Fantastische plek!

Met onze vriendengroep bestaande uit 10 volwassenen en 7 kids verbleven we het weekend in Maison Regal in Purnode. Een prachtig ruim opgezet treinstation op een rustige plek midden in de natuur. De kamers waren ruim genoeg en de grote woonkamer maakte het mogelijk dat de kids lekker konden spelen. Buiten is een mooie grote tuin met kampvuurplek. De locatie leent zich uitstekend voor uitstapjes richting Dinant of Namen die we met z'n allen gedaan hebben. Ook liggen er in het huis wandelkaarten die je langs de mooiste punten van de omgeving brengt. Al met al een top weekend gehad en we komen zeker nog eens terug!

• Groepsgrootte 17

Een hele geslaagde aanvulling op ons inhoudelijke programma

Na een ochtend vol presentaties tijdens onze jaarlijkse managementdag heeft Rocks 'n Rivers onze middag ingevuld met de Strijd der Elementen. We hadden enorm geluk met het weer (november). Het spel werd enthousiast ontvangen en de collega's deden fanatiek mee. Het was goed georganiseerd en de crew van Rocks 'n Rivers begeleiden de groepen op een leuke en inspirerende manier.

• Veiligheid
  • Locatie / Accommodatie N.v.t.
  • Locatie van het programma Hilvaria Studios
  • Groepsgrootte 40 ps

Goede spelleiding, afwisselende spellen

Pieter de spelleider heeft ons heel goed begeleidt tijdens de activiteiten. We zijn leuk samen in teams bezig geweest.

• Locatie van het programma Gorpse Baantje 5
  • Groepsgrootte 16

Professionele begeleiding en mooie locaties.

Dat wij zelf ook een Outdoor bedrijf runnen en met ons personeel eens over de grens wilden kijken en leuke dingen wilden doen kwamen we bij Rocks en Rivers terecht. Leuke activiteiten gedaan op een mooie plek. Tussendoor overnachten in een oud treinstation waar we erg gezellig bij het kampvuur konden zijn. Kortom en geslaagd weekend weg.

• Groepsgrootte 15

Avontuurlijk verblijf met uitstekende begeleiding, het verblijf ontbrak aan bijna niets.

De leerlingen en het docententeam, hebben een zeer leuk verblijf gehad. De dagen waren volgepland met heel afwisselende activiteiten. De camping had alle nodige voorzieningen en was een feestje om op te verblijven. De begeleiding vanuit Rocks 'n Rivers was erg betrokken en wij (als docenten) vonden hen in omgang zeer positief met de leerlingen. De dagen zaten vol gepland met activiteiten, er was goede communicatie tussen de docenten en het begeleidingsteam. Het dagelijkse overleg, na het avondeten, zorgde dat dit in stand bleef.

• Groepsgrootte 130

Mooie week

Onze studenten hebben het erg naar hun zin gehad in de Ardennen. Ze zijn uitgedaagd hun grenzen te verleggen, en het tentenkamp heeft samen met een warm kampvuurtje gezorgd voor goede teambonding. De activiteiten waren erg leuk, over het algemeen goed begeleid. Sommige studenten waren de mountainbike groep even kwijt, wellicht kan er iets vaker een duidelijk punt afgesproken worden. Op locatie verder alles prima, mooie ervaring. Communicatie met kantoor kan beter.

• Locatie van het programma Domaine du Bocq
  • Groepsgrootte 40

PERFECT

Ben heel erg tevreden, erg vriendelijk behulpzaam en heel erg goed geregeld. Namens Gemeente Dordrecht nogmaals bedankt en tot snel weer! Met vriendelijke groet, N, Gunduz

• Locatie van het programma Dordrecht
  • Groepsgrootte 15

Mooie locatie voor een klassiek Ardennenkamp

Met 72 leerlingen zijn we na twee jaar corona weer afgereisd naar de Ardennnen. Spannend, maar ook heel fijn om weer aan te kunnen bieden. De ontvangst door Sjors en Anne was prettig. Ook waren zij goed zichtbaar gedurende het kamp en communiceerden zij prettig, en evalueerden ze elke avond met ons het kamp. De indeling en de activiteiten zou ik de volgende keer anders willen zien, en ik had gehoopt dat R&R daar wat beter advies in had kunnen geven. De indeling zoals deze nu was had voor leerlingen te veel vrije tijd, en te veel tijd op de camping m.i. Het klimmen/abseilen en via Ferrata viel erg in de smaakt. Kanoeen op de laatste dag is onzettend uitgelopen (2 uur langer) waardoor alles uitliep. Ik zou geen school adviseren om dit nog de laatste dag te doen. Verder denk ik, als ik de verhalen hoor, dat de lage waterstand van invloed was op de lengte. Veel leerlingen kwamen namelijk vast te zitten. Verder was afgesproken dat R&R het vervoer van de spullen na het eindpunt in Dinant zou regelen. Dit was niet geregeld, waardoor wij de busmaatschappij moesten vragen nog langs de camping te gaan. Los van de extra kosten, heeft dit ontzettende vertraging opgeleverd. Hierin heb ik het nauwe contact gemist met goed advies (dit heeft mijn collega Anne Hermans met Willem besproken). Verder is de locatie prachtig, maar zullen we

