Prima en gezellig huisje

Prima en compleet ingericht chalet, rustig park en van alle gemakken voorzien.

Beste Luca, Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer dat u ons toekent. Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op ons park! Hopelijk tot een volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Hele fijne camping

Fijne nette camping Vlakbij het dorp Alles aanwezig

Beste B., Wauw een 10! Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

mooie indeling maar onderhoud kan beter

Fijne camping met goede locatie en vriendelijk personeel. Onderhoud kan wel wat beter en ook het schoonhouden van het toiletgebouw. Douches super warm water (vooral lekker in najaar) en geen munten of tijdslimiet. Horeca ook goed maar niet altijd open. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Beste bert, Goed om te lezen dan jullie een fijn verblijf hebben gehad. Bedankt voor uw tips en tops! We gaan deze zeker meenemen. Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Fijne schone camping!

We hebben hier de hele maand september gestaan. We hadden een mooie grote plaats met eigen stroom en waterpunt en aansluiting op het cai netwerk. Camping heeft een PRACHTIG toiletgebouw dat heel goed schoongemaakt word. Alles meer dan voldoende: toiletten, ruime douches, was cabines en afwasplekken met ongelimiteerd gloeiend heet water! Camping ligt heerlijk centraal, meteen aan een fietsknooppunt en vlakbij de winkels in Groesbeek. Ook Duitsland is op een steenworp afstand. We hebben een heerlijke maand gehad!

Beste J.J., Wauw wat een mooi cijfer! Bedankt voor deze beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten in de maand september en dat onze faciliteiten naar wens waren. Hopelijk zien we u snel een keer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

perfect

mooie camping we hebben genoten

Beste Arend, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat u genoten heeft tijdens u verblijf op het Vakantiepark! Hopelijk zien we u nog eens terug.. -Team Vakantiepark de Oude Molen

Mooie camping, goede voorzieningen en vriendelijk personeel.

We hebben laat in september gekampeerd. Camping redelijk bezet. Ontvangst heel vriendelijk. Behulpzaam personeel. Wellicht een idee om het gebruik van dicht grondzeil te verbieden om de groei van gras te bevorderen. Nu groeit er geen gras op de standplaatsen. In regenachtige periodes worden dit dan al gauw modderplaatsen

Beste Harm, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Ook bedankt voor uw tip. Deze zullen we meenemen in ons volgend overleg. Hopelijk zien we u nog eens terug op het Vakantiepark! -Team Vakantiepark de Oude Molen

Goedemorgen. De service en meedenken is echt top. We hadden een weekend geboekt, tot zondag. Maar na overleg mochten we toch iets langer blijven. We hadden voor zaterdag fietsen gehuurd, maar het was slecht weer met veel regen. Dus die fiets was geen optie. Ik heb dit doorgegeven en we hebben de huur van die dag teruggekregen. Dit is echt top. We komen zeker terug

Wauw een 10!! Heel erg bedankt Margot voor dit fantastische cijfer!! Fijn om te horen dat u onze service zo gewaardeerd heeft. Graag verwelkomen wij u de volgende keer weer op het Vakantiepark, tot dan! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Prima camping

Eerste keer op deze camping,prima camping grote plaatsen, prachtig toiletgebouw,vooral s'avonds met die beschilderde muren, en superschoon. Je kunt van de camping lopend naar Groesbeek. Omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen. Een resterant waar je voor een redelijke prijs, goed kan eten, met vriendelijke bediening. Puntje voor verbetering,wij stonden nogal ver van het toiletgebouw, en het laantje er naar toe is erg donker s'avonds terwijl er lantaarns staan, maar ja een zaklantaarn bied ook uitkomst, het blijft kamperen.

Beste Nel Schoon, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u op het Vakantiepark, maar ook van de prachtige omgeving heeft genoten! We zullen uw tip wat betreft de verlichting meenemen in ons overleg. Hopelijk tot een volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Goed verblijf bij u gehad.

