Prima plek op het strand

Heerlijke pipowagen op het strand. Ontbijtservice was geweldig.

• Reisgezelschap? Alleenreizend
  • Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust op het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Lagere oplaadtarieven voor electrische auto, verschil met andere plekken is erg groot.

Beste Peter, Wat een mooie review heeft u achtergelaten! We zijn ontzettend blij om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad in onze pipowagen. De tip over de oplaadtarieven hebben we nog niet eerder gehoord. Deze ga ik daarom ook zeker bespreken! Hopelijk tot een volgende keer. Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Gedateerd park

Wat ik miste was een winkeltje met basis boodschappen. Ook de bewegwijzering in het park kan beter. Wij moesten om 23.30 in het donker ons huisje proberen te vinden. Het was even zoeken.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand zo dichtbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Opknappen van het park

Beste Leonie, Bedankt voor het achterlaten van een review! We hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park. Bij onze receptie hebben we een klein winkeltje met alle noodzakelijke spullen tijdens uw verblijf. Helaas is een echte supermarkt inderdaad wel wat verder weg (op 5 minuten rijden). We zullen ernaar kijken of we het park beter kunnen belichten. We snappen dat dit in het donker erg moeilijk en vervelend is. Langzamerhand zijn we het park steeds meer aan het opknappen. Ook dit jaar staan er verschillende verbouwingen op de planning. :) Bedankt voor de tips en deze gaan we zeker meenemen! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Sehr gepflegt und sauber

Von der Buchung bis zur Abreise alles gut. Leider waren die Glas- und Papiercontainer sehr voll. Ansonsten kommen wir gerne wieder.

• Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft k.A.
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt? k.A.
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Standnähe und Lage zu Ortschaften
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

Liebe Olaf, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön zu lesen, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten. Danke für den Tipp mit dem Glas- und Papiercontainer. Mit einem freundlichen Lächeln, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Fijne plek lekker vlakbij zee

Welkom elke keer met plantje erg leuk huisjes goed voor elkaar netjes en schoon.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zorgen voor vervoer voor de mindervalide en oidere mensen naar het strand. Bv.pendelbusje

Beste Esther, Bedankt voor uw fijne review en mooie complimenten. Fijn dat u het naar uw zin had zo dicht aan zee. Terugkomend op uw tip: wist u dat wij strandrups ritten aanbieden? Wellicht een leuke optie voor een volgende keer :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke lach, receptie strandpark Vlugtenburg

Het begin was erg teleurstellend.

• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Sperltuin
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Dan zou ik de medewerkers instrueren dat zij hun gezonde verstand gebruiken. Afgelopen weekend, kreeg een begeleider van Anderscoachen het huisjesnummer niet te horen I.v.m. de privacy. Volslagen onzin. Zij vertelde mijn naam en de naam van de organisatie. Gaat nergens over dit. Erg teleurstellend.

Beste Esther, Fijn dat we elkaar telefonisch gesproken hebben over dit voorval. Zoals met u besproken, bespreken wij dit intern met onze collega's zodat dit niet nogmaals voorkomt. We zien jullie graag snel weer terug. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prettige gemoedelijke camping

Prettige en een gemoedelijke camping, lekker dicht bij het strand.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De camper plaats iets ruimer.

Beste Inge, Wat fijn om te lezen dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad op de camping! Jullie hadden heerlijk weer voor een bezoekje aan het strand. Tot volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

top ervaring aan het strand

2 dagen / 1 nacht in onze camper op deze plek voelt aan als een week strandvakantie

• Reisgezelschap? Familie met jonge kinderen
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? aan het strand!
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Beste A, Dat klinkt als een heerlijk kampeerweekend! Fijn dat jullie zo hebben genoten. Hopelijk zien we jullie snel weer terug op de camping. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Sehr angenehm!

Sehr angenehm!

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nah am Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Zufahrt ausbauen! Einspurrig Eine Gratisverlosung 1x Jahr 5 Tage kostenlos zelten zum Beispiel

Lieber Thomas, Vielen Dank für Ihre Bewertung und die guten Tipps. Bis zum nächsten Mal! Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Helemaal TOp

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Net sanitair

Beste Rob, Bedankt voor de goede review. We hopen jullie snel weer tegen te komen op de camping. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

familie-en hondevriendelijk vakantipark

Het bungalow was familie-en hondevriendelik

• Reisgezelschap? Familie
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? de matrassen van de stapelbedden vervangen en in die kamer, waar twee enkele bedden staan, iets antiroets tussen de matrassen in leggen.

