niet echt

Na het aankomst kwam ik tegen dat ik niet met Visa caard kan afrekenen , dus heb ik met contant gedaan , en na het vakantie bijft jullie e-mails verstuuren dat bedrag nog niet betaald is ........Maar goed , omdat wij met klein kind kwamen , heb ik ook voor en kiderbedje gevraagd , en die stond netjes n het huisje maar beejtje jammer dar die vies als een varken was . Wij hebben ook ondbijt besteld bij het restaurant , ging om twee dagen . Op zaterdag was netjes gebraht en op zondag niet . helemal niks . Dus ik was daar met twee kinderen op zondag ochtend , zonder onbijt ddie ik betaald had . Nooit meer ! Twee steren voor het liging van park zelf , dicht bij strand . eigne goede punt van verhaal

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Goedemiddag, Vervelend dat u het verblijf zo ervaren heeft. Jammer dat er geen melding is gemaakt tijdens uw verblijf, misschien hadden we u dan verder kunnen helpen :) Ik kreeg u telefonisch helaas niet te pakken. Wellicht kunt u contact met ons opnemen als u hiervoor in de gelegenheid bent. Wellicht is het een misverstand, maar u heeft helaas alleen de helft contant voldaan. U gaf aan de rest te hebben overgemaakt. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Strandpark Vlugtenburg

Een gastvrij welkom

Op het vakantiepark werden we vriendelijk welkom geheten. Na uitleg over het park, kregen we de sleutel en konden we met de auto binnenrijden. Bij gebrek aan een föhn in het huisje, kregen we 's avonds een föhn en welkomstplantje overhandigd. Erg attend in het Westland wat grotendeels uit kweekkassen bestaat. Het enige minpuntje is het lawaai van de reclamemolentje aan het begin van het park. Bij de flinke wind, draait dit molentje en maakt een irritante geluidsoverlast.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? vlak bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De accommodatie beter schoonmaken

geweldig

Gevarieerd niet te groot park. dicht bij zee . Veel wandelingen mogelijk. Er werken leuke mensen. Je krijgt een bloemetje of plantje in je huisje.

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? niets

Heerlijk rustige accommodatie.

Wij waren wat vroeg om in te checken maar dat was geen probleem. In eerste instantie vonden wij ons onderkomen heel basic maar al gauw voelden wij ons er thuis. Voor een ieder was er voldoende plek (8 personen plus baby) en de slaapkamers waren heerlijk stil. Er was voldoende servies en keukengerei maar we hadden voor de zekerheid een paar grote pannen meegenomen. Het gasfornuis is te klein om uitgebreid te koken maar een pastaatje gaat prima. Ook hebben wij een keer een ontbijt besteld maar dat hield niet over. De broodjes waren al een uurtje daarvoor uit de oven gekomen en de eieren waren half rauw. En dat voor €9.50 p.p. Zeker voor herhaling vatbaar al was het maar dat het maar een half uurtje van ons huis is (Rotterdam)

• Gastvrijheid / service
  • Schoonmaak van de accommodatie N.v.t.
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? het strand en dat je relatief snel bij uitstapjes in de omgeving bent
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De ontbijtservice aanpassen of afschaffen

Schön aber nicht hygienisch

Es war ein schöner Aufenthalt, leider war unser Bungalow nicht sehr sauber (und mit einem neugeborenen Baby sehr wichtig für uns) . Die Sitzgelegenheiten waren verdreckt und das WC war leider auch nicht sauber (Klodeckel in der Rille komplett schwarz). Es wäre schön, wenn Kaffeepads vorhanden gewesen wären und Seife. Leider gibt es in Fußnähe kein Supermarkt.

• Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 8p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandnähe
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Mehr auf Sauberkeit achten, Restaurant! Die Pizza war nicht gut und die Öffnungszeiten könnten länger sein, leider waren zum Strand nur Treppen einen Weg für einen Kinderwagen wäre gut, einen kleinen Supermarkt einführen, Seife und Kaffeepads, eingezäunte Hundewiese, richtigen Spielplatz für die kleinen bauen mit mehr Spiel Möglichkeiten ( z. B Wasserspiele, Brunnen, Sand )

Geweldig fijn verblijf

Bungalow was prachtig, schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust en dichtbij het stands en supermarkt goed bereikbaar
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Bungalow bereikbaar maken voor de auto

slecht

Huisje was niet echt schoon en dat is niet fijn, zeker niet in deze tijd. Dus eerst maar eens goed schoongemaakt. De bank was aan alle kanten kapot en versleten, bedden waren slecht. En tot overmaakt van ramp werden we (twee dames van 71 jaar) 's-avonds tijdens het uitlaten van de hondjes vastgepakt door een Poolse vrouw, die uit de bosjes kwam lopen en die nog nooit gehoord had van de anderhalve meter regel. Helaas voor ons een reden om heer niet meer terug te komen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand dichtbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? de huisjes beter controleren

Prijs - Kwaliteit is meer dan voldoende!

