genoten

We hebben genoten van de ruimte in huisje 32-33. We waren met een wisselend gezelschap, maar iedereen heeft genoten. Ook het weer was lekker.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? de zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? nix

Wir hatten einen schönen angenehmen Urlaub

Die Einfahrt zum Park ist etwas trickreich und die Sanitäranlagen könnten komfortabler sein. Etwas wenig für die Anzahl der Stellplätze.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Stellplatz und Strandnähe
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

Een fijn park met goede service en vriendelijke mensen met een lach.

Zie boven. Was heel blij met het senseokoffie apparaat. Mooie service.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? de Zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het zo laten het is prima zo

Heerlijke dagen gehad

Het is een mooi, heel goed onderhouden accommodatie /park.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? 90 cm. bedden ipv. 80 cm. En een deur tussen de slaapvertrekken en de woonkamer. Er waren kleine kinderen in ons gezelschap die vroeg naar bed moesten.

Die Unterkunft und der Service waren einwandfrei!

Sehr freundlicher Empfang, alles Notwendige war vorhanden. Es gibt keine Beanstandungen! Alles war sauber, vollständig, übersichtlich und praktisch.

• Reisegesellschaft Freunde
  • Geblieben in? Safari-Zelt
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Die Lage in Strandnähe, die Anpflanzungen: Bäume, Sträucher,...
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Es war alles in Ordnung!

Prima camping

Wij hebben een aantal dagen op een camperplaats gestaan en dit is ons prima bevallen. Dicht aan zee, met prima sanitair en voorzieningen. Ruime camper plaatsen, vanuit de camping ideaal om door het prachtige Westland te fietsen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Fijne fietspaden, stranden en strandtenten. Paviljoen Zomertijd Strand Is overigens een aanrader.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het parkeren op de camping, hier zou ik eens naar kijken. Richting het camperveld werd regelmatig dubbel geparkeerd waardoor je er met uitrijden met een camper niet meer door kon.

Toller unkomplizierter kleiner Platz mit freundlichem Personal.

Wir waren schon das wiederholte Mal auf dem Campingplatz und sind sehr zu frieden. Brötchen Servie, die Nähe zum Strand und das nette Personal sind top. Auch dass man sein Wohnmobil auf dem Parkplatz lassen kann um am Abreisetag noch mal zum Strand zu können ist klasse. Kleiner Wunsch wäre vielleicht die Markierung von 3-4 Parkplätzen für größere Wohnmobile. Aber das ist nur ein zusätzlicher Wunsch. Die Toilettenhäuschen sind auch klasse. Danke für die schöne Zeit.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strand und Radwege
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Ab 23:30 um etwas Ruhe und Rücksicht bitten

Sehr schönen Campingplatz

Sehr sauberer Platz, kurzer Weg zum Stand sehr ruhiger Platz saubere sanitäre Anlage wir, Paar mit Hund und Wohnmobil, werde auf jeden Fall wieder kommen

• Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft k.A.
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt? k.A.
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.

Super tijd gehad

Mooie ruime campingplek, mooi net park, ondanks de vele honden geen hondenpoep te bekennen, op loopafstand van het strand waar honden toegestaan zijn, ideaal! Het mooie weer maakte ons weekendje helemaal compleet!

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Op loopafstand van het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Sanitair moderniseren

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Isa, Onwijs bedankt voor deze goede beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat het voor de hond ook fijn was. Fijn dat u een tip achterlaat over het sanitair. Het staat inderdaad op de planning om dit te renoveren. Graag tot ziens en tot de volgende keer. Met een vriendelijke lach, Milan, receptie Strandpark Vlugtenburg

Heerlijk vertoeven

Alles goed behalve het schoonmaken van het Chemisch toilet is echt aan renovatie toe. Koud water en vieze bak.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Alles vooral de Zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Toiletvoorzieningen op de camping renoveren incl chemisch toilet

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ruth, Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat u heeft genoten aan zee. Bedankt voor uw tip, de renovatie van de toiletgebouwen staat inderdaad op de planning. We zien u graag volgende keer weer terug. Met een vriendelijke lach, Milan, receptie Strandpark Vlugtenburg

Fijne camping met goede faciliteiten, ruime plekken en vriendelijk beheer.

Het was alleen gek dat de toiletgebouwen bij de nieuwe camperplaatsen waren afgezet. En dat tijdens een druk weekend. Soms was er wel toegang ondanks de afzetting. Verder super fijn verblijf. Receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Kan niet echt iets bedenken wat beter kan. Jammer dat de receptie wordt veranderd. Vond het juist zo gaaf. Wij komen zeker terug

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gabry, Fijn dat uw verblijf goed bevallen is. We begrijpen de verwarring over de toiletten. Er stonden inderdaad pillonen voor het toilet gebouw, maar hij was wel in gebruik. Onze excuses daarvoor. Wij hebben onze collega's doorgegeven de pillonen weg te halen. Graag zien we u nog een keer terug! Met een vriendelijke lach, Milan, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooie locatie, ligging is fantastisch

Fijne camperplaats!

