Super leuk!

Super leuke activiteiten. En veel vrienden gemaakt.

Super leuk kamp!

Ik vond het een heel erg leuk kamp! En ik zou het aanraden voor kinderen die actief zijn!

Fantastische week

Onze dochter heeft een onvergetelijk mooie ervaring gehad. Ze zou het liefst gelijk weer gaan. En voor ons als ouders is de week goed georganiseerd. Club Adventure heeft het grondig voorbereid en geeft een prima structuur tijdens de week, zoals gezonde maaltijden, douchetijden, tekencontrole, hulp bij medicatie. Wij kunnen onze kinderen met een gerust hart achter laten. De app waarmee we de avonturen kunnen meelezen is erg fijn. Je kan merken dat zowel de organisatie als de groepsleiders veel aandacht geven aan de week.

Gewoonweg SUPER!!!

Hoe heerlijk is het om je kind thuis te krijgen vol met geweldige verhalen en nieuwe vrienden. Ik kan niet anders zeggen dat het gewoonweg een super leuk kamp is geweest! Via de app konden we de dagen en verhalen een beetje volgen en waren we bij dag 1 al gerustgesteld dat dit een mega ervaring zou worden. Enorm veel dank aan alle begeleiders, coordinatoren en iedereen die aan het kamp heeft meegewerkt! DANK

Geweldig kamp

Onze twee jongens van 10 en 13 hebben genoten van het grijze jager kamp. Goed verzorgd, leuke activiteiten, hele leuke leiding. Goed eten en de app is leuk voor de ouders thuis. Kortom: ze willen volgend jaar weer!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Het grijze jager kamp was erg leuk!

We hebben met messen geworpen, boog geschoten, geklommen, een zwaard gevochten. Natuurlijk was er ook tijd voor bordspelletjes. Al met al een heel leuke, goed georganiseerde week. Een nadeel: extreem veel last van wespen gehad

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Mijn 2 jongens zijn naar de game en reality kamp geweest en hadden het ondanks het hele hete weer fantastisch gehad. Gamen en spelen buiten en vrienden maken, dat is het mooiste wat er is. De begeleiding was ook erg fijn en professioneel.

Fantastisch begeleid en georganiseerd

Hele goede informatievoorziening. We werden goed op de hoogte gebracht met foto's. De begeleiding staat er en nam op een prettige manier leiding. Er was een prettige structuur. We lieten onze, net 10- jarige, zoon met een rustig hart achter. Hij heeft het heerlijk gehad en had heimwee. Bij het napraten gaf hij aan dat hij bij alle leiding zich heel veilig voelde een altijd bij ze terecht kon.

Kinderen vonden het geweldig

We hebben het survival kamp gedaan. Kids 9 en 12 jaar. Was even spannend omdat ze nog nooit op kamp waren geweest. Maar alles is goed gegaan, de kids hadden het zo naar hun zin, dat we hebben verlengt en ze een hele week zijn geweest. Het voelde erg knus en vertrouwd. Ze hebben erg leuke dingen gedaan en elke dag kregen we foto’s met de activiteiten van de dag ervoor. Kinds mochten ook naar huis bellen als ze dat wilde. Leiding was naar mijn idee erg leuk en goed met de kinderen. (Vonden de kids ook). Ik zou het zeker aanraden! Mijn kinderen willen volgend jaar weer ik kamp!

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Kids kijken er ieder jaar naar uit!

Onze beide kinderen (jongen en meisje) gaan al een paar jaar naar de verschillende kampen van Club adventure. Beide hebben enorm veel plezier ieder jaar, Voor ouder heel fijn zo'n betrouwbare organisatie. Vaak jonge enthousiaste begeleiders, die een relevante opleiding doen (sport of onderwijs oid). Ze maken echt leuke avonturen mee ieder jaar!

