Mijn zoon had een geweldig kamp

Goede communicatie met ouders, leuke leiders, goede dagbesteding, aandacht voor elkaar en de groepsdynamica.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Uitstekende kampen met veel vermaak maar ook inspanning en ontspanning.

De jongeren komen steeds heel blij en vol verhalen terug naar huis. Dit jaar heeft 1 jongere deelgenomen aan ‘game & reality’ en ‘grijze jager’.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Mijn twee kinderen waren op het Grijze Jager-kamp en zijn kwamen heel enthousiast weer thuis. Ze waren erg tevreden over alles: eten, activiteiten, leiding, accommodatie. Als ouder was ik ook erg blij met de dagelijkse verslagen plus foto's. Alles was zeer goed geregeld.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Lol gehad van de eerste tot de laatste minuut

Voorbereiding was goed geregeld. Locatie zag er leuk uit, koffie en limo bij aankomst. Veel spelletjes en klimtoestellen. De dagen erna heeft onze zoon het enorm naar zijn zin gehad. Voor ons thuisblijvers was de app met verhalen en foto's heel fijn. Top geregeld!

niet uitdagend genoeg

Mijn zoon kwam op de woensdag. De dingen die gedaan zijn waaronder dag kikkers zoeken past niet bij leeftijd en verwachting van dit kamp. Nacht buiten slapen was voor mijn zoon duidelijk verschil in zondag kinderen en woensdag kinderen; deze sliepen apart en de zondag kinderen kregen hulp en woensdag kinderen nauwelijks waarbij grootte gaten in dak waren en met wat regen niet heel fijn.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

We komen graag in contact om de ervaringen te delen en te kijken welke aandachtspunten we mee kunnen nemen binnen de organisatie van onze zomerkampen!

Superleuk goed geregeld kamp

Leuke activiteiten, onvergetelijk, tweede keer dat ik dit kan deed. Aan te bevelen voor iedereen die houdt van grijze jagers en avontuur.

Heel veel plezier gehad!

Mijn zoon van 12 jaar heeft erg veel plezier gehad. Leiding was erg vriendelijk en updates waren leuk en duidelijk. Prachtige omgeving en mooie accommodatie

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Dochter heeft het erg leuk gehad

Hele leuke week gehad. Dochter zat in 8-10 groep, maar mocht regelmatig ook mee met de 10-13 groep. Ze vond het enorm spannend van te voren, maar vanaf dag 1 vrienden en vriendinnen gemaakt. Af en toe wat heimwee gehad, maar altijd maar kort. Voor herhaling vatbaar!

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Leuke activiteiten en goede sfeer!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

My zoontje heeft een super week gehad

Hij heeft de hele week erover gehad. Nieuwe vrienden gemaakt. Hele leuke activiteiten. Hij wil het zeker nog een keer naar deze kamp

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Adventure & Fun
  • Leeftijdsgroep 10-13 jaar

De leukste week van de zomervakantie

Onze dochter heeft een geweldige week gehad, de kampleiding was leuk, alle activiteiten vond ze fantastisch en de groep gezellig

Topweek!

Onze zoon heeft dit kamp voor een 2de keer gevolgd en weet nu al dat hij volgende jaar weer wil komen. Veel aandacht voor de kinderen. Gecontroleerd gamen. Veel leuke buitenspellen. Goed eten. Wel veel kinderen op één kamer, er wordt weinig geslapen volgens onze zoon. En er is geen kastruimte voor de kinderen voorzien, althans volgens onze zoon. Koffers staan (en liggen) door elkaar op de grond van de toch al beperkte slaapruimte. Mijn zoon heeft dit opgelost door zijn koffer op het voeteinde te leggen. Dit maakte zijn bed korter maar hielp hem om overzicht te houden.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Goede organisatie en leuke activiteiten

Mijn zoon vond het fantastisch. Erg leuk om niet alleen Grijze Jager activiteiten te doen, maar ook nog een mooie rode draad met een eigen verhaal! Dagelijkse kamp updates werden zeer gewaardeerd

Geweldig!!!!!

Ik heb dit jaar 2 kampen gedaan: Adventure & Fun en Survival. Allebei super leuk en zeker aan te raden.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Prima verzorgd, goede begeleiding en alles was heel duidelijk

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Professioneel op papier en website

De site en het daadwerkelijke kamp verschillen erg veel van elkaar.

Het was heel leuk

Ik vond het leuk omdat je vooral buiten was, en het was eigenlijk allemaal avontuur, en we gingen ook dingen doen die we ook in het echt zouden doen.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Goed georganiseerd en voor ouders zorgeloos zomerkamp

Onze dochter heeft het op haar eerste zomerkamp super naar haar zin gehad. Goede ontvangst, super leuke dagelijkse updates gedurende de week met leuke foto's voor de ouders. Het girls camp zat vol met leuke activiteiten, waar onze dochter echt van genoten heeft. Betrokken begeleiders, die allemaal erg enthousiast zijn. Een aanrader.....

