omdat er niet veel lampen waren. Een staande lamp extra zou al fijn zijn.

Beste Louter, Hartelijk dank voor het achterlaten van de review. Wat fijn om te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad op ons park. De aangegeven punten zullen wij intern bespreken. We hopen jullie in de toekomst nog eens tegen te komen op Vlugtenburg! Met een vriendelijke lach, Lisette, Receptie strandpark Vlugtenburg

Schöner strandnaher Platz

Besonders hervorzuheben, dass man trotz Ankunft nach Schließung der Rezeption noch per Telefon einen Platz zugewiesen bekam, echt klasse!

• Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.

Lieber Werner, Vielen Dank für die Bewertung. Wie schön dass Sie während Ihres Aufenthaltes zufrieden waren. Bis zum nächsten Mal! Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Wir waren sehr zufrieden

Sehr gepflegte Anlage und sehr freundliche Angestellte

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Die Strandnähe

Liebe Anja, Vielen Dank für die Bewertung. Bis zum nächsten Mal! Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Alles super wie immer

Immer freundlich

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandnah
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Nichts

Liebe Eva, Wie schön zu hören, dass Sie eine so schöne Zeit in unserem Park hatten. Wir hoffen, Sie haben das Meer und den Strand genossen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Wir haben uns wunderbar erholt

Rezeption sehr nett besetzt, Alle freundlich, Der lange Strand ist fantastisch

• Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? der tolle lange hundefreundliche Strand

Liebe Heike, Was für eine wundervolle Bewertung Sie hinterlassen haben. Wir sind sehr zufrieden damit! Es freut uns auch sehr, dass Sie eine so schöne Zeit in unserem Park hatten. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen! Habe einen sehr schönen Tag. Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Sehr schöner Campingplatz

Sehr schöner Campingplatz Sehr sauber Schöne Fahrrad wege

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Das Meer
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Nichts

Liebe Claudia, Vielen Dank, dass Sie eine nette Bewertung hinterlassen haben. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen alles gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Park begrüßen zu dürfen! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Alles gut nettes Personal

Nette Begrüßung und hilfreiche Lösung gefunden, Anlage sehr sauber

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nähe zum Strand

Lieber Günter, Wie schön zu hören, dass alles sauber war und Sie Ihren Aufenthalt in unserem Park genossen haben. Wir hoffen, dass Ihnen der Strand sehr gut gefallen hat. Hoffentlich bis zum nächsten Mal und vielen Dank für die nette Bewertung! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Zeer goede communicatie en een super opvolging van ons verblijf. Wij raden jullie absoluut aan en komen nog terug, mogelijks in de nabije toekomst zelfs. Heel proper en verzorgd sanitair, top voorzieningen voor campers aanwezig.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Nabijheid van het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zo behouden zoals het is.

Beste Michel, Bedankt voor het achterlaten van de goede beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug op de camping! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Freundlich angenehm problemlos

Nahezu ideal, die stets sauberen Sanitäranlagen erscheinen uns in der Anzahl zu gering, wenn ich an die Sommermonate denke. In den vergangenen Tagen (Anfang März) war das natürlich kein Problem.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strand

lieber Lothar, Vielen Dank für die gute Bewertung. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen. Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!