Vierde jaar op rij

Vierde jaar op rij, waarvan 3x het Grijze Jagers kamp. Altijd geweldig georganiseerd en begeleid, met volgens onze zoon elk jaar heel lekker eten. Wij zijn fan van Club Adventure :-)

Super leuk kamp

Mijn zoon heeft genoten. Alles top. Hij komt graag nog een keer terug Ik vindt het wel een kwalelijke zaak dat mijn zoon verbrand terug kwam. Zijn schouders en rug waren erg verbrand. Daar moet de leiding echt beter op letten

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Bedankt voor de beoordeling en feedback. Wat spijtig dat je zoon verbrand is terug gekomen van zomerkamp. Hier ligt zeker een taak voor de leiding om goed op te letten. We zullen ze hier op attenderen en in het vervolg nog scherper op zijn.

Ik kan niet anders zeggen dan top. Boven verwachting eigenlijk. Alles was goed geregeld, de communicatie was helder en mijn zoon heeft maximaal genoten.

Hartstikke leuk!

Casper (13): "alle activiteiten waren leuk! "

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Onze zoon had de beste week van z'n leven!

Het was een heerlijk kamp, helemaal in teken van Grijze Jager. Onze zoon vond het fantastisch! Het was een beetje spannend, als Belgische jongen deelnemen aan een Nederlands kamp, maar dat bleek geen enkel probleem te zijn. Er deden nog andere Belgische jongens mee, maar eigenlijk deed dat er niet toe. Heel fijn ook om als ouder op de hoogte gehouden te worden via de ouder-app, met uitgebreide dagboekverhalen en veel foto's en filmpjes. Proficiat aan de gemotiveerde begeleiders!

Fantastisch van A tot Z!

2 dochters, in beiden leeftijdscategorieën. Geen extra woorden nodig! Fantastisch van A tot Z!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Sterre heeft een super kamp gehad

Na 4 dagen op kamp, had ze zelfs heimwee. Het adventure kamp was leuk, uitdagend en heel gezellig.

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Zoals gewoonlijk weer top!

Voor het 5e jaar een blije meid terug van kamp! Super enthousiast over de leiding , het eten , het is niet de makkelijkste eter , dus complimemten :) en de geweldige activiteiten! Een week was te kort zei ze ..... tot volgend jaar!!!

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

7de jaar en nog steeds kan niets Club adventure kampen toppen!

Elk jaar weer heeft Kalle een heerlijke tijd bij club adventure. Nooit teleurgesteld, altijd dikke pret, maak niet uit welk kan of welke locatie. Perfecte organisatie, blog met foto’s leuk voor thuis en om naderhand alle verhalen los te krijgen. Alles gewoon top zoals altijd.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Het was een unieke ervaring.

Net als twee jaar geleden was het kamp een week vol avontuur, spel en teamwork. De week zat vol activiteiten die uitdagend en leuk zijn. Je maakt makkelijk vrienden omdat je vaak moet samenwerken, je wordt aangemoedigd en je verlegt je grenzen. Aan het einde van de week verandert heimwee in "kampwee". Kortom een geweldige ervaring!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Goed georganiseerd kamp vol spannende activiteiten.

Als ouder wordt je goed geïnformeerd wat een veilig gevoel geeft Onze dochter vindt het Grijze Jager kamp zo gaaf dat ze weken lang heimwee heeft! Prijzig kamp dat elke cent waard is.

Heel erg leuk

Mijn zoon is voor de 3e keer meegegaan en vond het weer leuk! Het programma is zeer divers met gamen maar ook leuke outdoor spe llen met veel uitdaging, Vooraf is het programma duidelijk meegedeeld. Geeft inzicht en houvast. De dagelijkse update met foto’s en verhaal is echt genieten voor de thuisblijvers. De organisatie geeft straalt veel vertrouwen uit en dat klopt ook. Zeer fijn!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Deelnemer 14: Voor de derde keer grijze jagerskamp en nog steeds leuk! Jammer dat hij volgend jaar niet meer mag.

Super en fantastisch

Thijmen heeft het goed naar zijn zin gehad en heeft leuke dingen gedaan (boogschieten, vlot bouwen) en het eten was weer erg goed. Vorig jaar is hij ook mee geweest, toen vond hij het al fantastisch, maar de indruk dat het nu nog beter geregeld was! Volgend jaar zeker weer!

Super leuk

Onze zoon van 10 jaar was voor het eerst mee. Hij vond het prachtig.

Sint Walrickweg 9 6611KG Overasselt

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve kinderkampen voor de jeugd van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!