Het was leuk, omdat je leuke dingen hebt om te doen

Ik vond het leuk, omdat er veel leuke dingen zijn om te doen.

• Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Dochter van 12 heeft een geweldig kamp gehad!

Ze ging alleen op kamp en vond dat uiteraard erg spannend. Er waren genoeg andere meisjes alleen gekomen en ze heeft een heerlijke week gehad en veel vriendinnen gemaakt. Het dagelijkse programma vond ze erg leuk, dat was vooraf ook de reden om te kiezen voor het just girls kamp. De bedden waren goed dat vond ze heel fijn! Ze wilde niet meer in een tent slapen. Zelfs over het eten was ze heel positief! Ze wil vlg jaar weer!

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Just Girls Camp

Mooie 1e ervaring

M’n kind heeft het supergezellig gehad en was voor hem de 1e keer. Prijzen voor snoepjes zijn aan de hoge kant en kinderen mogen maar €3,00 meenemen, waar ze daardoor niet veel mee kunnen.

• Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Een super leuk en gezellig kamp

Onze dochter (10) heeft een fantastische week gehad bij Club Adventure. Voor haar (en ons) haar eerste kamp dus we kunnen niet vergelijken maar wij vonden allemaal goed geregeld. Alle informatie vooraf is zeer uitgebreid, duidelijk en maakt dat je er echt zin in krijgt. De app met dagverslagen en foto’s is ontzettend leuk om op de hoogte te blijven van alle belevenissen van de kids. Activiteiten zijn leuk georganiseerd. Voor de vrije tijd is het wel handig om een spelletjes, stiften, kleurboek, boek etc van thuis mee te nemen. Onze dochter heeft een topweek gehad en vrienden voor het leven gemaakt ;-)

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Adventure & Fun
  • Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Heel veel leuke dingen gedaan en zo lekker alles buiten!

Ik vond het heel gezellig met de meiden op mijn kamer, wel jammer dat we halverwege de week van kamer moesten wisselen. Wel heel veel leuke dingen gedaan en geleerd! Het boogschieten en vuur maken vond ik zelf het leukste. Jammer dat door het slechte weer het vlot bouwen niet door kon gaan. Verder topwerkgever gehad

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

hele fijne ervaring voor vooral onze zoon maar ook als ouder veel vertrouwen!

De ontvangst was goed en georganiseerd. we wisten waar we moeten zijn en onze zoon voelde zich al snel op zijn gemak. Na het openen van het kamp ging hij dan ook meteen mee met de spelletjes. Verder vonden wij het erg leuk en fijn om de dagelijkse updates te lezen met de foto's erbij. Ook de gelegenheid om even te bellen was fijn maar ook goed te weten dat de schermen voor de rest van de tijd uit blijven. Bij thuiskomst niets dan positief.

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Fijn ontvangst, veel leuke en bekwame begeleiding. Lokatie ziet er keurig uit, mooie omgeving, eten prima in orde. Hier laat je je kind zeker met vol vertrouwen achter! De app waarin alle avonturen met foto’s dagelijks werden gedeeld was een fijne manier om op de hoogte te blijven. Mijn dochter heeft enorm genoten, nu nog even wennen met 4 dagen. Maar volgende zomer komt ze zeker een hele week!

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp
  • Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Heel erg leuk en professioneel

Kinderen vonden het te gek, worden de hele dag volop vermaakt met een gevarieerd programma. Enige verbeterpunt wat ik zou kunnen bedenken is om de kinderen tijdens hun belmoment ergens in een rustige ruimte te laten bellen en niet met alle gillende kinderen op de achtergrond zodat belmomenten ook nut hebben.

• Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Fedde heeft een fantastische week gehad!

Wat heeft onze zoon genoten van het Bushcraft zomerkamp! Een week lang vol activiteiten, nieuwe vrienden en fantastische ervaringen.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Heerlijke week vol actie en avontuur

Vorig jaar kregen we onze zoon al vol verhalen thuis en dat was dit jaar ook. Het Grijze Jager kamp was weer fantastisch volgens onze zoon. Enige opmerking is dat wij het wel bijzonder vonden dat er geen nieuw thema verhaal was bedacht. Hij had nu twee keer hetzelfde verhaal.

