Ieder jaar ,,thuis,, komen

Komen al heel wat jaren op de camping, zowel voor een bungalow Als een blokhut met de fiets4daagse. Een fijn stel als camping beheerders en daardoor voel je je thuis. Het natuurlijke van de camping trekt mij een klein stukje eigen bos . Kortom fantastisch.

Geweldig!

Super mooie locatie, super mooi huis met alles erop en eraan.

Mooie camping midden in nationaal park.

Mooie nette camping. Aardige eigenaren.

Zeer gastvrije camping!

We waren nagenoeg de enige kampeerders eind oktober. Toch waren de faciliteiten volop voor ons aanwezig en werd geen moeite gespaard om het ons naar de zin te maken. We hadden een super week midden in het mooie herfstbos!

met een eigen sfeer en mooie omgeving tot rust komen

Een prachtig huis met eigen sfeer, een mooie omgeving en dan nog ideaal herfstweer met zonnetje en overdag op terras kunnen zitten in oktober, beter kun je de herfstvakantie niet treffen. We waren er aan toe even vakantie , even geen wekker hoeven zetten, jammer genoeg dachten de buren er anders over , s,morgen,s vroeg al aan het klussen met kraantje en zagen en boren , dan zit je ineens rechtop in je bed, jammer genoeg niet uit kunnen slapen, maar wel de dag mee genomen met wandelen en fietsen ook de hond voelde zich er thuis.

heerlijke herfstvakantie

we hebben weer heerlijk gestaan op camping Diever met de herfstvakantie op onze plek met eigen sanitair. En weer genoten van de rust en van de mooie omgeving

Mooi gelegen, goed verzorgd.

Ontspannen sportief familieweekend in de prachtige natuur en relaxed spelletjes doen in een sfeervol country-house, waar het aan niets ontbreekt.

genoten!

Een grote camping met gastvrij onthaal, mooie bosrijke plaatsen en mooie extraatjes ( vaatwasser ed ). Prachtige wandelroutes die starten aan de camping. Voor ons nu de 3e keer maar zeker niet de laatste keer dat we hier waren!

Prachtig huis en een schitterende omgeving.

Gastvrije ontvangst. Het huis was van alle gemakken voorzien en was erg schoon. Enige verbeterpuntje is om geen synthetische dekbedden te gebruiken.

prima verblijf en accomodatie

Leuk een aangenaam verblijf, behalve het weer, keurige accomodatie en gezellig huis.

Als thuiskomen ervaren we de ontvangst en het verblijf op Camping Diever

Het is zo langzamerhand ons rustpunt in ons bestaan, een paar dagen, een week of een maand in een blokhut of bungalow verblijven op Camping Diever bij Marjan en Hans Ike. Het is onze eerste keus als vakantiebestemming.

Nooit meer

Het huisje vonden we heel koud en vooral savonds. Volgens mij hadden we last van muizen op de vliering. En de aanrecht en toilet vonden we geel laag. Enigste goede was eigenlijk de stoelen van de eethoek.

Geweldige camping .

Komen er al jaren .Voor het eerst dit jaar een seisoen plaats.Goed bevallen direct voor het volgend jaar weer geboekt. Hans en Marjan uitstekende beheerders staan altijd voor je klaar, Verlichting op de camping kan hier en daar wel war beter,maar verder alles naar wens.

meer dan uitstekend

Behulpzame, kind en diervriendelijke camping. Schoonmaak meerdere malen daags. Staan dag en nacht voor hun gasten klaar. Zeer behulpzaam.

Wij genieten elk jaar weer op deze camping. Geruststellend is dat het camping echtpaar Hans en Marjan altijd klaar staan als er iets is. Voor ons hoeft het aantal honden niet groter te worden.

Wij zijn dik tevreden over deze camping we komen er al meer dan 25 jaar

Als er wel wat is wordt dat netjes weer opgelost en ze zijn vriendelijk .

Wij hebben het al jaren enorm naar onze zin

Jaren komen wij het seizoen naar Camping Diever. Wij hebben het er enorm naar onze zin.

Pracht camping

Prachtige camping met zeer mooie plaatsen. We hebben er 8 jaar met veel plezier gestaan Volgens mij op 1 van de mooiste plekjes.

Fijne camping

De ontvangst was vriendelijk fijne Schone camping in een prachtige omgeving

Geweldige camping ook nog naast het Shakespeare theater!

Geweldige service, plaatsen, sanitair, omgeving bos en enig dorp, te veel om op te noemen, ga het zelf ervaren! Een snelvaatwasser! Je afvalcontainer van je toilet gaat in een zuil en komt er weer schoon uit!!

Mooie camping prachtige plekken schoon toilet alleen het theater is behoorlijk aanwezig en ik vind de afwasmachine niet handig je moet echt heel goed voorspoelen wil je hem schoon krijgen dus dat mag van mij anders heb nu in de caravan af gewassen

Camping Diever is voor ons een een grote positieve ervaring door de jaren heen

Vanaf de begin jaren 1990 hebben we deze camping door de jaren heen regelmarig bezocht. Op deze camping genoten van de stilte, in de directe bosomgeving. Het is nooit bij ons opgekomen om een andere camping in Nederland te bezoeken. Het beheer, de hulpvaardigheid en het sociale contact zijn in goede handen van Hans en Marjan. Altijd correct. Onze kleinkinderen, nu in of bij de 20 hebben het nog steeds over het "Heuveltje van zand" Ja die Hans tomeloos in zijn inzet. Al die jaren heeft hij tot nu toe om 19.00 uur de kinderen er mee vermaakt. Wij hebben de "oude garde" nog meegemaakt. 's Avonds met z'n allen Groningers, Friezen, Drenten, Amsterdammers noem maar op, klootschieten. Wat was dat mooi in de zonsondergang langs de weg het spel spelen. Het is duidelijk dat wij met heel veel plezier aan Hans en Marjan en de camping Diever denken. Hans Marjan Bedankt voor de leuke tijd Familie Anneke en Ronald Schook

Fantastisch

Heel mooi park vriendelijke mensen goed ontvangen komen zeker een keertje terug mooie omgeving

Heel goed

Leuke verschillende blokhutten op bijzonder mooie plekken. Gastvrij. Heel goed verzorgde was- en toilet accomodaties, mooie ligging en veel ruimte op de staanplekken

Prima!

Leuke en goed verzorgde camping, met prima Wifi.