Super coulant probleem met mijn digitale

Le tv ik kon zonder probleem zonder kosten een tv lenen van uw bedrijf

Beste Sjaak, Wauw een 10! Bedankt! Wij waren ook blij dat we uw probleem op deze manier konden oplossen. Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Een fijn park ook voor 60+

Ondanks het hoogseizoen hebben wij een goede en rustige week gehad! De mobiele home was functioneel, goede bedden. Het had voor ons fijn geweest als er in de kamer iets meer licht was s' avonds.

Beste Ria, Wat goed om te horen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad. Bedankt voor uw beoordeling en we zullen de tip van het licht in de kamer meenemen ter verbetering. Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Huisje in zeer slechte staat.

Op het park was t goed geregeld ,t was schoon ,ook de sanitaire voorzieningen waren prima. Helaas was het 4 persoons huisje in slechte staat,de openslaande deuren van de keuken konden niet open ,en waren dichtgeplakt met tape .ook was er niet schoongemaakt toen wij kwamen ,en hebben dit ook gemeld bij de receptie .

Beste Rinus, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft met ons park. Jammer dat de 4-persoons Mobile Home niet aan uw verwachting voldeed. Excuses daarvoor. Wij hebben uw punten genoteerd ter evaluatie en verbetering voor de toekomst. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Leuke camping

Het onderhoud van de camping liet te wensen over. De heggen waren de gehele zomer niet geknipt. Het is uiteraard begrijpelijk dat door de droogte de camping er niet groen uitziet, maar de heggen hingen zover over dat je hier last van had als je achter de caravan langs moest lopen. Verder was het jammer dat er geen winkel op de camping was. Op een camping van dit formaat verwacht je toch in ieder geval een kleine winkel of een afhaalpunt voor broodjes. Punt van aandacht was verder de staat van zwembad etc. Dit alles kon wel een opknapbeurt gebruiken. Er was een apart inzamelpunt voor afval, maar dit werd niet allemaal gescheiden. Heel veel moest bij elkaar worden in gegooid. Ook was niet duidelijk aangegeven waar het in moest. Personeel bij de receptie was uiterst vriendelijk. Sanitair was schoon maar het gehele gebouw kan wel een opknapbeurt gebruiken, al is het alleen maar schilderwerk.

Beste B., Bedankt voor uw tips en tops! Wij zullen uw beoordeling meenemen ter evaluatie. De reden dat wij geen winkeltje hebben en geen broodjesservice, is dat het centrum van Groesbeek op 500 meter afstand ligt. In het verleden hadden we deze service wel in ons aanbod, maar er werd zo weinig gebruik van gemaakt dat we uiteindelijk voor de oplossing hebben gekozen om het niet meer aan te bieden. Wij hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen op ons park. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Mooie grote plekken. Goed sanitair

Vriendelijk personeel. Sanitair was schoon en geen douche munten nodig

Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat onze faciliteiten naar wens waren voor u. Hopelijk zien we u weer terug in de toekomst! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Top vakantie

Super gezellig vakantiepark met een leuk animatie team. De kinderen hebben genoten van het zwembad en andere leuke activiteiten met het animatieteam. Ook de eigenaresse was super vriendelijk en gastvrij. Wij zijn er volgend jaar weer.

Beste Marco, Bedankt voor deze 10! Goed om te horen dat u een topvakantie heeft gehad en lekker heeft genoten van het zwembad en de activiteiten op het park! Tot volgend jaar! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Vakantie was top

Super dagen gehad alles heel schoon! top buitenzwembad animatie voor de kinderen super keurig netjes geholpen bij de receptie

Beste Benny, Wauw een 10! Hartelijk dank daarvoor en bedankt voor het achterlaten van een review! We zijn blij dat u een topvakantie heeft gehad. Hopelijk zien we u snel weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Fantastische ervaring

Deze aangename rustige (familie) camping biedt veel kampeerplezier voor jong- en oud. De vele faciliteiten, waaronder een prettig restaurant en zwembad, zijn prima in orde en er is een leuk en afwisselend animatieprogramma vooral voor jonge kinderen. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. De camping ligt in- en op loopafstand van de toeristische plaats Groesbeek met tal van (leuke) winkels, lunchrooms en restaurants. De fantastisch mooie bos- en heideomgeving leent zich voor prachtige wandelingen en/of fietstochten. De gemeenschappelijke douche en toiletruimtes bieden tal van nuttige extra's en zijn schoon en netjes. Kortom een camping waar je voor terugkomt..