Grijze jager kamp

Wij hebben alle informatie keurig op tijd ontvangen. Tijdens het kamp werden we met leuke verslagen op de hoogte gebracht, Zo enthousiast dat we zelf ook wel mee wilden doen. Alles goed geregeld met eten en drinken en alle voorzieningen. Een top kamp!

Gezellig, actief!

Beide klim activiteiten waren super leuk. Goede verdeling activiteit en ontspanning. De kleine dame had wel graag dat bij de boven bedden er met schoongemaakt moest worden ( veel spinnenwebben) De ouders vinden het wel een vrij duur kamp.

Super. Excellent!!

Zeer tevreden.

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Ik vond het heeeeel leuk!

De kamp was heel leuk! De activiteiten waren interesant. Het eten was lekker. De leidingen waren erg aardig. Bedankt voor de leuke tijd.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Sally heeft de week geweldig genoten!

De leidsters waren leuk, de activiteiten, een dagelijkse update, gezond en lekker eten, veel buiten, kortom: Sally wil volgend jaar weer!

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp

Weinig bushcraft ervaring

De jongens hadden meer overlevings skills dan de leiding. Ze moesten het vuur maken overnemen omdat het de leiding niet lukte… Ook het feit dat ze niet in bomen mochten klimmen was een tegenvaller voor ze. Verder wel gezellig, maar dat kan natuurlijk op elk kamp zelfs op gamekamp.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Onze zoon heeft hier een geweldige week gehad, en veel extra zelfvertrouwen opgedaan - mede dankzij de geweldige begeleiders ter plaatse. Dank!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Liefst 6 weken lang op bushcraft!

Heel duidelijk, makkelijk te boeken. Prima ontvangst. Top begeleiding! Kids voelden zich meteen thuis. Vrienden gemaakt. Hele leuke echte activiteiten. Zeker het geld waard. Zeker voor herhaling vatbaar! Iedereen aan te raden.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Onze zoon heeft een top week gehad

Onze zoon van 10 is voor de derde keer naar dit kamp geweest. En roept elke keer weer dat hij volgend jaar weer wil gaan. Zegt genoeg toch…

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Game & Reality Camp
  • Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Afwisselend, avontuurlijk en goed geïnformeerd.

Het kamp was voor echte natuur- en avontuurliefhebbers. Informatie naar de ouders was erg goed. Eten was lekker en gevarieerd. Twee min-punten: Er was (bijna) niks om je mee te vermaken tijdens de (vele) vrije tijd momenten. De bejegening van de coördinator was matig.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Mijn zoon vond het een geweldig kamp. Heel leuke en heel veel activiteiten. De groep was niet te groot en dat vond hij fijn. Het eten vond hij ook echt lekker. Ik vond de communicatie met de ouders heel goed.

Leuk.

Mijn dochter vond het ‘ leuk ‘ . Cijfer: een 9.

Mooie verrijkende ervaring!

Onze zoon is best verlegen in nieuwe groepen met name als er ook oudere kinderen zijn, dus hoe mooi is het dat hij zo'n positieve ervaring op het kamp heeft gehad. Veel respect voor de organisatie en leiding, die zo'n veilige prettige sfeer heeft neergezet. Dat alles in thema was (grijze jagers), maakte dat hij helemaal zijn fantasie kwijt kon en in het verhaal zat. Echt een verrijkende ervaring!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Mijn dochter heeft een heel fijn kamp gehad!

Onze dochter kwam heel enthousiast thuis van het survivalkamp! Prima en enthousiaste begeleiding met echt oog voor de kinderen. Keurige instructies vooraf. Leuke activiteiten, goed eten en drinken. Oog en aandacht voor hygiene en zelfs dagelijks een tekencheck! Enige verbeterpunt is dat het voor een survivalkamp eigenlijk wat te luxe was, er mag wat ons betreft nog meer ruimte zijn voor het opdoen van echte survivalskills! Desondanks een echte aanrader!

Erg leuk

Lekker actief bezig geweest met goede groepssfeer en prettige leiding, duidelijke regels, fijn.

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve kinderkampen voor de jeugd van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!