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij zee en fietsweg
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? verharde parking voor de campers

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Mandy, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Graag tot ziens. Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

We hebben een hele fijne midweek gehad met gezin en hond!

Tweede keer, fijne kampeerplaats, goede faciliteiten en een positieve sfeer. Locatie bij zee vinden we erg prettig! Ideaal voor met honden en kinderen.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij strand.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De betaalde activiteiten bij animatie vonden we erg prijzig :( jammer dat het waterpark nog niet open was.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marjo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Het is zeker jammer dat de waterspeeltuin nog niet open was tijdens jullie verblijf. Deze opent 25 mei. Wij zien jullie graag nog eens terug! Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

Wij vonden het een ongezellige camping

Alles is functioneel en word goed schoongehouden maar het is ongezellig de wc’s en douches zijn simpele units er is niets gezelligs aan.

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Vlakbij het strand en het gezellige dorp
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Investeren in toiletgebouwen, er camping id nu te duur voor wat er geboden word, de plaatsen vlak maken ze zitten vol met kuilen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ron, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn om te lezen dat de omgeving u goed beviel. Bedankt voor uw tips, zo kunnen wij ons blijven verbeteren. Wat betreft uw tip over de toiletgebouwen, de renovatie hiervan staat op de planning :) Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Schöne Anlage in Strandnähe

Wir waren zwei Nächte zum Camping hier und würden wieder kommen. Sehr netter Empfang, gute, neue Sanitäranlagen, gemütliches Restaurant - und das alles nahe den Dünen. Hunde ebenfalls willkommen, dürfen am Strand auch frei laufen, was erstaunlich gut funktioniert. Alles sehr harmonisch. Einzig manche Gäste benehmen sich nicht fein ... hinterlassen die Toilette wie sau oder lassen ihre Hunde vor fremde Wohnmobile kacken, ohne es weg zu räumen. Und das Kinderanimationsprogramm, das nachmittags über den Platz schallt, ist etwas gewöhnungsbedürftig ...

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandnähe
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Reisende mit und ohne Kinder besser trennen. Adults only Bereich. Fahrrad mietstation mit Hundeanhänger und Lastenrädern.

Antwort des Geschäftsinhabers

Am besten Tanja, Vielen Dank für Ihre nette Bewertung und das nette Kompliment! Es ist schade, dass Sie durch das Verhalten anderer Gäste Unannehmlichkeiten erfahren haben. Solche Beschwerden können Sie künftig jederzeit gerne an der Rezeption melden. Gerne helfen wir Ihnen während Ihres Aufenthaltes wo möglich weiter. Wir haben sowohl Hundeanhänger als auch elektrische Lastenfahrräder zur Verfügung! Diese müssen jedoch im Voraus reserviert werden :) Wir freuen uns auf das nächste Mal! Mit freundlcihen Lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Heel fijn en ruim aangepast huis

Voor ons superfijn om én met onze dochter met beperkingen én met onze familie in 1 groot huis op vakantie te kunnen. Super dat we een extra aangepast bed in de woonkamer kunnen plaatsen waardoor ze er ook echt bij is als ze overdag moet liggen. Daar is genoeg ruimte voor. Heel fijn dat je de tussendeuren kunt sluiten als je even je privacy wilt hebben of als er kleine kinderen slapen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dat je zo makkelijk naar het strand loopt

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Alja, Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling! Wat fijn dat u en uw familie hebben genoten van jullie verblijf in een zorgbungalow. Het weer zat ook heerlijk mee. graag tot de volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Probleempje met het starten van mijn auto waarbij de beheerder zijn uiterste best heeft gedaan ons te helpen. Tot 2 keer toe ons ondersteunt grote klasse ..zeker op een avond van veel wisselende vakantiegasten

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee en de mogelijkheid de hond mee te kunnen nemen op de camping en naar het strand

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Herman, Bedankt voor uw fijne en complimenteuze beoordeling. We staan graag klaar voor onze gasten. Tot de volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, strandpark Vlugtenburg

Alles prima

Alles toll wie immer

• Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft k.A.
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt? k.A.
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandnah

Antwort des Geschäftsinhabers

Am Besten Eva, Vielen lieben dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, Sie bald wieder in unserem Park begrüßen zu dürfen :) Mit freundlichen Lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Campingplatz mit (fast) allem, was man braucht.

Sehr freundlicher Empfang, nette Gastronomie, Brötchenservice, kleines Campingareal im Ferienresort, einfache, aber zweckmäßige Sanitärhäuschen, welche 2 x /Tag gereinigt werden, alles ohne Marken, Karten oder Zusatzgebühren zu nutzen. Parzelle 150 qm groß mit Wasser, Strom und Satellitenanschluss. Prima Möglichkeiten für Ausflüge mit Fahrrad (z.B. Hoek van Holland, Den Haag, s`Gravenzande) oder PKW (z.B. Den Haag, Rotterdam) und zu Fuß (Strand, Strandgastronomie). Schöner breiter Strand. Wir waren zum 2. Mal hier und würden wieder kommen!

