Heel mooi park vriendelijke mensen goed ontvangen komen zeker een keertje terug mooie omgeving

Leuke verschillende blokhutten op bijzonder mooie plekken. Gastvrij. Heel goed verzorgde was- en toilet accomodaties, mooie ligging en veel ruimte op de staanplekken

Prima!

Leuke en goed verzorgde camping, met prima Wifi.

8,5

Leuke camping vlakbij Diever. Goede, prettige ontvangst. Voorkeur gaat uit naar toilet en doucheruimte in een afgesloten ruimte.

Nette bungalow op mooie plek

Wij werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en kregen de sleutels van de door ons gehuurde bungalow mee. Het huisje zag er netjes uit en er was voldoende inventaris om een paar dagen comfortabel door te komen. Wij hebben genoten van ons weekend.

Het was ronduit fantastisch!

Het was altijd al een buckestlist item om in een blokhut in het bos te logeren. Het was puur genieten van de rust, de omgeving en de mooie camping. Alles wat op en top verzorgd, de camping was van alle gemakken voorzien en de service van de eigenaren en medewerkers was zeer vriendelijk en uitnodigend. Volgend gaan we weer!

Prima camping in een mooie omgeving.

Prima camping in mooie omgeving. Goed en schoon sanitair. Er is zelfs een vaatwasser waarvoor je muntjes krijgt! Goede wifi (tegen betaling).

prima ,gaan zeker volgend jaar weer

Een geweldige camping . uitstekend sanitair, super vriendelijke receptie En in onze periode eerste week september hebben wij ook van de rust op de camping genoten.

Zeer vriendelijke en gemoedelijke camping met privacy

Zeer vriendelijk, hulpvaardig en gemoedelijk eigenaren/personeel. Fijne campeerplekken, ieder zijn eigen plekje omringd door bomen en struiken. Lekker relaxte camping. Goed sanitair. Slimme oplossingen voor bv douche kaarten. Lekker praktisch.

Een hele aangename camping met vriendelijke en gastvrije beheerders.

N.v.t.

Camping met een natuurervaring door de verschillende plekjes op het bosrijke terrein.

Fijn weekend gehad. Gastvrij ontvangen. Het zou helemaal perfect voor ons zijn als het een natuurcamping is, met daaraan verbonden dat het na 10.00 uur rustig en stil is.

Een gemoedelijke, gastvrije camping.

Het sanitair was schoon, alleen jammer dat er geen aparte wascabines zijn. Bovendien staan bij de dames de wasmachines erbij in wat niet prettig is. Verder een fijn verblijf gehad.

Bosrijkebliss

Een prachtige intieme en toch zeer ruimtelijke camping. We huren er al jaren een boshuit of trekkers hut. Schoon en goed onderhouden camping.

Bijzonder mooie, nette en rustige camping

Erg mooie plaatsen, bijzonder schoon en opgeruimd. Mogelijke verbetering is warm water om af te wassen zonder muntjes, kaarten of andere vormen van extra betalen. Afwassen deden we nu bij de tent met warm water getapt uit de wasbak van onze privé-douche.

prachtig

voor herhaling vatbaar

Mooi gelegen camping

De camping ligt mooi in de bossen, veel vogels, vriendelijk eigenaren. Jammer alleen dat je de weg goed kunt horen.

Heerlijk!

We komen alweer een paar jaar naar Camping Diever en het is weer goed bevallen. Mooie ruime plaatsen, in de bossen, rust, vriendelijk personeel, schoon.

prachtige natuur camping

Vriendelijk, behulpzaam, schoon

Mooie zeer ruime plaatsen zonder dat je bij de kamperende buren op het etensbord kan kijken.en zo hoort het ook.

Heerlijke grote rustige plek

Prima camping

Rustige vakantie met prive sanitair op een gezellige camping.

Prive sanitair was luxe en van onze camping plaats liep je zo het bos in.

Loghome Eagle rock Diever

Erg mooi ruim loghome Mooie rustige locatie...Vriendelijke mensen.

Gastvrij

Mooie boomhut, mochten bbqen heel fijn. Enige waar ik over struikelde was het trappetje in de boomhut trede vanuit het slaapgedeelte naar beneden. Verder mooi, goed verzorgd, vriendelijke eigenaren. Komen zeker terug.

Groots, thuis komen

Rust ,leuk huisje (trekkershut) Mooie omgeving leuke marktjes Fijn restaurantjes in de naaste omgeving b.v. de blauwe hemel en route 36

PERFECT

Alweer voor de 11de keer op "Camping Diever" geweest, en met plezier. Goede vriendelijke ontvangst, mooie campingplaatsen, goed sanitair, ook van de camping gasten, die hebben het ook naar de zin. Volop speelplaatsen voor de kinderen, en huisdier vriendelijk, deze zijn ook op de camping aanwezig . Kortom super . Diever is een leuk dorp met veel winkels en eetgelegenheden. Mooi gelegen aan de bossen en fietsroutes. Zeg maar een prachtige locatie in het fantastische Drenthe. Volgend jaar zijn wij weer van de partij.