Beste Leo, Bedankt voor het prachtige cijfer dat u ons toekent en voor de volledige beoordeling die u heeft geschreven! Goed om te horen dat u een fantastische ervaring heeft met ons park. We zien u graag weer terugkomen! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Geweldig animatie team

Fijne vakantie. Prima sanitair en schoon. Gelukkig was bij c15 rustig moet er niet aandenken als het vol zou staan maar zo was het top. Omgeving is veel te doen

Beste T., Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en genoten heeft van ons animatieteam. Hopelijk zien we u in de toekomst weer op ons park! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Heel vriendelijk personeel/onderhoud vergt wel aandacht

1 week in 8 pers.mobile home. Echt vriendelijk personeel. Voor kinderen tot ca. 8 jaar leuk animatie progamma. Onderhoud van mobile home vergt wel wat aandacht. Verder lekker weekje gehad. Waren onze jassen vergeten en binnen 3 dagen werden ze al per post opgestuurd. Echt top.

Beste Elly, Bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat u een fijne tijd heef gehad op ons park. Bedankt ook voor uw tip. Dit gaan wij meenemen. Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Geweldige plek met leuke faciliteiten

We hebben een geweldige week gehad met ons Oekrainse gastgezin. Erg leuke dingen voor en met de kinderen gedaan. Het treintje is erg leuk, zwembad prima en animatieteam ook.

Beste Ar Pro, Wat een fantastisch cijfer heeft u ons gegeven, hartelijk bedankt daarvoor! We vinden het prachtig om terug te lezen dat u, samen met het Oekraïens gezin, zo heeft genoten van het verblijf op ons Vakantiepark! Wie weet, zien we u en het Oekraïens gezin nog een terug op het vakantiepark, tot dan! - Team Vakantiepark de Oude Molen

fijne camping met goed comfort en een leuk eetcafe

een fijne camping, waar je goed verblijft. goed sanitair en aardig personeel.

Beste B.E., Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling die u ons gegeven heeft. Hopelijk zien we u nog eens terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Gezellig en kindvriendelijk park

Door de mooie omgeving en ligging van het park en de leuke dingen die voor kinderen en ook voor ouders worden georganiseerd en de saamhorigheid op de camping en chalet woningen vond ik het een heerlijke vakantie en voor herhaling vatbaar. Kwam ook door de jongens en meiden van het animatieteam die heel veel leuke dingen voor de kinderen deden. Dus een aanrader voor iedereen die iets leuks zoekt voor kind en gezin.

Beste Patrick, Wauw een 10!! Heel erg bedankt voor dit cijfer! Fijn om te horen dat u zo heeft genoten tijdens uw verblijf op het Vakantiepark. We hopen dat u, ondanks dat u ons aan anderen aanbeveelt, een volgende keer weer naar ons toe komt. Tot dan!! - Team Vakantiepark de Oude Molen

In vergelijking met voorgaande jaren iets minder Washokken nog steeds oud en werden niet iedere dag goed schoongemaakt WiFi was kapot, werd ook niet adequaat hersteld.

Beste Igj, We vinden het jammer om te horen dat u van uw verblijf dit jaar minder heeft genoten dan vorig jaar. We zullen uw opmerkingen bespreken in ons volgend overleg, zodat we dit kunnen verbeteren voor de toekomst. Bedankt voor het achterlaten van de recensie en hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen op het park! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Leuke gezinscamping

Leuke gezinscamping.

