• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw fijne review! Goed om te lezen dat uw verblijf u goed is bevallen. We hopen u een volgende keer weer te mogen zien op ons strandpark :) Met vriendelijke groet, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Très bon séjour

J’ai mis 4 étoiles car se serait bien d’avoir une deuxième toilette.. Sinon tout était très bien.. Très propre, facile d’accès et personnel très réactif ..

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • Hospitalité / service
  • Nettoyage du logement
  • Le logement a-t-il répondu à vos attentes?
  • Valeur pour l'argent
  • Environnement / emplacement du parc
  • Avez-vous été à nous avant? Non, c'était la première fois
  • Fête itinérante? Amis
  • Resté dans? Bungalow Cabine Confort 8p
  • Qu'avez-vous préféré dans la région? Keukenhof
  • Si vous pouviez être réalisateur pendant une journée, que feriez-vous différemment? Élargir le soir les horaires du restaurant

Chère Armandine, Quelle belle critique vous nous avez laissée, merci pour cela ! Nous tiendrons compte de votre conseil concernant une deuxième toilette. Avec plaisir et j'espère à une prochaine fois :) Avec un sourire amical, Meena, réception parc de plage Vlugtenburg

Heerlijke plek voor velen

Wij huurden een huisje voor 16 personen voor een weekend. Aangenaam kleinschalig park dat als een mooie uitvalsbasis gebruikt kan worden voor diverse activiteiten in de directe omgeving. Gelegen aan de duin, is de zee nabij. Super! De huur van een bootje bij De Merenburger in Leidschendam is een aanrader.

• Reisgezelschap? Familie
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee nabij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Communicatie naar de klant vanuit 1 punt laten verzorgen (of Belvilla of het park zelf). Welkomspakket uitbreiden met hand- en theedoek. Sfeerverlichting aanbrengen

Beste Linda, Bedankt voor uw mooie beoordeling en complimenten. Leuke tip die u mededeelt in uw review over de bootverhuur in Leidschendam! Wat betreft uw tips: allereerst bedankt, want zo kunnen wij ons blijven verbeteren. Als gasten ervoor kiezen om via een touroperator te boeken zal de communicatie wat betreft de boeking zowel via die touroperator als via Vlugtenburg lopen. Dat heeft ermee te maken dat u dan een gast bent van Vlugtenburg, maar een klant van die touroperator. Uw tip over het welkomstpakket en de sfeerverlichting zullen we bespreken. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Erwartungen erfüllt

Alles bestens. Freundliches Personal.

• Reinigung der Unterkunft
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt?
  • Restaurant k.A.
  • Umgebung / Lage des Parks
  • Warst du schon mal bei uns? Ja, wir kommen gerne hierher
  • Reisegesellschaft Familie
  • Geblieben in? Bungalowhütte Luxe 8p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

Lieber Günther, Wie schön zu hören, dass Sie gerne in unseren Park kommen und alles Ihren Wünschen entsprach. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine nette Bewertung abzugeben. Hoffentlich bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Excellent site, great beach & restaurant

We stayed in our motorhome but used the bus/tram to visit The Hague on one day. The beach is amazing but was crazy windy when we were there. Great site though with lots for children to do. Very good food at the restaurant and everyone was so friendly.

• Would you recommend us? Yes
  • Hospitality / service
  • Cleaning of the accommodation
  • Did the accommodation meet your expectations
  • Value for money
  • Environment / location of the park
  • Have you been to us before? No, this was the first time
  • Travel party? With partner
  • Stayed in? Camping
  • What did you like best about the area? Access to the beach
  • If you could be a director for a day, what would you do differently? N/A

Dear Andrew, Thank you very much for your excellent review! Nice to read that you've had a good time at our park and enjoyed the nearby beach. Hope to see you next time :) With a friendly smile, Meena, reception strandpark Vlugtenburg

Het was een prima verblijf voor een overbrugging van een verbouwing in ons woonhuis.

Het huisje was super schoon. alleen de receptioniste mag bij aankomst wel wat meer enthousiasme tonen. Bij naar huis gaan dezelfde receptioniste idem : kan zij wel iets meer enthousiasme tonen. Een minpuntje was om de tv iedere keer aan te krijgen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand

Beste Janny, Bedankt voor uw review en complimenten. Uw opmerkingen over de gastvrijheid en de tv zullen wij intern bespreken. Hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Hartstikke goed en fijn verblijf

vriendelijke ontvangst, huisje in orde, ligging perfect dicht bij zee en strand. Als je aan komt rijden oogt de omgeving wat troosteloos. Maar eenmaal op het park is dat helemaal weg.

• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Wij hadden de 16 persoonsbungalow. Ik zou zorgen dat in beide huisjes ( die voor de gelegenheid open worden gezet) eettafels staan die qua maat aan elkaar passen. Nu past het precies niet en dat is voor de vibe jammer. Verder zou ik zorgen dat alles al klaar staat zodat de groep niet zelf hoeft te gaan schuiven met interieur. Andere parken doen dit wel is onze ervaring. Het is niet heel erg maar het is wel een fijne service als alles al is ingericht voor een grote groep. Verder zou het handiger zijn als de eetstoelen wat minder robuust zijn zodat er voldoende ruimte is aan tafel voor 16 personen.

