Deze camping is geen 5 sterren waard

Het personeel erg vriendelijk de meeste medewerkers erg jong. Verder is het drinken etc erg duur..voor wat je krijgt. Het moet een uitnodigende camping voorstellen voor tieners/jongeren..ook via de site word dit aangeprezen dit is echter niet zo..toen een jong volwassen die mee was als vriendin van mijn dochter en zei dat de security niet op zijn telefoon mocht voor vermaakdingen kreeg ze gelijk " een houd je bek teruggeworpen..de tweede keer dat zij dezelfde security een avond later trof bleef hij onbeleefd doen..met een sigaret in zijn mond pratend..Dit is geen visitekaartje vóór de camping. Ook tieners/jongeren die in de box waren werden véél aan hun lot overgelaten en hingen er máár een beetje bij..hoorde van meerdere ..dat er geen vertier was.. Wij zelf hebben dit alles bij de organisatie gemeld..en voor de volgende vakantievierders van chalet 169 hebben we nog netjes doorgegeven dat we vaak koud water hadden. Misschien was er wat met de ketel. Ik en mijn kinderen hebben zich goed vermaakt in de zwemplas en het binnenzwembad. Alleen een 2e keer een aanrader om naar deze camping terug te komen... zeker niet!

geweldig

fijne vakantie gehad met onze klein kinderen van 10 en 12 jaar vroegen of ze volgend jaar met ons mee mochten naar deze camping

Super vakantie

Top vakantie voor het gezin met kinderen

Leuke vakantie gehad, vooral leuk voor tieners

De kinderen, 14 en 16, hebben zich prima vermaakt, dat maakt het voor ons als ouders ook een zeer leuke vakantie.

Mooie camping met smerige chalets

Ons chalet was ronduit ranzig, niet afgewassen glazen, lange haren, sokken van vorige gast lagen nog verspreid door het chalet, in de koelkast lag een laagje drab. Ronduit smerig. Verder leuk aangeklede camping, welke zelf wel schoon is. Mooi zwembad en voor campingbegrippen prima horeca. Vooral gericht op pubers. Er zijn wel activiteiten voor kleinere kinderen, maar niet overdreven veel. Met een schoon chalet was de camping een 7,5 of 8 waard.

Prima camping met leuk animatieprogramma voor jonge tieners

Mooie camping, aardige medewerkers, bij animatieteam zaten zeer enthousiaste maar ook wat minder enthousiaste medewerkers. In de eerste week werden de meeste avondprogramma’s nogal slecht gepresenteerd. De tweede week werd dit gelukkig overgenomen door zeer enthousiast personeel. Nog 2 tips ter verbetering: 1. De WiFi. Door slecht mobiel internetbereik is goede WiFi extra belangrijk. De WiFi was helaas erg slecht. 2. Het zou gezellig zijn als er een mogelijkheid was om gezamenlijk sportwedstrijden te kijken. Nu zag je bv bij paok - Ajax en formule 1 heel veel mensen met hun WiFi op de telefoon worstelen. Gezamenlijk kijken geeft gezelligheid, verbondenheid en extra omzet.

Ik zou niet nog een keer gaan

Mooi camping, grote plaatsen. Veel jongeren, die helaas ook voor overlast zorgen of muziek hele dag hard laten horen. Zat zelf bij de visvijver, waardoor privacy ver te zoeken was; er wordt veel gevist op de Stoetenslagh! Op de animatie en suffe optredens na, weinig vertier in de avond, nog geen muziekje in restaurant of op het terras. Alles vindt plaats in een grote kas...., lekker warm ook! Ik miste sfeer op de camping, veel sociale cohesie tussen oude bekenden, maar verder niet. Superklein zwembad. Ik ga hier geen tweede keer heen!

