Erg rustig op het park, maarja dat gebeurd in het laagseizoen. Wij hebben ondanks de rust heerlijk vakantie gevierd!

• Verbleven in: Chalet comfort (6 personen)
  • Positieve ervaring Heerlijk genoten samen met mijn gezin! Prettige voorzieningen en prachtig om te zien hoe het animatieteam met de kinderen omgaat! Hier komen wij zeker terug!

Het was jammer dat het zwembad soms gesloten was ivm zwemled. Maargoed op die momenten hebben we gewoon wat anders gedaan. Of juist even helemaal niks. Ook lekker..

• Verbleven in: Chalet comfort (6 personen)
  • Positieve ervaring We hebben genoten tijdens de herfstvakantie. Het was rustig maar alles was geopend en de kinderen hebben zich goed vermaakt dankzij de Funbrigade. Het eten in het restaurant was heerlijk en personeel was overal erg vriendelijk. We voelden ons welkom.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De douchepunten waren voor ons een flinke minpunt. We hebben speciaal voor een 5 sterrencamping gekozen voor de luxe, en een goede douchebeurt hoort er wat ons betreft echt bij! Wij hebben aan 4 minuten per persoon per dag helemaal niet voldoende!! Voor ons is dit geen camping waar we nog een keer zouden langskomen.

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Voldoende activiteiten voor iedereen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heel veel puin rondom het Chalet. Niet kindvriendelijk. We konden niet badmintonnen omdat er allemaal grote stenen lagen. Gevaarlijk! Het chalet is echt super klein. We hadden een 6 persoonschalet maar de eettafel had 4 eetkamer stoelen met nog 2 klapstoelen. En de tafel was te klein voor 6 personen. Er konden 4 stoelen omheen staan. Gelukkig waren we met zijn vieren maar dit was niet wat ik voor ogen had. (dus voor 6 personen is het chalet echt klein) We waren blij dat we vooral buiten konden leven. Matrassen zijn kleiterhard. Je kunt niet om het tweepersoonsbed lopen zo klein dat het er is. De vaatwasser wast niet goed schoon waardoor je alsnog aan de afwas moet. Er was geen programma voor tieners. Er wordt veel reclame gemaakt over de box maar daar was geen tiener te vinden. De ijsjesmakerij stond altijd rijen dik maar hulp kregen ze niet....... Geen tot slechte verlichting in de avond. Voor het wegbrengen van de vuilnis moesten wij een behoorlijk eind lopen want er was maar 1 container. Op de winkel kan je niet bouwen. Boodschappen moet elders gebeuren. Het binnenzwembad is superklein. Slechte klantenservice!! Doen niets voor de klant wanneer je een klacht hebt. De Stoetenslagh doet niets met klantenbinding -> Hoe hou ik de klant tevreden? Wij hebben voor deze vakantie veel geld betaald. Eigenlijk was het gewoon teleurstellend voor wat we hiervoor terug hebben gekregen. Wij komen hier niet meer terug.

• Verbleven in: Chalet comfort (6 personen)
  • Positieve ervaring Het park ziet er professioneel, fleurig en verzorgd uit. Het schoonmaakpersoneel en kluspersoneel is vriendelijk. Als je belt met een klacht wordt het al gauw te moeilijk.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een heel verhaal geschreven, bij het inleveren van de douche sleutel. Daar had ik echter nog reactie op verwacht. Ik zou echt nog een keer goed na denken als je deze camping wil boeken. Groot, duur, vieze toiletten douches. Zwembad ligt vol steentjes. Waar iedereen mee gooit! WiFi bar slecht. Een grote zandplek hadden wij.ect ect. Het voelt voor mij als een geld machine. ik vind het de camping apaoluut niet waard.

• Positieve ervaring Uhm, die waren er niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hadden 2 strandchalets geboekt in verband met ons 40 jarig huwelijk. We zijn erg teleurgesteld over de staat van de accommodaties. Je betaald de hoofdprijs maar wat je daarvoor krijgt is 'n afknapper. Pluspunten : goeie wifi en de activiteiten programma voor de kinderen.

