Het verblijf was goed, het financiële plaatje viel tegen.

Het verblijf was goed, het financiële plaatje viel tegen

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Mooie omgeving
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Ik reserveerde langs airbnb en kreeg dan van uw diensten nog een factuur voor bedlinnen en schoonmaak. Ik reserveer dikwijls langs airbnb maar heb nog nooit een supplement moet betalen, dat is trouwens tegen policy van air bnb. Ik hoop dat u daar verandering in brengt en airbnb gasten onaangename verrassingen bespaart. Als aan deze voorwaarde voldaan wordt, blijft mijn aanbeveling gelden. Zoniet zal ik het niet aanbevelen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Els, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We hopen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op ons park. Wat vervelend dat jullie niet op de hoogte waren van de extra kosten. Helaas hebben wij meerdere gasten via Airbnb ontvangen die niet juist geïnformeerd waren over de bijkomende kosten. Daarom hebben wij besloten deze samenwerking te stoppen. Via airbnb is het nu niet meer mogelijk boekingen te maken voor Vlugtenburg. Mocht u nog eens willen komen voor een heerlijke vakantie, kunt u ook altijd contact met onze receptie opnemen voor het maken van een boeking. Via onze website is het ook mogelijk boekingen te maken. Hier staan de bijkomende kosten ook op aangegeven. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Genieten

Mooie bungalow en goede service. Ook fijn dat er veel bij te boeken is, zowel qua service als faciliteiten voor mensen met een beperking.

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Reisgezelschap? Zakelijk
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Parkeermogelijkheden dichterbij de zorgbungalows. Bv plekken reserveren op huisnummer

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Corrie, Bedankt voor uw mooie review! Leuk om te lezen dat u onze service als fijn heeft ervaren. Uw tip ga ik doorgeven aan de desbetreffende collega. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke lach, Melissa, receptie strandpark Vlugtenburg

Fantastisch

Prachtige bungalow, zeer schoon, dat maak ik ook wel eens anders mee! Bedden slapen prima! Vlakbij de zee, heerlijke midweek gehad

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Agnes, Wat super om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Uw complimenten steken we in onze zak! Graag tot de volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Sehr freundlich/ schöner Campingplatz

Ich war schon öfter auf dem Campingplatz und bin immer wieder von neuem begeistert. Die Mitarbeiter sind super nett und hilfsbereit. Man kann dort gut essen. Kinder und Hunde sind dort herzlich willkommen.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Am besten Anne, Vielen Dank für Ihre netten Worte und die tolle Note! Es freut uns sehr zu lesen, dass Ihnen unser Park und der Service gefallen. Bis zum nächsten Mal :) Mit freundlichen lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Ik denk een prima terrein. Lastig te beoordelen nu: het was koud, nat en leeg. Ontvangst was vriendelijk. Sanitair netjes en schoon.

• Reisgezelschap? Alleenreizend
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jol, Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Het klopt inderdaad dat 's winters ons park minder groen en zonnig aandoet als in het voorjaar en de zomer. We hopen u daarom nog eens te mogen ontvangen met niet alleen een lach op ons gezicht, maar ook een zonnetje aan de lucht! Met een vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Een park met veel verblijf van werkende buitenlanders.

Personeel is erg aardig en je wordt hartelijk ontvangen. Persoonlijk vond ik de slaapkamers aan de kleine kant. Het stapelbed is erg aan de kleine kant. Voor 8 volwassen personen is de eettafel te klein. Een kratje bier moet je niet buiten laten staan, want dan is die de volgende dag verdwenen. Jammer dat op het park veel werkende buitenlanders verblijven.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand is dichtbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Indien mogelijk bungalows vergroten.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Karolien, Bedankt voor het achterlaten van een review. We zullen de mooie complimenten delen met onze collega's. Wat vervelend dat jullie kratje bier door iemand is meegenomen. Uw opmerkingen over de ruimtes in de bungalow zullen wij intern doornemen. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op het park. Met vriendelijke groet, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Heerlijk dicht bij zee en het mooie centrum van s Gravenzande