Leuk, gezellig park met ruime kampeerplekken

Heerlijke vakantie gehad. Het park ziet er gezellig, mooi en schoon uit. Een kritisch punt vond ik ons sanitairgebouw. (Zijde Jutters Beach). Deze was zeer klein en beperkt. Weinig privacy. Douchdeuren stonden vaak open waardoor je vanuit het voetbalveld direct de douche/was ruimte in keek. De deuren moesten voor de ruimte en/of frisse lucht wel open blijven. Vergeleken met andere sanitairgebouwen op het park was deze wel een minpunt.

TOP vakantie gehad

Wij zijn 2 weken geweest met ons gezin met 2 kinderen (10 en 12 jaar) en we stonden op Koraal Beach heerlijk direct aan het meer en dat was met de tropische temperaturen een heerlijke verademing. Onze kids die zagen we de gehele dag niet en dat wil wel zeggen omdat er vertier genoeg was en het was voor ons de eerste keer dat we hier waren en is zeer goed bevallen kan ik u wel vertellen

Heerlijke vakantie gehad dankzij de zon!

We lagen recht aan het water. Dit was dankzij de zon perfect. Konden heerlijk even afkoelen in het water. De wifi was erg slecht, weinig aan gehad. Ook jammer dat er geen uitgebreidere winkel bij was. Binnen zwembad was erg klein en zat vol met jeugd. Het buiten meer was perfect, veel in gezwommen. Het stonk wel erg bij de sproeier. En deze bleef ook erg lang aan. Pasje was wel makkelijk, ook om de kids af en toe zelf op pad te sturen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

De horeca was bijzonder slecht

De camping plaatsen was mooi. De horeca was bijzonder slecht drinken in plastic bekers. De cafetaria was slecht frikandel speciaal werd niet los gesneden de saus werd er gewoon naast gegooid. De ijs machine was slecht afgesteld. Pizza waren koud. En geen camping winkel voor kleine boodschappen. En er waren douches soms lang wachten. En werden weinig schoongemaakt.

Leuk

We hebben een fijne vakantie gehad ook doordat we mooi weer hadden. Mis nog een buiten zwembad en iets meer indoor. Verder was het top. Groetjes

Leuke familie camping

Wij hebben tieners en honden en deze camping is geschikt voor beiden. De tieners hebben plezier gehad (veel andere tieners en Wifi) en de honden hebben het ook fijn gehad (veel andere honden op de speciale honden velden). Honden uitlaatveld was goed (niet veel poep op de grond). Alleen zwemmen voor de honden kon alleen maar in de visvijver als mensen niet aan het vissen waren, en inderdaad mensen vinden de hele dag door. Dus de honden hadden in de periode van 40 C graden geen verkoeling van het water. Beter was geweest om 1 poot van het meer te gebruiken voor honden. En de visvijver heeft hoge randen en kleine honden komen dus niet goed uit het water. Dus hier kan Stoetenslagh nog wat verbeteren.

geweldig klasse

rustig en toch heel gezellig druk

Wir waren bis auf ein paar Kleinigkeiten sehr zufrieden!

Bis auf paar Kleinigkeiten waren wir sehr zufrieden! In den Familienduschen (Damen)ist da mit dem einstellen der Temperatur sehr schwierig! Man verliert dabei sehr viel Wasser! In den Einzelduschen sind Mischbatterien, die besser sind! An der Eis Theke ist eine sehr schlechte Organisation! Im Imbiss klappt es viel besser. Es dauert (immer)!!! mindestens eine halbe Stunde, bis man ein Eis bekommt! Der Weg runter zum Eiland Beach Platz Nr. 10 , ist sehr sandig, so das man mit dem Fahrrad ins Rutschen kommt und umfällt! Müßte fester gemacht werden! Das sind die drei Kleinigkeiten, die uns gestört haben!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Supercamping voor ons maar vooral voor onze kleinzoons van 12 en 14.