• Locatie van het programma Domaine du Boqc
  • Groepsgrootte 72 leerlingen

Beste teambuilding ooit!

We hadden natuurlijk wel het weer mee want mocht dat niet zo zijn had het er allemaal anders uitgezien . Nu hebben we een geweldige teambuilding gehad! Alles was leuk en verliep vlot van het begin tot het einde. Goed ondersteund door de organisatie van het eventbureau! Super! Geen klachten! Toffe locatie, leuke activiteiten en niet onbelangrijk, super lekker eten! Bedankt Timo om alles zo goed op te volgen!

• Locatie van het programma Yvoir
  • Groepsgrootte 30 personen

Prima georganiseerd, leuke activiteiten

De activiteiten pastten goed bij onze leerlingen en er was voldoende programma om de dagen te vullen.

• Locatie van het programma Purnod Yvoir
  • Groepsgrootte 20

Top ervaring

Super leuke locatie met gave opdrachten Team wat mee denkt Kortom super!!

• Locatie van het programma Goirle
  • Groepsgrootte 24 pers

Goede en persoonlijke begeleiding

Ik vond dat de begeleiding erg goed was. Ze kenden snel de namen van de leerlingen, waardoor het fijn persoonlijk was en ze pasten zich goed aan, aan het soort leerlingen. Alle uitleg was duidelijk, er was genoeg tijd voor alle activiteiten en de leerlingen hebben het erg naar hun zin gehad.

• Locatie van het programma Le Bocq
  • Groepsgrootte 20 lln + 3 docenten

top!

Altijd een topweekend op deze camping en met super monitoren!

• Groepsgrootte 30

Afwisseling van teambuilding, sportief bezig zijn, grenzen verleggen en samen genieten!

• Locatie van het programma Camping du Bocq
  • Groepsgrootte 20

Top geregeld en goede kwaliteit

Wij hadden een bedrijfsuitje geboekt, Dit was uitstekend geregeld, goed afgesproken en leuke opdrachten en Pieter was een erg inventieve begeleider. Echte aanrader

• Locatie van het programma Dinant
  • Groepsgrootte 23

Een echte aanrader!

Voor de tweede keer dit jaar zijn we met onze 13-jarige leerlingen naar Purnode getrokken voor 4 dagen avontuur met Rocks 'n Rivers. Alles was tot in de puntjes georganiseerd zowel het boeken als het kamp zelf. Onze leerlingen hebben een geweldige tijd gehad, dingen gedaan die ze nooit gedaan hadden of waarvan ze dachten dat ze het niet zouden durven. Ze werden aangemoedigd en geholpen en er was een perfecte balans tussen professionaliteit en persoonlijk contact. Eén van onze leerlingen uit Zuid Amerika had nog nooit op een fiets gezeten en de leiding heeft hem leren fietsen en zijn stralend gezicht was goud waard. Wij komen terug volgend jaar!

• Groepsgrootte 24 + 4 leerkrachten

prettige samenwerking

Wij hebben als school en leuke en gezellige week gehad. Ondanks het slechte weer en wat miscommunicatie heeft 1 groep een slechte start gehad omdat alles nat was. Alle ander groepen hadden hier geen last van gehad. Na alles te geëvalueerd te hebben hopen we volgende jaar weer gebruik te maken van Rocks'n Rivers. Commanderijcollege afdeling vmbo-pro Gemert.

• Locatie van het programma camping de Bocq
  • Groepsgrootte 165

Geweldige ervaring

Wij zijn onlangs met een groep van 40 personen van donderdag t/m zondag bij Rocks 'n Rivers in de Ardennen geweest. Het was een zeer fijne ervaring in een prachtige omgeving. We hebben erg genoten en Bart was zeer fijne gastheer.

• Groepsgrootte 40

Gorps Baantje 5 5051 PX Goirle