Ik weet dat t niet anders kan, de opvang van de asielzoekers. Al een geluk dat ze opgevangen worden in onze landen, op parken zoals bij jullie. Maar anderzijds gaan mensen op verlof om ontspanning te hebben zonder zorgen. Op deze manier is dat moeilijker vermits je continue wordt geconfronteerd met de miserie en de oorlog in de wereld. Iedere keer je die mensen ziet denk je aan wat ze misschien hebben meegemaakt, wat ze ginds hebben moeten achterlaten van familie e.d. . Dat maakt het bezoek aan jullie park heel confronterend met de constante dreiging voor oorlog e.d. we leven met deze mensen mee, maar willen alles af en toe even kunnen loslaten.... Al geven we volmondig toe niet echt last gehad te hebben van deze buitenlandse bewoners.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij het strand, al zijn we er niet geraakt door t slechte weer
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De camperplaatsen gedeeltelijk beter ophogen en verharden

Schöner Platz für ein Wochenende.

fririogog

• Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Wohnmobil Plätze besser befestigen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Martina, Vielen Dank für die Bewertung. Wir freuen uns darauf Sie in Zukunft wiederzusehen. Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Heerlijke dagen gehad

Helaas waren de camperplekken eigenlijk veel te nat. Het zou prettig zijn als er verharde plekken zouden zijn, zeker als je in de winter open bent. Verder was het heerlijk! Een idee zou misschien nog zijn om matten neer te leggen in de wc/doucheruimtes zodat de vloer schoner blijft. Lekker gegeten in het restaurant, de broodjesservice is geweldig! Al met al een heerlijke plek aan zee, wij komen zeker terug!!

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Vlak aan zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Verharde camperplekken

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Daniëlle, Bedankt voor het achterlaten van de review. Wat fijn dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad. We zullen uw tips over de campingplekken en de matten in het sanitairgebouw intern bespreken. Wie weet kunnen we deze punten verbeteren in de toekomst. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Ruim maar gehorig huisje

We hadden een luxe bungalow gehuurd, de plek was prima en ook de ruimtes waren groot en van goede spullen voorzien. De bungalows zijn echter geschakeld via een simpele tussendoor zodat er veel geluidsoverlast van het buurhuisje was. Ook het uitzicht is niet erg bijzonder en er waren veel werkzaamheden op het park. De mensen bij de receptie waren heel aardig en je bij in no time op het strand of op het kustfietspad.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij strand en fietspad
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? geschakelde bungalows loskoppelen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sander, Eerder vandaag hebben we elkaar gesproken over uw verblijf op ons park. We vinden het erg vervelend om te horen dat u overlast ervaarde omdat u in een geschakelde bungalow verbleef. Dit hoort natuurlijk niet en ik zal dit zeker meenemen in het volgend overleg om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Onze excuses hiervoor en we hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen op ons park. Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Sehr nettes Personal, super Brötchenservice, schöner Stellplatz, sauber.

Sehr freundlich, sauber, gute Lage.

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandnähe
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Karin, Vielen Dank dass Sie die Bewertung abgegeben haben. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder auf unserem Campingplatz begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Vlugtenburg

Langverblijf in Oost Europese enclave

Ik denk dat het zomers anders is maar in de wintermaanden is het park hoofdzakelijk bevolkt door arbeidsmigranten. Wij hebben geen hinder ondervonden maar lijkt mij geen garantie voor de toekomst. Wij zaten in een comfort kajuit bungalow, op zich prima maar wel gedateerde inrichting en apparatuur. Kledingkasten zijn zwaar onvoldoende aanwezig, slechts één kast in de hoofdslaapkamer. Ligging van het park pal achter de duinen is perfect om op elk moment een strandwandeling te maken.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Bedrijfsbussen weren van het park

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van een review. We hebben elkaar zojuist gesproken aan de telefoon over uw langverblijf op ons park. Wat vervelend om te horen dat er te weinig kastruimte is in de bungalows. Ik heb dit genoteerd en dit gaan we zeker meenemen en hopelijk kunnen we dit zo snel mogelijk aanpassen. Fijn om te horen dat u nog geen overlast heeft ervaren. We proberen de overlast van de arbeidsmigranten zo veel mogelijk te beperken en houden dit dagelijks in de gaten. Mijn collega is hier over in gesprek met hen en loopt elke avond een rondje over het park en spreekt, wanneer nodig, de gasten aan als er overlast is. Wanneer u overlast ervaart tijdens uw verblijf horen we dit graag en hiervoor mag u ook altijd ons noodnummer bellen. We hopen dat u nog een fijn verblijf heeft op ons park. Voor vragen of andere opmerkingen, kunt u altijd contact met ons opnemen! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenbrug

