een heerlijke dag genieten van de gezellige sfeer en de gezellige dames (op de damesdag) genieten van lekkere eten van de kaart. Tevens heerlijk genieten van de sauna`s en natuurlijk de massage`s
Zoals bijna ieder prijsbewust mens zijn wij voorafgaand aan het saunabezoek op zoek gegaan naar vouchers. Wonderbox bleek deze te hebben. Voor €54,90 met 2 personen een dagje sauna. Dat scheelt toch precies €12,10. Makkelijk bespaard bleek het niet want reserveren was nogal een gedoe. Achteraf bleek een code op de website ingevoerd te moeten zijn. Ach, ik had mijn betaalbewijs en gereserveerd dus dat zou vast goed komen. Bij aankomst werd er verteld dat we een "vitaliteitspakketje" konden halen als we onze naam zouden doorgeven aan de bar. Wij waren verrast. Een broodje gezond een half handje barmix van de Hanos en een klein flesje jus. Wat een service! Dag fijn doorgebracht, we waren toe aan wat "we-time" na een emotionele tijd. Afgezien van wat verbaasde irritaties doordat mensen het hoofd van mijn emotionele vriendin op mijn schouder als "ongewenste intimiteit" bij het personeel hadden gemeld, was het een heerlijke dag. Bij naar buiten gaan werd ik op bitse toon teruggeroepen. Ik moest uitgecheckt worden. Ik had geen idee, maar prima, ik verontschuldig mij en vertel dat ik geen idee had. Toen werden we gewezen op dat we "coronatoeslag" moesten betalen. Het bleek dat dat het "vitaliteitspakketje" was, maar dat ze dat niet zo wilden benoemen. Nu lees ik op de website dat als ik via de site zelf had gereserveerd, ik blijkbaar geen "coronatoeslag" had hoeven betalen, en het broodje en nootje van het huis had gekregen. Bij binnenkomst werd er niet over gerept dat we €8,50 per persoon voor een niet gevraagd broodje en een nootje en wat jus, onder het mom van "coronatoeslag" moesten betalen. Al met al waren wij dus door via een door Centre Du Lac gemachtigde partij te reserveren duurder uit dan via de eigen site. Dit kan toch niet de bedoeling zijn: je eigen vindbaarheid vergroten en die kosten linea recta doorberekenen aan je eigen klant en die dus meer dan nodig te laten betalen. Ik voel mij opgelicht.
Beste Maarten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beleving te noteren. Naar aanleiding hiervan heb ik ook met mijn collega's van de receptie en saunadienst gesproken die deze dag werkzaam waren. Allereest leg ik u graag uit waarom er momenteel een toeslag wordt gerekend op entree vouchers en badenkaarten. Centre du Lac mag al enige tijd minder gasten toe laten én onze horeca gelengheid is gesloten. U kunt zich daarom wellicht voorstellen wat dit met de omzet van ons bedrijf doet. Om ons hoofd boven water te houden vragen wij bij de entree vouchers en badenkaarthouders een toeslag. Deze toeslag wordt weergegeven op de website van Momento en uiteraard op onze eigen website. Om de gasten tegemoet te komen stellen wij voor elke gast een gratis vitaliteitspakket beschikbaar. Een luxe belegd broodje, een verse sap en nootjes. Daarnaast is er voor iedereen gratis koffie, thee en gezonde snacks aanwezig. Wij hopen hierdoor het bezoek een stuk aangenamer te maken. Mijn collega van de receptie is zich er niet bewust van geweest dat ze de toeslag niet heeft benoemd. In haar beleving heeft ze dit gedurende dag wel gemeld maar is ze het wellicht toch vergeten. De dame van de saunadienst gaf aan u meermaals te hebben aangesproken op ongepast intiem gedrag. Dit is door meerdere saunagasten geconstateerd en bij haar aangegeven. Om het gevoel van veiligheid te waarborgen heeft mijn collega u daarop aangesproken. Elke vorm van ongepast gedrag is bij Centre du Lac verboden. Het is jammer om te lezen dat u zich voelt opgelicht door Centre du Lac. Dit is in geen enkel geval ons doel. Wij proberen, ondanks dat onze dienst anders is dan u van ons gewend bent, een fijne dag voor u te creëren. Uiteraard kunt u op onze eigen website ook acties vinden. In normale omstandigheden bieden wij ook arrangementen aan! Als laatste wil ik graag mijn excuses aanbieden voor de samenloop van omstandigheden. Ik hoop dat u wel heeft kunnen relaxen en genieten van de saunafaciliteiten?! Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Centre du Lac
Pluspunten: ruim opgezet en veel verschillende baden en sauna's. Ook knusse haard en zithoeken. Kan beter: de eigenares is erg formeel en zakelijk, beetje kil. De andere receptie medewerkers doen het beter. Beneden kan het een stuk gezelliger dan het nu is. Ook de frituurlucht in het horecadeel is hinderlijk. Ik hoop echt dat deze wellness tijdens corona overeind blijft. Sterkte.