Beste Carla, Bedankt voor uw complete review en hoge cijfer! Fijn om te lezen dat u het naar uw zin had :) Bedankt voor uw tip over de eettafels. Helaas zal dit een lastige opgave worden aangezien het natuurlijk twee aparte, maar geschakelde bungalows zijn. Daarbij wil ik graag benoemen dat het niet de bedoeling is om het interieur te verschuiven. Uiteraard nemen we uw tip wat betreft de sfeer die dit creëert wel mee in de bespreking voor de toekomst. Wie weet komt dit nog van pas. We zien u graag een andere keer weer op het park. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Fijne camping vlak bij strand

Prima plek gastvrij personeel

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Ad, Wat een mooie review, hartelijk dank! We zien u graag de volgende keer weer op ons park :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Weet heerijk

Alleen zouden we graag boven het baby was bad een warmer willen best fris was het voor onze kleindochter

• Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, wij komen hier graag op vakantie
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Nathalie, Bedankt voor het achterlaten van de goede review en de tip. Tot de volgende keer! Met een vriendelijke groet, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Tevreden

Er zijn een paar minpuntjes. Als camperaar of caravan eigenaar zou het fijn zijn dat je een tuinslang kunt aansluiten op de kraan. Zou het vullen van je watertank wat eenvoudiger maken. Ook is de wasruimte en doucheruimte erg koud deze periode. Dit omdat de ruimte waar je afwas niet gesloten is. De plek was ruim alleen vanwege de regen erg modderig. Gras was op.vrijwel de hele plek weg. Erg rustige camping. Zeer vriendelijk personeel op de receptie. En een groot voordeel is dat Jr na een kort wandelingetje zo het strand op loop. Park ziet er netjes maar wat verouderd uit. Desondanks denken wij zeker nog eens terug te komen. In verband met de kou in de sanitaire ruimtes zal dat dan meer richting.de zomervakantie zijn.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand op loopafstand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Sanitaire ruimtes verbeteren. En de kranen vervangen bij camper/caravan plaats

Beste Mary, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze uitgebreide beoordeling. We zullen de aangegeven punten en tips intern in behandeling nemen. Wie weet kunnen we één en ander verbeteren voor de toekomst, zodat een kampeervakantie nog prettiger zal verlopen. Tot de volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

zeer goede service, goed uitgeruste bungalows en camperfaciliteiten

Heel goede ontvangst aan de receptie met bloemetje Heel goede bungalowinrichting ook voor minder validen Avavieren top dingen om te huren voor zeer schappelijke prijzen en een buitengewoon vriendelijke beheerder vlak aan zee en de mooie duinen. zeer goed geschikt voor wandelingen en fietstochten. winkelassortiment op het park zou iets beter kunnen evenals het terrein voor de campers sanitair voor de campers buitengewoon goed

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? de duinen en de zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? iets meer levensmiddelen verkopen op het park bij de receptie en het camperterrein wat opknappen

Beste Johannes, Bedankt voor de goede uitgebreide beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie zo te spreken zijn over de service van de receptie en Avavieren. We zullen jullie complimenten delen met onze collega's. We zijn blij dat jullie een superverblijf hebben gehad in de bungalow. We hopen jullie in de toekomst nog eens tegen te komen op het park. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Prima!

Wij hadden bungalows 42 43. Mooie ruime bungalows en alles ziet er verzorgd uit!! We misten wel een oven en een Senseo of iets van een dulco gusto koffie apparaat. Verder prima!!!!

• Reisgezelschap? Familie
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Lekker dicht bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Niets

Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en de goede tips. Tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Perfect, mooie trekkerstent met alles wat je nodig hebt.

Ondanks windkracht 6 en 4 gr snachts goed geslapen, mooie stevige tent, goed ingericht met alles wat je nodig hebt. Lekker gegeten op het terrein bij Zout.

• Reisgezelschap? Zakelijk
  • Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand en dichtbij den Haag waar we moesten zijn dat weekend

Beste Yvonne, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat het verblijf in de tent goed bevallen is ondanks de harde wind. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Fijne rustige camping met voldoende sanitair.