Mooie omgeving

Mooi park . Jammer van de natte blubberige plaats

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij strand

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Carry, Vriendelijk bedankt voor uw fijne review! We hopen u een andere keer weer te mogen ontvangen en dan hopelijk op zonnigere dagen, wanneer onze plekken droog zijn en ons park groener is! Met een vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

We zijn te vrede over het verblijf

Waar jullie moeten over nadenken is dat de camperplaatsen in de winter erg nat en modderig zijn. Mogelijk wat meer aan verharding doen. Ook is het vervelend dat als je de cassette van de toilet leeg maakt niet kan spoelen.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee en ook de plaatsen in de omgeving

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Arie, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We zullen uw aangegeven punten intern bespreken en bekijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Keine Ruhe und viel zu laut spät Abends und in der Nacht

Leider war es in den Abendstunden und Nachts viel zu laut, Morgens wurden die Autos von ihren Osteuropäischen Gästen bis 15 Minuten laufen gelassen,bis sie losgefahren sind....Sehr ärgerlich und wir reden von 5 uhr morgens,Kinder haben um 1 Uhr Nachts draußen gespielt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Reisegesellschaft Familie mit älteren Kindern
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Für Ruhe sorgen

Antwort des Geschäftsinhabers

Lieber Robert, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es war schön, auch mit Ihnen persönlich gesprochen zu haben. Wir entschuldigen uns, dass Sie nicht gut geschlafen haben. Wir haben uns sofort darum gekümmert, denn im Urlaub muss man natürlich gut schlafen. Nochmals vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrung mitgeteilt haben. Mit einem freundlichen Lächeln, Mariëlle, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Tolles Karnevals Wochenende mit Ruhe und schönen Ausflugszielen

Wir waren positiv überrascht, über den Platz und die Möglichkeiten vor Ort. Es ist nicht weit zum Strand und man kann super mit dem Hund laufen. In Gravenzande kann man hübsch einkaufen und es gibt nette Lokale. Bei der Ankunft war der Platz sehr nass, aber befahrbar. Am nächsten Morgen war aber alles schon wieder abgetrocknet. Die Toiletten waren sauber, wenn auch teilweise wegen des Winterwettersgesperrt. Das Personal war freundlich und zuvorkommend. Ein einziges Manko hatten wir allerdings. Dadurch, dass das Wasser an der Chemie-Toilettenentsorgung abgesperrt war, haben einige Camper ihre Kassettentoilette bei den Spülen gereinigt. Das war extrem ekelig. Es sollte auch im Winter möglich sein die Kasettentoilette an der dafür vorgesehenen Stelle zu spülen. Wir Kommen bestimmt noch mal wieder

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Nee, dit was de eerste keer, Ja, wij komen hier graag op vakantie
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Die Nähe zum Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Siehe Text

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Michaela, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie eine so schöne Zeit in unserem Park hatten. Das Spülen der Chemietoilette am Waschbecken ist nicht gestattet. Wir sind uns dessen bewusst und ergreifen Maßnahmen, um sicherzustellen, dass so etwas nicht noch einmal passiert. Wir entschuldigen uns und hoffen, Sie bald wieder in unserem Park begrüßen zu dürfen! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Super Schöner Platz und sehr schon gehalten

Wir kommen gerne wieder

• Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Kurze Weg zum Meer

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Markus, Vielen Dank für die gute Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder im Park begrüßen zu dürfen. Mit einem freundlichen Lächeln, Ilona, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Alles, was man braucht

Wir haben mit unserem Camper zwei Übernachtungen auf dem Stellplatz verbracht. Für die Jahreszeit absolut in Ordnung. Die Strandnähe ist perfekt. Wir kommen gerne wieder.