Een kleine vakantie voor lichaam en geest
Al 30 jaar mijn favoriete sauna!!
Precies genoeg verschillende sauna’s, niet te groot, waardoor overzichtelijk. Opgietingen zijn altijd heerlijk. Horeca ruimte is sfeervol en goeie keuken. Kortom: het is genieten om hier een dag door te brengen.
Heerlijke dag gehad maar de horeca is om te huilen, zo jammer
Als vaste klant voelt het als thuiskomen. Een dagje tot rust komen op mijn vertrouwde adresje. De persoonlijke aandacht die ze je geven of alles nog naar wens is en een praatje als het even niet zo druk is maakt het allemaal heel knus. Horeca is prima en de bediening is gastvrij Tip! Een ruimere fietsenstalling zou welkom zijn, want steeds meer mensen hebben elektrische fietsen aangeschaft.
Het begon bij het afspraak maken. Mijn naam is Arif. Ik heb meer dan 6 keer mijn naam gespeld en herhaald konden ze nog steeds niet mijn naam juist in het systeem zetten. Ik wist dat ze nog steeds niet correct typen, want ik gad geen mail ontvangen voor de afspraak bevesteging. Maar voor een naam van 4 letters ga je niet 15 minuten bezig zijn! Ik zei:ik heb nog steeds geen mail, ook niet in ongewenste mailbox. Ik denk mijn naam klopt niet. Mijn naam is A R I F Zo staat ie in, mevrouw.ik weet niet waarom u de mail niet binnen krijgt. Ik zei ok, ik zet het in mijn agenda zodat ik het niet vergeet! Ik ging daar heen, ik was dicht bij de center had de weg kwijt daardoor was ik uiteindelijk 10m laat. Ik had om 16:45 de afspraak, om 16:48 ben ik gebeld door dame van receptie. ik ben er bijna maar ik heb de weg even kwijt.zei ik. Ze zei waar bent u?ik vertelde haar de straat naam. Ze zei ik ken die straat niet. toen zei ik:ik ben over een paar minuutjes daar. De dame heel bot en droog en onvriendelijk zakkelijk zei: de tijd gaat van u behandeling af! ik zei waarom? Ze zei omdat u te laat bent. Ik zei wat bedoelt u? Moet ik extra betalen of? Ze zei nee, de behandeling gaat korter worden. (Dus minder kwaliteit!) Ik zei ik ben nu aan het rijden ik wil niet bellen, over paar minnutjes ben er. Ik was om 16:56 bij de receptie! Ze waren ter plekke weer niet klantvriendelijk. Ik gaf zelf aan dat ik hen net aan de lijn had. Zonder enkel klantvriendelijke woord en of uitleg wat van mijn behandelingen af gaat zei de dame: 1ste verdieping dan rechts dan bent u bij de beauty kamer. Da dame die de behandelingen(manicure en Padicure) voor me deed was heel vriendelijk en ze ving me heel netjes en heel vriendelijk! Ze deed in no time de voeten klaar, maar ook netjes. Ik dacht aha de 10 minuten die ik laat was, gaat hier van af! Zij heeft de handen ook netjes en aandachtelijk uitgevoerd. Later toen ik thuis was zag ik velletjes voorbijnagelriem. Voor de rest deed ze heel goed!