Beste Cornelis, Bedankt voor het achterlaten van een review. We hopen jullie in de toekomst nog eens tegen te komen bij ons op het park! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Vlugtenburg

Ein sehr gemütlicher Aufenthaltsort direkt am Strand

Sehr unkompliziert, alles bestens

• Geblieben in? Pipowagen am Strand
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Der Strand, die Städte in der Umgebung

Liebe Theresia, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön zu lesen, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten. Bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Melissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Haus einfach Natur sehr schön

Guter Service, Mängel in der Hauseinrichtung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 8p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Wohnung anders einrichten, z.B. Haushaltsgeräte wie Haartrockner, Mixer, Toaster, Backofen Durchgelesen Matratzen im Etagenbett erneuern Bessere Beleuchtung im Wohnzimmer und im Bad (hellere Lampen). Mehr Stauraum, bessere Möbel, die ausreichend für 8 Personen sind

Guten Tag Elisabeth, Vielen Dank, dass Sie eine Bewertung abgegeben haben! Wir freuen uns sehr, dass Sie einige Verbesserungspunkte hinterlassen haben, denn damit können wir etwas anfangen. Ich werde die Punkte aufgreifen und besprechen, und wir werden sehen, ob wir das anpassen können. Nochmals vielen Dank und hoffentlich bis zum nächsten Mal. Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Pleasant touring site clean toilets

No hard standing pitches so pitches very soft and muddy! Toilets cubicles seperate to sinks/ showers so after using toilet had to go seperate building to wash hands! Overall reasonable priced for site and otherwise pleasant stay.

• Would you recommend us? Yes
  • Hospitality / service
  • Cleaning of the accommodation N/A
  • Did the accommodation meet your expectations
  • Value for money
  • Restaurant N/A
  • Environment / location of the park
  • Have you been to us before? No, this was the first time
  • Travel party? With partner
  • Stayed in? Camping
  • What did you like best about the area? N/A
  • If you could be a director for a day, what would you do differently? N/A

Prima schone wc's en douches

Prima sanitairfaciliteiten dichtbij de camperplek

• Reisgezelschap? Alleenreizend
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij strand

Beste Sjaak, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u onze sanitair faciliteiten schoon vind. Wij hopen u nog eens te zien bij strandpark Vlugtenburg! Met een vriendelijke glimlach, Melissa, receptie strandpark Vlugtenburg

Schöner Ferienpark direkt am Strand

In ein paar Geheminuten erreicht man den weitlüfigen Strand. Schön fanden wir auch, dass der Park auch einen Besuch für Menschen mit Einschränkungen möglich macht.

• Reisegesellschaft Familie
  • Geblieben in? Bungalowhütte Luxe 8p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? der weitläufige Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? es wäre toll, wenn man Elektroller mieten könnte. Toll wären auch ein Toaster und eine Mikrowelle mit Backfuntion in der Unterkunft.Jede Unterkunft sollte über einen Fön verfügen.

Liebe Corinna Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön zu lesen, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten. Wir hoffen, Sie wieder zu sehen in strandpark Vlugtenburg! Mit einem freundlichen Lächeln, Melissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Perfekter Urlaub!

Wir haben bereits zum zweiten Mal einen einwöchigen Urlaub im Strandpark Vlugtenburg verbracht. Wie beim ersten Mal war auch jetzt wieder alles perfekt. Ein sauberer und gut ausgestatteter Pipowagen am Strand, sehr nettes Personal im Park und an der Rezeption und ein toller Brötchenservice am Morgen… alles wie immer ausgezeichnet. Wir sagen DANKE für alles und kommen nächstes Jahr sehr gerne wieder!

• Reisegesellschaft Familie
  • Geblieben in? Pipowagen am Strand
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nähe zum Strand und zur Nordsee, tolle Ausflugsmöglichkeiten

Liebe Kitty Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung. Schön zu lesen, dass alles perfekt war und dass Sie Ihren Urlaub genossen haben. Bis zum nächsten Jahr! Mit einem freundlichen Lächeln, Melissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Klantvriendelijk ruime cp en ligging en restaurant zijn perfect.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Magda, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Graag tot de volgende keer! Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

Es passt alles im Gesamtbild.

Man fühlt sich sofort nach der Ankunft, das der Urlaub beginnt.

• Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Die Nähe zum Meer.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Gar nix

Liebe Petra, Vielen Dank für die gute Bewertung. Schön zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten und gerne hierher kommen. Bis zum nächsten Mal. Mit einem freundlichen Lächeln, Sabine, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Prima ervaring

Verrassende huisjes.