• Verbleven in: Strandchalet
  • Positieve ervaring De ligging en de buitenkant van de strandchalets is top maar van binnen is het diep triest. De wc stonk heel erg naar pies, ook nadat het door ons èn de schoonmaakster was gereinigd. Er zat schimmel in de koelkast, de magnetron zat vol met vieze spetters, er lag bij binnenkomst veel zand in het chalet, lekbakje senseo beschimmeld, deur vaatwasser beschadigd, bekleding bank en eetkamer stoelen te vies om op te zitten. We hebben 'n extra lakenpakket gekregen zodat we dat over de vieze bank konden leggen. In de "schone" lakenpakketten zaten ook vlekken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Aanvulling op vorige bericht: een kampwinkel zou erg welkom zijn, nu moesten we om de dag naar Hardenberg rijden om boodschappen te doen. In het aanwezige winkeltje was te weinig te koop. Voor een 5 sterrencamping verwacht ik wel een winkel met basisdingen. ook etenswaren en groente/fruit. Voor aantal dingen moesten we bijbetalen terwijl we toch al voldoende betaalde hadden voor het park: jammer! Horeca mag ' s avonds wel wat langer open. Het mag algeheel net wat meer afgewerkt worden. Schoonmaak in toiletgebouwen liet te wensen over, het was af en toe erg vies! Vond de camping in vergelijking tot andere 5 sterrencampings echt minder.

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring personeel in horeca was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker, camping zag er sfeervol uit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er was ons inziens echt veel te weinig te doen voor de tieners. Er werd vanuit gegaan dat ze de hele dag hangen of hangen in de box wel voldoende vonden. Er zaten enorm veel tieners dan ook echt te hangen en op telefoon te kijken. Vaste wifi echt geen goed idee! Verder komen er mensen naar ons idee al jaren op dat park, en staan met name de jongeren niet echt open voor mensen die er nog niet bekend zijn. Vond het lastig om er tussen te komen. Veel opgedirkte tienermeisjes, niet echt leuke gezellige tieners die enthousiast leuke activiteiten deden. We kwamen aan en iedereen zat in dat beachgedeelte op telefoon of Ipad te hangen in die stoelen. de enige activiteit was die box en daar was het een behoorlijke kliek. En dat zeiden meer mensne die we gesproken hebben. Reden voo ons om niet meer terug te komen. Verder was het binnenzwembad echt veel te klein voor een tienercamping. De Kleine Wolf is wat dat betreft echt stukken beter. Daar kon echt gezwommen worden, ook door oudere kinderen. Had echt meer van de camping verwacht, vond het echt tegenvallen. Vond het meer een hangjongerencamping dan tienercamping met leuke activiteiten voor leuke tieners.

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Het park is prachtig opgezet en het strandthema heel mooi doorgevoerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Laat de jeugd na sluiting van box niet over de camping trekken ( luidruchtig en vernieling ) Zorg dat er geen glas werk savond in het zand achter blijft in de fun beach in de ochtend is daar joepie met kleine kinderen ( lege flessen , rietjes enz liggen nog in het zand ) Het meer is grandioos maar bij minderde dagen is het binnenbad eigenlijk te klein voor de grote en kleine kinderen dit botst voor de jeugd + ouders.

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Geweldige camping voor kinderen ieder wat wils van jong tot middelbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Winkel te klein, voor boodschappen minimaal 6 km rijden. Overlast oudere jeugd bij toiletgebouw. Geen 5 sterrencamping. Beoordeling alleen gebaseerd op voorzieningen op het water. Horeca s`avonds te vroeg dicht. Geen gezelligheid op het terras

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats

Toch even met een ragebol door de tentlogde. wij hebben nu eerst zelf met de bezem vooral door de slaapkamers geraagd. En persoonlijk mistte ik een afdruiprek.

• Verbleven in: Tentlodge
  • Positieve ervaring De rust. Ondanks dat het een tienercamping is was het 's avonds rustig.

Enige tip maal thermostaat kranen voor de douche soms staan ze nog op heel heet niet handig voor kids enz

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Wij hebben onze pubers van 12 en bijna 16 de hele vakantie bijna niet gezien ja voor eten en slapen ze hebben genoten..en wij dus ook

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- meer voor tieners 12+ - supermarkt op park - beter eten - betere prijzen/ moet voor alles bij betalen - meer info wat er in de buurt te doen is, markt enz

• Positieve ervaring -mooi en net park - park wacht - geen wc rol onder je arm

Gezellige camping,attent personeel.Extra compliment voor de schoonmaak van de toiletten.Superschoon.Veel activiteiten. Eerste week onze dochter,schoonzoon en 2 kinderen,2e week wij(opa en oma)

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats

De vaatwasser instructie was erg lastig. Deed het wel maar bij verkeerde instelling piepte hij erg vaak. Het binnenzwembad was best klein en weet niet of kleine steentjes een goed idee is.