Vandaag dagje sauna Centre du Lac; heerlijke sauna’s, super lekker broodje pikante kip met cashewnoten en een excellente massage door Vanity!
Alleen wat ik minder vind, is dat wapperende sauna normaal zou de geuren sterk zijn en lekker ruiken, ik rook haast Nieks, en het vrouwtje die daar werkt zo langzaam normaal moet het met zo een natte handdoek over je heen wapperen, nou dat doet ze helemaal niet alleen met zo een waaier, van mijn mag het wel wat meer van dat lekker geur gedaan worden, en wat tempo erin gooien. Voor de rest is het echt heerlijk lief personeel en het restaurant kan je ook lekker eten., er zijn haast geen saunas meer waar het alleen vrouwedag is, dus ben erg blij met cķentre du lac.
Wij komen daar al jaren. Goede en prettige service. Fijn personeel. Houden echt rekening met jouw als klant. Hele goede en lekkere sauna's. Zoals de open haard, infrarood en schommelsauna en heel goed eten en drinken. Lekkere warme bubbelbaden en zwembad etcetera.
Prima faciliteiten, keurige sauna. Ook fijn dat je hier per minuut met Tapperuse kunt betalen.
Zojuist een account aangemaakt op de website. Wat een gedoe is dat zeg! Precies de velden die het belangrijkste zijn (e-mailadres en wachtwoord) mag je niet kopiëren in het invoerveld. En dan nog twee keer invoeren ook. Zo 2001. Ooit gehoord van wachtwoordprogramma's waarmee je dat allemaal kan beheren? Dat wordt op deze manier helemaal onmogelijk gemaakt. Hopelijk passen ze dat voor toekomstige gebruikers snel aan.
Beste C, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons reserveringssysteem. We zijn ons ervan bewust dat deze aan vernieuwing toe is, daarom zijn we dan ook druk op zoek naar een passend nieuw systeem. Dit kost echter helaas redelijk wat tijd. Mocht u er in het vervolg niet uitkomen met het plaatsen van een reservering, dan kunt u ook telefonisch of via de mail contact opnemen met een van onze receptionistes. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Liz
Centre du Lac is een hele gezellige en uiterst klantvriendelijke Welness Center met een hele mooie Beautysalon met top behandelingen. Je komt hier volledig tot rust door de uiterst relaxe sfeer die er heerst. Tevens een uitstekende keuken en het personeel is uiterst klantvriendelijk en geeft je echt het gevoel een dagje uit te zijn. Mijn vrouw en ik komen hier al 30 jaar met zeer veel plezier 👍👌
Afgelopen donderdag deze sauna voor het eerst bezocht. Heerlijk kleinschalig zonder overdaad aan sauna's. Heerlijke buitenruimte alwaar ik op een ligbed kon genieten van het geluid van stromend water(?) Kikker- en eenden geluiden met als kers op de taart het geloei van koeien. Mijn pad heeft 3X het pad van Kaya gekruist. Tweemaal een fijne opgieting en vervolgens een drijfsessie. Dat laatste is een echte aanrader. Ga hier zeer zeker regelmatig terugkomen.
Altijd vriendelijke medewerkers. Lekker eten. Goede faciliteiten. Knus. Gezellig. Met mooi weer heerlijk buiten vertoeven. Loly s zijn heerlijk. Alles voor een ontspannen dagje is in huis👍
het is een leuke sauna maar prijskwaliteitverhouding is erg duur zowel de sauna zelf €32.50 voor zo kleine sauna is erg prijzig en de horeca is op zich prijzig
De rust, de sauna's het eten en drinken, Heerlijk!
Sauna net klasse!
Eten is lekker vriendelijke goede opgietingen
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijke opgietingen (mag wat vaker😉), zeer goede horeca, niet goedkoop maar wel erg goed. Gelukkig niet zo massaal en gelukkig geen badkledingdagen.
Men doet zijn best...
De behandelingen waren prima en de dames die de behandelingen gaven uiterst vriendelijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.