Antenne aansluiting op B 9 was defect. Bestrating hoofdpad en rond toiletgebouw is aan vernieuwing toe.

Beste Martien, Wat een goed cijfer heeft u ons gegeven, hartelijk dank daarvoor. De antenne aansluiting op B9 gaan wij zo snel mogelijk repareren. Uw tip voor de bestrating wordt ook zeker meegenomen in de evaluatie. Dank daarvoor. Hopelijk tot een volgende keer. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Fijne rustige camping

Het is een fijne rustige camping. We waren er de eerste 2 weken van september. Een paar aandachtspuntje: - de straatverlichting op het terrein ging pas laat aan. - de verlichting in het badhuis was onvoldoende. Het was ook niet mogelijk om bij de wastafels zelf een lamp aan te doen. We komen nog graag een keer terug.

Beste Marcel, Hartelijk dank voor het mooie cijfer dat u ons gegeven heeft. En wat leuk dat u nog een keer terug wilt komen. De aandachtspuntjes gaan wij zeker meenemen in onze evaluatie. Tot de volgende keer. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Super fijne camping

Alles was naar wens, mooie camping, supermooi sanitairgebouw.

Beste Lau, Een 10! Super bedankt voor dit fantastische cijfer en wat fijn dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Een verbetering met enkele jaren geleden

Een goede camping met een uitstekend restaurant en sanitair een pluim

Beste Harry, Wat een mooie recensie. Hier zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. Wij hopen u dan ook zeker een volgende keer weer te zien. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Matig

Goede camping ,maar heel jammer dat er geen winkeltje is! Ook heel jammer dat het zwembad per 1 september al dicht is.Wij waren er vanaf 1september tot 10 september.Prachtig mooi weer en niet kunnen zwemmen is een domper!

Beste familie De Koning, Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn dat u ons tips geeft die wij mee kunnen nemen in onze evaluatie. Wij gaan er dan ook zeker mee aan de slag. Wellicht tot de volgende keer. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Fantastische camping,we komen er al jaren.

We komen sinds jaren op deze geweldige camping met een heel behulpzame teceptie.

Beste Henk, Wauw een 10! Dank u wel! Fijn dat u de moeite heeft genomen een review voor ons achter te laten en al helemaal goed om te horen dat u wederom een fijn verblijf heeft gehad. Tot de volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Zoals in andere jaren: een prima plek om te kamperen

Prima gelegen camping, vlakbij het centrum en een mooie uitvalsbasis om de natuur in te trekken. Langjarig onderhoud verdient aandacht.

Beste Theo, Leuk dat u weer op het park heeft verblijven en dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij gaan zeker verder met het onderhoud op ons park en proberen dit stap voor stap te verbeteren. Bedankt voor uw beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer weer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Leuke camping, middenklasse

Plaatsen zijn met grote caravan, camper aan krappe kant. Onderhoud zou beter kunnen. Bv putjes van afvoer losse deksels veel blad en losse takken. Kabel aansluiting tv lag los in pvc buis. Zwembad was niet echt schoon aanslag op bodem. Bij entree staat stacaravan maakt slordige indruk. Badhuis is mooi. Fijne locatie om omgeving te verkennen.

Beste Jan, Bedankt voor uw tips en tops! We zullen de punten die u benoemd meenemen ter verbetering in de toekomst. Hopelijk mogen we u nog eens ontvangen op het park. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Al bij de binnenkomst op de receptie voel je gelijk de vriendelijkheid en een welkom gevoel. De plek was geweldig en het sanitair perfect. Prachtige wandel en fiets mogelijkheden.

Beste Team Rottum, We zijn blij dat we jullie zo'n welkom gevoel hebben gegeven en dat u het naar uw zin heeft gehad op ons park! Bedankt voor het achterlaten van deze review en voor het mooie cijfer dat u ons toekent. Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

eerste keer, maar niet de laatste keer!