Park is mooi dichtbij de zee, perfect voor hondenbezitsters. Geen luxe huisjes maar wat je nodig hebt is er meer dan voldoende. Alles werkt en is in orde. Het park zelf is niet echt bijzonder maar zoals eerder beschreven mooi dicht bij de zee.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij de zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Park wat “netter” laten ogen. Parkeervakken verharden of netter bijhouden. Terrasjes bij het huis mogen ook vlakker en strakker.

Oké, maar lang niet perfect.

We hadden iets meer comfort verwacht, oa: extra toilet, ruimere bedden, ruimere slaapkamer, kastruimte mn in de slaapkamers.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Heel dicht bij strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zelf eens weekje in bungalow slapen en de nachtelijke herrie ervaren!

Beste Dora, Bedankt voor de beoordeling, fijn dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Jammer dat de bungalow niet was zoals u had verwacht. Helaas kunnen wij niet alles aanpassen, maar voor extra kastruimte in de comfort bungalows zijn wij de mogelijkheden aan het onderzoeken. Mocht u nog een keer willen komen, is wellicht de luxe bungalow ook een optie voor jullie. Deze hebben een ruimere indeling. Erg vervelend ook om te lezen dat jullie geen goede nachtrust hebben gehad. Ik ga de tip doorgeven aan de directeur. Wellicht kan dit binnenkort in dezelfde bungalow als waar jullie hebben gezeten om het goed te ervaren. Met een vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Geweldige ervaring om op het strand in een pipowagen te verblijven. Voldoende uitgeruste wagen, en het weer werkte mee.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand voor de deur.

Beste Henny, Heerlijk om met het mooie weer op het strand wakker te worden, goed om te lezen dat het voor jullie ook een geweldige ervaring was! Bedankt dat u dit ook wilde delen. Hopelijk tot een volgende keer. Met een vriendelijke lach, Mariëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

mede door het prachtige weer het was "heerlijk

"wij waren voor de derde keer een weekend in de pipowagen,net zoals de vorige keren hebben wij genoten. de wagen is van alle gemakken voorzien en als je net als wij elke keer prachtig weer hebben gehad is het genieten van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Beste Joke, Wow een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Goed om te horen dat u weer een fijn verblijf heeft gehad in de Pipowagen op het strand. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Strandpark Vlugtenburg

Super mooie bungalow

Zeer mooi vakantiepark , erg schoon park , vriendelijk personeel , meteen aan het strand

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand

Beste John, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn dat jullie een goed verblijf bij ons hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Slecht onderhoud wat betreft gras en beplanting

• Schoonmaak van de accommodatie
  • Voldeed de accommodatie aan uw verwachting N.v.t.
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee en fietspaden

Beste Jef, Bedankt voor je beoordeling. Op het achterste veld op onze camping hebben de hele zomervakantie dezelfde tenten gestaan. Helaas had het gras wat moeite weer goed te groeien. Wij snappen volkomen dat dit er niet netjes uitziet en gaan wij in het vervolg zeker anders aanpakken! Wie weet tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Terug naar de kust kan hier nog in alle rust

medewerkers waar de juiste bejegening hoog in het vaandel staat! Dat is een goed begin!! Dit keer gekozen voor een bungalow, simpel maar alles erop en eraan, en super ligging. Soms ga ik voor een luxer type maar dan kost het wel wat meer. Derde week in een challet verbleven waar de ruimte eromheen wat beperkter is maar de challet was echt schattig. Drie strandtenten, waan ik mij bij de een in CAlifornia, bij de ander geniet ik van de luxe en t lekkere eten en soms loop ik er heerlijk voorbij of lig en geniet ik van de lichtjes, surfers en de strandjutters. Mijn accu is weer opgeladen! Love thuis place

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Rust, ruimte, strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Bewegwijzering type accomodatie met betere verlichting bij met name overgang kampeer naar challet/bungalow op hoofdpad

Beste Rebecca, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wat super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad bij ons. Daar doen we het voor! De tips over de belichting nemen wij zeker mee! Alle tips zijn altijd welkom :) Mocht je accu weer leeg zijn, ben je natuurlijk altijd welkom om je op te laden tijdens een vakantie op Strandpark Vlugtenburg. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Heerlijke week op het park gehad.