Beste A.J., Bedankt voor uw beoordeling, hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Gezellig maar soms weinig te doen voor kids van 10

We vonden de sfeer uitstekend en zeer vriendelijk personeel erg weinig op het park om kinderen van 10 te vermaken voor in de toekomst een broodjes service ook wel handig. Er zat een leuk zwembad bij maar de glijbaan zat wel helemaal vol met pijnlijke naden mag wel een keer naar gekeken worden

Beste Kian, We zullen uw opmerkingen en tips doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat hier naar gekeken kan gaan worden. We vinden het fijn om te horen dat u verder een fijn verblijf heeft gehad. Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling, hopelijk zien we u nog eens terug op het Vakantiepark! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Mooie afwisselende camping, niet ver van het centrum.

Beste P., Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Gemoedelijke nette gezellige sfeer

Heerlijke vakantie gehad, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Park is heel netjes onderhouden. Stacaravan is misschien wat verouderd, maar voor de prijs die we hebben betaald, geen probleem. Wat heel fijn is, is de aparte toilet. Apparatuur was wel allemaal nieuw. Omgeving is werkelijk prachtig.

Beste S., Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer dat u ons gegeven heeft. We vinden het fijn om te horen dat u het fijn heeft gehad op het vakantiepark en dat u ook in de prachtige omgeving heeft genoten! Hopelijk zien we u nog eens terug, tot dan! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Een warm welkom bij de receptie,

Plaatsen zijn ruim genoeg en wife is goed verder is de ligging oké Dicht bij Nijmegen, kleve,groesbeek centrum met leuke resteranten,

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Wat een gezellig park!

Super aardige receptie medewerkers en het hoofd sanitair gebouw wordt heel keurig schoon gehouden. Complimenten voor dit team. Jammer dat de gasten zo gemakkelijk papier en andere troep weggooien op de grond. Misschien een aanrader voor het park, grasmachine met opvangbak, dat zou heel veel gras in de caravan schelen.

Beste Dorien, Hartelijk bedankt voor het prachtige cijfer dat u ons heeft gegeven!!! We zullen uw tip meenemen in ons overleg, en hopen we u nog eens terug te zien op Vakantiepark de Oude Molen!! - Team Vakantiepark de Oude Molen

komen zeker terug!! gezin met 1 dochter

Een zeer mooie camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Zeer klantvriendelijk personeel. Goed en betaalbaar restaurant en een top animatieteam!

Beste Antoinette, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag zien we u een volgende keer terug, tot dan! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Was weer een gezellige, fijne week.

Weer fijne en gezellige ervaring. Mooie week gehad. Alleen wat tips; We hebben een hele week boven 30 graden gehad. Airco s zouden fijn zijn. Al is het er maar een voor heel de chalet. En met schoonmaken van de chalets. Graag de bedden goed na lopen, zijkanten zaten vol schimmel Deze zelf voor nu schoon gemaakt.

Beste T., Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad op ons vakantiepark. We zullen de tip meenemen, bedankt hiervoor. Wellicht tot een volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Dolgelukkig

Heel tevreden van, leuke camping, voldoende te doen voor groot en klein, rust wanneer het hoort... We zijn overtuigd en komen terug!

Beste Kevin, Wat een fantastische beoordeling. Hier worden wij dolgelukkig van! Fijn om te horen dat u tevreden ben en het naar uw zin heeft gehad. Tot snel dan maar weer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Klantgerichte camping met goede sanitaire voorzieningen

Heel plezierige en klantgericht contact met de receptie en eigenaar. Prima afhaalservice én goede kwaliteit van het restaurant. Toiletgebouwen worden goed en regelmatig per dag schoon gehouden.

Beste Ben en Douwien, Bedankt voor dit prachtige cijfer en uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie onze service zo waarderen en dat alles zo naar wens was. Tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

geweldig aljaren

Ik kom al jaren op jullie camping heb het al aan velen aangevolen.

Beste Herman, Bedankt voor de beoordeling en uw aanbeveling naar andere toe! We vinden het fijn om te horen dat u al jaren op ons park komt en het hier altijd naar uw zin heeft. Tot de volgende keer weer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Wylerbaan 2 A

6561KR Groesbeek