Puur toevallig op deze camping, maar omdat hij goed is bevallen langer gebleven en we komen zeker nog eens terug.

Beste Arthur, Leuk dat we direct al in de titel lezen dat u nog een keer terugkomt! Bedankt voor het beoordelen van ons park en goed om te horen dat u zo'n fijne tijd heeft gehad. Tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Erg goede camping

Fijne camping, schoon en super vriendelijk personeel.

Beste Gijs, Bedankt voor de 9 die u ons toekent en voor het achterlaten van deze beoordeling! Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park. Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Steeds weer erg tevreden

Wij komen al 3 jaren met onze kleinkinderen op jullie camping, zij willen steeds weer naar Groesbeek. Alleen vinden ze het jammer dat de shovel vooraan weg is, het zwembad vinden ze ook geweldig. Verder al het sanitair ziet er steeds weer super schoon uit. Als de kids genieten, zijn wij ook erg tevreden.

Beste Nelly, Bedankt voor het achterlaten van een review. Goed om te horen dat u opnieuw tevreden was over ons park en dat u en uw kinderen lekker hebben genoten van het verblijf. Tot de volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Heerlijk ontspannend

Vriendelijk personeel,ruime plaatsen op grote veld zodat wij de trike mee kunnen nemen eenvoudige maar schone sanitair

Beste Geert, Goed om te horen dat u lekker heeft kunnen ontspannen op ons park. U heeft vast ook met de trike kunnen genieten van de mooie omgeving. Bedankt voor het beoordelen van ons park en hopelijk zien we u in de toekomst weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Super fijne camping

Ruime plaatsen, vriendelijk personeel, dichtbij het centrum, keurig sanitair. Kortom een fijn verblijf tegen een goede prijs.

Beste Mirjam, Wauw een 10! Goed om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad op ons park. Hopelijk mogen we in de toekomst opnieuw zo'n prettig verblijf voor u verzorgen! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Uitstekend weekend gehad

Prima plaats Alles toegankelijk Schone toiletten Schone douche ruimtes Zwembad randen kunnen wel wat vaker schoongemaakt worden, vetranden bij de oppervlakte waterstand.

Beste Rob, Wat goed om te horen dat u een uitstekend weekend heeft gehad op ons park! Bedankt voor uw beoordeling en uw tip t.a.v. de randen van het zwembad zullen we meenemen voor volgend seizoen (het zwembad is morgen namelijk gesloten). Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Rust op een fijn plekje met het dorp in de buurt en aan de andere kant loop je zo de natuur in.

Het is een oude camping en op sommige plekken zie je dat bijv. roest op de doorspoeler van de toilet maar ook aan de oude beplanting, wat dan weer prachtig is. Je hebt echt je eigen plekje, niet groot maar zeker genoeg. Als je de camping afloopt kom je rechtsaf buiten het dorp in de rust en links ga je zo het bruisende dorp in met voldoende winkels en terrasjes. Ook op de camping is van alles te doen. Het toiletgebouw is ruim en prachtig in het midden. Er zijn voldoende toiletten en douches, je hoeft niet te wachten. Het personeel aan de receptie is vriendelijk. Een aanrader dus.

Beste Els, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Goed om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op ons park. Regelmatig lopen we het terrein langs om te kijken wat er nodig is voor onderhoud/vernieuwing. We zullen de punten die u noemt hierin meenemen. Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Was gezellig

Jammer dat er geen WiFi op het veldje was Dat was voor ons heel vervelend

Beste E., Fijn dat u een gezellig verblijf heeft gehad en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Jammer dat we niet volledig aan uw wensen konden voldoen. WiFi is soms een probleem wat we niet direct zelf kunnen oplossen, omdat een bedrijf voor sommige problemen ingeschakeld moet worden. Helaas duurt het dan wat langer voordat het hersteld is. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Wylerbaan 2 6561KR Groesbeek