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Just Girls Camp

Heel erg leuk

Het is een heel gezellig kamp met leuke activiteiten, begeleiders en kinderen. Eten is lekker en afwisselend.

Verwaarlozing hygiëne, loze beloftes

Er is duidelijk geïnvesteerd in goede PR en marketing. De informatie die wordt verstrekt staat echter in schril contrast met de realiteit ter plekke. Wat er op het vlak van persoonlijke hygiëne gebeurt is op of over het randje van verwaarlozing. Er is in de hele week voor onze zoon één keer de gelegenheid geweest om te douchen. Voor zijn groep stond dit nog een tweede keer ingeroosterd, maar toen is hij niet aan de beurt gekomen. Gezien alle buitenactiviteiten zou zelfs twee keer in een week douchen veel te weinig zijn geweest (en ook veel minder dan de beloofde dagelijkse douchebeurt). Eén keer is gewoonweg absurd. Zeker als er bijzondere omstandigheden zijn: iemand die in de nacht van zondag op maandag in bed plast en zich pas op dinsdagavond kan wassen is gewoonweg te schandalig voor woorden. Vrijwel even bizar is het dat de kinderen maar één keer per dag de gelegenheid kregen om hun tanden te poetsen, wat ingaat tegen elk professioneel advies hieromtrent, waarbij twee keer per dag het minimum is. Deze gang van zaken is sowieso schrikbarend, maar helemaal stuitend in het licht van de informatie waarmee ouders vooraf worden gelokt. De mooi opgemaakte folder meldt: “De reisleiding ziet er op toe dat de kinderen zich persoonlijk goed verzorgen. Denk hierbij aan schone (onder)kleding aantrekken, tanden poetsen, handen wassen en douchen. Na de avondactiviteit, vlak voor het slapen gaan, is er de gelegenheid om te douchen.” Als we vooraf hadden geweten hoe de realiteit zou afwijken van deze marketingpraat zouden we onze zoon nooit hebben laten meedoen aan het kamp. Ondanks de leuke activiteiten is een en ander reden om dit kamp zeer hartgrondig af te raden.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Er is telefonisch contact geweest met de vader om ervaringen uit te wisselen. Het bedplassen is op locatie discreet opgepakt. Er is voldoende gelegenheid en capaciteit om dagelijks te douchen. Wij zullen hier in het vervolg beter op toe zien dat er niet te vrijblijvend mee om wordt gegaan. De reisleiding ziet er, zeker bij de jongere kinderen, op toe dat zij zich persoonlijk goed verzorgen. Bij de oudere leeftijdsgroep gaan wij er van uit dat ze dit zelf kunnen en zitten we er wat minder strak bovenop.

Geweldige week gehad, vol verhalen thuis

Zoon (10) heeft een geweldige week gehad! Hij zou 4 dagen gamekamp doen maar heeft verlengd. Het kamp is goed georganiseerd en de leiding was top. Zijn medicatie had de begeleider al helemaal in beeld, dus vanuit ons geen zorgen. Volgend jaar weer!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Echt een geweldige ervaring !

Mijn dochters kwamen terug met veel verhalen om te vertellen.

Doorzetters

Mijn zoontje had heel veel last van heimwee, niet alleen heeft hij doorgezet, maar ook zijn begeleiders hebben met man en macht geprobeerd hem er doorheen te trekken. ( en de ouders!!) Wat een topbegeleiders, Als punt van aandacht zou ik zeggen de ‘vrije momenten’ daarin was momenteel (ook door Corona) minder te doen heb ik vernomen en dat was dan ook een moment om heimwee te krijgen. En direct na die vrije tijd kun je dan evt met je ouders bellen, wat bij ons iig , juist tot meer verdriet heeft geleid.

Super leuk kamp!

Mojn 12 jarige zoon had het enorm naar zijn zin. Bij het halen en brengen kregen wij als ouders de indruk dat het goed opgezet is: professioneel, vriendelijk, gezellige sfeer en uitstekende dagelijkse communicatie via de ouderapp.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Kids vonden t weer super dit jaar

Onze twee kinderen gaan al voor t vierde en derde jaar op club adventure kamp. Zij hebben een week vol leuke activiteiten en wij ouders hebben ook een week vakantie. Iedereen blij. Het is fantastisch verzorgd door leuke, kundige jonge begeleiders. Volgend jaar weer. Misschien zelfs twee weken voor de jongste, die niet kan kiezen welk kamp. :-)

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp
  • Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Sint Walrickweg 9

6611KG Overasselt

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve kinderkampen voor de jeugd van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!