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Christian, Vielen Dank für die gute Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder im Park begrüßen zu dürfen. Mit einem freundlichen Lächeln, Ilona, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Voelde me niet zo op mijn gemak

Wij vonden de camping rommelig en onrustig. Voelden ons niet echt happy. Hadden er meer van verwacht. Op parkeerplaatsen werd aan auto's gesleuteld, veel heen en weer rijden. Werkzaamheden aan nieuw te bouwen waterspeelplaats, waardoor opgang naar strand onduidelijk en moeilijk was. Restaurant gesloten. Camperplaatsen modderig en veel hondenuitwerpselen.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De nabijheid van het strand.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het wat aangenamer maken van de gasten buiten het seizoen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Margreet, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u uw verblijf zo ervaren heeft! We zijn op het moment bezig om de onrust op het park aan te pakken en een wat rustigere omgeving te creëren. Wat betreft de werkzaamheden op het park. We gebruiken juist het laagseizoen om ons park nog mooier en beter te maken! De natte camperplekken zijn inderdaad heel vervelend, helaas regent het in Nederland steeds meer en is de camping daar soms ook het dupe van. We zijn nog flink aan het brainstormen of we daar een oplossing voor kunnen verzinnen! Hopelijk komt u toch nog eens terug als het zonnetje wat meer schijnt, dan ziet u ook gelijk wat een mooie waterspeeltuin er staat en de extra serre bij ons restaurant! Met vriendelijke groet, Ilona, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Alles super

Anlage sauber und gepflegt. Personal sehr freundlich.

• Reinigung der Unterkunft
  • Reisegesellschaft Freunde
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 8p

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Sascha, Vielen Dank für die gute Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder im Park begrüßen zu dürfen. Mit einem freundlichen Lächeln,, Sabine, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Wie immer wunder schön

Am ersten Tag ging die Heizung nicht. Ärgerlich aber Techniker kamm abends hat nicht geklappt wieder in gang zu setzen. Am nächsten Morgen Umzug in einen anderen bungalow und frühstücken als Entschuldigung alles wieder gerettet vom netten Team vor Ort

• Reinigung der Unterkunft
  • Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Bungalowhütte Luxe 8p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Der strand und die Dünen

Antwort des Geschäftsinhabers

Lieber Dennis, Vielen Dank, dass Sie eine nette Bewertung hinterlassen haben! Es freut uns sehr zu hören, dass am Ende alles von unserem Team erfolgreich gelöst wurde. Wir hoffen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Park hatten und wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen! Mit einem freundlichen Lächeln, Larissa, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Was een prettig verblijf

De camping heeft wat het moet hebben. Vriendelijke medewerkers bij de receptie en de broodjesservice. Lekkere broodjes bij het ontbijt, verwarmt toiletgebouw en grote plekken.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het park lijkt een beetje rommelig door de verschillende stijlen van huisjes; caravans en pipowagens. Mooier als alles een beetje op elkaar is afgestemd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Inez, Bedankt voor het achterlaten van de review! We hopen jullie snel nog eens te mogen verwelkomen bij ons op de camping. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Een heerlijke week in januari

Wij kennen de camping goed vanuit het grijze verleden (vanaf 70er jaren), en heeft echt een metamorfose ondergaan. Wij ervaarden een goede receptie, gemoedelijke sfeer en wat wij belangrijk vinden, niet moeilijk over bezoek, goed schoon sanitair, geen douche muntjes o.i.d. en parkeergelegenheid buiten de camping. Geen verassingen over financiële afhandeling en een zeer acceptabele all-in prijs. Verder natuurlijk het strand op loopafstand, goed te bereiken en fietsmogelijkheden. Het restaurant was alleen gesloten, begrijpelijk. Ergo, voor herhaling vatbaar

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Loopafstand van strand

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Wilco, Hartelijk dank voor uw fijne en uitgebreide review! Goed om te lezen dat u een prettig verblijf had, dat brengt een lach op ons gezicht :) Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Rustig en dicht bij zee

Zeer vriendelijke ontvangst, de camperplaats konden we nu (februari) zelf uitkiezen en we konden de dag van vertrek langer blijven staan. Kortom topservice.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? moderner sanitair

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Silvia, Bedankt voor het achterlaten van een goede review. We hopen jullie in de toekomst nog eens te zien op de camping. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Heel lekker rustig

Ik kwam voor twee rustige weken en het was super!

• Reisgezelschap? Familie met jonge kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Natasje, Wat een mooie review heeft u voor ons achtergelaten! We vinden het erg fijn om te horen dat u het zo erg naar uw zin heeft gehad bij ons op het park. We hopen uw snel nogmaals te mogen verwelkomen! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Über Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!