Nog vroeg in het seizoen. Prettige ontvangst. Mooi camper terrein. Nummer Paaltjes mogen iets naar achteren ivm uitdraaien. Nu ok maar als het vol is lastig

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand dichtbij. Helaas maar daar kunnen jullie niets aan doen was het zand vies en door storm was er stuifzand. Vervelend voor de hond. Volgende keer beter
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Vuilnis bakken op tijd legen zodat het geen zooitje wordt

Beste Dineke, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en de goede tip over de paaltjes. We hopen jullie in de toekomst nog eens tegen te komen op de camping. Hopelijk dan met goed weer, zodat jullie wat meer kunnen genieten van het strand. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Sind total begeistert

Wir wurden herzlich empfangen War alles sauber,Danke an die Reinigungskräfte Das Restaurant war toll und das Peronal sehr nett Es war wirklich alles super und wir werden auf jeden Fall nochmals kommen

• Reinigung der Unterkunft
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt?
  • Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Reisegesellschaft Mit partner
  • Geblieben in? Safari-Zelt
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandpark und Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Nichts

Liebe Margherita, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung. Wie schön zu lesen, dass Sie einen schönen Urlaub hatten. Bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Melissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

heerlijk uitwaaien!

Ondanks het onstuimige weer (of dankzij) op een dag lange wandeling langs het strand bij mooi weer mogelijk. Ook de stormachtige, natte dagen waren geweldig! Één dag naar Rotterdam toegeweest, het Boijmans Depot was heel indrukwekkend. De bungalow was ruim en gezellig, zoals elke keer.

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? duinen en strand, fietspaden

Beste Albert, Wat een fijne review, bedankt hiervoor. Heerlijk om te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf en van de omgeving! Graag tot de volgende keer:) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Heerlijk huisje

Alleen wat problemen met het internet de lastste twee dagen. Bedden waren netjes opgemaakt!

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De ligging..vlakbij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Denk wat meer controle op de werknemers... de schilders zijn wel heel druk met hele lange koffie pauzes

Beste Henri, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Vervelend dat de wifi niet optimaal werkte. U bent altijd van harte welkom bij de receptie om dit door te geven, dan kijken wij graag of we hier iets aan kunnen doen. Wij hopen u in de toekomst nog een keer op ons park te verwelkomen! Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

altijd de moeite waard

Leuke Camping vlakbij het strand. Vriendelijk personeel

• Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, wij komen hier graag op vakantie
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? niets

Beste Nico, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en jullie hier graag komen. Tot de volgende keer! Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

Zoals altijd alles perfekt.

Alles goed, zoals altijd.

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, wij komen hier graag op vakantie, Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht aan zee

Beste Astrid, Bedankt voor het achterlaten van een review! Wat fijn om te horen dat alles zo bevallen is bij ons. Hopelijk tot snel! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooi, schoon en vlakbij zee

Mooi park, dicht bij de zee, vriendelijke receptie

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Frans, Bedankt voor het achterlaten van deze super review. Hopelijk zien we jullie in de toekomst nog eens terug! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Angenehmer Aufenthalt!

Sehr sauberer Platz und Sanitäranlagen. Freundlicher Empfang. Morgens Brötchenservice ans Wohnmobil. Wir kommen wieder wenn wir in der Nähe sind.

• Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft k.A.
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt? k.A.
  • Restaurant k.A.
  • Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Reisegesellschaft Mit partner
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.

Liebe Stephanie, Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns zu lesen dass bei Ihrem Aufenthalt alles so gut gelaufen ist. Ich hoffe dass wir dich bald wieder sehe! Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Geweldig verblijf op een mooie locatie

Fijn familie week end gevierd met 14 personen in twee geschakelde bungalows , keuken ,sanitair en bedden uitstekend. Gezellige serre als de dagen iets minder zijn.

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Robert, Wat fijn om te horen dat uw familie week zo geslaagd was op ons park! We hopen dat u erg heeft genoten en u snel weer een keertje bij ons terug komt. Bedankt voor het achterlaten van een review! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Heerlijk met de hele familie genoten!

Een lang weekend met de familie genoten van zon, zee, strand en elkaar.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Lekker dichtbij het strand.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Geen grint maar bestrating (of verharde ondergrond) en de mogelijkheid om met de auto bij de zorgbungalow te komen.

Goedemiddag, Super leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad op ons park! De tips zal ik zeker even meenemen in het volgend overleg! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Het was kort maar krachtig

Heel leuke huisjes de accommodatie voldeed aan de verwachtingen, voor de kinderen was er ook ruimte om te ontspannen, we hadden een ontbijt besteld heel leuk maar wat minder was waren de zwart gebakken croissant die dan ook hard waren om in te bijten. De afstand om naar het strand te wandelen viel ook goed in de smaak. Wij waren heel te vreden. Groetjes greet

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Naar zee wandelen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zou het niet weten

Beste Greet, Bedankt voor het achterlaten van een hele mooie review. Wat fijn om te horen dat uw verblijf op ons park zo naar wens was! Uw opmerking over de broodjes service ga ik even doorsturen naar mijn collega's van het restaurant. Zo horen de croissantjes uiteraard niet bij u afgeleverd te worden! Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen op ons park. Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Fijn resort

Mooi park. Accomodatie was ruim en schoon. We vonden de bedden wel heel erg smal; dit zou aangepast kunnen worden. Ook jammer dat er geen oven aanwezig is in de keuken. Verder goede ligging en veel speelmogelijkheden op het park voor kinderen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht aan zee

Beste Ine, Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Uw tips zullen wij interne doornemen. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!