• Reisgezelschap? Familie met jonge kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij het strand

Beste Els, Wat leuk om te horen dat uw ervaring op ons park zo naar uw zin was! We hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen op ons park. Bedankt voor het achterlaten van een review! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Es war trotz der Umstände ein toller Aufenthalt

Sehr tolles und nettes Team.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Der Nahe Zugang zum Strand

Liebe Sonja, Was für eine wunderbare Rezension! Schön zu sehen, dass Sie eine so schöne Zeit bei uns hatten. Hoffentlich bis zum nächsten Mal. Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Fijne camperplaatsen en lekker dichtbij zee!

Fijne dagen gehad op deze camping. Alles is netjes , mooie grote camperplaatsen en mooi restaurant.heerlijk zo dicht bij zee!

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De ligging bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Ik zou er wel een mooi modern hoofddouchegebouw neerzetten. Ook zou ik die camper plaatsen bij die bungalows/ huisjes waar al die Poolse mensen wonen en ook die bungalows een moderne uitstraling geven. Verder top, we hebben weer geboekt voor de kerstvakantie!

Goedemiddag Veronique, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad op ons park en u weer terugkomt. De renovatie van het toiletgebouw staat voor dit jaar op de planning. Dit is iets wat we al een langere tijd wilde opknappen. Tot in de kerstvakantie! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima camping

Fijne gemoedelijke camping, Verouderde maar prima douches, Alhoewel de straal minimaal is.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Douches vernieuwen

Beste Hanny, Wat een mooie review! Daar zijn we erg blij mee. We gaan de tip over de douches zeker meenemen. De renovatie van de toiletgebouwen staan wel voor dit jaar op de planning. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Larissa, receptie Strandpark Vlugtenburg

Alles gut außer....

Es war unser zweiter Urlaub am selben Ort. Alles ist sehr sauber und angenehm. Der Service ist ok.

• Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nahe am Strand, ruhig, immer sauber

Prima camping dichtbij zee.

Op zich is Vlugtenburg een prima camping. 2e keer dat wij hier verbleven. Ten opzichte van de TE grote camperplekken is er weinig ruimte over voor caravans//tenten. Jammer. Wij stonden deze keer op een camperplek. Was meer dan ruim te noemen. We vielen wel wat weg tussen alle grotere en nog grotere campers. Ze zijn volop bezig met renoveren. Je ziet het opknappen. De toiletgebouwen/of 1 toiletgebouw ( te weinig voor middelgrote camping) blijft nog steeds achter bij de rest van de camping/vakantiepark. Opnieuw hadden we te maken met nat voorjaarsweer. Hierdoor zie je dat her en der de afwatering van de kampeer terreinen slecht is. Bij iedere plek is een stroomvoorziening met een watertappunt. Echter niet alle watertappunten doen het ook. Die van ons dus niet waardoor we drie watertappunten verderop water moesten halen met een gieter. Eetcafé zout is mooi opgeknapt, mooi terras, de speeltuin is ook leuk voor de kinderen. Er komt een leuke waterspeeltuin. Dikke pret voor de kleintjes in de zomer. Dus er wordt volop gedaan om het de vakantieganger naar de zin te maken. De mensen bij de receptie zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam en het leuke plantje bij aankomst werd zeer gewaardeerd.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Direct een nieuw toiletgebouw plaatsen ( minimaal 2) en de camperplekken iets kleiner maken. Dan kun je meer plekken creëeren.

Beste Helene, Bedankt voor het achterlaten van een review. We zijn erg blij dat u wat punten heeft achtergelaten want daar kunnen we wat mee! De renovatie van de toiletgebouwen staat op de planning. Dit zou eigenlijk afgelopen winter gebeuren maar helaas hebben we dit moeten opschuiven. Dit zal ergens dit jaar eindelijk gebeuren! De afwatering van de plekken is een bekend probleem. We zijn hierover nog in gesprek wat de beste oplossing zou zijn. Wat vervelend dat niet alle watertappunten werkte. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's om dit even na te kijken. We hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen op ons park! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Herrlich ruhiger Campingurlaub

Wir können den Campingplatz allen weiterempfehlen, die sich eine schöne, ruhige Umgebung in herrlicher Natur (Dünen, Strand) wünschen.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dünen, Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Sanitäranlagen waren sehr (!) sauber, wirkten aber eher provisorisch. Brötchenservice ist unpraktisch, weil man vor Ort bzw. wach sein muss…

Liebe Mareike, Wie schön zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Park hatten. Vielen Dank auch, dass Sie einige Verbesserungspunkte hinterlassen haben. Das werden wir auf jeden Fall mitnehmen. Hoffentlich bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!