De oude molen is thuiskomen

Wij komen al heel veel jaren op de oude molen. En met plezier. De toiletten z o jn schoon en netjes. Op de receptie is er aandacht en de bereidheid tot helpen zonodig. Wij verheugen ons nu al weer op 2024. Fijn dat er zoveel bomen staan en dat je nu al kunt boeken vo o r 2024 op dezelfde plek.

Prima 4 daagse camping

We hadden een 8 per. chalet deze was prima. Mooie speeltuin voor de kinderen,bij de chalet was geen speeltuin .

This park has great Staff & first class facilities cant wait to come back again.

We have been coming here for over 5 years. We come for the 4 days marches. The park is ideally situated in the beautiful town of Groesbeek. It has good bus links into Nijmegen. The facilities are modern, clean & well maintained. The Bar/Restaurant offer good food & drinks at competitive prices. The swimming pool is a good size & very clean.

• Would you recommend us? Yes

Fijne camping

Een hele fijne camping , met voldoende sanitair.Wat ook goed schoon gehouden wordt.

Good service

Nice place. Good service during the 4Daagse. Clean place.

• Would you recommend us? Yes

Prima camping

Gezellige camping op een mooie plek Enige min punt is de mobile home gedateerd Te lage en te kleine ruimte voor het toilet.

Keurige camping in een prachtig dal.

Schoon sanitair, ruime staan plaatsen, gezellige sfeer.

Tijdens de 4 daagse was de camping om 21.00uur rustig. Diegene die vroeg op moesten om te wandelen konden dan ook slapen zonder overlast. Wel zijn de 2 persoons bedden op de kleinere kamer niet prettig. Je ademt elkaars adem in, of je eigen adem tegen de muur. Daardoor ben ik zelf naar de bank verplaatst. Omdat de andere bedden zeer kleine stapelbedden waren. Ook de toilet liep niet af omdat het chalet schuin stond. Maar er waren dichtbij openbare toiletten. Wij hebben het prima naar onze zin gehad.. ook het parkeren bij het chalet was perfect.

Mooie plekken Vriendelijk personeel Toilet gebouwen ook prima schoon gehouden

Geweldig!!!!

Top camping!!!

Het vakantiepark de Oude Molen was een goede uitvalsbasis om de Vierdaagse te lopen. Wij hebben tijdens ons verblijf gebruik gemaakt van het avondbuffet, wat we ten zeerste aan kunnen bevelen.

Mooie camping

Één opmerking het oprijden en vooral het vertrekken vanaf de camping is een kwestie van heel goed uitkijken vooral als er een lange rij met caravans staat te wachten beetje begeleiding zou goed zijn!!!

Prima camping

Vooral voor de Vierdaagse! Sanitair soms te druk! Wachttijden bij de douches! Veder fijn: geen pasjes voor warm water/ douches etc! We hebben weer een prima week gehad en willen graag volgend jaar weer komen!

Alles is super op een klein dingetje na.

Het water bij de afwas is lauw, mag wat warmer. (In het mooie sanitair gebouw)

Elk jaar weer een mooie tijd op Vakantiepark de Molen. Het park is goed verzorgt en ook het restaurant is aan te bevelen

Prima verzorgd buffet diner

Voor 2022 was mijn klacht dat de groente wat doorgekookt was, slap. Nu sterk verbeterd. Vriendelijke bediening en voldoende keus iedere dag. Bij elkaar een aanrader voor 2024.

Het aangeven van de plaats op de camping kan wel beter

Goede camping, groen beter beheren en het zwembad en omgeving hoed schoon houden

Wij misten een kleine winkel op de camping, waar de eerste levensbehoeften gekocht konden worden, zoals brood/broodjes, kaas, boter, eieren, vleeswsren, melk, frisdrank, enz. Verder uitstekende camping met goede sanitaire voorziening

Mooi park met veel permanente bewoners

Met het park is niets mis. Er zijn mooie ruime afgebakende plaatsen, het sanitair is netjes en de omgeving nodigt uit tot verkennen. Toch vrees ik dat op termijn de situatie zal veranderen door de aanwezigheid van nogal wat kampeerders met een vaste staanplaats. Zij zijn door de hoeveelheid duidelijk aanwezig en doen soms afbreuk aan de rust waar je ook naar op zoek bent.

Altijd erg goed maar nu veel last van mebsen die daar slapen om te gaan werken

We zijn meerdere keren geweest maar weet niet of wij nog terug komen, de avonden wat luid en de ochtend vanaf 1/2 6 auto's die wegrijden om te gaan werken dit duurde tot ongeveer 7 uur maar daarna slaap je niet meer, erg jammer

Mooie camping

Mooie camping ruime plaatsen mooi super schoon toiletgebouw met een mooie aangepaste kinder ruimte en in het restaurant kan men heerlijk eten Zwembad met mooie glijbaan de plaatsen waar de verhuur chalets stonden vond ik persoonlijk iets minder

Een super goed verblijf op de camping gehad. Als er iets is, wordt het opgelost. Klasse.

prettige beleving

Een plek precies zoals we wensten: rustig en ruim, met het comfort dat je wenst als je gaat voor een week van dolce far niente met mogelijkheden tot fietstochten. Ook de wijde omgeving werkte mee: wat is het mooi bij jullie in de buurt.

Geweldig park

Een geweldig park. Perfekt sanitair. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunt is de ligging van de camper service om vuil water te lozen. Midden op de camping en een super smalle inrit die te bereiken is over vele voor campers te hoge verkeersdrempels. Bij een lange camper schuurt de bodem van de camper over de drempel hetgeen beschadigingen geeft. De vele krassen op de drempels spreken boekdelen.

Hele fijne camping

Heel vriendelijk personeel op een kindvriendelijke camping. Met SUPER kindersanitair. En hele goeie ligging.Zeker een aanrader.

Company details

2 Wylerbaan A