Fantastische plek!

Met onze vriendengroep bestaande uit 10 volwassenen en 7 kids verbleven we het weekend in Maison Regal in Purnode. Een prachtig ruim opgezet treinstation op een rustige plek midden in de natuur. De kamers waren ruim genoeg en de grote woonkamer maakte het mogelijk dat de kids lekker konden spelen. Buiten is een mooie grote tuin met kampvuurplek. De locatie leent zich uitstekend voor uitstapjes richting Dinant of Namen die we met z'n allen gedaan hebben. Ook liggen er in het huis wandelkaarten die je langs de mooiste punten van de omgeving brengt. Al met al een top weekend gehad en we komen zeker nog eens terug!