• Verbleven in: Chalet comfort (6 personen)
  • Positieve ervaring Alle leeftijden en mensen door elkaar was heel erg leuk evenals het avondprogramma in de palm beach.

Het is jammer dat er toch mensen zijn welke op ons veld zich in de accommodatie waar geen honden zijn toegestaan deze wel met twee honden hebben betrokken. Wij hebben speciaal geboekt voor een hondenvrije huur caravan door mijn vrouw een allergie heeft voor dieren haren etc. Ik weet dat e.e.a. moeilijk is te controleren maar enig toezicht in deze zou op zijn plaats zijn geweest.

• Verblijfsduur: kortverblijf
  • Verbleven in: Chalet basic (6 personen)
  • Positieve ervaring Alles was naar wens

Wij hebben de enquette ingeleverd bij vertrek. Daarin staan wel wat op en aanmerkingen.

• Verblijfsduur: langverblijf
  • Verbleven in: Chalet basic plus (6 personen)

Boodschappenpakket op tijd leveren en in de huisjes geen stoffen banken gebruiken ivm kringen in de stof

• Verbleven in: Strandchalet
  • Positieve ervaring Prima vakantie locatie met tieners met goede service en goede accommodatie

Cashloospark is toch niet altijd even handig. De opwaardeerkaartjes geef je aan de kinderen mee en ik kreeg deze in 4 stukken terug. Misschien is een hoesje een idee? Het binnen zwembad is erg klein. Weinig entertainment voor volwassenen in de avond.

• Verblijfsduur: langverblijf
  • Verbleven in: Chalet basic plus (6 personen)
  • Positieve ervaring Zeer nette camping. Goed schoon! Veel activiteiten voor de kinderen (12 en 13 jaar). De box is echt een toplocatie voor ze. De chalets staan in een erg fijne afstand van elkaar, netjes en ruimte genoeg. Personeel is echt heel vriendelijk en zelfs de mensen van de groenvoorziening hielden rekening met de gasten qua snoeien in de ochtend.

Hand en Wc desinfectie.

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Super Camping komen zeker nog een keer terug.

In de tentlodge zou voor ons een (kleer)kast met legplanken ipv 2 gedeelte hang makkelijker zijn. En een kapstok om jassen ed op te hangen. Er hingen nogal wat spinnenwebben en stof in de tent, dit kun je natuurlijk niet helemaal voorkomen, maar viel wel op. Sanitair was netjes op de dikke wesp in de gootsteen na. Van het zwemmeer is het jammer dat het zo steil is. Het water wordt heel vlug ineens een stuk dieper. Als dat wat geleidelijker gaat, heb je meer mogelijkheden om voor in het water te spelen.

• Verbleven in: Tentlodge
  • Positieve ervaring prachtig park, ruime velden, netjes. stoetenslagh app werkt ook goed. Servicemelding via app handig en goed opgelost! Heerlijk dat tentlodge direct aan strand staat. Het zwemmeer is mooi zuiver water, groot, super leuk het aquapark zeker voor de grotere jeugd. Zeker een aanrader!

De campingwinkel is zeer beperkt en overdreven duur. Dit is echt een zwaar minpunt.

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Fijne ruim opgezette camping. Heel fijn om te gerblijven met tieners

Der einzigste minus Punkt sind die beiden wasserrutschen wo zu wenig Wasser durchläuft und wo man leider nicht vernünftig rutschen kann,weil man immer wieder stecken bleibt.

• Verbleven in: Strandchalet
  • Positieve ervaring Super schöner ferienpark wo wir gerne mit unseren besten Freunden und Kindern herkommen. Personal ist immer freundlich und sehr hilfsbereit. Die komplette Anlage ist in einen Top gepflegten Zustand .

Auto’s rijen veel te hard, als er een kind uit een veldje komt gaat het mis. Winkel erg beperkt en erg duur. Douchetijd van 4 min erg krap vooral voor meiden met lang haar

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Prima, netjes alles keurig voor elkaar. Zou zeker terugkomen

Geen leermomenten

• Positieve ervaring Mooie Camping ideaal voor kinderen