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Ruhig, viele Möglichkeiten
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? nähere Einkaufsmöglichkeit

Antwort des Geschäftsinhabers

Am besten Jutta, Vielen Dank für Ihre süße Rezension. Das zaubert uns ein Lächeln ins Gesicht :) Wir freuen uns auf ein Wiedersehen beim nächsten Mal! Mit freundlichen Lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Hele mooie plek aan het strand met mooi restaurant

Fijne plek, maar grote aantal vaste bewoning van seizoensarbeiders is wel sfeerbepalend.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Restaurant en op loopafstand van het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Oude huisjes ook opknappen, seizoensarbeiders beperken, geen autos op de plaatsen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pim, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van de natuur en bedankt voor het compliment over ons restaurant :) Uw tips zullen wij meenemen in bespreking. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Goed verblijf met onze jonge kleinkindjes

Zowel de kleinkindjes als wij hebben genoten. Het park is overzichtelijk waardoor onze kleindochter al zelfstandig op pad kon. Leuk programma voor de kids, schoon sanitair en toch voldoende (we dachten dat het weinig was). Prima restaurant. Het cijfer wordt hoger als de waterpret geopend is. Jammer dat dit pas na alle vrije dagen is.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand op loopafstand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Meer beplanting waardoor het terrein gezelliger wordt

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jacqueline, Bedankt voor uw mooie review en complimenten! Leuk om te lezen dat u en uw kinderen hebben genoten van ons park en de faciliteiten. Graag tot de volgende keer, wanneer de waterspeeltuin geopend is :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Hoge verwachtingen, echter teleurgesteld

Wij komen niet meer helaas. En dat ligt niet aan het vriendelijke personeel, de ligging van de camping is perfect, het restaurant is wel druk maar heel goed en het ligt ook niet aan het verouderde maar super schone sanitair. Het ligt vooral aan het onveilige gevoel wat de arbeiders uit het buiteland ons gaven: harde muziek, dronken over de camping zwalken, huisjes (achterin het park) die compleet uitgewoond zijn, ruzie maken met een blik bier in de hand terwijl je daar vlakbij staat te tafeltennissen met je kind. Ze rijden met blikken bier in de auto hard over de hoofdweg van de camping, of rijden ineens achter hit uit het parkeervak. Het lijkt er op dat meer dan 50% van de huisjes verhuurd worden aan arbeiders uit het buitenland. We begrijpen dat dit een fijne inkomstenbron is voor de camping, echter gaat dit erg ten kosten van jullie camping. Wij hebben totaal geen "campinggevoel" gehad zoals we die kennen. Sorry, nooit meer.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Vlakbij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het totaal aantal arbeiders uit het buitenland fors verminderen of helemaal niet meer. Het is echt geen visitekaartje voor de camping. De vele uitzendbureau auto's alleen al.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Vivien, Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat jullie geen fijne vakantie hebben gehad en jullie niet veilig voelde. Dat kan natuurlijk niet. Onze excuses! Bedankt dat u mij zojuist telefonisch nog uw ervaring verder heeft toegelicht. Zoals gezegd gaan wij hier extra aandacht aan besteden en op controleren. Een vakantie hoort wel ontspannen te zijn. U gaf aan wellicht toch nog een keer terug te willen komen, dus hopelijk tot ziens! Met een vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Goede fijne camping bij het grote mooie strand

Goede fijne camping bij het grote mooie strand

• Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand en duinen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? het ontwerp van het park is nogal saai. Geen leuke plekjes, bomen, plantsoentjes etc. Dit zo ijsnel verbeteren

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Leuk om te lezen dat u heeft genoten van de omgeving. Bedankt voor uw tip over de aankleding van ons park, dit zullen meenemen in onze bespreking :) Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke lach, Meena, strandpark Vlugtenburg

Top vakantie gehad

Heerlijke kampeervakantie. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Animatieteam verzorgt leuke activiteiten. Ligging is perfect

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Niets

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Kim, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat jullie een goed verblijf bij ons hebben gehad! Tot de volgende keer. Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

Perfekter, gemütlicher Aufenthalt mit top Service und angeboten

Der erste Eindruck war schon schön, komplett ausgestatteter Wagen mit Mega Blick auf das Meer. Haben einmal Frühstück und einmal BBQ bestellt was beides auch super lief. Haben auch einmal e-Bikes gemietet was auch keine Probleme gab. Super Aufenthalt, sehr gerne wieder !

• Geblieben in? Pipowagen am Strand
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nähe zu den haag und Rotterdam, Strand und Dünen

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Anne-Cathrine, Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Schön zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und die Aussicht genossen haben. Hoffentlich bis zum nächsten Mal! Mit einem freundlichen Lächeln, Sabine, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Company details

10 t Louwtje 2691KR

0174-412 420

Über Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!