Fijn verblijf gehad op het gemoedelijke vlugtenburg.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand dichtbij.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Wij miste nog wat kleine dingetjes in de kajuitbungalow zoals een kastje in de kamer, een haakje in doucheruimte voor je kleding op te hangen en in het toilet een haakje voor een handdoekje op te hangen

Beste Marianne, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Tips zijn altijd handig voor ons! Zeker die van de haakjes is een hele goede. Dit gaan wij zeker meenemen. Wie weet tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

mooie ruime , betaalbare camping vlak aan strand

Mooie ruime plekken voor de camper en sanitair schoon. Op loopafstand van het strand maar ook dichtbij leuke plaatsen (fietsafstand) Heerlijk wandelen door de duinen Camping prijzen alleszins redelijk Als je na sluitingstijd aankomt leuk systeem met kluisjes zodat je er toch in kunt rijden.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? lekker dicht bij strand en duinen, heerlijk wandelen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? geen wijzigingen

Mooie locatie

Leuke huisjes op een mooie locatie vlak bij het strand! Huisjes staan wel erg dicht op elkaar en je hebt geen gevoel van privé, aan alle kanten is inkijk vanuit andere huisjes. De huisjes zijn ook erg gehorig, we konden de meeste avonden de conversaties in het huisje naast ons letterlijk verstaan.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij het strand

vriendelijk gastvrij schoon top

wij hebben eerst 2 dagen in een trekkershut gezeten. perfect met alles erop en eraan. Alleen het afsluiten is een ramp vooral als het stormt en regent. Dan is de slaapkamer buitenom ook niet fijn. Toen naar een chalet. keurig . iets oud bollerig. no.142 misschien een tip. aan de binnenkant van de slaapkamer deuren een spiegel. vr. groet tot volgend jaar Diny en Cint Otterloo

• Verbleven in? Chalet 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? duinen en strand

Mooi huisje maar wel gehoorig

Fijn huisje modern van alle maken voorzien maar welgehorig

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Kamp winkel

Rundum gelungener Familienurlaub

Mit allem sehr zufrieden, nur die Matrazen hätten etwas breiter sein können.

• Reisegesellschaft Familie
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 10p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? lag sehr zentral zu allen Ausflugszielen für uns.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? nichts

Geweldige accommodatie en locatie

De locatie en tent (8pers) waren super. Wij hadden alleen last van de permanente bewoners (arbeidsmigranten) naast onze tent. Het is niet goed als er personen onder invloed langs onze tent lopen terwijl er kinderen spelen. Ook ‘s nachts hadden we last can rondlopende mensen die niet op onze plek te zoeken hebben.

• Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Super, op het terrein is niet veel te doen maar het strand maakt alles goed
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zorgen dat de permanente bewoners niet voor overlast zorgen en gescheden zijn van de overige gasten dit was echt een grote smet op ons verblijf.

Niet al te groot park

Fijn park met mooie ligging bij zee, 6 persoon comfort bungalow was goed ,maar zou het te krap vinden als je met 6 personen bent

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dichtbij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? winkeltje op park voor de nodige boodschappen

Top camping, schoon, netjes en vriendelijkheid!

Keurige douches, schoon, medewerkers schoonmaak terrein mijn complimenten!

• Reisgezelschap? Alleenreizend
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? vrijheid

Super Gesamtpaket

Wir wurden sehr freundlich empfangen. Der Campingplatz ist sauber, die Mitarbeiter sind immer gut gelaunt gewesen, hatten ein Lächeln parat und waren immer freundlich. Wir hatten das Safarizelt. Dieses war sauber, aufgeräumt und wirkte einladend. Lediglich der kleine Heizlüfter war für die kühlen Abende etwas zu wenig. Da wäre ein zweites oder größeres Gerät noch besser gewesen. Und um den Aufenthalt noch perfekter zu machen, wäre eine Mikrowelle mit Heißluftoption super. ;-)

• Reisegesellschaft Mit partner
  • Geblieben in? Safari-Zelt
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Man ist nah am Strand, aber auch die nächste Stadt mit allen notwendigen Geschäften ist in unmittelbarer Nähe.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Den Strand und das Meer direkt hinter den Spielplatz setzen. Ohne dass man über die Dünen wandern muss

Prima camping voor een prima prijs

De camping is ontzettend goed bevallen. Personeel is vriendelijk, sanitair buitengewoon schoon en fris en de plekken zijn goed ruim (caravan van 8 meter was geen probleem). We zullen niet zeker terug komen.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust en fijne wandelomgeving
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Kijken of de WiFi iets beter zou kunnen. Werken vanuit de caravan was geen optie; tot blijdschap van mijn vrouw ;-)

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!