Het heeft weinig zin om positieve en wat minder positieve ervaringen te noteren. Wij wilden namelijk direct weer een week boeken voor volgend jaar, maar toen ik daarover met u belde, vernam ik dat de camping in andere handen komt en dat boeken op dezelfde prachtplaats (Jutter Beach 8) niet kon, omdat daar door de nieuwe eigenaren huisjes of bungalows zullen verrijzen. Wat oneindig jammer dat zo’n superfijne familiecamping in bezit komt van exploitanten die slechts één doel nastreven: WINST. Daarom heeft het geen zin te vermelden dat we het sanitair onvoldoende vinden, de waterdruk op de kraan te laag achten en de broodvoorziening weinig gevarieerd. Ook een goed voorziene kampwinkel zou in een leemte voorzien. Conclusie: heerlijke en unieke camping die met de door ons aangegeven verbeteringen de vijf sterren zou halen. Helaas...

Het was allemaal top geregeld! We hebben veel plezier gehad met onze kleinkinderen. Prachtige camping. Super sanitair en eigenlijk geen aanmerkingen. We gaan zeker een keertje terugkomen!

Bier/drank uit plastic, kan echt niet. Waarom geen glazen? Terwijl er wel gelopen wordt met flesjes, stenen kopjes (koffie), borden etc. Eten in restaurant is slecht! Komt volgens ons zo uit magnetron. Dit moet echt beter!

• Verbleven in: Comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Netjes! Vriendelijk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Personeel biedingen, mag wat meer lachen en vriendlijke zijn. Mijn ervaring was vorig jaar beter meer toewijding om te helpen en plezier in je werk. Regels wanneer een activiteiten begint stip op tijd, mag wat soepeler. Zwembad toezicht minimaal en stralen een verveelde blik uit.Zelf met de trekken om het water weg te houden gaf indruk dat alles teveel is. Snackbar misschien om 13.00 uur open voor een patatje of andere snack en ijs .

• Regelmatige bezoeker: ja
  • Reisgezelschap: anders
  • Verblijfsduur: kortverblijf
  • Verbleven in: Chalet basic (6 personen)
  • Positieve ervaring Sfeer op de camping goed,geen luidruchtige jeugd. Kleinkinderen hebben het naar hun zin gehad.

bediening restaurant erg traag Lang wachten op eten wat wel weer heerlijk was.

• Reisgezelschap: fam met oudere kinderen
  • Verblijfsduur: langverblijf
  • Verbleven in: XXL comfort kampeerplaats
  • Positieve ervaring Vriendelijke en nette behandeling door medewerkers

in chalet basic op t hondenveld voor onze hond te weinig ruimte in de huiskamer.jammer van de bank met kunststof bekleding

• Reisgezelschap: met partner
  • Verblijfsduur: kortverblijf
  • Verbleven in: Chalet basic (4 personen)

Het was echt mooie vakantie bij jullie ,inderdaad ik verwagte niet dat plaats gaat zo goed ,allees was mooi

• Verblijfsduur: kortverblijf
  • Verbleven in: Chalet comfort (4 personen)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bediening restaurant kan beter, wij werden niet geholpen en uiteindelijk weggelopen. Jong personeel? Prijzen van de broodjes vrij hoog. Glijbanen verouderd.

• Voldeed de accommodatie aan uw verwachting
  • Netheid accommodatie N.v.t.
  • Voorziening in/bij de accommodatie N.v.t.
  • Verbleven in: Kampeerplaats met privé sanitair

Wij vonden het echt heel erg onvriendelijk dat we op de ochtend van ons vertrek niet met de auto bij de caravan mochten komen we waren met 2 auto's. Nu moesten we alles in 1auto proppen en op de parkeerplaats alles overladen met kleine kinderen om ons heen... Ook het inchecken duurde uren... Een ingang extra voor mensen die al ingecheckt hebben zou misschien handig zijn..

• Verblijfsduur: kortverblijf
  • Verbleven in: Chalet de luxe (6 personen)
  • Positieve ervaring Leuk park

De schoonmaakster moesten beter controleren. Want wij hadden in koffiebekers en de borden het weer in zitten. Dus het was niet goed gedroogd.

• Reisgezelschap: fam met oudere kinderen
  • Verblijfsduur: kortverblijf
  • Verbleven in: Chalet basic (4 personen)
  • Positieve ervaring Keurig alles